gelukkig ziet Lupa er beter uitquote:
no commentquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vooral als ik aan het stofzuigen ben.
mooi zoquote:Mailtje van Alicey gehad, alles gaat goed.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vooral als ik aan het stofzuigen ben.
Mij mailt ze nietquote:Mailtje van Alicey gehad, alles gaat goed.
Mag je eik niet internetten dan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:12 schreef miss_sly het volgende:
Lastig internetten ivm collega's die achter me zitten en op mijn scherm kijken
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is omdat ik veel liever ben.
ergens anders zitten?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:12 schreef miss_sly het volgende:
Lastig internetten ivm collega's die achter me zitten en op mijn scherm kijken
die was net hierquote:
Wel wat, maar niet zoveel als ik wel eens doequote:Op woensdag 1 maart 2006 12:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mag je eik niet internetten dan?
Foei!quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wel wat, maar niet zoveel als ik wel eens doe
Hij pikt gewoon keiharde, duidelijke opmerkingen al niet op, laat staan hintsquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Geef hem ook een kopietje van Office Space. Bij wijze van 'stille' hint.
Omdat hij de hele dag bij die vent moet zitten. Hij wordt er ook doodmoe van en heeft zo genoeg van die kerel, maar hij moet door hem ingewerkt worden.quote:Wrom?
Lichtelijk autistisch?quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:27 schreef miss_sly het volgende:
Hij pikt gewoon keiharde, duidelijke opmerkingen al niet op, laat staan hints
Zielug.quote:Omdat hij de hele dag bij die vent moet zitten. Hij wordt er ook doodmoe van en heeft zo genoeg van die kerel, maar hij moet door hem ingewerkt worden.
gelijk bellen met zequote:Op woensdag 1 maart 2006 13:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er stond hier net iemand van Essent voor de deur, maar die rijdt nu weer weg.![]()
Hij liep naar de onderbuurman, ging terug naar zijn auto en reed weg. Ze zullen toch niet het verkeerde huisnummer hebben genoteerd ofzo, kan ik wéér een nieuwe afspraak maken.
Hmja, maar ik kan die brief niet meer vinden. Weet dus niet welk nummer. Dan maar het algemene nummer bellen ofzo.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:33 schreef Frutsel het volgende:
gelijk bellen met ze
Sukkels...quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:35 schreef Frutsel het volgende:
jah... en de belkosten, want je zal wel weer 20 minuten moeten wachten, aftrekken van een mogelijke rekening
Daarin liep ik, met post >(. Wel kort gesproken met een leuke TPGjongen, helaas geen telefoonnummer gekregenquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja hoor.Ik bel Essent, krijg van die man het nummer van de coördinator van de werkzaamheden. Dat nummer bestaat niet.
Dan zoeken ze het maar lekker zelf uit. Kutbedrijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |