Ja, geweldig he!quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:22 schreef Belana het volgende:
je weet het dus al moonah, lekker bij je gyn blijven dus!
Ja, bij gyn houdt automatisch in in het ZH bevallen. Maar ze zei dat de helft van de eerste-keer-moeders die thuis willen bevallen sowieso in het ZH terecht komen. Maar ik heb geloof ik niet zo'n moeite met in het ZH bevallen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:24 schreef Brighteyes het volgende:
Heeft dat dan niet ook invloed op evt. wel of niet thuis kunnen/willen bevallen?
Ik kan eigenlijk verder niet echt verschillen bedenken. Maar goed, ik weet ook niet alles.
Nou, dan lijkt me de keuze idd snel gemaakt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:26 schreef Moonah het volgende:
Ja, bij gyn houdt automatisch in in het ZH bevallen. Maar ze zei dat de helft van de eerste-keer-moeders die thuis willen bevallen sowieso in het ZH terecht komen. Maar ik heb geloof ik niet zo'n moeite met in het ZH bevallen.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:28 schreef bixister het volgende:
moonah, het is me volledig ontgaan dat jij ook zwanger bent!ik dacht dat je in de 'wachtenopstreepjes-fase' was! gefeliciteerd zeg, en wat fijn dat de echo goed er goed uitzag!
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:04 schreef Moonah het volgende:
Jubeljubel!Een écht kindje met kloppend hartje!
dat mag best in grote lettersquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:04 schreef Moonah het volgende:
Jubeljubel!Een écht kindje met kloppend hartje!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |