Een nieuw deel openen
Vorige delen
Die loopt al meer dan 200 delen achter.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[afbeelding]Vorige delen
De vorige delen zijn hier te vinden.
Misschien leuk om een schatting te maken van het aantal sneeuwvlokken dat in het afgelopen uur in NL gevallen is?quote:
en die search is kapoetquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die loopt al meer dan 200 delen achter.
leuk?quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Misschien leuk om een schatting te maken van het aantal sneeuwvlokken dat in het afgelopen uur in NL gevallen is?
Mnee, gewoon een geek, hetzelfde als ik, die wat van computers af weet. Best stom trouwens: ze waren op zoek naar een USBkabeltje voor de camera, ik pluk hem er zo tussenuit, en heb nog de goeie ookquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:35 schreef livEliveD het volgende:
Met pennen in je borstzakje en een plakband bril?
[..]
Mooi zo![]()
Die gesprekken van jullie.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:53 schreef -Trinity- het volgende:
Mnee, gewoon een geek, hetzelfde als ik, die wat van computers af weet. Best stom trouwens: ze waren op zoek naar een USBkabeltje voor de camera, ik pluk hem er zo tussenuit, en heb nog de goeie ook. Dat is het bewijs dat ik nerd ben
.
dat doe ik wel op een andere manier danquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een uitdaging dan?
Je moet wel je hersenen blijven trainen, anders word je dom.
Eh..quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Die gesprekken van jullie.Jullie lezen gewoon alles terug.
en echte nerd heeft daar gadgets voorquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:00 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Eh... Mja, die gesprekken kunnen dagen duren ^^.
miss!quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:13 schreef miss_sly het volgende:
Het is hier echt helemaal wit en het blijft maar sneeuwen
Ook goedemorgen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:13 schreef miss_sly het volgende:
Het is hier echt helemaal wit en het blijft maar sneeuwen
iemand die zo slim is als jij moet daar vast wel iets op gevonden hebben!quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:23 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Een echte scholier heeft daar het geld niet voor.
Mnah. Ik ga werkenquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:32 schreef qu63 het volgende:
iemand die zo slim is als jij moet daar vast wel iets op gevonden hebben!
en?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik had allang goedemorgen gezegd toen iedereen nog sliep
Daarom mag ik toch wel nog een keer goedemorgen zeggen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik had allang goedemorgen gezegd toen iedereen nog sliep
Die kerel die hardop zit te praten steeds?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:57 schreef miss_sly het volgende:
Nou, iedereen roept goedemorgen tegen me alsof ik nogn iet geweest ben
Ik zit hier helemaal neit fijn vandaag...niet gemakkelijk internetten. en dien are collega is vandaag nog naarder
hoezo niet gemakkelijk internetten? te druk? of vervelende collega'squote:Op woensdag 1 maart 2006 10:57 schreef miss_sly het volgende:
Nou, iedereen roept goedemorgen tegen me alsof ik nogn iet geweest ben
Ik zit hier helemaal neit fijn vandaag...niet gemakkelijk internetten. en dien are collega is vandaag nog naarder
Geef hem ook een kopietje van Office Space. Bij wijze van 'stille' hint.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:59 schreef miss_sly het volgende:
Ja, die.
vanochtend een aanvaring mee gehad, nare man is het.
Wrom?quote:En ik heb zo'n medelijden met onze leuke nieuwe projectcontroller
geef maar een linkjequote:Op woensdag 1 maart 2006 11:33 schreef Triggershot het volgende:
Een oproep aan allen een vriend heeft een hostingbedrijf, waarmee hij nog 7 domeinen als "promotie" weg geeft, iemand nog interesse?
nee dan krijg je weer gezeik van spam enzoquote:
mailtje dan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nee dan krijg je weer gezeik van spam enzo
sowieso jij hebt al een domein.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
mailtje dan?
of hier neer zetten en dan weer verwijderen?
Mensen die er geen hebben, hebben er meer behoefte aan. als er nog een overblijft zal ik je naam doorgeven.quote:
ik ken ook nog mensen die geen domeinnaam hebbenquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mensen die er geen hebben, hebben er meer behoefte aan. als er nog een overblijft zal ik je naam doorgeven.![]()
Geloofwaardig.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ken ook nog mensen die geen domeinnaam hebben
laat maar danquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:41 schreef Triggershot het volgende:
Sowieso wordt er per domeinnaam gekeurd of ze um gaan hosten, zet gewenste naam neer dan zal ik het voor je navragen.
kom je hier ook langs?quote:
gelukkig ziet Lupa er beter uitquote:
no commentquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vooral als ik aan het stofzuigen ben.
mooi zoquote:Mailtje van Alicey gehad, alles gaat goed.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vooral als ik aan het stofzuigen ben.
Mij mailt ze nietquote:Mailtje van Alicey gehad, alles gaat goed.
Mag je eik niet internetten dan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:12 schreef miss_sly het volgende:
Lastig internetten ivm collega's die achter me zitten en op mijn scherm kijken
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is omdat ik veel liever ben.
ergens anders zitten?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:12 schreef miss_sly het volgende:
Lastig internetten ivm collega's die achter me zitten en op mijn scherm kijken
die was net hierquote:
Wel wat, maar niet zoveel als ik wel eens doequote:Op woensdag 1 maart 2006 12:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mag je eik niet internetten dan?
Foei!quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wel wat, maar niet zoveel als ik wel eens doe
Hij pikt gewoon keiharde, duidelijke opmerkingen al niet op, laat staan hintsquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Geef hem ook een kopietje van Office Space. Bij wijze van 'stille' hint.
Omdat hij de hele dag bij die vent moet zitten. Hij wordt er ook doodmoe van en heeft zo genoeg van die kerel, maar hij moet door hem ingewerkt worden.quote:Wrom?
Lichtelijk autistisch?quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:27 schreef miss_sly het volgende:
Hij pikt gewoon keiharde, duidelijke opmerkingen al niet op, laat staan hints
Zielug.quote:Omdat hij de hele dag bij die vent moet zitten. Hij wordt er ook doodmoe van en heeft zo genoeg van die kerel, maar hij moet door hem ingewerkt worden.
gelijk bellen met zequote:Op woensdag 1 maart 2006 13:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er stond hier net iemand van Essent voor de deur, maar die rijdt nu weer weg.![]()
Hij liep naar de onderbuurman, ging terug naar zijn auto en reed weg. Ze zullen toch niet het verkeerde huisnummer hebben genoteerd ofzo, kan ik wéér een nieuwe afspraak maken.
Hmja, maar ik kan die brief niet meer vinden. Weet dus niet welk nummer. Dan maar het algemene nummer bellen ofzo.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:33 schreef Frutsel het volgende:
gelijk bellen met ze
Sukkels...quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:35 schreef Frutsel het volgende:
jah... en de belkosten, want je zal wel weer 20 minuten moeten wachten, aftrekken van een mogelijke rekening
Daarin liep ik, met post >(. Wel kort gesproken met een leuke TPGjongen, helaas geen telefoonnummer gekregenquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja hoor.Ik bel Essent, krijg van die man het nummer van de coördinator van de werkzaamheden. Dat nummer bestaat niet.
Dan zoeken ze het maar lekker zelf uit. Kutbedrijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |