Nee, het gaat ook niet om jou, maar om al die anderen die maar lopen te zoeken en te prutsen bij andere site'squote:
Plaats maarquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:54 schreef MissJ. het volgende:
Ik heb al een lijstje klaar Snapt....zal ik die gaan plaatsen nu bij je op het forum? Of even wachten nog?
Maar toen was ik hier nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:54 schreef Athalon het volgende:
[..]
Wat lezen ze toch slecht hé, die link heb ik een half uur geleden al opgegeven![]()
Ik laad daar al drie maanden op en alles vanaf 4 januari stond er gisteren nof steeds, of dacht je dat ze het eeuwig bewaren, dat kan natuurlijk niet tenzij ze pete butes aan schijven hebben.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik zie daar staan "Laatst geleegd: 1 januari 2006" , dat geeft mij ook niet veel vertouwen !
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:57 schreef Foreverblue het volgende:
Frank over Viola: Soms haat ik haar en soms hou ik van haar.
OK!, helemaal goed, ik knal nu de streams uit en ga voor je zoeken, geef me een uurtje en dan heb ik wel wat voor je, deal?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Geen limiet, voordeel van alles in eigen beheer
Zo grappig vindt ik die Richard niet met zijn foute grappen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:57 schreef Foreverblue het volgende:
Dit is echt lachen dit...
Ja ik ben geen prutser..................quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Plaats maarPerfect en snel werk MissJ
![]()
Dealquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:58 schreef Muerte het volgende:
[..]
OK!, helemaal goed, ik knal nu de streams uit en ga voor je zoeken, geef me een uurtje en dan heb ik wel wat voor je, deal?![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:59 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ja ik ben geen prutser..................![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:59 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ja ik ben geen prutser..................![]()
Misschien toch ook weer 'Siberia'quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tjep, het is even zoeken naar een goede vervanger van Filedump waar je ook MP3's kwijt kan, dus ik zal iig straks even iets proberen
Hahahaha ja... en zijn vriending ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
OH MEN, IS DIE LUL ER OOK WEER?!?!?!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:01 schreef Sjet het volgende:
[..]
Misschien toch ook weer 'Siberia' [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |