Florida ben ik ook geweest! Hartstikke top hequote:Op donderdag 2 maart 2006 16:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Winnnnieeeeeeee.... ik heb hier een echte Pooh beer... gekocht toen ik in Disneyworld, Florida was
Ons hotel toen:
[afbeelding]
MissJ, hij gaat je mailen he, en hij wilde de url hebben van het forum om na HBB nog een keer langs te komenquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:41 schreef MissJ. het volgende:
Ik zit nog steeds te genieten op mijn wolk hoor. Heerlijk dat ze mijn naam weer noemde. Lachen ook.
Moet eten maken maar kom later terug en morgen ben ik lekker vrij.![]()
Ferrie kijkt op het forum en iedereen is hoteldebotel, ik kijk en niemand zegt er wat van....quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
MissJ, hij gaat je mailen he, en hij wilde de url hebben van het forum om na HBB nog een keer langs te komen![]()
Heb net even besteld, we laten de chinees gewoon koken vandaagHeb nog geen zin van m'n wolk af te komen en de echte wereld in te stappen
![]()
We zijn zo blij dat jij er bentquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:48 schreef melke het volgende:
[..]
Ferrie kijkt op het forum en iedereen is hoteldebotel, ik kijk en niemand zegt er wat van....![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:48 schreef melke het volgende:
[..]
Ferrie kijkt op het forum en iedereen is hoteldebotel, ik kijk en niemand zegt er wat van....![]()
Maar bij Ferri doe ik dan ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:48 schreef melke het volgende:
[..]
Hoi melke.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:48 schreef melke het volgende:
[..]
Whello Manu en de rest ook uiteraard. Ik ben zo weer terug, moet ff snel naar de bieb. Jullie hoeven nu niet weer te zwaaien hoorquote:
Wat vind je van mijn (tijdelijke) onderschrift melke?quote:
Ik heb niets met Viola, maar er zit wel een kern van waarheid in je onderschriftquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:58 schreef Muerte het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn (tijdelijke) onderschrift melke?![]()
Welke boeken heb je mee genomen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:58 schreef Sjet het volgende:
[..]
Whello Manu en de rest ook uiteraard. Ik ben zo weer terug, moet ff snel naar de bieb. Jullie hoeven nu niet weer te zwaaien hoor
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:04 schreef melke het volgende:
Haha die Viola. Ze heeft wel een mooie reputatie opgebouwd in HBB
Hoi regenworm, ik heb geen flauw idee, wat er te gebeuren staat vanavond.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:18 schreef regenworm het volgende:
Gaat dat stand up met richard groenendijk nog door vanavond?
Ja maar alleen met Viollalaa en Anita geloof ik.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:18 schreef regenworm het volgende:
Gaat dat stand up met richard groenendijk nog door vanavond?
Volgens de agenda zou er dit gaan gebeuren: http://www.talpa.tv/hotelagenda.htmlquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:20 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hoi regenworm, ik heb geen flauw idee, wat er te gebeuren staat vanavond.
Nou dan wordt het eenquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja maar alleen met Viollalaa en Anita geloof ik.
Heeft Viool voortaan een buitenboord-pacemaker ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:23 schreef Muerte het volgende:
Oma Violala en haar eerste voorzichtige stapjes met haar nieuwe rollator.![]()
[afbeelding]
Nu je het zegt, het lijkt er wel op!quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heeft Viool voortaan een buitenboord-pacemaker ?
quote:Heeft Viool voortaan een buitenboord-pacemaker ?
De stem riep :]"Wil Viola batterijen wisselen, Viola batterijen wisselen" ..... en toen ging de stream dichtquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:29 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nu je het zegt, het lijkt er wel op!![]()
![]()
En toen ging ze bijna stuk, wie zou heer gereanimeerd hebben.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[..]
De stem riep :]"Wil Viola batterijen wisselen, Viola batterijen wisselen" ..... en toen ging de stream dicht![]()
Ze zitten niet op fokquote:
Is er eigenlijk al een link geweest naar de uiteindelijke foto's?quote:
Geen idee, maar ik lees de panorama niet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is er eigenlijk al een link geweest naar de uiteindelijke foto's?
Willem en Marieke zijn er ook weer.quote:
Ben ik weer.quote:
Niet te geloven he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |