Waterpijp roken is erg lekker hoor. En ik heb een hekel aan roken, dus dat zegt wel iets.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:21 schreef -Trinity- het volgende:
Dat is toch niet dezelfde als die waterpijp meet hè? Want een Monty Python meet lijkt me leuk... Maar een waterpijp...
* -Trinity- is oppergroentje wat dat betreft.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waterpijp roken is erg lekker hoor. En ik heb een hekel aan roken, dus dat zegt wel iets.
Ik heb een hekel ana eht roken van wat dan ook dus ik zal het nooit proberenquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waterpijp roken is erg lekker hoor. En ik heb een hekel aan roken, dus dat zegt wel iets.
Ik werd er de eerste twee keer wel redelijk dizzy van, omdat ik roken niet gewend ben en nicotine toch echt wel een soort drug blijkt te zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:54 schreef -Trinity- het volgende:
* -Trinity- is oppergroentje wat dat betreft.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:54 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
* qu63 is oppergroentje wat dat betreft.
rode bietjes, aardappels en visquote:
wat is je vraag eigenlijk?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Geen Reya...Ik heb iemand nodig die me helpt bij een rekensom.
Ik ben er weerquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Geen Reya...Ik heb iemand nodig die me helpt bij een rekensom.
geen idee wat voor visquote:
Mijn papa heeft me al geholpen.quote:
Ah, mooi zoquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn papa heeft me al geholpen.En ik snap 't helemaal.
Nog één opgave te gaan, maar daar wil ik eerst zelf even mee worstelen.
hoezo?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:09 schreef -Trinity- het volgende:
Voor het eerst dat ik hier woon heb ik mijn slot gebruikt.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:23 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Slot op mijn slaapkamerdeur. Ik werd echt gillend gek.
had ze ze toch harder moeten schoppenquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:33 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Koters die steeds binnenkwamen (denk ik)
[WFL-LFC #426] Sneeuw en rekensommen
mag je zelf wetenquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:41 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
psssst zal ik mn ondertitel maar weer veranderen?
schoppen dusquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:40 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Koters ja. Echt in de allerergste vorm.
Talpa?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:15 schreef miss_sly het volgende:
Astrid
We zitten in mijn huisje, schaap kijkt voetbal en ik Fok
SBS6quote:
wanneer is dat danquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:22 schreef miss_sly het volgende:
Als het helemaal af is, mogen jullie komen kijken
Sowieso moet eerst de bank binnen zijn!
Wist ik al langquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |