Ik zie het net, het ziet er niet uit... wat een treurige toestand.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:31 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nu heb ik ze nog wel op mijn NAS, maar ik bedoel in alle topics staan nu alleen nog maar kruisjes, die kan ik nooit meer editten en her plaatsen, dat betekent dat bij een heleboel BB% en HBB topics alles weg is.![]()
Je gaat niet serieus menen dat echt alles van jou weg is?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
ja wel die gasten hebben alles gedelete![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee maar die links veranderen dan wel lijkt me.....quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:29 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Filedump.nl is overgenomen door Putfile.nl en Imagehost.nl.
Wegens een waarschuwing van bumra stemra zijn alle .mp3 bestanden verwijderd.
Wil je plaatjes uploaden? Bezoek dan gauw www.imagehost.nl
Alle plaatjes van filedump.nl worden op dit moment verhuist naar imagehost
Wil je andere bestanden uploaden? Bezoek dan gauw www.putfile.nl
Alle filmpjes en andere leuke bestanden van filedump worden handmatig verhuist.
Je mag natuurlijk ook zelf je filmpjes daar uploaden.
Geen reden tot paniek dus
Ze zijn de boel aan het verhuizen staat er toch, dan kan het dat alles ff offline gaat dus ff geduldquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
ja wel die gasten hebben alles gedelete![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij mag ook wel bij mij staan hoor manu?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:32 schreef Manu82 het volgende:
mijn usericon is ook naar de kloten, ff Annelies mailen
Ben niet van plan al mijn caps hier opnieuw te gaan uppen, die paar dagen dat hbb nog duurt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ga vast puin ruimen inderdaad en zal ook even kijken wat ik nog opgeslagen heb staanDit slaat werkelijk nergens op
![]()
Dat ie niet bezorgd kan worden....quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zo te zien wel, wat krijg je voor melding dan?
Filedump.nl is overgenomen door Putfile.nl en Imagehost.nl.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:26 schreef Muerte het volgende:
Al mijn caps zijn naar de eeuwige jachtvelden. allemaal ****!!![]()
Hoe moet dat?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben al bezig de caps opnieuw te uploaden
Jawel, maar de URLS kloppen niet meer van de plaatjes die er al staan en editten gaat niet meer van alle berichten snap je?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ze zijn de boel aan het verhuizen staat er toch, dan kan het dat alles ff offline gaat dus ff geduld![]()
Dankje, maar Annelies had hem gisteravond gemaakt en denk dat hij nu al gewist is als ik wormpje moet gelovenquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:34 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hij mah ook wel bij mij staan hoor manu?
moet je hem hier even neer zetten dan load ik hem voor je op, als je dat wil![]()
nee, ik heb zo'n 300 caps op hd staanquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je gaat niet serieus menen dat echt alles van jou weg is?
Ok.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat ie niet bezorgd kan worden....
Ik zal het straks nog een keer proberen. Ik zit nu op de laptop, kan dan niet bij m'n hotmail.
Ik heb er bijna 4000 op mijn hd, maar ga hier niet alle posts editten en opnieuw uppen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, ik heb zo'n 300 caps op hd staan
Troostaaitje voor iedereen:quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:36 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind het echt lullig voor de cappers! Sjet of bong geef de anderen eens een aai
Ik heb nog wel wat op photobucket, maar daar ben ik juist mee gestopt omdat ik vaak al na een week aan mijn limiet zat, mijn top zat bvb Tijdens BB5 in november met 220.000 vieuw in iets meer dan een week.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:33 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik zie het net, het ziet er niet uit... wat een treurige toestand.![]()
zou het niet doen het bedrijf is mij te onbetrouwbaar.quote:
Nee, heb ik ook weinig zin in...quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:34 schreef frizti het volgende:
[..]
Ben niet van plan al mijn caps hier opnieuw te gaan uppen, die paar dagen dat hbb nog duurt.
Alle links zullen wel veranderen waarschijnlijkquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:38 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat op photobucket, maar daar ben ik juist mee gestopt omdat ik vaak al na een week aan mijn limiet zat, mijn top zat bvb Tijdens BB5 in november met 220.000 vieuw in iets meer dan een week.
Ik vind dit echt minder prettig, maar misschien komen ze nog terug, afwachten maar.![]()
Kan niet eens want na xx uur kan je niks meer wijzigen op fok.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:37 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik heb er bijna 4000 op mijn hd, maar ga hier niet alle posts editten en opnieuw uppen.![]()
Moet ik nou al mijn caps weer uploaden bij die andere site? Dan ben ik wel even bezigquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
zou het niet doen het bedrijf is mij te onbetrouwbaar.
En de upload werkt ook niet zo makkelijk meer
Nee joh, heeft inderdaad geen zin meer.... wat dat betreft is het een schrale troost dat het bijna is afgelopen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:37 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik heb er bijna 4000 op mijn hd, maar ga hier niet alle posts editten en opnieuw uppen.![]()
Dank je.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:39 schreef CartWOman het volgende:
Heeele dikke knuffel voor alle cappers.![]()
* CartWOman leeft mee
Jep... want de anderen wilden niet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:40 schreef frizti het volgende:
Maar ehm, is de cabaret-avond al weer voorbij?
Plaspauze.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:40 schreef frizti het volgende:
Maar ehm, is de cabaret-avond al weer voorbij?
owwwquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dankje, maar Annelies had hem gisteravond gemaakt en denk dat hij nu al gewist is als ik wormpje moet geloven
Dank je wel lieverd... snifquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:39 schreef CartWOman het volgende:
Heeele dikke knuffel voor alle cappers.![]()
* CartWOman leeft mee
Thanks iigquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:40 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
owwwdat is wel zonde dan als dat zo is, dan kan ik je ook niet helpen ik dacht hij staat gewoon op je eigen pc opgeslagen, Nja het aanbod blijft gewoon gelden, geen probleem
![]()
Gaatdenk ik niet snel neequote:Op donderdag 2 maart 2006 21:33 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja precies Bongetje, maar als ik goed lees worden de file's wel verplaatst
maar dat zal wel even duren denk ik![]()
Nee hè? Alle topics die op slot zijn, daar kun je niet meer bij.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:44 schreef Muerte het volgende:
Als jullie op het andere forum nog caps nodig hebben dan wil ik ze met alle plezier opzoeken en mailen, kan even duren maar ik wil het zeker wel voor jullie doen.
Hier op FOK! kan ik er helaas niets meer mee, na 24uur kan ik mijn berichten niet meer editten.
Die werkt niet bij me. Ik krijg een forbidden error.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:42 schreef Wickedangel het volgende:
Deze had ik ook nog, maar weet niet of die betrouwbaar is:
http://picsplace.to/
quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hè? Alle topics die op slot zijn, daar kun je niet meer bij.
Graagquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:44 schreef Muerte het volgende:
Als jullie op het andere forum nog caps nodig hebben dan wil ik ze met alle plezier opzoeken en mailen, kan even duren maar ik wil het zeker wel voor jullie doen.
Hier op FOK! kan ik er helaas niets meer mee, na 24uur kan ik mijn berichten niet meer editten.
Wat een klote zooi zeg...quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En de links kloppen niet meer, dus sowieso zijn vele caps in gesloten topics definitief weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |