Nee joh, heeft inderdaad geen zin meer.... wat dat betreft is het een schrale troost dat het bijna is afgelopen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:37 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik heb er bijna 4000 op mijn hd, maar ga hier niet alle posts editten en opnieuw uppen.![]()
Dank je.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:39 schreef CartWOman het volgende:
Heeele dikke knuffel voor alle cappers.![]()
* CartWOman leeft mee
Jep... want de anderen wilden niet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:40 schreef frizti het volgende:
Maar ehm, is de cabaret-avond al weer voorbij?
Plaspauze.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:40 schreef frizti het volgende:
Maar ehm, is de cabaret-avond al weer voorbij?
owwwquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dankje, maar Annelies had hem gisteravond gemaakt en denk dat hij nu al gewist is als ik wormpje moet geloven
Dank je wel lieverd... snifquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:39 schreef CartWOman het volgende:
Heeele dikke knuffel voor alle cappers.![]()
* CartWOman leeft mee
Thanks iigquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:40 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
owwwdat is wel zonde dan als dat zo is, dan kan ik je ook niet helpen ik dacht hij staat gewoon op je eigen pc opgeslagen, Nja het aanbod blijft gewoon gelden, geen probleem
![]()
Gaatdenk ik niet snel neequote:Op donderdag 2 maart 2006 21:33 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja precies Bongetje, maar als ik goed lees worden de file's wel verplaatst
maar dat zal wel even duren denk ik![]()
Nee hè? Alle topics die op slot zijn, daar kun je niet meer bij.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:44 schreef Muerte het volgende:
Als jullie op het andere forum nog caps nodig hebben dan wil ik ze met alle plezier opzoeken en mailen, kan even duren maar ik wil het zeker wel voor jullie doen.
Hier op FOK! kan ik er helaas niets meer mee, na 24uur kan ik mijn berichten niet meer editten.
Die werkt niet bij me. Ik krijg een forbidden error.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:42 schreef Wickedangel het volgende:
Deze had ik ook nog, maar weet niet of die betrouwbaar is:
http://picsplace.to/
quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hè? Alle topics die op slot zijn, daar kun je niet meer bij.
Graagquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:44 schreef Muerte het volgende:
Als jullie op het andere forum nog caps nodig hebben dan wil ik ze met alle plezier opzoeken en mailen, kan even duren maar ik wil het zeker wel voor jullie doen.
Hier op FOK! kan ik er helaas niets meer mee, na 24uur kan ik mijn berichten niet meer editten.
Wat een klote zooi zeg...quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En de links kloppen niet meer, dus sowieso zijn vele caps in gesloten topics definitief weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |