welke provider heb je?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:01 schreef Alicey het volgende:
Iemand heir verstand van SMS in het buitenland van automatische diensten? Ik word gek van hetzelfde SMS'je dat ik de hele tijd ontvang.
Welkomstboodschap. Kun je weinig aan doen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:01 schreef Alicey het volgende:
Iemand heir verstand van SMS in het buitenland van automatische diensten? Ik word gek van hetzelfde SMS'je dat ik de hele tijd ontvang.
Nee, geen welkomstbericht. Een bericht dat normaal 1 keer gestuurd wordt. Ik heb hem hier nu echter al 30 keer ontvangen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Welkomstboodschap. Kun je weinig aan doen.
Oh, da's wel vaag.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, geen welkomstbericht. Een bericht dat normaal 1 keer gestuurd wordt. Ik heb hem hier nu echter al 30 keer ontvangen.
stofzuigen jijquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De man van Essent was er dus net. Bleek dat die controle al gedaan was, nota bene door diezelfde man enkele weken terug. Toen was ik dus gewoon thuis. Maar ik kreeg daarna een brief, dus ik dacht dat ze nog iets moesten doen. Niet dus. Alles umsonst.
Ik ga vast wel terug komen!quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:03 schreef Doffy het volgende:
Iedereen gedraagt zich heel lief hier hoor![]()
Alleen iedereen mist je nu al
Mjah, maar intussen wel erg irritant. Of zou een of andere SMS centrale toen mijn mobiel uit stond het steeds opnieuw geprobeerd hebben?quote:
is het een NL bericht?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah, maar intussen wel erg irritant. Of zou een of andere SMS centrale toen mijn mobiel uit stond het steeds opnieuw geprobeerd hebben?
Tuurlijk.quote:
Velen zouden daar GRAAG voor tekenenquote:Hoewel ik er van middag wel voor heb getekend dat ik mijn toestemming verleen voor het toedienen van verdovende middelen voor zover men dat noodzakelijk acht.![]()
Ja, ze zijn lievquote:Maar mooi dat iedereen zich zo lief gedraagt.
Neem wat voor me mee, wil je?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:06 schreef Alicey het volgende:
Hoewel ik er van middag wel voor heb getekend dat ik mijn toestemming verleen voor het toedienen van verdovende middelen voor zover men dat noodzakelijk acht.![]()
Ik zal vragen of hij er wat extra in spuit. Dan moeten we alleen nog even bloedtransfusie bij elkaar doen, maar dat kan nooit te moeilijk zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Neem wat voor me mee, wil je?
Snap ik, maar we kijken er naar uit!quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alsje!
Volgende update kan overigens op zich laten wachten.
Laten we dan maar hopen dat het de goede God is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:28 schreef Doffy het volgende:
[..]
Snap ik, maar we kijken er naar uit!God zij met je, zogezegd
![]()
Je dacht toch niet dat ik in de verkeerde god zou geloven, wel?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Laten we dan maar hopen dat het de goede God is.
Zielug.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:32 schreef Alicey het volgende:
Het is trouwens wel haske gemeen. Mag je niets serieus eten, staan er op de hele weg naar de supermarkt allerlei mensen allerlei dingetjes te koken, bakken, braden, wokken etc.
Kom je in het restaurant, krijg je een gigantische kaart onder je neus waar je niks van mag nemen.
geen idee wat het is, maar het zal wel smakenquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:52 schreef Doffy het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik in de verkeerde god zou geloven, wel?
* Doffy gaat vanmiddag Panforte sienese maken
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zielug.En ze hebben juist zulk lekker eten daar.
welnee, je hebt vast goed gegokt!quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:52 schreef Doffy het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik in de verkeerde god zou geloven, wel?
Was da?quote:* Doffy gaat vanmiddag Panforte sienese maken
anders neem je het meequote:Op woensdag 1 maart 2006 14:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Hopelijk lukt het me alsnog daar iets van op te pikken straks.
je mag hier nog langs komen hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn huisje is weer helemaal schoon & fris.
het mag wel hoorquote:
Domme vraag, en ook zo overbodig. Alsof de vraag 'wat is dat' nog gesteld zou moeten worden in het Wikipedia tijdperkquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:54 schreef Alicey het volgende:
Was da?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:41 schreef Doffy het volgende:
Domme vraag, en ook zo overbodig. Alsof de vraag 'wat is dat' nog gesteld zou moeten worden in het Wikipedia tijdperk
Ja werd net heel netjes gebeld door die man, je had mij een bericht via de mail gestuurd, kun je vrijdagmiddag om een uuttje of 3 langskomenquote:
Top.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:49 schreef OoAstridoO het volgende:
Ja werd net heel netjes gebeld door die man, je had mij een bericht via de mail gestuurd, kun je vrijdagmiddag om een uuttje of 3 langskomen
IK weet natuurlijk niet of t uberhaupt wat wordt maar damn heb al zoveel gesolliciteerd en dan lieten ze niet eens iets horen en had dat nu ook verwacht. dus ben er wel blij meequote:
Gewoon erheen gaat in de overtuiging dat jij de beste vrouw voor die baan bent en dan word je het vast en zeker.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:55 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
IK weet natuurlijk niet of t uberhaupt wat wordt maar damn heb al zoveel gesolliciteerd en dan lieten ze niet eens iets horen en had dat nu ook verwacht. dus ben er wel blij mee
Ik ga mn best doen hoewel ik meer het idee heb: ik word het toch nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Gewoon erheen gaat in de overtuiging dat jij de beste vrouw voor die baan bent en dan word je het vast en zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |