85 nog ietsquote:Op maandag 6 maart 2006 10:35 schreef PM-girl het volgende:
Linda86 nog iets, hoe is het met jou?
Een hartje begint pas vorm te krijgen bij week 7..quote:Op maandag 6 maart 2006 13:12 schreef Xanthe het volgende:
Heb 2 jaar geleden een echo gehad met 5 weken. Wat er toen te zien was , was echt heel klein gewoon een zwart vlekje met een nog kleiner wit vlekje. Nog geen hartje toen.
Sterkte Daantje.
Ook al zou er hartactie zijn bij 5 weken (stel...) dan nog kan je het volgens mij niet zien , want bij 7 weken is dat nog maar een knipperd pixeltje op het schem , terwijl bij 5 weken de baby nog zo klein is dat die slechts uit enkele pixels bestaat. Hartje gaat kloppen tussen de 6 en 7 weken...quote:Op maandag 6 maart 2006 15:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Een hartje begint pas vorm te krijgen bij week 7..
Klopt als een uhm hartje van 10 weken!quote:Op maandag 6 maart 2006 15:46 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Ook al zou er hartactie zijn bij 5 weken (stel...) dan nog kan je het volgens mij niet zien , want bij 7 weken is dat nog maar een knipperd pixeltje op het schem , terwijl bij 5 weken de baby nog zo klein is dat die slechts uit enkele pixels bestaat. Hartje gaat kloppen tussen de 6 en 7 weken...
Woordgrapje.. Laat maarquote:
Ze kunnen aan de hand van de grote en de berekeningen (vanaf de menstruatie) zien of het er inderdaad nog zit.. Of dat er iets aan de hand is..quote:Op maandag 6 maart 2006 15:51 schreef Xanthe het volgende:
Ze kunnen waarschijnlijk nu wel zien of de baby er nog zit of er toch een miskraam heeft plaats gevonden.
Vroege echo is vaak wel normaal na een miskraam maar meestal pas rond 6 of 7 weken.
Dat zij een miskraam zou krijgen was zeker maar ze konden niet vertellen wanneer..quote:Op maandag 6 maart 2006 15:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze kunnen aan de hand van de grote en de berekeningen (vanaf de menstruatie) zien of het er inderdaad nog zit.. Of dat er iets aan de hand is..
Vriendin van de familie heeft bij 5 weken een echo gehad en daar konden ze zien dat het vruchtje te klein was en geen kans had om een "echt" kindje te worden.. De week erna kreeg zij dan een miskraam..
Girly meissie ik lees hier niet zo vaak maar moest vandaag even aan je denken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:09 schreef Brighteyes het volgende:
06 maart 2006: Girly
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:32 schreef dutchie het volgende:
Daan, het blijft verdacht stil ook rond jou.
jah sorry, ik heb er eerder geen tijd voor gehad, zal voortaan eerder zijnquote:Op maandag 6 maart 2006 20:32 schreef dutchie het volgende:
En waarom heeft Girly zich nog niet gemeld vandaag?
Dat deed ze dus vlak voor mij.
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:32 schreef Luchtbel het volgende:
En neem vooraf vooral een blikje bitter lemon, werkt het niet dan heb je iig energie genoeg om Loenatiks lijst af te werken
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:45 schreef Luchtbel het volgende:
Oh echt? Nou als dat zo is weten we ook waarom ik zolang heb zitten wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |