De bank wordt ergens tussen week 10 en 14 geleverd als het goed isquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
wanneer is dat dan
of kunnen we ook een sneak preview krijgen?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:32 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik ga er weer vandoor mensenalvats trusten voor later
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De bank wordt ergens tussen week 10 en 14 geleverd als het goed is
Hoe bedoelde je het dan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bedoelde het niet op zo een manier.![]()
Dat waren de foto'squote:
nee, maar ik wist al langer dat schaap goed wasquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ben jij ook vlieft op schaap?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb zo'n leuk verjaardagscadeau voor heiden6 bedacht maar ik ga het lekker niet vertellen want dan leest hij het.
Ja, maar ik vraag me af of hij het wel zal waarderen dat jullie een dag lang geen seks hebben om hem rust te gunnen. Bovendien, misschien verwacht hij wel een cadeau die wat meer van materiële aard isquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Eén van de weinig nadelen van Apple tot nu toe: als ik een Java-iets doe in een tab, dan komt die er in een andere tab 'doorheen'.
Maarreh, leuk id hè?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:10 schreef Reya het volgende:
Ja, maar ik vraag me af of hij het wel zal waarderen dat jullie een dag lang geen seks hebben om hem rust te gunnen. Bovendien, misschien verwacht hij wel een cadeau die wat meer van materiële aard is![]()
Slaapzequote:Op woensdag 1 maart 2006 22:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga nog even lezen en dan slapen.Truste!
Ik heb niet alles terug gelezen, wat wil je hem duidelijk maken? Iemand iets goed duidelijk maken is een van mijn weinige kwaliteiten namelijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:27 schreef miss_sly het volgende:
Hij pikt gewoon keiharde, duidelijke opmerkingen al niet op, laat staan hints
Ja helaas niet die keer dat we betrapt werdenquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:09 schreef -Trinity- het volgende:
Voor het eerst dat ik hier woon heb ik mijn slot gebruikt.
Geloof me, zelfs jij krijgt het niet duidelijk gemaakt wat duidelijk gemaakt moet wordenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb niet alles terug gelezen, wat wil je hem duidelijk maken? Iemand iets goed duidelijk maken is een van mijn weinige kwaliteiten namelijk![]()
Mmmmm das wel ernstig. Balen. Mja je hebt helaas van die typesquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:52 schreef miss_sly het volgende:
Geloof me, zelfs jij krijgt het niet duidelijk gemaakt wat duidelijk gemaakt moet worden
quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
kut...ik heb Alicey gemist vandaag...![]()
![]()
Fokken op je vakantiequote:Op donderdag 2 maart 2006 05:08 schreef Alicey het volgende:
Bij het douchen en badderen gisteren kreeg ik dus steeds meer hoofdpijn en begon ook alles een beetje te draaien.Waarschijnlijk combinatie van te weinig slaap, te weinig eten en te weinig drinken. Slapen heb ik nu zo'n 11 uur gedaan. Dat doe ik anders nooit.
Eten en drinken ga ik vandaag beter op letten. Zometeen ga ik eens kijken wat er zoal te zien is hier.
Dank je, gaat vast goed komen! Heb tips uit de streek, inclusief tips hoe de weg naar het hotel altijd terug te kunnen vinden.quote:
Hier ligt wel wat, maar niet veel.quote:Op donderdag 2 maart 2006 08:35 schreef miss_sly het volgende:
en weer veilig op het werk
Het viel me mee, in Amsterdam lag behoorlijk wat sneeuw en sneeuwde het nog flink en hoe meer ik richting Rotterdam kwam, hoe minder sneeuw er lag en hier is het gewoon sneeuwvrij
quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Qukeltje.Wat ben je er op tijd bij vandaag.
ja hoor, alleen koudquote:
Wanneer moet je er weer heen dan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:28 schreef qu63 het volgende:
ja hoor, alleen koud
en ik moet nog allemaal zooi doen voor die therapiën enzo
maandagquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wanneer moet je er weer heen dan?
jawe, daarvoor ben ik nu bezig met een intkae-procedurequote:Je had er er trouwens een tijd terug over dat je wellicht een tijdje intern zou gaan voor een intensieve therapie, maar daar heb je niet voor gekozen?
En voor hoe lang is dat dan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:32 schreef qu63 het volgende:
jawe, daarvoor ben ik nu bezig met een intkae-procedure
het gaat allemaal zo lekker snel daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |