Heel goed... geen gezeur over kusjes, BEW's en Slaap lekker posts danquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Psssstttt.. die zijn dan newbies en passen zich maar aan ons aan
Op die manier... Belgische BB volg ik uit principe niet echt... anders rol ik van HBB naar BBB en dat wil ik niet. Wil afkicken van streams kijken... tot BB6 begint.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
oh had vannacht even een uitstapje gemaakt naar de Belgische BB chat aangezien Henk en ik dat hele forum binnen 1 nacht hebben plat gekregen, maar daar waren niet echt onze types!
Daarom dat het ook gemeld isquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat praatje maakt telkens m'n hele dag goed![]()
ik volg het ook niet echt, maar wilde toch wel een keer kijken en de eerste nacht even op het forum kijken of het leuk was daar, maar dat viel dus tegenquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Op die manier... Belgische BB volg ik uit principe niet echt... anders rol ik van HBB naar BBB en dat wil ik niet. Wil afkicken van streams kijken... tot BB6 begint.
Je bent verwend met Fok... dat heb ik ook. Fok werkt gewoon lekker en hier zitten de mensen die je 'kent'.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik volg het ook niet echt, maar wilde toch wel een keer kijken en de eerste nacht even op het forum kijken of het leuk was daar, maar dat viel dus tegen
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:49 schreef Foreverblue het volgende:
Monique: Voor iedereen is er iemand (gaat over relaties en zoeken)
[afbeelding]
Ze heeft echt overal verstand vanquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:49 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
Mooie capquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:49 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kelere... een SC topic dat al meer dan 12 uur loopt. Dit wordt echt te triest voor woorden.
Hallo allemaal
Dan wil ik eigelijk mijn capvinger verrrrrrrrrr van de print screen knop houdenquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:52 schreef M-en-A het volgende:
[..]
FB vanavond je streams aanhouden en je capvinger klaar houden. Viool wil in een badjas opkomen
![]()
Ja dat heb ik ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je bent verwend met Fok... dat heb ik ook. Fok werkt gewoon lekker en hier zitten de mensen die je 'kent'.
Ja precies... qua werking is Fok het lekkerste forum... daar kunnen kant en klare pakketten als PHBBB en consorten nog wat van leren.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ookFOK heeft een zeer geavanceerde en unieke interface en programmatuur, het werkt idd lekker en het is uniek
Winnnnieeeeeeee.... ik heb hier een echte Pooh beer... gekocht toen ik in Disneyworld, Florida wasquote:
interessant gegeven voor de SV. plaats je het evenquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:07 schreef Foreverblue het volgende:
Ferri zat op de streams te kijken net, en zag dat ze echt op de monitor inzoomden...
Doe ik wel ff...quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:12 schreef M-en-A het volgende:
[..]
interessant gegeven voor de SV. plaats je het even
Bij die eerste oefent ze hoe ze haar hand de zee over moet krijgen, naar moetquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:17 schreef Foreverblue het volgende:
Monique doet oefeningen voor aan Ferri en John.
[afbeelding]
[afbeelding]
Bedanktquote:
Whahahaha... ja daar zit wat inquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:19 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Die Richard die daar rond loopt is soms ook de snuggerste, zegt tegen John: "Jij kunt gaan bakken.... de appeltaarten zijn er". Als de appeltaarten er al zijn hoeft er toch niet gebakken te worden![]()
Heeeeeeeeej Muerte... dat is goed nieuwsquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:20 schreef Muerte het volgende:
Goedemiddag allemaal, ik ben eens een keer lekker vroeg thuis en ik hoef morgen niet zo onwijs vroeg op.![]()
Hey Muerte, dat is lekker zegquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:20 schreef Muerte het volgende:
Goedemiddag allemaal, ik ben eens een keer lekker vroeg thuis en ik hoef morgen niet zo onwijs vroeg op.![]()
Hoi Manu.quote:
Zeker weten.quote:
Da's goed nieuws Muerte! Lekker zo voor het weekendquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:20 schreef Muerte het volgende:
Zwaaien we even naar elkaar Friztiquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:30 schreef frizti het volgende:
Ik kom ook even aanwaaien...
Het post gemiddelde zakt aardig weg hier.
quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:41 schreef Snaptnix het volgende:
Hey... hier zitten wel mensen nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |