Imagehost zal niet lang meer bestaan ben benieuwd hoelang de caps er op blijven staan.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik merk het nu ook net ja... balen zeg. Dat Imagehost is HELEMAAL niks
Gebruik deze site Muerte... werkt perfectquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:13 schreef Muerte het volgende:
[..]
Wat is dat, een kwis? moet meer vragen beantwoorden dan op een belastingformulier.![]()
Je bedoeld dat Filedump zijn bestanden niet lang meer erop zal hebben.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Imagehost zal niet lang meer bestaan ben benieuwd hoelang de caps er op blijven staan.
Ja die doet het idd ook goedquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Geeft niet schat... die site die Athalon gaf werkt perfect
Werkt, alleen jammer dat sommige van gifjes er niet op mogen omdat ze te groot zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:08 schreef Athalon het volgende:
Jongens deze zit ik al maanden op
http://upload.talk2.nl/index.php
Caps gaan prima...quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:17 schreef frizti het volgende:
[..]
Werkt, alleen jammer dat sommige van gifjes er niet op mogen omdat ze te groot zijn.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gebruik deze site Muerte... werkt perfect
http://upload.talk2.nl/index.php
Was net met Anita ook zo...quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:18 schreef frizti het volgende:
En ja hoor, alle streams hebben het geluid van die zeug.![]()
Tot 50000 bytes dacht ikquote:
Je avater ook zo te zien schatquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:19 schreef White_Pearl het volgende:
alle bestanden zijn al weg bij Filedump, dat is gvd wel snel![]()
ben bang van niet het nu alleen maar commerciële shit geworden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je bedoeld dat Filedump zijn bestanden niet lang meer erop zal hebben.
maakt niet uit gooi hem gewoon op mijn eigen foto site zo klaarquote:
Ja dat is waar... Viola zo is best leukquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:20 schreef MissJ. het volgende:
Eerlijk is eerlijk, viola is leuker dan Anita. Ik moet echt om haar lachen.
(ik ga zo mijn mond poetsen.
bits zeker.quote:
Upload hem gewoon op de Fok server... bij je profiel instellingen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:20 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
maakt niet uit gooi hem gewoon op mijn eigen foto site zo klaar![]()
Shiiittt. weten jullie wel dat dat betekent dat alle caps in het "hiernamaals"....ook weg zijn!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:19 schreef White_Pearl het volgende:
animated gifjes mag niet bij de icon manager.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Upload hem gewoon op de Fok server... bij je profiel instellingen.
Ze zijn er al af... krijg allemaal kruisjes op mijn geplaatste capsquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
ben bang van niet het nu alleen maar commerciële shit geworden.
Wie had dat verwachtquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja dat is waar... Viola zo is best leuk
O okee... balen dan.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:22 schreef frizti het volgende:
[..]
animated gifjes mag niet bij de icon manager.
echt alles is weg wat een klootzakken typhus honden doodschieten moeten ze die gastenquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:19 schreef White_Pearl het volgende:
Echt kut manquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze zijn er al af... krijg allemaal kruisjes op mijn geplaatste caps
hele zweden forum is leegquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze zijn er al af... krijg allemaal kruisjes op mijn geplaatste caps
bytes dus, = 50Kbquote:
regenworm heeft alles bewaard van Zweden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Echt kut man![]()
Goh, wat een caps zijn er nu verloren (tenzij je ze weer opnieuw plaatst natuurlijk)
Dus ben ik zowat de enig die nog wat heb staanquote:
KUT man.... ik vind dit echt geen stijl... om ineens alles eraf te kwakken.quote:
Het is al klaarquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Alle caps van John ed op het forum zijn ook weg en ze wilden nog wel verder shoppen om foto's op te slaanquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mss zijn ze erg benauwd....net als laatst met die Razorback server van Emule....ze worden steeds harder met optreden (Buma, Brein etc) dus jaquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
KUT man.... ik vind dit echt geen stijl... om ineens alles eraf te kwakken.
Op je forum heeft het ook ingeslagen als een BOM zie ikquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Alle caps van John ed op het forum zijn ook weg en ze wilden nog wel verder shoppen om foto's op te slaan![]()
Snapt ik heb er veel nog opgeslagen staan, ik maak een rij in Word en plaats nieuwe, misschien kan jij vast ruimen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Op je forum heeft het ook ingeslagen als een BOM zie ik![]()
Dikke knuffffffffffffel Cuallquote:
Zeg dat wel ja. Zit weinig anders op als de betreffende images allemaal te verwijderen en proberen te redden wat er te redden valtquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Op je forum heeft het ook ingeslagen als een BOM zie ik![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:26 schreef Muerte het volgende:
Al mijn caps zijn naar de eeuwige jachtvelden. allemaal ****!!![]()
Die van mij ook... het is dat ze geen email adres hebben... anders had ik ze helemaal verrot gescholden die gasten...quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:26 schreef Muerte het volgende:
Ja alles is weg! wat erg zegquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Alle caps van John ed op het forum zijn ook weg en ze wilden nog wel verder shoppen om foto's op te slaan![]()
CW, ik krijg de mail die ik je stuur steeds terug...quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Wat enorm klote voor jou en de anderen....![]()
Ik ben al bezig de caps opnieuw te uploadenquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja. Zit weinig anders op als de betreffende images allemaal te verwijderen en proberen te redden wat er te redden valt![]()
ik heb alles bij http://photobucket.com staan, nog nooit geen moeite daar gehadquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:27 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Snapt ik heb er veel nog opgeslagen staan, ik maak een rij in Word en plaats nieuwe, misschien kan jij vast ruimen.Dit is waardeloos natuurlijk.
Voor zover ik weet wel, ik zal es ff kijken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
CW, ik krijg de mail die ik je stuur steeds terug...
werkt je @fok nog wel?
Tis dat ik geen capper ben anders zou ik ook gloeiend balenquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:28 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja alles is weg! wat erg zegal jullie werk voor niets geweest
![]()
Is niet erg Frizti is alweer klaar hoor, ik heb altijd nog wat achter de hand whehequote:Op donderdag 2 maart 2006 21:22 schreef frizti het volgende:
[..]
animated gifjes mag niet bij de icon manager.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:27 schreef Foreverblue het volgende:
Was leuk van Viola... heel veel zelfspot.
Ik ga vast puin ruimen inderdaad en zal ook even kijken wat ik nog opgeslagen heb staanquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:27 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Snapt ik heb er veel nog opgeslagen staan, ik maak een rij in Word en plaats nieuwe, misschien kan jij vast ruimen.Dit is waardeloos natuurlijk.
Ja wat een toestand zeg..... ik zie het nu ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:26 schreef Muerte het volgende:
Nu heb ik ze nog wel op mijn NAS, maar ik bedoel in alle topics staan nu alleen nog maar kruisjes, die kan ik nooit meer editten en her plaatsen, dat betekent dat bij een heleboel BB5 en HBB topics alles weg is.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Wat enorm klote voor jou en de anderen....![]()
Zo te zien wel, wat krijg je voor melding dan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
CW, ik krijg de mail die ik je stuur steeds terug...
werkt je @fok nog wel?
ja wel die gasten hebben alles gedeletequote:Op donderdag 2 maart 2006 21:29 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Filedump.nl is overgenomen door Putfile.nl en Imagehost.nl.
Wegens een waarschuwing van bumra stemra zijn alle .mp3 bestanden verwijderd.
Wil je plaatjes uploaden? Bezoek dan gauw www.imagehost.nl
Alle plaatjes van filedump.nl worden op dit moment verhuist naar imagehost
Wil je andere bestanden uploaden? Bezoek dan gauw www.putfile.nl
Alle filmpjes en andere leuke bestanden van filedump worden handmatig verhuist.
Je mag natuurlijk ook zelf je filmpjes daar uploaden.
Geen reden tot paniek dus
Ja precies Bongetje, maar als ik goed lees worden de file's wel verplaatstquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tis dat ik geen capper ben anders zou ik ook gloeiend balen![]()
T voeld net als een ongewenste format op je PC zonder backup.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |