Zeker, maar ik blijf hem een engerd vinden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:28 schreef Manu82 het volgende:
Nouja, ik vind dat iedereen toch een beetje negatief doen over willempie en mariekske, ze brengen toch geld op
Ze kijkt nog steeds niet vroiijk.quote:
Dat doet ze zeker niet.quote:
Mquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:32 schreef A-en-M het volgende:
Hebben Willem en Marieke alletwee een permanentje gehad???
hallo![]()
Groepskorting zekerquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:32 schreef A-en-M het volgende:
hallo![]()
Hoi A-en-M .quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:32 schreef A-en-M het volgende:
hallo![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:52 schreef MissJ. het volgende:
Sorry Snapt, maar deze is voor Dizzy.
[afbeelding]
Wel mooi, de foto dan. Dus niet te lang blijven kijken.quote:
Hej CWquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wel mooi, de foto dan. Dus niet te lang blijven kijken.![]()
Hai, piepel!![]()
Hoi hoiquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hai, piepel!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Heeeeeeeeeeeeej onze grote vrienden zijn er ook weer zie ik. Die hebben echt een abbonement geloof ikquote:
gaan we retorische vragen stellenquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hallo allemaal... is het al wat?
Hai CWquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hai, piepel!![]()
Miss. Jones...klinkt goed....mijn man zal het er alleen niet mee eens zijn. Ik gun hem Cuall toe.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Thx wereldberoemde MissJ. soon to be MissJones
![]()
Nou ja Ferri was er net weerquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeej onze grote vrienden zijn er ook weer zie ik. Die hebben echt een abbonement geloof ik
Hallo allemaal... is het al wat?
Weet iemand een manier om mijn caps te uploaden, filedump is er ineens niet meer en de anderen die ik ken werken ook niet meer.quote:
Frolijke Frizti!quote:
Hoi CW.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hai, piepel!![]()
Ik merk het nu ook net ja... balen zeg. Dat Imagehost is HELEMAAL niksquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:04 schreef BONG4002 het volgende:
Hoelang is Filedump dan down? Er staat dat ze vanwege Buma Stemra alle MP3's hebben verwijderd, lijkt er dus op dat Filedump is gestopt
En ik maar stil en braaf wachten op die van mij......quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:52 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Yep, ben ik mooi klaar mee, geen caps meer.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:04 schreef BONG4002 het volgende:
Hoelang is Filedump dan down? Er staat dat ze vanwege Buma Stemra alle MP3's hebben verwijderd, lijkt er dus op dat Filedump is gestopt
Mss is dit wat?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik merk het nu ook net ja... balen zeg. Dat Imagehost is HELEMAAL niks
Die hoor ik graag van je dan...quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:06 schreef Muerte het volgende:
[..]
Yep, ben ik mooi klaar mee, geen caps meer.
Voor heel even dan, heb al een alternatief, momentje.
Zie mijn RE: op FB netquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:06 schreef MissJ. het volgende:
Stress, ik kan niet meer uploaden bij Filedump maar moet bij Imagehost????? Ga niet zeggen dat ik naar Fotobucket moet dat duurt me te lang hoor....helllup, wie weet raad?
Dat is pas net veranderd dan, ik heb filedump vanavond nog gebruikt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:04 schreef BONG4002 het volgende:
Voor het eerst dat ik het niet erg vindt... m'n tenen krommen.quote:
Vroeg ik me net dus ook af, ze zijn stevig aan het oefenen op veel censuur denk ik, of gewoon het block knopje aan het testenquote:
Werkt dus ook nietquote:
Werkt geweldig Athalon... thxquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:08 schreef Athalon het volgende:
Jongens deze zit ik al maanden op
http://upload.talk2.nl/index.php
Forbiddenquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:10 schreef White_Pearl het volgende:
Denk dat jullie hier wel wat aan hebben
http://picsplace.to/
Hallo Allemaal![]()
Mooi niet dus, niets werkt meer, zelfs photobucket doet het niet meer bij mij.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:06 schreef Muerte het volgende:
[..]
Yep, ben ik mooi klaar mee, geen caps meer.
Voor heel even dan, heb al een alternatief, momentje.
Hey Bluequote:Op donderdag 2 maart 2006 21:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
Hoi Pareltje![]()
![]()
![]()
welke mop van welke nicht viel fout?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:10 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Als het goed is,werkt deze. Upload talk dus. Mooi even bookmarken.
Geeft niet schat... die site die Athalon gaf werkt perfectquote:
Wat is dat, een kwis? moet meer vragen beantwoorden dan op een belastingformulier.quote:
Imagehost zal niet lang meer bestaan ben benieuwd hoelang de caps er op blijven staan.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik merk het nu ook net ja... balen zeg. Dat Imagehost is HELEMAAL niks
Gebruik deze site Muerte... werkt perfectquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:13 schreef Muerte het volgende:
[..]
Wat is dat, een kwis? moet meer vragen beantwoorden dan op een belastingformulier.![]()
Je bedoeld dat Filedump zijn bestanden niet lang meer erop zal hebben.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Imagehost zal niet lang meer bestaan ben benieuwd hoelang de caps er op blijven staan.
Ja die doet het idd ook goedquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Geeft niet schat... die site die Athalon gaf werkt perfect
Werkt, alleen jammer dat sommige van gifjes er niet op mogen omdat ze te groot zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:08 schreef Athalon het volgende:
Jongens deze zit ik al maanden op
Caps gaan prima...quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:17 schreef frizti het volgende:
[..]
Werkt, alleen jammer dat sommige van gifjes er niet op mogen omdat ze te groot zijn.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gebruik deze site Muerte... werkt perfect
Was net met Anita ook zo...quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:18 schreef frizti het volgende:
En ja hoor, alle streams hebben het geluid van die zeug.![]()
Tot 50000 bytes dacht ikquote:
Je avater ook zo te zien schatquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:19 schreef White_Pearl het volgende:
alle bestanden zijn al weg bij Filedump, dat is gvd wel snel![]()
ben bang van niet het nu alleen maar commerciële shit geworden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je bedoeld dat Filedump zijn bestanden niet lang meer erop zal hebben.
maakt niet uit gooi hem gewoon op mijn eigen foto site zo klaarquote:
Ja dat is waar... Viola zo is best leukquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:20 schreef MissJ. het volgende:
Eerlijk is eerlijk, viola is leuker dan Anita. Ik moet echt om haar lachen.
(ik ga zo mijn mond poetsen.
bits zeker.quote:
Upload hem gewoon op de Fok server... bij je profiel instellingen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:20 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
maakt niet uit gooi hem gewoon op mijn eigen foto site zo klaar![]()
Shiiittt. weten jullie wel dat dat betekent dat alle caps in het "hiernamaals"....ook weg zijn!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:19 schreef White_Pearl het volgende:
animated gifjes mag niet bij de icon manager.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Upload hem gewoon op de Fok server... bij je profiel instellingen.
Ze zijn er al af... krijg allemaal kruisjes op mijn geplaatste capsquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
ben bang van niet het nu alleen maar commerciële shit geworden.
Wie had dat verwachtquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja dat is waar... Viola zo is best leuk
O okee... balen dan.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:22 schreef frizti het volgende:
[..]
animated gifjes mag niet bij de icon manager.
echt alles is weg wat een klootzakken typhus honden doodschieten moeten ze die gastenquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:19 schreef White_Pearl het volgende:
Echt kut manquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze zijn er al af... krijg allemaal kruisjes op mijn geplaatste caps
hele zweden forum is leegquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze zijn er al af... krijg allemaal kruisjes op mijn geplaatste caps
bytes dus, = 50Kbquote:
regenworm heeft alles bewaard van Zweden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Echt kut man![]()
Goh, wat een caps zijn er nu verloren (tenzij je ze weer opnieuw plaatst natuurlijk)
Dus ben ik zowat de enig die nog wat heb staanquote:
KUT man.... ik vind dit echt geen stijl... om ineens alles eraf te kwakken.quote:
Het is al klaarquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Alle caps van John ed op het forum zijn ook weg en ze wilden nog wel verder shoppen om foto's op te slaanquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mss zijn ze erg benauwd....net als laatst met die Razorback server van Emule....ze worden steeds harder met optreden (Buma, Brein etc) dus jaquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
KUT man.... ik vind dit echt geen stijl... om ineens alles eraf te kwakken.
Op je forum heeft het ook ingeslagen als een BOM zie ikquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Alle caps van John ed op het forum zijn ook weg en ze wilden nog wel verder shoppen om foto's op te slaan![]()
Snapt ik heb er veel nog opgeslagen staan, ik maak een rij in Word en plaats nieuwe, misschien kan jij vast ruimen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Op je forum heeft het ook ingeslagen als een BOM zie ik![]()
Dikke knuffffffffffffel Cuallquote:
Zeg dat wel ja. Zit weinig anders op als de betreffende images allemaal te verwijderen en proberen te redden wat er te redden valtquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Op je forum heeft het ook ingeslagen als een BOM zie ik![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:26 schreef Muerte het volgende:
Al mijn caps zijn naar de eeuwige jachtvelden. allemaal ****!!![]()
Die van mij ook... het is dat ze geen email adres hebben... anders had ik ze helemaal verrot gescholden die gasten...quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:26 schreef Muerte het volgende:
Ja alles is weg! wat erg zegquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Alle caps van John ed op het forum zijn ook weg en ze wilden nog wel verder shoppen om foto's op te slaan![]()
CW, ik krijg de mail die ik je stuur steeds terug...quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Wat enorm klote voor jou en de anderen....![]()
Ik ben al bezig de caps opnieuw te uploadenquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja. Zit weinig anders op als de betreffende images allemaal te verwijderen en proberen te redden wat er te redden valt![]()
ik heb alles bij http://photobucket.com staan, nog nooit geen moeite daar gehadquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:27 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Snapt ik heb er veel nog opgeslagen staan, ik maak een rij in Word en plaats nieuwe, misschien kan jij vast ruimen.Dit is waardeloos natuurlijk.
Voor zover ik weet wel, ik zal es ff kijken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
CW, ik krijg de mail die ik je stuur steeds terug...
werkt je @fok nog wel?
Tis dat ik geen capper ben anders zou ik ook gloeiend balenquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:28 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja alles is weg! wat erg zegal jullie werk voor niets geweest
![]()
Is niet erg Frizti is alweer klaar hoor, ik heb altijd nog wat achter de hand whehequote:Op donderdag 2 maart 2006 21:22 schreef frizti het volgende:
[..]
animated gifjes mag niet bij de icon manager.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:27 schreef Foreverblue het volgende:
Was leuk van Viola... heel veel zelfspot.
Ik ga vast puin ruimen inderdaad en zal ook even kijken wat ik nog opgeslagen heb staanquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:27 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Snapt ik heb er veel nog opgeslagen staan, ik maak een rij in Word en plaats nieuwe, misschien kan jij vast ruimen.Dit is waardeloos natuurlijk.
Ja wat een toestand zeg..... ik zie het nu ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:26 schreef Muerte het volgende:
Nu heb ik ze nog wel op mijn NAS, maar ik bedoel in alle topics staan nu alleen nog maar kruisjes, die kan ik nooit meer editten en her plaatsen, dat betekent dat bij een heleboel BB5 en HBB topics alles weg is.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Wat enorm klote voor jou en de anderen....![]()
Zo te zien wel, wat krijg je voor melding dan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
CW, ik krijg de mail die ik je stuur steeds terug...
werkt je @fok nog wel?
ja wel die gasten hebben alles gedeletequote:Op donderdag 2 maart 2006 21:29 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Filedump.nl is overgenomen door Putfile.nl en Imagehost.nl.
Wegens een waarschuwing van bumra stemra zijn alle .mp3 bestanden verwijderd.
Wil je plaatjes uploaden? Bezoek dan gauw www.imagehost.nl
Alle plaatjes van filedump.nl worden op dit moment verhuist naar imagehost
Wil je andere bestanden uploaden? Bezoek dan gauw www.putfile.nl
Alle filmpjes en andere leuke bestanden van filedump worden handmatig verhuist.
Je mag natuurlijk ook zelf je filmpjes daar uploaden.
Geen reden tot paniek dus
Ja precies Bongetje, maar als ik goed lees worden de file's wel verplaatstquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tis dat ik geen capper ben anders zou ik ook gloeiend balen![]()
T voeld net als een ongewenste format op je PC zonder backup.....
Ik zie het net, het ziet er niet uit... wat een treurige toestand.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:31 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nu heb ik ze nog wel op mijn NAS, maar ik bedoel in alle topics staan nu alleen nog maar kruisjes, die kan ik nooit meer editten en her plaatsen, dat betekent dat bij een heleboel BB% en HBB topics alles weg is.![]()
Je gaat niet serieus menen dat echt alles van jou weg is?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
ja wel die gasten hebben alles gedelete![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee maar die links veranderen dan wel lijkt me.....quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:29 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Filedump.nl is overgenomen door Putfile.nl en Imagehost.nl.
Wegens een waarschuwing van bumra stemra zijn alle .mp3 bestanden verwijderd.
Wil je plaatjes uploaden? Bezoek dan gauw www.imagehost.nl
Alle plaatjes van filedump.nl worden op dit moment verhuist naar imagehost
Wil je andere bestanden uploaden? Bezoek dan gauw www.putfile.nl
Alle filmpjes en andere leuke bestanden van filedump worden handmatig verhuist.
Je mag natuurlijk ook zelf je filmpjes daar uploaden.
Geen reden tot paniek dus
Ze zijn de boel aan het verhuizen staat er toch, dan kan het dat alles ff offline gaat dus ff geduldquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
ja wel die gasten hebben alles gedelete![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij mag ook wel bij mij staan hoor manu?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:32 schreef Manu82 het volgende:
mijn usericon is ook naar de kloten, ff Annelies mailen
Ben niet van plan al mijn caps hier opnieuw te gaan uppen, die paar dagen dat hbb nog duurt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ga vast puin ruimen inderdaad en zal ook even kijken wat ik nog opgeslagen heb staanDit slaat werkelijk nergens op
![]()
Dat ie niet bezorgd kan worden....quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zo te zien wel, wat krijg je voor melding dan?
Filedump.nl is overgenomen door Putfile.nl en Imagehost.nl.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:26 schreef Muerte het volgende:
Hoe moet dat?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben al bezig de caps opnieuw te uploaden
Jawel, maar de URLS kloppen niet meer van de plaatjes die er al staan en editten gaat niet meer van alle berichten snap je?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ze zijn de boel aan het verhuizen staat er toch, dan kan het dat alles ff offline gaat dus ff geduld![]()
Dankje, maar Annelies had hem gisteravond gemaakt en denk dat hij nu al gewist is als ik wormpje moet gelovenquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:34 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hij mah ook wel bij mij staan hoor manu?
moet je hem hier even neer zetten dan load ik hem voor je op, als je dat wil![]()
nee, ik heb zo'n 300 caps op hd staanquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je gaat niet serieus menen dat echt alles van jou weg is?
Ok.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat ie niet bezorgd kan worden....
Ik zal het straks nog een keer proberen. Ik zit nu op de laptop, kan dan niet bij m'n hotmail.
Ik heb er bijna 4000 op mijn hd, maar ga hier niet alle posts editten en opnieuw uppen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, ik heb zo'n 300 caps op hd staan
Troostaaitje voor iedereen:quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:36 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind het echt lullig voor de cappers! Sjet of bong geef de anderen eens een aai
Ik heb nog wel wat op photobucket, maar daar ben ik juist mee gestopt omdat ik vaak al na een week aan mijn limiet zat, mijn top zat bvb Tijdens BB5 in november met 220.000 vieuw in iets meer dan een week.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:33 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik zie het net, het ziet er niet uit... wat een treurige toestand.![]()
zou het niet doen het bedrijf is mij te onbetrouwbaar.quote:
Nee, heb ik ook weinig zin in...quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:34 schreef frizti het volgende:
[..]
Ben niet van plan al mijn caps hier opnieuw te gaan uppen, die paar dagen dat hbb nog duurt.
Alle links zullen wel veranderen waarschijnlijkquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:38 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat op photobucket, maar daar ben ik juist mee gestopt omdat ik vaak al na een week aan mijn limiet zat, mijn top zat bvb Tijdens BB5 in november met 220.000 vieuw in iets meer dan een week.
Ik vind dit echt minder prettig, maar misschien komen ze nog terug, afwachten maar.![]()
Kan niet eens want na xx uur kan je niks meer wijzigen op fok.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:37 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik heb er bijna 4000 op mijn hd, maar ga hier niet alle posts editten en opnieuw uppen.![]()
Moet ik nou al mijn caps weer uploaden bij die andere site? Dan ben ik wel even bezigquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
zou het niet doen het bedrijf is mij te onbetrouwbaar.
En de upload werkt ook niet zo makkelijk meer
Nee joh, heeft inderdaad geen zin meer.... wat dat betreft is het een schrale troost dat het bijna is afgelopen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:37 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik heb er bijna 4000 op mijn hd, maar ga hier niet alle posts editten en opnieuw uppen.![]()
Dank je.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:39 schreef CartWOman het volgende:
Heeele dikke knuffel voor alle cappers.![]()
* CartWOman leeft mee
Jep... want de anderen wilden niet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:40 schreef frizti het volgende:
Maar ehm, is de cabaret-avond al weer voorbij?
Plaspauze.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:40 schreef frizti het volgende:
Maar ehm, is de cabaret-avond al weer voorbij?
owwwquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dankje, maar Annelies had hem gisteravond gemaakt en denk dat hij nu al gewist is als ik wormpje moet geloven
Dank je wel lieverd... snifquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:39 schreef CartWOman het volgende:
Heeele dikke knuffel voor alle cappers.![]()
* CartWOman leeft mee
Thanks iigquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:40 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
owwwdat is wel zonde dan als dat zo is, dan kan ik je ook niet helpen ik dacht hij staat gewoon op je eigen pc opgeslagen, Nja het aanbod blijft gewoon gelden, geen probleem
![]()
Gaatdenk ik niet snel neequote:Op donderdag 2 maart 2006 21:33 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja precies Bongetje, maar als ik goed lees worden de file's wel verplaatst
maar dat zal wel even duren denk ik![]()
Nee hè? Alle topics die op slot zijn, daar kun je niet meer bij.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:44 schreef Muerte het volgende:
Als jullie op het andere forum nog caps nodig hebben dan wil ik ze met alle plezier opzoeken en mailen, kan even duren maar ik wil het zeker wel voor jullie doen.
Hier op FOK! kan ik er helaas niets meer mee, na 24uur kan ik mijn berichten niet meer editten.
Die werkt niet bij me. Ik krijg een forbidden error.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:42 schreef Wickedangel het volgende:
Deze had ik ook nog, maar weet niet of die betrouwbaar is:
http://picsplace.to/
quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hè? Alle topics die op slot zijn, daar kun je niet meer bij.
Graagquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:44 schreef Muerte het volgende:
Als jullie op het andere forum nog caps nodig hebben dan wil ik ze met alle plezier opzoeken en mailen, kan even duren maar ik wil het zeker wel voor jullie doen.
Hier op FOK! kan ik er helaas niets meer mee, na 24uur kan ik mijn berichten niet meer editten.
Wat een klote zooi zeg...quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En de links kloppen niet meer, dus sowieso zijn vele caps in gesloten topics definitief weg
Sjonge zegquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:49 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, ik kan ook geen muziek meer draaien besef ik me net
Andere upload sites staan MP3 niet toe, dus dat is ook voorbij
Da's heel lief....quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:36 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind het echt lullig voor de cappers! Sjet of bong geef de anderen eens een aai
Heb ik gelijk al weer uitgeklikt... gebruik deze : http://upload.talk2.nl/index.phpquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:50 schreef Wickedangel het volgende:
Die imagehost is helemaal kut, daar kan ik geen wijs uit.
Ik heb Gmail, wat is de limiet van jouw mailadres in je profiel? (ik heb als je dat wilt wel een Gmail invite voor je.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Graag![]()
Een paar leuke John Caps en de Viollala neuspeuter cap van vanmiddag dan staat er iig weer iets
Thanx Muerte
Wat lezen ze toch slecht hé, die link heb ik een half uur geleden al opgegevenquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heb ik gelijk al weer uitgeklikt... gebruik deze : http://upload.talk2.nl/index.php
Heb je er ook voor bedanktquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:54 schreef Athalon het volgende:
[..]
Wat lezen ze toch slecht hé, die link heb ik een half uur geleden al opgegeven![]()
Dan lag dat ook daaraan! Ik vroeg je vanmorgen nog waarom ik 'Siberia' niet meer kon beluisteren.... toen was je net naar bed gegaan.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:49 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, ik kan ook geen muziek meer draaien besef ik me net
Andere upload sites staan MP3 niet toe, dus dat is ook voorbij
Weet ik, maar jij krijgt alquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:51 schreef Sjet het volgende:
[..]
Da's heel lief....
Maar ik ben zelf ook 1 van die cappers die al haar platen opnieuw moet uploaden...![]()
Maar goed, een aai voor ons allen! [afbeelding]
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoeveel bieden we als Bonnie haar stropdas afdoet ?![]()
Ik zie daar staan "Laatst geleegd: 1 januari 2006" , dat geeft mij ook niet veel vertouwen !quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heb ik gelijk al weer uitgeklikt... gebruik deze : http://upload.talk2.nl/index.php
Tjep, het is even zoeken naar een goede vervanger van Filedump waar je ook MP3's kwijt kan, dus ik zal iig straks even iets proberenquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dan lag dat ook daaraan! Ik vroeg je vanmorgen nog waarom ik 'Siberia' niet meer kon beluisteren.... toen was je net naar bed gegaan.
Geen Sibiria meer![]()
Geen limiet, voordeel van alles in eigen beheerquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:53 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik heb Gmail, wat is de limiet van jouw mailadres in je profiel? (ik heb als je dat wilt wel een Gmail invite voor je.
Nee, het gaat ook niet om jou, maar om al die anderen die maar lopen te zoeken en te prutsen bij andere site'squote:
Plaats maarquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:54 schreef MissJ. het volgende:
Ik heb al een lijstje klaar Snapt....zal ik die gaan plaatsen nu bij je op het forum? Of even wachten nog?
Maar toen was ik hier nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:54 schreef Athalon het volgende:
[..]
Wat lezen ze toch slecht hé, die link heb ik een half uur geleden al opgegeven![]()
Ik laad daar al drie maanden op en alles vanaf 4 januari stond er gisteren nof steeds, of dacht je dat ze het eeuwig bewaren, dat kan natuurlijk niet tenzij ze pete butes aan schijven hebben.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik zie daar staan "Laatst geleegd: 1 januari 2006" , dat geeft mij ook niet veel vertouwen !
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:57 schreef Foreverblue het volgende:
Frank over Viola: Soms haat ik haar en soms hou ik van haar.
OK!, helemaal goed, ik knal nu de streams uit en ga voor je zoeken, geef me een uurtje en dan heb ik wel wat voor je, deal?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Geen limiet, voordeel van alles in eigen beheer
Zo grappig vindt ik die Richard niet met zijn foute grappen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:57 schreef Foreverblue het volgende:
Dit is echt lachen dit...
Ja ik ben geen prutser..................quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Plaats maarPerfect en snel werk MissJ
![]()
Dealquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:58 schreef Muerte het volgende:
[..]
OK!, helemaal goed, ik knal nu de streams uit en ga voor je zoeken, geef me een uurtje en dan heb ik wel wat voor je, deal?![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:59 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ja ik ben geen prutser..................![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:59 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ja ik ben geen prutser..................![]()
Misschien toch ook weer 'Siberia'quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tjep, het is even zoeken naar een goede vervanger van Filedump waar je ook MP3's kwijt kan, dus ik zal iig straks even iets proberen
Hahahaha ja... en zijn vriending ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
OH MEN, IS DIE LUL ER OOK WEER?!?!?!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:01 schreef Sjet het volgende:
[..]
Misschien toch ook weer 'Siberia' [afbeelding]
Heel goed Cuall... geluk bij een ongeluk danquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:06 schreef cuall het volgende:
Ik heb de caps van pagina 1 uit het John-topic kunnen redden, want die pagina had ik openstaan.
Kleine troost Muerte, ik zet ze in zijn topic
![]()
ik heb de ferry pagina nog openstaan, doet die het nog?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:06 schreef cuall het volgende:
Ik heb de caps van pagina 1 uit het John-topic kunnen redden, want die pagina had ik openstaan.
Kleine troost Muerte, ik zet ze in zijn topic
![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:07 schreef CartWOman het volgende:
Wilma, schaf eens een goede BH aan!
Zo, dat wilde ik aldoor al zeggen.![]()
Waar? Ben even de weg kwijt geloof ik. Ben overal tegelijk bezig momenteelquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:03 schreef Sjet het volgende:
Snaptnix, ik had ook nog wat aan je getypt.
Zolang je niet vernieuwd wel... dan kan je de foto's die er staan opslaan op je harde schijf en opnieuw uploaden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik heb de ferry pagina nog openstaan, doet die het nog?
Er wordt de laatste dagen dan ook wel erg veel geklaagd... al dan niet terecht.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:05 schreef Foreverblue het volgende:
Wilma wilde opstappen vanmiddag, zegt ze...
Ja, in elk geval toch nog wat, jammer genoeg zijn er wel 2 pagina's verdwenenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heel goed Cuall... geluk bij een ongeluk dan![]()
Hier in Groningen net zo wit, en er komt steeds meer bij.quote:
ja, dat bedoel ik ook, maar ik bedoel of ze er nog opstaan bij SNquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zolang je niet vernieuwd wel... dan kan je de foto's die er staan opslaan op je harde schijf en opnieuw uploaden.
Als de foto's ingeladen zijn, moet je ze gelijk opslaan, niet de pagina verversenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik heb de ferry pagina nog openstaan, doet die het nog?
Ja wat was er nou? Iets over dat er iets niet was uitgezondenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Er wordt de laatste dagen dan ook wel erg veel geklaagd... al dan niet terecht.
Monique geeff ik bijvoorbeeld groot gelijk dat ze in staking ging.
Waarom laat Wilma de zwaartekracht zo hard werken? Zou ze niet weten dat je de BH-bandjes over de schouders ook aan kan spannenquote:
Die ik gemaakt heb ga ik weer uploaden hoor Cuallquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, in elk geval toch nog wat, jammer genoeg zijn er wel 2 pagina's verdwenen![]()
Mijn lieve John caps![]()
Ik weet er niks van... kan iemand er wat over vertellen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja wat was er nou? Iets over dat er iets niet was uitgezonden![]()
Ja, daar had ze mail over gehad en was ze gisteravond erg pissig over. Ze deelde Wilma mee dat ze uit protest niks meer voor 'ze' ging doen en dat ze haar vanmorgen niet moesten wekken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja wat was er nou? Iets over dat er iets niet was uitgezonden![]()
Wijzig je je posts of plaats je ze opnieuw, dan weet ik wat ik op kan ruimen en wat kan blijven staanquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:11 schreef Sjet het volgende:
[..]
Die ik gemaakt heb ga ik weer uploaden hoor Cuall
Dus die komen er weer aan!
Zal ik doenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Als de foto's ingeladen zijn, moet je ze gelijk opslaan, niet de pagina verversen![]()
Ik zag het in de uitzending, maar wist bij God niet waar het over ging. Ik vind het eigenlijk een beetje flauw van Monique.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:12 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, daar had ze mail over gehad en was ze gisteravond erg pissig over. Ze deelde Wilma mee dat ze uit protest niks meer voor 'ze' ging doen en dat ze haar vanmorgen niet moesten wekken.![]()
Dat is niet leuk dan nee... kan me Monique's reactie goed voorstellen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:12 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, daar had ze mail over gehad en was ze gisteravond erg pissig over. Ze deelde Wilma mee dat ze uit protest niks meer voor 'ze' ging doen en dat ze haar vanmorgen niet moesten wekken.![]()
Ze zijn elke keer zó leuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |