Een nieuw deel openen
Vorige delen
Die loopt al meer dan 200 delen achter.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[afbeelding]Vorige delen
De vorige delen zijn hier te vinden.
Misschien leuk om een schatting te maken van het aantal sneeuwvlokken dat in het afgelopen uur in NL gevallen is?quote:
en die search is kapoetquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die loopt al meer dan 200 delen achter.
leuk?quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Misschien leuk om een schatting te maken van het aantal sneeuwvlokken dat in het afgelopen uur in NL gevallen is?
Mnee, gewoon een geek, hetzelfde als ik, die wat van computers af weet. Best stom trouwens: ze waren op zoek naar een USBkabeltje voor de camera, ik pluk hem er zo tussenuit, en heb nog de goeie ookquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:35 schreef livEliveD het volgende:
Met pennen in je borstzakje en een plakband bril?
[..]
Mooi zo![]()
Die gesprekken van jullie.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:53 schreef -Trinity- het volgende:
Mnee, gewoon een geek, hetzelfde als ik, die wat van computers af weet. Best stom trouwens: ze waren op zoek naar een USBkabeltje voor de camera, ik pluk hem er zo tussenuit, en heb nog de goeie ook. Dat is het bewijs dat ik nerd ben
.
dat doe ik wel op een andere manier danquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een uitdaging dan?
Je moet wel je hersenen blijven trainen, anders word je dom.
Eh..quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Die gesprekken van jullie.Jullie lezen gewoon alles terug.
en echte nerd heeft daar gadgets voorquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:00 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Eh... Mja, die gesprekken kunnen dagen duren ^^.
miss!quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:13 schreef miss_sly het volgende:
Het is hier echt helemaal wit en het blijft maar sneeuwen
Ook goedemorgen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:13 schreef miss_sly het volgende:
Het is hier echt helemaal wit en het blijft maar sneeuwen
iemand die zo slim is als jij moet daar vast wel iets op gevonden hebben!quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:23 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Een echte scholier heeft daar het geld niet voor.
Mnah. Ik ga werkenquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:32 schreef qu63 het volgende:
iemand die zo slim is als jij moet daar vast wel iets op gevonden hebben!
en?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik had allang goedemorgen gezegd toen iedereen nog sliep
Daarom mag ik toch wel nog een keer goedemorgen zeggen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik had allang goedemorgen gezegd toen iedereen nog sliep
Die kerel die hardop zit te praten steeds?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:57 schreef miss_sly het volgende:
Nou, iedereen roept goedemorgen tegen me alsof ik nogn iet geweest ben
Ik zit hier helemaal neit fijn vandaag...niet gemakkelijk internetten. en dien are collega is vandaag nog naarder
hoezo niet gemakkelijk internetten? te druk? of vervelende collega'squote:Op woensdag 1 maart 2006 10:57 schreef miss_sly het volgende:
Nou, iedereen roept goedemorgen tegen me alsof ik nogn iet geweest ben
Ik zit hier helemaal neit fijn vandaag...niet gemakkelijk internetten. en dien are collega is vandaag nog naarder
Geef hem ook een kopietje van Office Space. Bij wijze van 'stille' hint.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:59 schreef miss_sly het volgende:
Ja, die.
vanochtend een aanvaring mee gehad, nare man is het.
Wrom?quote:En ik heb zo'n medelijden met onze leuke nieuwe projectcontroller
geef maar een linkjequote:Op woensdag 1 maart 2006 11:33 schreef Triggershot het volgende:
Een oproep aan allen een vriend heeft een hostingbedrijf, waarmee hij nog 7 domeinen als "promotie" weg geeft, iemand nog interesse?
nee dan krijg je weer gezeik van spam enzoquote:
mailtje dan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nee dan krijg je weer gezeik van spam enzo
sowieso jij hebt al een domein.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
mailtje dan?
of hier neer zetten en dan weer verwijderen?
Mensen die er geen hebben, hebben er meer behoefte aan. als er nog een overblijft zal ik je naam doorgeven.quote:
ik ken ook nog mensen die geen domeinnaam hebbenquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mensen die er geen hebben, hebben er meer behoefte aan. als er nog een overblijft zal ik je naam doorgeven.![]()
Geloofwaardig.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ken ook nog mensen die geen domeinnaam hebben
laat maar danquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:41 schreef Triggershot het volgende:
Sowieso wordt er per domeinnaam gekeurd of ze um gaan hosten, zet gewenste naam neer dan zal ik het voor je navragen.
kom je hier ook langs?quote:
gelukkig ziet Lupa er beter uitquote:
no commentquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vooral als ik aan het stofzuigen ben.
mooi zoquote:Mailtje van Alicey gehad, alles gaat goed.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vooral als ik aan het stofzuigen ben.
Mij mailt ze nietquote:Mailtje van Alicey gehad, alles gaat goed.
Mag je eik niet internetten dan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:12 schreef miss_sly het volgende:
Lastig internetten ivm collega's die achter me zitten en op mijn scherm kijken
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is omdat ik veel liever ben.
ergens anders zitten?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:12 schreef miss_sly het volgende:
Lastig internetten ivm collega's die achter me zitten en op mijn scherm kijken
die was net hierquote:
Wel wat, maar niet zoveel als ik wel eens doequote:Op woensdag 1 maart 2006 12:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mag je eik niet internetten dan?
Foei!quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wel wat, maar niet zoveel als ik wel eens doe
Hij pikt gewoon keiharde, duidelijke opmerkingen al niet op, laat staan hintsquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Geef hem ook een kopietje van Office Space. Bij wijze van 'stille' hint.
Omdat hij de hele dag bij die vent moet zitten. Hij wordt er ook doodmoe van en heeft zo genoeg van die kerel, maar hij moet door hem ingewerkt worden.quote:Wrom?
Lichtelijk autistisch?quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:27 schreef miss_sly het volgende:
Hij pikt gewoon keiharde, duidelijke opmerkingen al niet op, laat staan hints
Zielug.quote:Omdat hij de hele dag bij die vent moet zitten. Hij wordt er ook doodmoe van en heeft zo genoeg van die kerel, maar hij moet door hem ingewerkt worden.
gelijk bellen met zequote:Op woensdag 1 maart 2006 13:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er stond hier net iemand van Essent voor de deur, maar die rijdt nu weer weg.![]()
Hij liep naar de onderbuurman, ging terug naar zijn auto en reed weg. Ze zullen toch niet het verkeerde huisnummer hebben genoteerd ofzo, kan ik wéér een nieuwe afspraak maken.
Hmja, maar ik kan die brief niet meer vinden. Weet dus niet welk nummer. Dan maar het algemene nummer bellen ofzo.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:33 schreef Frutsel het volgende:
gelijk bellen met ze
Sukkels...quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:35 schreef Frutsel het volgende:
jah... en de belkosten, want je zal wel weer 20 minuten moeten wachten, aftrekken van een mogelijke rekening
Daarin liep ik, met post >(. Wel kort gesproken met een leuke TPGjongen, helaas geen telefoonnummer gekregenquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja hoor.Ik bel Essent, krijg van die man het nummer van de coördinator van de werkzaamheden. Dat nummer bestaat niet.
Dan zoeken ze het maar lekker zelf uit. Kutbedrijf.
welke provider heb je?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:01 schreef Alicey het volgende:
Iemand heir verstand van SMS in het buitenland van automatische diensten? Ik word gek van hetzelfde SMS'je dat ik de hele tijd ontvang.
Welkomstboodschap. Kun je weinig aan doen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:01 schreef Alicey het volgende:
Iemand heir verstand van SMS in het buitenland van automatische diensten? Ik word gek van hetzelfde SMS'je dat ik de hele tijd ontvang.
Nee, geen welkomstbericht. Een bericht dat normaal 1 keer gestuurd wordt. Ik heb hem hier nu echter al 30 keer ontvangen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Welkomstboodschap. Kun je weinig aan doen.
Oh, da's wel vaag.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, geen welkomstbericht. Een bericht dat normaal 1 keer gestuurd wordt. Ik heb hem hier nu echter al 30 keer ontvangen.
stofzuigen jijquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De man van Essent was er dus net. Bleek dat die controle al gedaan was, nota bene door diezelfde man enkele weken terug. Toen was ik dus gewoon thuis. Maar ik kreeg daarna een brief, dus ik dacht dat ze nog iets moesten doen. Niet dus. Alles umsonst.
Ik ga vast wel terug komen!quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:03 schreef Doffy het volgende:
Iedereen gedraagt zich heel lief hier hoor![]()
Alleen iedereen mist je nu al
Mjah, maar intussen wel erg irritant. Of zou een of andere SMS centrale toen mijn mobiel uit stond het steeds opnieuw geprobeerd hebben?quote:
is het een NL bericht?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah, maar intussen wel erg irritant. Of zou een of andere SMS centrale toen mijn mobiel uit stond het steeds opnieuw geprobeerd hebben?
Tuurlijk.quote:
Velen zouden daar GRAAG voor tekenenquote:Hoewel ik er van middag wel voor heb getekend dat ik mijn toestemming verleen voor het toedienen van verdovende middelen voor zover men dat noodzakelijk acht.![]()
Ja, ze zijn lievquote:Maar mooi dat iedereen zich zo lief gedraagt.
Neem wat voor me mee, wil je?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:06 schreef Alicey het volgende:
Hoewel ik er van middag wel voor heb getekend dat ik mijn toestemming verleen voor het toedienen van verdovende middelen voor zover men dat noodzakelijk acht.![]()
Ik zal vragen of hij er wat extra in spuit. Dan moeten we alleen nog even bloedtransfusie bij elkaar doen, maar dat kan nooit te moeilijk zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Neem wat voor me mee, wil je?
Snap ik, maar we kijken er naar uit!quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alsje!
Volgende update kan overigens op zich laten wachten.
Laten we dan maar hopen dat het de goede God is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:28 schreef Doffy het volgende:
[..]
Snap ik, maar we kijken er naar uit!God zij met je, zogezegd
![]()
Je dacht toch niet dat ik in de verkeerde god zou geloven, wel?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Laten we dan maar hopen dat het de goede God is.
Zielug.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:32 schreef Alicey het volgende:
Het is trouwens wel haske gemeen. Mag je niets serieus eten, staan er op de hele weg naar de supermarkt allerlei mensen allerlei dingetjes te koken, bakken, braden, wokken etc.
Kom je in het restaurant, krijg je een gigantische kaart onder je neus waar je niks van mag nemen.
geen idee wat het is, maar het zal wel smakenquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:52 schreef Doffy het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik in de verkeerde god zou geloven, wel?
* Doffy gaat vanmiddag Panforte sienese maken
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zielug.En ze hebben juist zulk lekker eten daar.
welnee, je hebt vast goed gegokt!quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:52 schreef Doffy het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik in de verkeerde god zou geloven, wel?
Was da?quote:* Doffy gaat vanmiddag Panforte sienese maken
anders neem je het meequote:Op woensdag 1 maart 2006 14:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Hopelijk lukt het me alsnog daar iets van op te pikken straks.
je mag hier nog langs komen hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn huisje is weer helemaal schoon & fris.
het mag wel hoorquote:
Domme vraag, en ook zo overbodig. Alsof de vraag 'wat is dat' nog gesteld zou moeten worden in het Wikipedia tijdperkquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:54 schreef Alicey het volgende:
Was da?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:41 schreef Doffy het volgende:
Domme vraag, en ook zo overbodig. Alsof de vraag 'wat is dat' nog gesteld zou moeten worden in het Wikipedia tijdperk
Ja werd net heel netjes gebeld door die man, je had mij een bericht via de mail gestuurd, kun je vrijdagmiddag om een uuttje of 3 langskomenquote:
Top.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:49 schreef OoAstridoO het volgende:
Ja werd net heel netjes gebeld door die man, je had mij een bericht via de mail gestuurd, kun je vrijdagmiddag om een uuttje of 3 langskomen
IK weet natuurlijk niet of t uberhaupt wat wordt maar damn heb al zoveel gesolliciteerd en dan lieten ze niet eens iets horen en had dat nu ook verwacht. dus ben er wel blij meequote:
Gewoon erheen gaat in de overtuiging dat jij de beste vrouw voor die baan bent en dan word je het vast en zeker.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:55 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
IK weet natuurlijk niet of t uberhaupt wat wordt maar damn heb al zoveel gesolliciteerd en dan lieten ze niet eens iets horen en had dat nu ook verwacht. dus ben er wel blij mee
Ik ga mn best doen hoewel ik meer het idee heb: ik word het toch nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Gewoon erheen gaat in de overtuiging dat jij de beste vrouw voor die baan bent en dan word je het vast en zeker.
Waarom zou je het niet worden? Onzin, jij wordt het gewoon.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:58 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik ga mn best doen hoewel ik meer het idee heb: ik word het toch nietmaar dat ga ik proberen niet te laten merken
Dat vind ik nou ookquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet worden? Onzin, jij wordt het gewoon.
Ik doe er extra veel verse vijgen doorheen, plus wat cacao. Echt jammiequote:Op woensdag 1 maart 2006 15:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar het is veel smakelijker als *jij* het vertelt natuurlijk.
Oeh, baby. Klinkt bijna net zo lekker als seks.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:12 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik doe er extra veel verse vijgen doorheen, plus wat cacao. Echt jammie
Da's ook de bedoelingquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oeh, baby. Klinkt bijna net zo lekker als seks.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oeh, baby. Klinkt bijna net zo lekker als seks.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:44 schreef Doffy het volgende:
[..]
Da's ook de bedoelingje moet toch wat
Het staat nu in de oven, en de honing-kaneel-cacao-notenlucht komt je tegemoet
geef dat recept eens danquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:44 schreef Doffy het volgende:
[..]
Da's ook de bedoelingje moet toch wat
225 gr amandelenquote:
* qu63 is voorquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doffy, kunnen we niet een keer een culimeet houden waarop jij kookt?
je kan als je iemand quote nog steeds * qu63 doen hoorquote:
* qu63 probeerd hetquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
je kan als je iemand quote nog steeds * qu63 doen hoor
ja maar [me=astrid wil nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
je kan als je iemand quote nog steeds * qu63] doen hoor[/me]
nu welquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:00 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
ja maar * astrid wil nietnu weer niet
quote:
| 1 2 3 4 5 | en [me=boe]hoi[/me] gaat niet omdat er dan 2x een andere "me" is :") |
niks, er stond nu maar 1x een [me =] code inquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:05 schreef Doffy het volgende:
En we eten zo direct Tortilioni alla Siciliana, met extra pittige salami van de delicatessenwinkel. Zojuist een stukje geproefd, en f*ckin' hell wat een heerlijke worst
omdat ik me=qu63 al quotte dus?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
niks, er stond nu maar 1x een [me =] code in
Mag ik niet bij jou komen wonen ofzo?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:05 schreef Doffy het volgende:
En we eten zo direct Tortilioni alla Siciliana, met extra pittige salami van de delicatessenwinkel. Zojuist een stukje geproefd, en f*ckin' hell wat een heerlijke worst
Zojuist ook een lekkere stevige fles zuid-italiaanse wijn erbij open getrokken. Het wordt nog wel wat, vanavondquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mag ik niet bij jou komen wonen ofzo?
jij hebt je heiden alquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mag ik niet bij jou komen wonen ofzo?
liefde van de man gaat door de maag hequote:Op woensdag 1 maart 2006 17:12 schreef Doffy het volgende:
[..]
Zojuist ook een lekkere stevige fles zuid-italiaanse wijn erbij open getrokken. Het wordt nog wel wat, vanavond
althans, in culinair opzicht
jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:12 schreef Doffy het volgende:
Ik wil best eens koken hoor. Bijvoorbeeld op de Monty Python-meet bij Schaap
quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:12 schreef Doffy het volgende:
Ik wil best eens koken hoor. Bijvoorbeeld op de Monty Python-meet bij Schaap
De seks blijkbaar niet, want anders zou Doffy met al die culinaire hoogstandjes toch wel suf geneukt moeten worden.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zeg, doe eens niet zo negatief steeds. Natuúúrlijk mag jij dan komen!
Wees blij, voor jou zijn al die geniale sketches dan nog helemaal nieuw!quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:19 schreef OoAstridoO het volgende:
ja maar ik weet bijna niets over Monty Python enzo
Dat is toch niet dezelfde als die waterpijp meet hèquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:Gaat die nog wel door dan? Dat zou tof zijn.
En jij die ze nadoetquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:21 schreef Doffy het volgende:
Wees blij, voor jou zijn al die geniale sketches dan nog helemaal nieuw!
Ik heb met Engels weleens iets ervan gezien en tis wel leuk jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:21 schreef Doffy het volgende:
[..]
Doffy, die balkonscene, zat die nou in Life of Brian?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:21 schreef Doffy het volgende:
[..]
je kan ze ook alvast een kijkje in de sm-keuken gevenquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:21 schreef -Trinity- het volgende:
Argh, kleine kinderen. Ik probeer hier te lezen voor mijn literatuurlijst, komt er steeds een kind binnengehuppelt die eropuit is om alles aan te raken en vies te maken. Ik voel me zo'n oma om alles te verbieden, maar anders had nu alles onder het krijt gezeten...
Waterpijp roken is erg lekker hoor. En ik heb een hekel aan roken, dus dat zegt wel iets.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:21 schreef -Trinity- het volgende:
Dat is toch niet dezelfde als die waterpijp meet hè? Want een Monty Python meet lijkt me leuk... Maar een waterpijp...
* -Trinity- is oppergroentje wat dat betreft.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waterpijp roken is erg lekker hoor. En ik heb een hekel aan roken, dus dat zegt wel iets.
Ik heb een hekel ana eht roken van wat dan ook dus ik zal het nooit proberenquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waterpijp roken is erg lekker hoor. En ik heb een hekel aan roken, dus dat zegt wel iets.
Ik werd er de eerste twee keer wel redelijk dizzy van, omdat ik roken niet gewend ben en nicotine toch echt wel een soort drug blijkt te zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:54 schreef -Trinity- het volgende:
* -Trinity- is oppergroentje wat dat betreft.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:54 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
* qu63 is oppergroentje wat dat betreft.
rode bietjes, aardappels en visquote:
wat is je vraag eigenlijk?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Geen Reya...Ik heb iemand nodig die me helpt bij een rekensom.
Ik ben er weerquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Geen Reya...Ik heb iemand nodig die me helpt bij een rekensom.
geen idee wat voor visquote:
Mijn papa heeft me al geholpen.quote:
Ah, mooi zoquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn papa heeft me al geholpen.En ik snap 't helemaal.
Nog één opgave te gaan, maar daar wil ik eerst zelf even mee worstelen.
hoezo?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:09 schreef -Trinity- het volgende:
Voor het eerst dat ik hier woon heb ik mijn slot gebruikt.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:23 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Slot op mijn slaapkamerdeur. Ik werd echt gillend gek.
had ze ze toch harder moeten schoppenquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:33 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Koters die steeds binnenkwamen (denk ik)
[WFL-LFC #426] Sneeuw en rekensommen
mag je zelf wetenquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:41 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
psssst zal ik mn ondertitel maar weer veranderen?
schoppen dusquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:40 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Koters ja. Echt in de allerergste vorm.
Talpa?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:15 schreef miss_sly het volgende:
Astrid
We zitten in mijn huisje, schaap kijkt voetbal en ik Fok
SBS6quote:
wanneer is dat danquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:22 schreef miss_sly het volgende:
Als het helemaal af is, mogen jullie komen kijken
Sowieso moet eerst de bank binnen zijn!
Wist ik al langquote:
De bank wordt ergens tussen week 10 en 14 geleverd als het goed isquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
wanneer is dat dan
of kunnen we ook een sneak preview krijgen?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:32 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik ga er weer vandoor mensenalvats trusten voor later
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De bank wordt ergens tussen week 10 en 14 geleverd als het goed is
Hoe bedoelde je het dan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bedoelde het niet op zo een manier.![]()
Dat waren de foto'squote:
nee, maar ik wist al langer dat schaap goed wasquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ben jij ook vlieft op schaap?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb zo'n leuk verjaardagscadeau voor heiden6 bedacht maar ik ga het lekker niet vertellen want dan leest hij het.
Ja, maar ik vraag me af of hij het wel zal waarderen dat jullie een dag lang geen seks hebben om hem rust te gunnen. Bovendien, misschien verwacht hij wel een cadeau die wat meer van materiële aard isquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Eén van de weinig nadelen van Apple tot nu toe: als ik een Java-iets doe in een tab, dan komt die er in een andere tab 'doorheen'.
Maarreh, leuk id hè?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:10 schreef Reya het volgende:
Ja, maar ik vraag me af of hij het wel zal waarderen dat jullie een dag lang geen seks hebben om hem rust te gunnen. Bovendien, misschien verwacht hij wel een cadeau die wat meer van materiële aard is![]()
Slaapzequote:Op woensdag 1 maart 2006 22:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga nog even lezen en dan slapen.Truste!
Ik heb niet alles terug gelezen, wat wil je hem duidelijk maken? Iemand iets goed duidelijk maken is een van mijn weinige kwaliteiten namelijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:27 schreef miss_sly het volgende:
Hij pikt gewoon keiharde, duidelijke opmerkingen al niet op, laat staan hints
Ja helaas niet die keer dat we betrapt werdenquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:09 schreef -Trinity- het volgende:
Voor het eerst dat ik hier woon heb ik mijn slot gebruikt.
Geloof me, zelfs jij krijgt het niet duidelijk gemaakt wat duidelijk gemaakt moet wordenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb niet alles terug gelezen, wat wil je hem duidelijk maken? Iemand iets goed duidelijk maken is een van mijn weinige kwaliteiten namelijk![]()
Mmmmm das wel ernstig. Balen. Mja je hebt helaas van die typesquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:52 schreef miss_sly het volgende:
Geloof me, zelfs jij krijgt het niet duidelijk gemaakt wat duidelijk gemaakt moet worden
quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
kut...ik heb Alicey gemist vandaag...![]()
![]()
Fokken op je vakantiequote:Op donderdag 2 maart 2006 05:08 schreef Alicey het volgende:
Bij het douchen en badderen gisteren kreeg ik dus steeds meer hoofdpijn en begon ook alles een beetje te draaien.Waarschijnlijk combinatie van te weinig slaap, te weinig eten en te weinig drinken. Slapen heb ik nu zo'n 11 uur gedaan. Dat doe ik anders nooit.
Eten en drinken ga ik vandaag beter op letten. Zometeen ga ik eens kijken wat er zoal te zien is hier.
Dank je, gaat vast goed komen! Heb tips uit de streek, inclusief tips hoe de weg naar het hotel altijd terug te kunnen vinden.quote:
Hier ligt wel wat, maar niet veel.quote:Op donderdag 2 maart 2006 08:35 schreef miss_sly het volgende:
en weer veilig op het werk
Het viel me mee, in Amsterdam lag behoorlijk wat sneeuw en sneeuwde het nog flink en hoe meer ik richting Rotterdam kwam, hoe minder sneeuw er lag en hier is het gewoon sneeuwvrij
quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Qukeltje.Wat ben je er op tijd bij vandaag.
ja hoor, alleen koudquote:
Wanneer moet je er weer heen dan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:28 schreef qu63 het volgende:
ja hoor, alleen koud
en ik moet nog allemaal zooi doen voor die therapiën enzo
maandagquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wanneer moet je er weer heen dan?
jawe, daarvoor ben ik nu bezig met een intkae-procedurequote:Je had er er trouwens een tijd terug over dat je wellicht een tijdje intern zou gaan voor een intensieve therapie, maar daar heb je niet voor gekozen?
En voor hoe lang is dat dan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:32 schreef qu63 het volgende:
jawe, daarvoor ben ik nu bezig met een intkae-procedure
het gaat allemaal zo lekker snel daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |