Waarom zou je het niet worden? Onzin, jij wordt het gewoon.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:58 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik ga mn best doen hoewel ik meer het idee heb: ik word het toch nietmaar dat ga ik proberen niet te laten merken
Dat vind ik nou ookquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet worden? Onzin, jij wordt het gewoon.
Ik doe er extra veel verse vijgen doorheen, plus wat cacao. Echt jammiequote:Op woensdag 1 maart 2006 15:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar het is veel smakelijker als *jij* het vertelt natuurlijk.
Oeh, baby. Klinkt bijna net zo lekker als seks.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:12 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik doe er extra veel verse vijgen doorheen, plus wat cacao. Echt jammie
Da's ook de bedoelingquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oeh, baby. Klinkt bijna net zo lekker als seks.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oeh, baby. Klinkt bijna net zo lekker als seks.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:44 schreef Doffy het volgende:
[..]
Da's ook de bedoelingje moet toch wat
Het staat nu in de oven, en de honing-kaneel-cacao-notenlucht komt je tegemoet
geef dat recept eens danquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:44 schreef Doffy het volgende:
[..]
Da's ook de bedoelingje moet toch wat
225 gr amandelenquote:
* qu63 is voorquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doffy, kunnen we niet een keer een culimeet houden waarop jij kookt?
je kan als je iemand quote nog steeds * qu63 doen hoorquote:
* qu63 probeerd hetquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
je kan als je iemand quote nog steeds * qu63 doen hoor
ja maar [me=astrid wil nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
je kan als je iemand quote nog steeds * qu63] doen hoor[/me]
nu welquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:00 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
ja maar * astrid wil nietnu weer niet
quote:
| 1 2 3 4 5 | en [me=boe]hoi[/me] gaat niet omdat er dan 2x een andere "me" is :") |
niks, er stond nu maar 1x een [me =] code inquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:05 schreef Doffy het volgende:
En we eten zo direct Tortilioni alla Siciliana, met extra pittige salami van de delicatessenwinkel. Zojuist een stukje geproefd, en f*ckin' hell wat een heerlijke worst
omdat ik me=qu63 al quotte dus?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
niks, er stond nu maar 1x een [me =] code in
Mag ik niet bij jou komen wonen ofzo?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:05 schreef Doffy het volgende:
En we eten zo direct Tortilioni alla Siciliana, met extra pittige salami van de delicatessenwinkel. Zojuist een stukje geproefd, en f*ckin' hell wat een heerlijke worst
Zojuist ook een lekkere stevige fles zuid-italiaanse wijn erbij open getrokken. Het wordt nog wel wat, vanavondquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mag ik niet bij jou komen wonen ofzo?
jij hebt je heiden alquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mag ik niet bij jou komen wonen ofzo?
liefde van de man gaat door de maag hequote:Op woensdag 1 maart 2006 17:12 schreef Doffy het volgende:
[..]
Zojuist ook een lekkere stevige fles zuid-italiaanse wijn erbij open getrokken. Het wordt nog wel wat, vanavond
althans, in culinair opzicht
jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:12 schreef Doffy het volgende:
Ik wil best eens koken hoor. Bijvoorbeeld op de Monty Python-meet bij Schaap
quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:12 schreef Doffy het volgende:
Ik wil best eens koken hoor. Bijvoorbeeld op de Monty Python-meet bij Schaap
De seks blijkbaar niet, want anders zou Doffy met al die culinaire hoogstandjes toch wel suf geneukt moeten worden.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zeg, doe eens niet zo negatief steeds. Natuúúrlijk mag jij dan komen!
Wees blij, voor jou zijn al die geniale sketches dan nog helemaal nieuw!quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:19 schreef OoAstridoO het volgende:
ja maar ik weet bijna niets over Monty Python enzo
Dat is toch niet dezelfde als die waterpijp meet hèquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:Gaat die nog wel door dan? Dat zou tof zijn.
En jij die ze nadoetquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:21 schreef Doffy het volgende:
Wees blij, voor jou zijn al die geniale sketches dan nog helemaal nieuw!
Ik heb met Engels weleens iets ervan gezien en tis wel leuk jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:21 schreef Doffy het volgende:
[..]
Doffy, die balkonscene, zat die nou in Life of Brian?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:21 schreef Doffy het volgende:
[..]
je kan ze ook alvast een kijkje in de sm-keuken gevenquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:21 schreef -Trinity- het volgende:
Argh, kleine kinderen. Ik probeer hier te lezen voor mijn literatuurlijst, komt er steeds een kind binnengehuppelt die eropuit is om alles aan te raken en vies te maken. Ik voel me zo'n oma om alles te verbieden, maar anders had nu alles onder het krijt gezeten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |