abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35773851
Ik ben zo zenuwachtig
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  maandag 6 maart 2006 @ 14:38:04 #152
24188 Belana
kloon van belana
pi_35774110
och meissie toch kan het me zo vreselijk voorstellen!!
stormy waters...
sailin'
  maandag 6 maart 2006 @ 14:39:10 #153
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_35774297
quote:
Op maandag 6 maart 2006 10:35 schreef PM-girl het volgende:
Linda86 nog iets, hoe is het met jou?
85 nog iets ....kweet het ook nooit. Dit heeft fok bedacht toen mijn eigen bedachte naam niet kon.

Dank voor het vragen, met mij gaat het best goed, in ieder geval beter. Ik ben weer aan het werk, gelukkig, en ik ben niet meer zo achterlijk misselijk. Ik heb dit weekend ook van alles ondernomen, en dat is in mijn geval maar beter dan zitten en wachten tot ik me rot ga voelen. Stijgende lijn hoop ik.

DaanBanaantje, heel veel sterkte!

[ Bericht 1% gewijzigd door linda856763 op 06-03-2006 14:57:15 ]
Eva
  maandag 6 maart 2006 @ 14:46:03 #155
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35774353
Daan, meisje, nog even en dan heb je in ieder geval meer zekerheid. Sterkte hoor....!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_35775241
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:12 schreef Xanthe het volgende:
Heb 2 jaar geleden een echo gehad met 5 weken. Wat er toen te zien was , was echt heel klein gewoon een zwart vlekje met een nog kleiner wit vlekje. Nog geen hartje toen.
Sterkte Daantje.
Een hartje begint pas vorm te krijgen bij week 7..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 6 maart 2006 @ 15:18:21 #157
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35775412
Daarom begrijp ik ook niet waarom Daanbanaan nu al een echo kreeg en krijgt. Ook als je geen bloeding had gehad, was het toch "normaal" en effectiever (i.v.m. het hartje) een echo te plannen vanaf ongeveer 7 weken?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_35775460
Ik ben ook bang dat je door zo'n 'vroege' echo alleen nog maar meer ongerust kan raken. Hopelijk horen we straks meer.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 6 maart 2006 @ 15:20:16 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35775481
Idd een beetje vroeg wel. Maar mss vanwege het misgaan de vorige keer?
pi_35776343
Je kan al wel iets zien.. Voor de 7 weken zie je een vlek.. Je kan niet zien welke kan het hoofdje is e.d. Het is eigenlijk gewoon een wurmpje.. Vanaf 7 weken zie je het hartje knipperen/een vlekje.. En vanaf 10 weken zie je echt (of kan je echt) een kindje zien.. Dus het is wel mogelijk om iets te zien..
pi_35776374
"Toevallig" heb ik gister een dvd gezien hierover.. Van zaadcel tot baby.. Dit omdat ik in September Tante wordt..
pi_35776410
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:13 schreef Tally het volgende:

[..]

Een hartje begint pas vorm te krijgen bij week 7..
Ook al zou er hartactie zijn bij 5 weken (stel...) dan nog kan je het volgens mij niet zien , want bij 7 weken is dat nog maar een knipperd pixeltje op het schem , terwijl bij 5 weken de baby nog zo klein is dat die slechts uit enkele pixels bestaat. Hartje gaat kloppen tussen de 6 en 7 weken...
pi_35776485
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:46 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Ook al zou er hartactie zijn bij 5 weken (stel...) dan nog kan je het volgens mij niet zien , want bij 7 weken is dat nog maar een knipperd pixeltje op het schem , terwijl bij 5 weken de baby nog zo klein is dat die slechts uit enkele pixels bestaat. Hartje gaat kloppen tussen de 6 en 7 weken...
Klopt als een uhm hartje van 10 weken!
pi_35776540
Ze kunnen waarschijnlijk nu wel zien of de baby er nog zit of er toch een miskraam heeft plaats gevonden.
Vroege echo is vaak wel normaal na een miskraam maar meestal pas rond 6 of 7 weken.
pi_35776575
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:49 schreef Tally het volgende:

[..]

Klopt als een uhm hartje van 10 weken!
? Ik snap je niet.
pi_35776587
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:52 schreef Xanthe het volgende:

[..]

? Ik snap je niet.
Woordgrapje.. Laat maar
pi_35776643
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:51 schreef Xanthe het volgende:
Ze kunnen waarschijnlijk nu wel zien of de baby er nog zit of er toch een miskraam heeft plaats gevonden.
Vroege echo is vaak wel normaal na een miskraam maar meestal pas rond 6 of 7 weken.
Ze kunnen aan de hand van de grote en de berekeningen (vanaf de menstruatie) zien of het er inderdaad nog zit.. Of dat er iets aan de hand is..
Vriendin van de familie heeft bij 5 weken een echo gehad en daar konden ze zien dat het vruchtje te klein was en geen kans had om een "echt" kindje te worden.. De week erna kreeg zij dan een miskraam..
pi_35776675
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:54 schreef Tally het volgende:

[..]

Ze kunnen aan de hand van de grote en de berekeningen (vanaf de menstruatie) zien of het er inderdaad nog zit.. Of dat er iets aan de hand is..
Vriendin van de familie heeft bij 5 weken een echo gehad en daar konden ze zien dat het vruchtje te klein was en geen kans had om een "echt" kindje te worden.. De week erna kreeg zij dan een miskraam..
Dat zij een miskraam zou krijgen was zeker maar ze konden niet vertellen wanneer..
pi_35776718
Veel sterkte DaanBanaantje... Ik hoop voor je dat er wat te zien is...

Ik ben inmiddels bij de verloskundige geweest en alles was gelukkig goed! Waarschijnlijk gisteren iets teveel aan het stoeien geweest met vriendlief, of het komt door zwaar tillen. Kortom, beetje rustiger aan doen. Ik heb ook een krampachtig gevoel in mijn onderbuik onderbuik en daar vermoedden ze een blaasontsteking, maar dat was niet het geval. Wel in de gaten houden. Belangrijkste was dat met onze uk alles goed is! Hartje weer even mogen horen en hij/zij was heerlijk aan het terugboksen toen de doptone op mijn buik werd gezet
pi_35776827
Hier ook weer wat nieuws... Gisteren voelde ik me zo slecht dat ik de hele dag zo'n beetje op bed heb gelegen. Gisteravond na toiletbezoek veeg ik me af en bleef slijm wegvegen... Wilde er geen aandacht aan besteden omdat ik het idee heb dat ik overal beren zie van die bloeding 2 weken terug. Maar vanmorgen toch de VK gebeld omdat ik toch maar eens op het internet gekeken heb hoe het nu zit met die slijmprop. Volgens de VK kan het helemaal geen kwaad en kan het nog weken duren voor de bevalling begint, maar op het internet lees ik toch overal dat de bevalling dan binnen 2 weken begint en dat het extra gevaar oplevert met infecties enzo...
Pfff... krijg steeds minder vertrouwen in de VK... kunnen jullie me iets wijzer maken?
edit: ben nu 32,5 weken zwanger, vandaar mijn zorgen.
  maandag 6 maart 2006 @ 16:02:15 #171
24188 Belana
kloon van belana
pi_35776870
Ik mag volgende week alweer naar de verloskundige zie ik net dan zijn er dus alweer 5 weken om sinds de laatste keer. Gaat best hard zo
Ik doe van de ommezwaai nu veel te veel in huis en loop alsnog met pijn, moet ff mijn ritme zien te vinden geloof ik
stormy waters...
sailin'
  maandag 6 maart 2006 @ 16:03:45 #172
24188 Belana
kloon van belana
pi_35776922
de slijmprop wordt altijd weer nieuw "aangemaakt" mammietje, het zegt idd echt helemaal niks geen zorgen maken dus. Tenzij je weer bloedverlies hebt natuurlijk of andere klachten erbij, dan zou ik meteen weer aan de bel trekken.
stormy waters...
sailin'
pi_35777405
Thanks Belana voor je snelle reactie... stelt me toch weer wat gerust...
  maandag 6 maart 2006 @ 16:25:40 #174
24188 Belana
kloon van belana
pi_35777762
van zappy baby:
"Slijmprop verliezen
Misschien denk je dat het dan om urine- of witverlies gaat of dat de slijmprop is losgekomen. De slijmprop is echter een bruinachtig, soms wat bloederig slijm dat de baarmoederhals afsluit en beschermt. Hierdoor wordt je baby beschermd tegen infecties van buitenaf. Het afscheiden van deze prop gebeurt vaak enkele dagen voor de eigenlijke bevalling wordt ingezet. Dit wordt ‘tekenen' genoemd. Zelfs als de slijmprop is losgekomen, bieden de vruchtvliezen normaal nog steeds bescherming. Je hoeft dus nog niet meteen bezorgd te zijn. Het wijst wel op een beginnende ontsluiting van de baarmoedermond."
stormy waters...
sailin'
  maandag 6 maart 2006 @ 16:27:10 #175
24188 Belana
kloon van belana
pi_35777834
iig, ik zou me dus echt geen zorgen maken, ik verloor hem de vorige keer ook al een hele tijd voor de echte bevalling en toe is mij verteld dat het opnieuw wordt aangemaakt. En de vliezen beschermen dus ook prima. komt wel goed meid!
stormy waters...
sailin'
  maandag 6 maart 2006 @ 16:41:06 #176
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_35778310
Daantje, meiske.. hoe gaat het met je?!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_35778651
ook benieuwd naar daantje is
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_35779310
Ik wou dat mijn VK net zo volledig was als Belana! Kan jij me niet 'verlossen' t.z.t. Belana?
Dat het beginnende ontsluiting van de baarmoedermond zou zijn, vind ik heeeeeeeeeeelemaal niet erg! Van mij mag ie vroeg komen (roep toch al maanden dat deze de uitgerekende datum lang niet gaat halen!), als ie nog maar een paar weekjes blijft zitten!
  maandag 6 maart 2006 @ 17:25:22 #179
24188 Belana
kloon van belana
pi_35779839
hahahaha mammietje waarom heb je dat altijd al gedacht eigenlijk?
stormy waters...
sailin'
  maandag 6 maart 2006 @ 18:55:29 #180
1087 Merisse
broddeltante
pi_35782857
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 10:09 schreef Brighteyes het volgende:
06 maart 2006: Girly
Girly meissie ik lees hier niet zo vaak maar moest vandaag even aan je denken.
Zet 'm op straks he
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_35783696
Tja... kweenie... voorgevoel. Klopte met Randy ook, die was ook 2 weken te vroeg. Had het met deze nog sterker, zelfs al heel lang het gevoel dat ie TE vroeg gaat komen, ben dan ook blij dat ik tenminste al 32 weken ben. Tot nu toe wijst ook alles er op: ben zo dik dat iedereen vraagt of ik al uitgerekend ben, heb het met de dag zwaarder, nu die slijmprop weer. Maar het is meer een gevoel... ben ook bijna iedere dag bang dat het begint, maar dat zal ook met dat bloedverlies te maken hebben. Ik gok zelf op de eerste 2 weken van april, maar zou ook best nog deze maand zijn. Durf ook niet eens de voorbereidingen voor de geboorte te doen, bang dat ik de Goden verzoek! En ik weet dat ik er rekening mee moet houden dat ik misschien zelfs nog 10 weken moet, maar dat zou me echt ontzettend verbazen. (Moet er ook niet aan denken trouwens!)
  maandag 6 maart 2006 @ 19:17:31 #182
24188 Belana
kloon van belana
pi_35783815
nou, ben heel benieuwd dan!
stormy waters...
sailin'
  maandag 6 maart 2006 @ 20:01:48 #183
108648 cattie
lieve moeder
pi_35785811
Daan, hoe gaat het? Ik ben bang dat het geen goed teken is dat je je nog niet gemeld hebt....

Belana, goed dat je je ziek hebt gemeld. Zullen we een clubje oprichten? Zwangeren die al vroeg hele dagen thuis zitten?

Mammietje, ik ben ook benieuwd of je voorgevoel gaat kloppen.

En Girly, hoe is het met jou? Het gaat nu echt spannend worden! Nog maximaal een paar weekjes en dan heb je je kindje in je handen!
pi_35786197
Girly, it's D-day! Spannuuuuuuund.
pi_35786785
Girly Meis heel veel succes met de laatste loodjes!

Kan niet wachten tot Girly-baby er is!!

Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_35786855
Meiduh meiduh niet zo gehaast , ik ben officieel 8 maart uitgerekend al vond ik die 2 dagen niet echt uitmaken, dus heb het zo gelaten.

ik heb trouwens inmiddels weer een pencilline kuur gekregen, want er zit dus weer een ontsteking, najah dit helpt me tijdelijk ff uit de brand gelukkig.

verder heb ik last van steken "down under" om het ff beschaafd te zeggen, harde buiken en rugpijnen. afwachten dus maar
komt misschien door de extra stress van het weekend door de pijn.

daan hoe was de echo?

mammietje spannend hoor

merrisse haaaaai leuk je weer te zien, en lief dat je aan me denkt

xanthe- hoest met jou?

beaker ik kan ook niet meer wachten hoor

voor degene die ik nu ff gemist heb
kom later weer ff lezen, ga nu pas eten, hele dag in de weer geweest.
  maandag 6 maart 2006 @ 20:32:20 #187
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35787023
En waarom heeft Girly zich nog niet gemeld vandaag?
Dat deed ze dus vlak voor mij.

Daan, het blijft verdacht stil ook rond jou. Van die echo in dit stadium verbaast mij ook wel. Ik kreeg destijds te horen dat er, toen we dachten dat het bij mij mis zou gaan, voor 7 weken niet gezien kon worden of er 'leven' is. Er kan wel een vruchtzakje waar genomen worden, maar het hartje klopt pas zichtbaar rond 7/8 weken. Dus ik ben bang dat je gewoon zwaar teleurgesteld en niet veel wijzer weer thuis bent gekomen. Ze kunnen trouwens wel zien of je baarmoedermond nog gesloten is. Is die open dan is de kans groter op een miskraam.
Succes iig in deze nare 'afwachtperiode'.
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 6 maart 2006 @ 20:34:45 #188
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35787129
quote:
Op maandag 6 maart 2006 20:32 schreef dutchie het volgende:

Daan, het blijft verdacht stil ook rond jou.

Hier alles goed verder. Mijn bui beperkte zich tot een ochtend, gelukkig.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_35787132
quote:
Op maandag 6 maart 2006 20:32 schreef dutchie het volgende:
En waarom heeft Girly zich nog niet gemeld vandaag?
Dat deed ze dus vlak voor mij.
jah sorry, ik heb er eerder geen tijd voor gehad, zal voortaan eerder zijn
  maandag 6 maart 2006 @ 20:37:00 #190
24188 Belana
kloon van belana
pi_35787221
girly, het rommelt wel bij je dus.
gelukkig heb je nog weer peniciline gekregen, dat zal iig weer even helpen.
stormy waters...
sailin'
  maandag 6 maart 2006 @ 20:37:24 #191
61800 Rottdog
May all your dreams come true
  maandag 6 maart 2006 @ 21:25:59 #192
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_35789463
Girly, warm douchen sex hebben en ananas eten en het liefst allemaal tegelijk voor het beste resultaat (fijne avond nog)
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  maandag 6 maart 2006 @ 21:32:26 #193
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35789779
En neem vooraf vooral een blikje bitter lemon, werkt het niet dan heb je iig energie genoeg om Loenatiks lijst af te werken
  Jubileum moderator maandag 6 maart 2006 @ 21:37:08 #194
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35789988
quote:
Op maandag 6 maart 2006 21:32 schreef Luchtbel het volgende:
En neem vooraf vooral een blikje bitter lemon, werkt het niet dan heb je iig energie genoeg om Loenatiks lijst af te werken
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_35790033
tonic toch?
  maandag 6 maart 2006 @ 21:45:49 #196
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35790362
Oh echt? Nou als dat zo is weten we ook waarom ik zolang heb zitten wachten
pi_35790400
pi_35790412
quote:
Op maandag 6 maart 2006 21:45 schreef Luchtbel het volgende:
Oh echt? Nou als dat zo is weten we ook waarom ik zolang heb zitten wachten
  Jubileum moderator maandag 6 maart 2006 @ 21:47:29 #199
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35790430
Hahaha LB
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_35790571
Nog geen nieuws van Daantje? Wat zou ik graag willen dat geen nieuws altijd goed nieuws betekende....

Girly je bent bijna zover , vind het zo bijzonder dat je nu zover bent. Dat kon je in het begin van je zwangerschap echt nog niet geloven he? Hahaha. Het rommelt volgens mij al goed bij je... Sterkte met de laatste loodjes en natuurijk straks de bevalling!

Hier gaat alles nog zijn gangetje , nog steeds bruine afscheiding en krijg al aardig last van 3 weken maandverband dragen. Ze irriteren me. Weet iemand misschien een soort maandverband die geen randjes heeft aan de zijkant? Die randjes waarmee het maandverband zeg maar is dicht gesealt (hoe schrijf je dat?) , juist die randjes irriteren me zo ontzettend dat het voelt alsof ik schaafwondjes ervan heb gekregen. Weg knippen werkt niet want dan komt de vulling eruit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')