Heel goed Cuall... geluk bij een ongeluk danquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:06 schreef cuall het volgende:
Ik heb de caps van pagina 1 uit het John-topic kunnen redden, want die pagina had ik openstaan.
Kleine troost Muerte, ik zet ze in zijn topic
![]()
ik heb de ferry pagina nog openstaan, doet die het nog?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:06 schreef cuall het volgende:
Ik heb de caps van pagina 1 uit het John-topic kunnen redden, want die pagina had ik openstaan.
Kleine troost Muerte, ik zet ze in zijn topic
![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:07 schreef CartWOman het volgende:
Wilma, schaf eens een goede BH aan!
Zo, dat wilde ik aldoor al zeggen.![]()
Waar? Ben even de weg kwijt geloof ik. Ben overal tegelijk bezig momenteelquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:03 schreef Sjet het volgende:
Snaptnix, ik had ook nog wat aan je getypt.
Zolang je niet vernieuwd wel... dan kan je de foto's die er staan opslaan op je harde schijf en opnieuw uploaden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik heb de ferry pagina nog openstaan, doet die het nog?
Er wordt de laatste dagen dan ook wel erg veel geklaagd... al dan niet terecht.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:05 schreef Foreverblue het volgende:
Wilma wilde opstappen vanmiddag, zegt ze...
Ja, in elk geval toch nog wat, jammer genoeg zijn er wel 2 pagina's verdwenenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heel goed Cuall... geluk bij een ongeluk dan![]()
Hier in Groningen net zo wit, en er komt steeds meer bij.quote:
ja, dat bedoel ik ook, maar ik bedoel of ze er nog opstaan bij SNquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zolang je niet vernieuwd wel... dan kan je de foto's die er staan opslaan op je harde schijf en opnieuw uploaden.
Als de foto's ingeladen zijn, moet je ze gelijk opslaan, niet de pagina verversenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik heb de ferry pagina nog openstaan, doet die het nog?
Ja wat was er nou? Iets over dat er iets niet was uitgezondenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Er wordt de laatste dagen dan ook wel erg veel geklaagd... al dan niet terecht.
Monique geeff ik bijvoorbeeld groot gelijk dat ze in staking ging.
Waarom laat Wilma de zwaartekracht zo hard werken? Zou ze niet weten dat je de BH-bandjes over de schouders ook aan kan spannenquote:
Die ik gemaakt heb ga ik weer uploaden hoor Cuallquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, in elk geval toch nog wat, jammer genoeg zijn er wel 2 pagina's verdwenen![]()
Mijn lieve John caps![]()
Ik weet er niks van... kan iemand er wat over vertellen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja wat was er nou? Iets over dat er iets niet was uitgezonden![]()
Ja, daar had ze mail over gehad en was ze gisteravond erg pissig over. Ze deelde Wilma mee dat ze uit protest niks meer voor 'ze' ging doen en dat ze haar vanmorgen niet moesten wekken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja wat was er nou? Iets over dat er iets niet was uitgezonden![]()
Wijzig je je posts of plaats je ze opnieuw, dan weet ik wat ik op kan ruimen en wat kan blijven staanquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:11 schreef Sjet het volgende:
[..]
Die ik gemaakt heb ga ik weer uploaden hoor Cuall
Dus die komen er weer aan!
Zal ik doenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Als de foto's ingeladen zijn, moet je ze gelijk opslaan, niet de pagina verversen![]()
Ik zag het in de uitzending, maar wist bij God niet waar het over ging. Ik vind het eigenlijk een beetje flauw van Monique.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:12 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, daar had ze mail over gehad en was ze gisteravond erg pissig over. Ze deelde Wilma mee dat ze uit protest niks meer voor 'ze' ging doen en dat ze haar vanmorgen niet moesten wekken.![]()
Dat is niet leuk dan nee... kan me Monique's reactie goed voorstellen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:12 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, daar had ze mail over gehad en was ze gisteravond erg pissig over. Ze deelde Wilma mee dat ze uit protest niks meer voor 'ze' ging doen en dat ze haar vanmorgen niet moesten wekken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |