Een nieuw deel openen
Vorige delen
ongeveer een jaar.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En voor hoe lang is dat dan?
Maar anders zou je een heel jaar daar wonen...? Mag je wel fokken daar?quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:38 schreef qu63 het volgende:
ongeveer een jaar.
maar het kan nog zo zijn dat ik weer een meerdaagse therapie ga doen. en dan dus steeds thuis slaap enzo
hier nietquote:
van zondag tot vrijdag jaquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar anders zou je een heel jaar daar wonen...? Mag je wel fokken daar?
Queenquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:39 schreef miss_sly het volgende:
Mooie TT, mooi nummer
Goede herinneringen aan
Wel een vrij weekend dus.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:39 schreef qu63 het volgende:
van zondag tot vrijdag ja
Daar zou ik dan eerst maar eens naar informeren.quote:ik heb geen ideeweet niet eens of er wel pc's staan
Goede herinneringen aan de vader van een vriendje van jaren geleden. Ontzettend lieve manquote:
Queen is goed hequote:Op donderdag 2 maart 2006 09:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Goede herinneringen aan de vader van een vriendje van jaren geleden. Ontzettend lieve man
Ja, Queen is heel goedquote:
zo waren er zoveel geloof ikquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, Queen is heel goed
Mijn moeder was stiekem een beetje verliefd op Freddy
En ik kan het wetenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:26 schreef livEliveD het volgende:
Ik heb niet alles terug gelezen, wat wil je hem duidelijk maken? Iemand iets goed duidelijk maken is een van mijn weinige kwaliteiten namelijk![]()
En met lichamelijk geweld? Dat is namelijk onze kwaliteitquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:52 schreef miss_sly het volgende:
Geloof me, zelfs jij krijgt het niet duidelijk gemaakt wat duidelijk gemaakt moet worden
Mja sorry, volgende keer gooi ik alles op slot en bind ik de rest van de mensen die in het huis aanwezig zijn vast en doe ik propjes in hun oren en mondquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:29 schreef livEliveD het volgende:
Ja helaas niet die keer dat we betrapt werden![]()
Veel plezier daarquote:Op donderdag 2 maart 2006 05:48 schreef Alicey het volgende:
Dank je, gaat vast goed komen! Heb tips uit de streek, inclusief tips hoe de weg naar het hotel altijd terug te kunnen vinden.
Ik ga er weer eens vandoor.
Ik zal er eens over denken, maar niet omdat je me probeert om te kopenquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
zo waren er zoveel geloof ik
als ik nou eerder langs mag komen, neem ik ook wel een leuke dvd voor je moeder mee
quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zal er eens over denken, maar niet omdat je me probeert om te kopen
ik hoop het voor je ja!quote:
Alles gaat tot nu toe heel erg goed en volgens plan.quote:
Hier weten ze niet eens wat het is.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:55 schreef Reya het volgende:
Hier ligt aardig wat sneeuw, alhoewel het snel aan het wegsmelten is![]()
je htb toch nog een pc aan staan thuis?quote:
Nee, fiona staat niet thuis.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
je htb toch nog een pc aan staan thuis?
ah!quote:
misschien wel ja, heb in ieder geval een vlucht terug ook vanavond geboekt...maar nog even afwachten of het doorgaat. Zo ja, moet ik afspraak vanavond even afzeggen. Moeten ze nog iets langer zonder internetquote:
Ach, waarschijnlijk als je wel gaat, hebben ze al geen internet meer tegen de tijd dat je thuiskomtquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:27 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
misschien wel ja, heb in ieder geval een vlucht terug ook vanavond geboekt...maar nog even afwachten of het doorgaat. Zo ja, moet ik afspraak vanavond even afzeggen. Moeten ze nog iets langer zonder internet
mja, er staat 1 dag in de opdracht. Alleen nog niet helemaal duidelijk wat ik daar dan moet gaan doen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ach, waarschijnlijk als je wel gaat, hebben ze al geen internet meer tegen de tijd dat je thuiskomt
Zometeen al weg dan voor een korte opdracht?
en nog niet duidelijk of je weg moet...wat ben je toch flexibelquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:29 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, er staat 1 dag in de opdracht. Alleen nog niet helemaal duidelijk wat ik daar dan moet gaan doen.
ik blijfquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
en nog niet duidelijk of je weg moet...wat ben je toch flexibel
Missquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:18 schreef miss_sly het volgende:
Doffy![]()
Welke film heb je gezien in de sneak?
wie weet rijd ik weer even langsquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:26 schreef Doffy het volgende:
@schaap: let op, ik ga vanmiddag weer naar Zuid-Oost![]()
kaplaarzenquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:05 schreef -Trinity- het volgende:
en door diesneeuw
had ik al vrij snel natte pootjes.
eet smakelijkquote:Maar voor de rest ging het goed hoor. Nu lunchen
.
nee, wat is dat ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:46 schreef Triggershot het volgende:
Iemand "wolven vallei" al gezien?
Wisselvallend... kan d'r niet meer van maken.quote:
niet gezien, maar als hij net zo goed is als Rambo dan ben ik benieuwdquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://www.koldertrol.nl/html/_de_vallei_der_wolven_-_irak_.html
Is ook moeilijk, maar het is wel goed om het goed te regelen en af te handelen. Je voelt je er misschien niet beter door, maar je voelt je waarschijnljik wel slechter als je het niet goed doetquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:51 schreef Frutsel het volgende:
Wisselvallend... kan d'r niet meer van maken.
Vanmiddag om 5 uur komt er iemand om over het huis te praten
Zie d'r behoorlijk tegenop...
Goedquote:
HIj valt al te vindenquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:52 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
niet gezien, maar als hij net zo goed is als Rambo dan ben ik benieuwd![]()
hoop ut...quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is ook moeilijk, maar het is wel goed om het goed te regelen en af te handelen. Je voelt je er misschien niet beter door, maar je voelt je waarschijnljik wel slechter als je het niet goed doet
Die staat nog een beetje vol zooi, maar dat moet niet lang meer duren denk ikquote:
*knuffelquote:
quote:
hi Ququote:Op donderdag 2 maart 2006 13:51 schreef Frutsel het volgende:
Jammer dat je geen NWS-mod bent geworden Qu![]()
Is altijd handig als jei n omgeving Amsterdam ergens terecht kuntquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die staat nog een beetje vol zooi, maar dat moet niet lang meer duren denk ik
Wil je komenlogeren?
In Nl is downloaden toegestaan vriend, uploaden is verboden,quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:01 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Als moslim dien je je te houden aan de wetten van het land waarin je woont. Ben je toch een beetje corrupt
Ja, dat is waar, maar dan zul je bij schaap moeten gaan logerenquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is altijd handig als jei n omgeving Amsterdam ergens terecht kunt
toch?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In Nl is downloaden toegestaan vriend, uploaden is verboden,![]()
hehe... zou nie weten waarom...quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:08 schreef miss_sly het volgende:
Mijn vrouw wil meer dan ik..............
Dit moet een grapje zijn, toch?
Schaap mag mij nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, maar dan zul je bij schaap moeten gaan logeren
Mijn huisje staat in Best
Zeg wat je wilt ik heb Sheik al-Justitie Donner, achter me.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:07 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]interpreteer de regels maar naar eigen believen
hmmm...officieel heb je nog gelijk ook...nou ja, blijkbaar ben jij dan echt onfeilbaarquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:07 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]interpreteer de regels maar naar eigen believen
Klopt, dat zegt ie heel vaak tegen mequote:
Nou, normaalgesproken is een man dolblij als ie een vrouw heeft die iedere dag wil, want dat schijnen vrouwen niet te willenquote:
Ssssst....quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klopt, dat zegt ie heel vaak tegen me
Sorryquote:
tuurlijk, ik (hoop) beweer niets voor ik het zeker weetquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:13 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hmmm...officieel heb je nog gelijk ook...nou ja, blijkbaar ben jij dan echt onfeilbaar
Als ik een x in de buurt ben, en heb plaats nodig zal ik er aan denkenquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klopt, dat zegt ie heel vaak tegen me
Dan moet je maar in Best komen logeren
in dit geval geef ik je ruiterlijk gelijk. in andere gevallen heb ik nog mijn twijfelsquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
tuurlijk, ik (hoop) beweer niets voor ik het zeker weet
komt omdat jij deels materieele overtuiging hebtquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
in dit geval geef ik je ruiterlijk gelijk. in andere gevallen heb ik nog mijn twijfels
telefoon?quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dikke vette rekening.Wrom komen die als je blut bent?
Laat 'm wel even liggen tot over een week of drie.
Nee, inboedel- en aansprakelijkheidsverzekering.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:26 schreef Triggershot het volgende:
telefoon?
Verkoop je je spullen, zet een inbraak in Scene, en eis geld van ze na betalingquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, inboedel- en aansprakelijkheidsverzekering.
Lijkt me een goed idee.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Verkoop je je spullen, zet een inbraak in Scene, en eis geld van ze na betaling![]()
![]()
Omdat het fraude is.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:31 schreef Triggershot het volgende:
Why not?
ik wil ook wel langskomen hoorquote:
kom nou, das het enige wat waarde heeftquote:
Zelfs jij hebt een "darkside"quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij bent ook een moslim van niks.
Daarom.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
kom nou, das het enige wat waarde heeft
Oh ja hoor, maar die ligt op andere gebieden.quote:
De rest is oververzekerd, dus ik haal 't er op zich wel uit. Mijn inboedel is geraamd op 22.000 euro, maar de waarde is hooguit 5000.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:38 schreef miss_sly het volgende:
misschien een idee om je verzekering qua apparatuur dan wat op te waarderen
Ieder moet werkzaam zijn op zijn eigen gebied he.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh ja hoor, maar die ligt op andere gebieden.Maar ik ben dan ook geen gelovige en dus niet gebonden aan het doen van goede werken enzo.
quote:Maar ik ben dan ook geen gelovige
Dat zou ik nooit doen. Ik koop altijd tweedehand meubels.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:39 schreef miss_sly het volgende:
Ook als je alles nieuw moet kopen?
wil je dan nooit eens iets nieuws?quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen. Ik koop altijd tweedehand meubels.
Nee, dat zeg ik niet. Maar bij mijn weten heeft een gelovige de plicht om de regels van zijn geloof te volgen. Doet hij dat niet, dan is hij hypocriet en dus geen 'ware gelovige'. Ik neem aan dat fraude niet is toegestaan volgens de islam.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:39 schreef Triggershot het volgende:
Ieder moet werkzaam zijn op zijn eigen gebied he.![]()
Dus voor jou is een gelovige gelijk aan een persoon die veel goeie daden verricht?![]()
![]()
zegt ook genoeg over jou
Ik moet je op alle 3 je punten gelijk gevenquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Maar bij mijn weten heeft een gelovige de plicht om de regels van zijn geloof te volgen. Doet hij dat niet, dan is hij hypocriet en dus geen 'ware gelovige'. Ik neem aan dat fraude niet is toegestaan volgens de islam.
Qua meubels? Neuh, waarom? Vind ik zonde geld. Heb toch beesten rondlopen. Ik vind dat niet zo boeiend. Er zijn genoeg mooie tweedehands meubelen te krijgen voor de fractie van de prijs van iets nieuws.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:40 schreef miss_sly het volgende:
wil je dan nooit eens iets nieuws?
is heiden6 ook tweedehands?quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen. Ik koop altijd tweedehand meubels.
Die is helemaal gratis.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:45 schreef Frutsel het volgende:
is heiden6 ook tweedehands?![]()
ohnee, die koop je niet![]()
Ik vind het niet erg om eens iets tweedehands te hebben, maar iets nieuws dat ik heb uitgezocht vind ik toch ook wel erg leuk en kan ik erg van genieten. Tja, dat kost wat meer misschien, maar dan ish et ook helemaal wat ik wil en niet iets wat redelijk in de buurt komt en toevallig voorhanden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Qua meubels? Neuh, waarom? Vind ik zonde geld. Heb toch beesten rondlopen. Ik vind dat niet zo boeiend. Er zijn genoeg mooie tweedehands meubelen te krijgen voor de fractie van de prijs van iets nieuws.
Iets nieuws is best leuk, maar ik heb het geld er simpelweg niet voor over. Als ik het makkelijk zou kunnen betalen, zou ik het misschien wel doen, maar misschien ook niet. Geef m'n geld liever aan andere dingen uit.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:47 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het niet erg om eens iets tweedehands te hebben, maar iets nieuws dat ik heb uitgezocht vind ik toch ook wel erg leuk en kan ik erg van genieten. Tja, dat kost wat meer misschien, maar dan ish et ook helemaal wat ik wil en niet iets wat redelijk in de buurt komt en toevallig voorhanden.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die is helemaal gratis.Ook tweede- (of twintigste-) hands, maar dat mag de pret niet drukken.
ik ben erg blij met de bank die ik heb uitgezocht ook al is het niet goedkoop. Ik zou dan weer niet het duurste van het duurste hoeven, maar heb er best wel wat voor over om iets leuks nieuws te kopenquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Iets nieuws is best leuk, maar ik heb het geld er simpelweg niet voor over. Als ik het makkelijk zou kunnen betalen, zou ik het misschien wel doen, maar misschien ook niet. Geef m'n geld liever aan andere dingen uit.
Andere prioriteiten.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:51 schreef miss_sly het volgende:
ik ben erg blij met de bank die ik heb uitgezocht ook al is het niet goedkoop. Ik zou dan weer niet het duurste van het duurste hoeven, maar heb er best wel wat voor over om iets leuks nieuws te kopen
hangt ook af van de zaak waar je heen gaat...quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik ben erg blij met de bank die ik heb uitgezocht ook al is het niet goedkoop. Ik zou dan weer niet het duurste van het duurste hoeven, maar heb er best wel wat voor over om iets leuks nieuws te kopen
Bij sommige dingen vind ik het gewoon fijn als het helemaal is wat ik hebben wil, zoals ene bank waar ik toch veel gebruik van maak. Maar ik betaal dan alsnog niet de hoofdprijs, kijk echt wel wat ik uit kan geven. En zoiets hoeft dan niet per se 1000 euro te kosten ofzo, maar ook neit per se 200. Ik kijk dan wat ik mooi vind binnen een bepaald budget en als ik dan goedkoper iets vind dat ik mooi vind, koop ik dat. De prijs is niet het belangrijkste (tenminste, tot een bepaalde hoogte, daarboven houdt het opquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hangt ook af van de zaak waar je heen gaat...
een nieuwe bank kan leuk zijn... maar als je hem bij van Gils of Woonboulevard Eyerkamp gaat kopen dan is ie duurder dan bij Seats en Sofa's of bij Leen Bakker etc... Hangt af van de eisen die je stelt en dan kan je ook zeggen dat ie nieuw is... terwijl je een bank voor 200 euro bij Seats en Sofa's kocht...
Hebben we het daar eerder over gehad dan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:55 schreef Alicey het volgende:
weer een meningsverschil over tweedehands/nieuw tussen Lupa en sly?
Beidequote:Op donderdag 2 maart 2006 14:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Andere prioriteiten.En andere inkomens.
Volgens mij hadden we het nog niet eerder gehad over tweedehands vs. nieuw, maar wel over goedkoop vs. duur.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:55 schreef Alicey het volgende:
Bij tweedehands vind ik eigenlijk ook altijd precies wat ik wil hebben. Het duurt alleen vaak wat langer.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:55 schreef miss_sly het volgende:
Bij sommige dingen vind ik het gewoon fijn als het helemaal is wat ik hebben wil, zoals ene bank waar ik toch veel gebruik van maak. Maar ik betaal dan alsnog niet de hoofdprijs, kijk echt wel wat ik uit kan geven. En zoiets hoeft dan niet per se 1000 euro te kosten ofzo, maar ook neit per se 200. Ik kijk dan wat ik mooi vind binnen een bepaald budget en als ik dan goedkoper iets vind dat ik mooi vind, koop ik dat. De prijs is niet het belangrijkste (tenminste, tot een bepaalde hoogte, daarboven houdt het op) maar hoe het eruit ziet.
Aliceyyyyyyyyyyquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:55 schreef Alicey het volgende:
Nu helemaal, maar ik ben dan ook student op dit moment. Maar ik ben van plan om als ik klaar ben ongeveer 25-30 uur te gaan werken. Of eigenlijk doe ik het altijd zo: ik kijk hoeveel geld ik nodig heb per maand en zoek dan werk waarbij ik in zo min mogelijk tijd dat bedrag kan verdienen.quote:
We heben het wel eerder gehad over financiele spenderingspatronen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hebben we het daar eerder over gehad dan?
En moet jij niet weg?
Dat weet ik nog, dat eindigde minder leuk.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:06 schreef Alicey het volgende:
We heben het wel eerder gehad over financiele spenderingspatronen.
Alvast welterusten dan.quote:Ik ga over niet al te lang pitten inderdaad. Over 12 uur begint het feest.
Ik vind dat een beetje in dezelfde lijn liggen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we het nog niet eerder gehad over tweedehands vs. nieuw, maar wel over goedkoop vs. duur.
ik heb onlangs een nieuw potje creme gekocht voor 48,50![]()
dat heeft niet persé een relatie. er bestaan ook dure tweedehandsspullen. het ligt er maar net aan hoe tweedehands de spullen zijn en hoe duur ze nieuw warenquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje in dezelfde lijn liggen.
En of 'vintage' hip is.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:11 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat heeft niet persé een relatie. er bestaan ook dure tweedehandsspullen. het ligt er maar net aan hoe tweedehands de spullen zijn en hoe duur ze nieuw waren
zoals een Apple Macintoshquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En ik koop dan ook nog tweedehands spullen die nieuw ook al cheap waren.
Een van de handelingen die verricht wordt zou je zo kunnen noemen, maar beschouw het maar als een nee.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ga je naar een full moon party ?
Ja. Vrouwen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat weet ik nog, dat eindigde minder leuk.
Dank je !quote:Alvast welterusten dan.![]()
Good luck.
Ik vind dat persoonlijk altijd de leuksten. Tweedehandsspullen die betaalbaar zijn, en nieuw onbetaalbaar zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:11 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat heeft niet persé een relatie. er bestaan ook dure tweedehandsspullen. het ligt er maar net aan hoe tweedehands de spullen zijn en hoe duur ze nieuw waren
en het leukste is dan dat ja later die onbetaalbare dingen kan kopenquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind dat persoonlijk altijd de leuksten. Tweedehandsspullen die betaalbaar zijn, en nieuw onbetaalbaar zijn.
Is schaap betaalbaar dan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:19 schreef miss_sly het volgende:
Ik hoef helemaal geen onbetaalbare dingen
Dat geldt doorgaans alleen voor goederen die aan hevige innovatie onderhevig zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
en het leukste is dan dat ja later die onbetaalbare dingen kan kopen
zou ook wat zijn he, heb je iets, kan je het ook nooit meer verkopen ofzoquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:19 schreef miss_sly het volgende:
betaalbaar en onbetaalbaar zijn naast subjectieve begrippen in sommige gevallen ook zeer objectiefquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:19 schreef miss_sly het volgende:
schaap heeft zelf een baan en kan prima voor zichzelf zorgenquote:
Mooi zo, al een beetje een tintje?quote:
Je vermijd mijn vraagquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
schaap heeft zelf een baan en kan prima voor zichzelf zorgen
Net als ik, overigens
Nou ja, ik vind dat ze voor sommige dingen zulke belacheiljke bedragen vragen dat ik me afvraag of ik ze wel zou willen kopen als ik voldoende geld ervoor zou hebbenquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:21 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
betaalbaar en onbetaalbaar zijn naast subjectieve begrippen in sommige gevallen ook zeer objectief
schaap kost me geen geld en ik hem ook nietquote:
Zoals de Amerikaanse fraudeur bij een of ander bedrijf die een parapluhouder van 20 000 dollar had staan.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind dat ze voor sommige dingen zulke belacheiljke bedragen vragen dat ik me afvraag of ik ze wel zou willen kopen als ik voldoende geld ervoor zou hebben
Veranderd niet dat hij onbetaalbaar is,quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
schaap kost me geen geld en ik hem ook niet
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:19 schreef miss_sly het volgende:
ik kan het ook nauwelijks bijhoudenquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:21 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik ook weer hierjullie gaan te snel
![]()
schaap is ook geen dingquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Veranderd niet dat hij onbetaalbaar is,
terwijl je nog zei:
[..]
hij is ongelofelijk waardevol, daar kan ik niet eens een prijskaartje aan hangenquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Veranderd niet dat hij onbetaalbaar is,
terwijl je nog zei:
[..]
Zeg, ga even iemand anders de ogen uitsteken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:32 schreef Doffy het volgende:
* Doffy eet een stukje van zijn overheerlijke panforte
tis maar hoe je het bekijkt, voor Miss zal hij wel een lekkerding zijnquote:
Geen shoarma?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
hij is ongelofelijk waardevol, daar kan ik niet eens een prijskaartje aan hangen
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:32 schreef Doffy het volgende:
* Doffy eet een stukje van zijn overheerlijke panforte
Inderdaad.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zeg, ga even iemand anders de ogen uitsteken.![]()
Echt welquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
tis maar hoe je het bekijkt, voor Miss zal hij wel een lekkerding zijn
Had je ook maar hier moeten zijnquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zeg, ga even iemand anders de ogen uitsteken.![]()
wel shoarma, maar niet van mijn eigen schaapjequote:
Eigen volk schaap eerst.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
wel shoarma, maar niet van mijn eigen schaapje
jij komt ook voor het gene ná het toetje?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou nog een keer komen binnenkort. Maar ik kom niet voor alleen een toetje.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou nog een keer komen binnenkort. Maar ik kom niet voor alleen een toetje.
quote:
wat kan je niet vindenquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:41 schreef Koewam het volgende:
Overal gezocht... kan niks vinden mènAlicey, waar ga je heen wijffie!
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik dacht zelf meer aan een museumbezoek, maar seks is ook prima.
ik kom wel voor alleen een toetje hoor Doffyquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:43 schreef Alicey het volgende:
Zij die sterven gaat groet jullie!
Nog een ruime 9 uur. Ik ruim nu nog de laatste zooi op en ga slapen. Morgen begint de ellende. Ik hoop over een week jullie weer te spreken!
Heel veel sterkte en succes, lief Liesjequote:Op donderdag 2 maart 2006 15:43 schreef Alicey het volgende:
Nog een ruime 9 uur. Ik ruim nu nog de laatste zooi op en ga slapen. Morgen begint de ellende. Ik hoop over een week jullie weer te spreken!
heel veeeel suc6 Alicey!quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:43 schreef Alicey het volgende:
Veel sterkte en succes Aliceyquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:43 schreef Alicey het volgende:
Succes Aliceyquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:43 schreef Alicey het volgende:
Waar Alicey heen gaatquote:
Ja. Ik sta meestal in het vak bij Maaskeuken, weet niet of hij daar kaartje voor heeft...? (achterzijde) dan kan ie langskomenquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hey Koewam, zei jij nou dat je in de Kuip werkte en dat je dingen kon regelen mbt wedstrijden van Feyenoord...?
Ohhh, eten bedoel je?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:51 schreef Koewam het volgende:
Ja. Ik sta meestal in het vak bij Maaskeuken, weet niet of hij daar kaartje voor heeft...? (achterzijde) dan kan ie langskomen
Da's wel héél goedkoop. Tenzij dat ene boek 1000 euro kostte dan.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:54 schreef Reya het volgende:
Ik heb tien boeken gekocht voor de prijs van één![]()
Nee, normaal kosten boeken van een dergelijk type 30-40 euro, en ik heb er nu dus tien voor 37,50quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Da's wel héél goedkoop. Tenzij dat ene boek 1000 euro kostte dan.
Da's 3,75 per boek, geheel niet slecht.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:59 schreef Reya het volgende:
Nee, normaal kosten boeken van een dergelijk type 30-40 euro, en ik heb er nu dus tien voor 37,50![]()
Zijn het nog boeken die je wilt lezen, ook?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, normaal kosten boeken van een dergelijk type 30-40 euro, en ik heb er nu dus tien voor 37,50![]()
Dat is ook wel weer handig ja.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:02 schreef Doffy het volgende:
[..]
Zijn het nog boeken die je wilt lezen, ook?
Ik ben dan geen 34, maar ik wilde ook vaker dan m'n ex hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:08 schreef miss_sly het volgende:
Mijn vrouw wil meer dan ik..............
Dit moet een grapje zijn, toch?
Ik wilde ook vaker dan mijn ex, maar dat kon ook niet andersquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:05 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik ben dan geen 34, maar ik wilde ook vaker dan m'n ex hoor.
Het kan best.
Volgens mij ben ik wel klaar met werken voor vandaag. Maar het zo typisch iets voor mij zijn als er weer iets bijkomt...
Die wilde gewoon nooit dus.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:09 schreef miss_sly het volgende:
Ik wilde ook vaker dan mijn ex, maar dat kon ook niet anders
Waarom kon dat ook niet anders dan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:09 schreef miss_sly het volgende:
Ik wilde ook vaker dan mijn ex, maar dat kon ook niet anders
Wat lupa zegtquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:10 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Waarom kon dat ook niet anders dan?
Dat vind ik dan weerquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:14 schreef OoAstridoO het volgende:
Hmm ik heb 1 ex en die wilde niks anders
Nou neequote:
Aan eentje heb ik wel genoeg.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Misschien kun je de ex van Astrid wel als minnaar erbij nemen![]()
Is die dan onvermoeibaar?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Aan eentje heb ik wel genoeg.
Vond 'ie je in elk geval erg lekker.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:21 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Nou neeik wil zelf ook best vaak hoor maar damn hij kon het nooit ergens anders overhebben ofzo
Dat nou ook weer niet, maar dat ben ik ook niet. Maar onze libido's gaan ongeveer gelijk op en dat is ideaal.quote:
Altijd is ook weer zoiets.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:25 schreef miss_sly het volgende:
Een leuke balans tussen nooit en altijd is toch wel te vinden en lijkt me erg gezond
Is ook wat rigoreus, seks is niet het enige belangrijkequote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is ook wat rigoreus, seks is niet het enige belangrijke
Ik plaag Doffy maar een beetje.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:29 schreef miss_sly het volgende:
Is ook wat rigoreus, seks is niet het enige belangrijke
Mja, maar het lijkt me ook niet echt prettig om vaak te lezen dat hij een ander vriendje moet zoeken, ook al is het een grapje.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik plaag Doffy maar een beetje.
Nee, seks is niet het enige belangrijke, maar ik weet niet hoe lang ik een relatie zou volhouden als het volledig zou wegvallen. Jij weet het uit ervaring.
Vaak? Geloof dat dit de tweede keer is dat ik er een grapje over maak. Maar ik houd mijn mond wel verder.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:32 schreef miss_sly het volgende:
Mja, maar het lijkt me ook niet echt prettig om vaak te lezen dat hij een ander vriendje moet zoeken, ook al is het een grapje.
Oh, wat jammer, je bent zo cute.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:58 schreef Koewam het volgende:
Affermative
Zo zie je maar weer dat alle leuke jongens homo zijnquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, wat jammer, je bent zo cute.
Ik nietquote:Je bent wel de eerste zwarte homo die ik ken.![]()
Feli.
![]()
Dat had ik al gedaan voor dat ie dat zeiquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Haha! Doffy meteen in Koewams fotoboek kijken, ik zag het wel.
Niet alle. Maar Koewam is wel heel cute ja.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:07 schreef Doffy het volgende:
Zo zie je maar weer dat alle leuke jongens homo zijn![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maja, hij heeft geen foto's in zijn fotoboek. Had je maar op Aliceys verjaardag moeten komen, dan had je hem kunnen aanschouwen.
Hij ziet er ook uit als een echte Fok!-smiley.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:13 schreef Doffy het volgende:
Ik vind 'm ook geweldig! Ga 'm voordragen als echte fok-smiley
Val ik daaronder?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:15 schreef Koewam het volgende:
Maar niet 100% homo hoor... rijpere vrouwen zijn ook okay
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vergeleken mey Koewam *ben* je ook een ouwe nicht.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vergeleken mey Koewam *ben* je ook een ouwe nicht.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Was je weg dan?Welcome back iig.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |