Mss is dit wat?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik merk het nu ook net ja... balen zeg. Dat Imagehost is HELEMAAL niks
Die hoor ik graag van je dan...quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:06 schreef Muerte het volgende:
[..]
Yep, ben ik mooi klaar mee, geen caps meer.
Voor heel even dan, heb al een alternatief, momentje.
Zie mijn RE: op FB netquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:06 schreef MissJ. het volgende:
Stress, ik kan niet meer uploaden bij Filedump maar moet bij Imagehost????? Ga niet zeggen dat ik naar Fotobucket moet dat duurt me te lang hoor....helllup, wie weet raad?
Dat is pas net veranderd dan, ik heb filedump vanavond nog gebruikt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:04 schreef BONG4002 het volgende:
Hoelang is Filedump dan down? Er staat dat ze vanwege Buma Stemra alle MP3's hebben verwijderd, lijkt er dus op dat Filedump is gestopt
Voor het eerst dat ik het niet erg vindt... m'n tenen krommen.quote:
Vroeg ik me net dus ook af, ze zijn stevig aan het oefenen op veel censuur denk ik, of gewoon het block knopje aan het testenquote:
Werkt dus ook nietquote:
Werkt geweldig Athalon... thxquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:08 schreef Athalon het volgende:
Jongens deze zit ik al maanden op
http://upload.talk2.nl/index.php
Forbiddenquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:10 schreef White_Pearl het volgende:
Denk dat jullie hier wel wat aan hebben
http://picsplace.to/
Hallo Allemaal![]()
Mooi niet dus, niets werkt meer, zelfs photobucket doet het niet meer bij mij.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:06 schreef Muerte het volgende:
[..]
Yep, ben ik mooi klaar mee, geen caps meer.
Voor heel even dan, heb al een alternatief, momentje.
Hey Bluequote:Op donderdag 2 maart 2006 21:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
Hoi Pareltje![]()
![]()
![]()
welke mop van welke nicht viel fout?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:10 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Als het goed is,werkt deze. Upload talk dus. Mooi even bookmarken.
Geeft niet schat... die site die Athalon gaf werkt perfectquote:
Wat is dat, een kwis? moet meer vragen beantwoorden dan op een belastingformulier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |