Ik zit hier in Doorn, vlakbij Odijk, en het sneeuwt hier als de ziekte.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:01 schreef Schimmetje het volgende:
Ik zit in Odijk, vlak bij utrecht en hier sneeuwt het best wel hard![]()
Hoe is het weer in de rest van nederland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:13 schreef Gitanki het volgende:
Hier is het net (tijdelijk?) gestopt, ligt een laagje van een paar centimeter
Amsterdam - Havens oost, helemaal niks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WelkomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto met toevoegende waarde voor mijn vorige post:
De zin van het leven, is het leven zin geven.
En voor het eerst driestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in de quote
Tot zover de kwaliteitspost
Niet! Nu niet in ieder geval!quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:13 schreef Gizmo112 het volgende:
Grun. Ja.
vanmorgen ook, tenminste toen ik aan kwam rijden sneeuwde het behoorlijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:18 schreef nielsgeode het volgende:
In Groningen idd net een paar vlokjes maar nu is t weer droog, dr ligt maar 2-3cm ofzo
Ik denk dat t vanacht nogal gesneeuwt heeft
Ik zit in Houten, vlakbij jou, maar hier sneeuwt het nou niet meer.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:01 schreef Schimmetje het volgende:
Ik zit in Odijk, vlak bij utrecht en hier sneeuwt het best wel hard![]()
Hoe is het weer in de rest van nederland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Purmerend.. vannacht heeft het hard gesneeuwd,..
net nog wel even, maar nu niet meer
─_(º.0)_/─
Echt? Valt hier anders best tegenquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:28 schreef Silmarwen het volgende:
In Leiden sneeuwt het bijna de hele tijd goed hard. Soms even een half uurtje niet. Het is hier ook goed wit iig
das geinig, in Leiden lekker welquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:28 schreef Gizmore het volgende:
Hier (Rijnsburg, bij Leiden) niet meer, gisteravond anders wel vrij aardig.
Dan zit je net niet onder de wolk ofzo.quote:
Niet eerlijk!quote:
Ow wacht, nu begint t wel te sneeuwenquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:29 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dan zit je net niet onder de wolk ofzo.
En je zit dichter bij de kust he, dat is ook altijd killing voor de sneeuw.
fac?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:30 schreef Pracissor het volgende:
Zelfs hier in Scheveningen sneeuwt het! Ik werd wakker, moest naar fac, ging weer slapen, werd wakker, keek me raam uit, sneeuw!
Zoek dan ook betaald werkquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:32 schreef gr8w8 het volgende:
De gesprekken op een té stille woensdagochtend @ work:
Sneeuw komt uit vliegtuigen, daarom is er ook minder sneeuw, vanwege de olieprijzen en de controles bij de grens. Vroeger was er veel meer, toen hadden ze zelfs tochten over ijs waarbij ze dachten "he sneeuw, leuk, daar gaan we overheen lopen met onze schaatsen." En de vraag van de dag, ligt er sneeuw op de achterkant van de maan...
Dusch.
Hier in Vlaardingen hetzelfde verhaal.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:03 schreef Rekkie het volgende:
Sneeuw...... geen sneeuw...........sneeuw............geen sneeuw...............sneeuw
Zo gaat het hier in Grunn
Faculteit ja.quote:
Uitzendwerk, wekelijks, voelt inderdaad erg als vrijwilligerswerk helaasch.quote:
Wat moet iedereen opeens in/bij Leiden vandaag?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:37 schreef Marietje_34 het volgende:
Ben nu in Leiden, en daar sneeuwt het behoorlijk nu
Same thoughts here.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wat moet iedereen opeens in/bij Leiden vandaag?
Werkenquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wat moet iedereen opeens in/bij Leiden vandaag?
Nou, bereid je maar voor. Eén grote glibberbaggerzooi overalquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:39 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Same thoughts here.![]()
Ik moet ook naar Leiden zo...
Kun je dan niet gewoon met de bus ofzo?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:43 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Nou, bereid je maar voor. Eén grote glibberbaggerzooi overalIk zat net in een complete blizzard op mijn fietsje
![]()
Moet naar de sociale fac. en kom vanaf het station.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:43 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Nou, bereid je maar voor. Eén grote glibberbaggerzooi overalIk zat net in een complete blizzard op mijn fietsje
![]()
Dat is toch dat gebouw bij die rotonde (waar ook die van Lanschot bank zit) of niet? In dat geval is dat wel lekker dichtbijquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:50 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Moet naar de sociale fac. en kom vanaf het station.
das pittigquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:15 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Welkom
Foto met toevoegende waarde voor mijn vorige post:
[afbeelding]
Dan ben ik weer afhankelijk van een bus als ik weer naar huis ga, dus ik bikkel me gewoon op mijn fietsje door alle prut heenquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kun je dan niet gewoon met de bus ofzo?Ik trouwens blij dat ik vandaag geen college heb want anders had ik ook nog naar Leiden gemoeten en dan met de trein weer verder. Trein zal ook wel lekker rijden vandaag denk ik
Wassenaarse weg toch? Is niet zo ver gelukkigquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:50 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Moet naar de sociale fac. en kom vanaf het station.
Ik ga altijd met de bus, heb er weinig moeite mee want over t algemeen sluit ie precies aan op de trein die ik neemquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:55 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Dan ben ik weer afhankelijk van een bus als ik weer naar huis ga, dus ik bikkel me gewoon op mijn fietsje door alle prut heen![]()
Trein Amsterdam CS-Leiden reed zowaar op tijd vanmorgen![]()
ik was dan ook geschoktquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
..........
Trein op tijd als er sneeuw ligt? Dat bestaat (bijna) niet
Hier in Voorburg al weer een tijdje zonder sneeuwval en dat wat er ligt is alweer aan het verdwijnenquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:23 schreef JaFFe het volgende:
in enschede net 1 min begonnen
dat is meer dan bij Isolatorweg, hardstikke droog nuquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:42 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Zich hierbij aansluit!
Sneeuw gesignaleerd op de Cruquiusweg!
Hey Huizen hier....zullen we een meet in mijn bed houdenquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:01 schreef doeka het volgende:
Bussum hier; kleine-vlokken-tempo-sneeuw!
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:11 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hey Huizen hier....zullen we een meet in mijn bed houden![]()
Niet remmen als het glad is, is ook niet handig hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:34 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Vanochtend sneeuwde het, nu is het weer aan het smelten..
En ik ben vanochtend gevallen op de fiets, remmen als het glad is is niet zo handig![]()
Hier in Amsterdam liggen er nog een paar plekjes...quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:39 schreef Rekkie het volgende:
Alle sneeuw hier in Grunn weg......
waar is hier?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:57 schreef afraidtech het volgende:
het is hier echt erg, zeker wel 30cm, hebben naast ons huis inmiddels een sneeuwduin tegen ons huis van ongeveer 50cm. moest nog even weg met de auto maar de wegen zijn slecht begaanbaar. denk wel 5 a 10 cm puur ijs door het fijngestampte sneeuw. zal mij benieuwen morgen vroeg
waarom?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:31 schreef Twisted_Logic het volgende:
Hier sneeuwt het al heel hard. Hopen dat ik morgen vrij van school kan regelen
Zoveel ligt er bij ons ookquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:44 schreef mistermaniac het volgende:
[[url=http://img317.imageshack.us/img317/4432/10068024de.th.jpg]afbeelding][/URL]
Zegt genoeg lijkt mij zo, de auto staat er nu een uurtje of 4
ja maar ik moet morgen weer om 7 uur de deur uit met de fiets en trein... Zolang je warm binnen zit is sneeuw leuk...quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat is heel erg lief juist.......
Vooral onze hond vind het lief
Hé gek, resizenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:00 schreef Tware het volgende:
Hier in ommen ligt een centimetertje of 20
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ik moet zo naar buiten.... hond enzo en morgen om 7 uur ben ik al op mijn werkquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:01 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
ja maar ik moet morgen weer om 7 uur de deur uit met de fiets en trein... Zolang je warm binnen zit is sneeuw leuk...
een mede-Puttenaarquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:13 schreef IFASS het volgende:
Putten hier.. 15cm ongeveer gok ik.. atm sneeuwt het weer
Yup, kan niet beterquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:18 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
een mede-Puttenaar![]()
Mooi weer he?!
Inderdaad. Vanochtend was het zo mooi wit.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Geen enkele vlok te zien in Rotterdam.
Alles als altijd.
Helaas.
Uitstekend plan!quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:39 schreef senseosmile het volgende:
bed in !
Ja en om 12.00 was alles alweer weg.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad. Vanochtend was het zo mooi wit.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:47 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Uitstekend plan!
* Intrepidity vast een lekker warm windje laat waaien om het een en ander op te warmen
dan zullen ze wel rijden hequote:Op donderdag 2 maart 2006 07:30 schreef Twisted_Logic het volgende:
Rijden de treinen in het oosten van het land nog? Er is niks te zien op NS.nl..
Er vallen nog steeds enkele vlokken hoor, maar om dat nou sneeuwen te noemenquote:
R'dam-zuid valt niks meer hoor!quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er vallen nog steeds enkele vlokken hoor, maar om dat nou sneeuwen te noemen
In een ander topic werd een kaartje gepost:quote:
Er ligt hier wel een halve mm sneeuw hoor, t is nog wel iets wit buiten. Maar wat mij betreft is zelfs dit al teveelquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In een ander topic werd een kaartje gepost:
[afbeelding]
We zitten pre-cies in dat kleine stukje van NL waar geen sneeuw ligt :
Het komt door de negerts! Ik weet het zeker!
Waar zit jij dan in Rotterdam, want hier ligt echt helemaal niets meer!quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er ligt hier wel een halve mm sneeuw hoor, t is nog wel iets wit buiten. Maar wat mij betreft is zelfs dit al teveel
Het noorden, eind van de schieweg zeg maarquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waar zit jij dan in Rotterdam, want hier ligt echt helemaal niets meer!
Ok! Nou op zuid ligt dus echt helemaal nada meerquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het noorden, eind van de schieweg zeg maar
De zon komt hier net pas echt door, wie weet dat het hier ook zo weg is.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ok! Nou op zuid ligt dus echt helemaal nada meer
Het felle zonnetje heeft wat er nog lag in de middenberm nu allemaal weggesmolten.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:54 schreef Mobster273 het volgende:
gelukkig is eindhoven ook volledig sneeuwvrij![]()
*blij is
Zo bijzonder vind ik ze anders niet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:59 schreef Stefanuzz het volgende:
Wat zijn dat nou voor miezerige foto's?
Check http://stefanverkerk.st.funpic.de/w/foto/2maart/ voor echt leuke sneeuwfoto's
prcs, zoveel sneeuw lag er in Deventer ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:27 schreef Eveli het volgende:
Vanochtend lag hier'in Deventer zo'n 10 tot 15 cm sneeuw.Nu smelt het langzaam weg, af en toe sneeuwt het nog een beetje maar nu schijnt de zon.
[..]
Zo bijzonder vind ik ze anders niet.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:02 schreef Leintje het volgende:
Wezep ... 30 cm alsjeblieft.
[afbeelding]
[afbeelding]
Jawel hoor...ik sta dr tot mn knieeen inquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
* beteuterd naar buiten kijkt
Mag ik 1 cm van jou? Hier ligt helemaal niks.
* kijkt naar die kliko.... Hoe groot ben jij?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:06 schreef Leintje het volgende:
[..]
Jawel hoor... ik sta dr tot mn knieeen in![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:02 schreef Leintje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha nou de kliko viel nog wel mee..maar was net in het bos en daar stond ik echt tot mn knieen in de sneeuw. Voelde me net zo een dwergje ..quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
* kijkt naar die kliko.... Hoe groot ben jij?
Hier is dus niks aan de hand he, zonnetje schijnt, wel wolken, maar er komt niks uit!
Gek die grote verschillen in één landje als het onze.
Alles staat vast hier geloof ik, sommige winkels zijn dicht gedaan.. haha hele sociale leven op de schop door een beetje sneeuwquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd ben er vandaag ook nog door wezep gekomen opweg naar zwolle... snelweg stond toch vast
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:12 schreef Leintje het volgende:
[..]
Alles staat vast hier geloof ik, sommige winkels zijn dicht gedaan.. haha hele sociale leven op de schop door een beetje sneeuw
lekker bochtjequote:Op donderdag 2 maart 2006 15:02 schreef Leintje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Weer? Je hebt net met een sneeuwschuiver je stoepje vrijgemaakt?quote:
Hier in cuijk ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:22 schreef Greetings het volgende:
Jazeker sneeuwt het, stevig zelfs (Nijmegen)
Jaquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sneeuw in Rotterdam
Zal het dit keer langer duren dan 5 minuten?
Nou hier nietquote:
Ja, maar of dat nou door de sneeuw komtquote:
Ik niet in ieder geval. "Vroegah" kwamen deze omstandigheden ook voor, dus wat dat betreft geen verandering.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:05 schreef zhe-devilll het volgende:
Vroeger was er in het hele land sneeuw
tegenwoordig alleen in bepaalde gedeelten![]()
en dan gelooft er niemand in chemtrails?![]()
Vroeger hedde ge nooit een probleem met het klimaat, zijn al die buitenlanders hier, zit er ineens een gat in de ozonlaag.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:05 schreef zhe-devilll het volgende:
Vroeger was er in het hele land sneeuw
tegenwoordig alleen in bepaalde gedeelten![]()
en dan gelooft er niemand in chemtrails?![]()
Ik ken 'mquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vroeger hedde ge nooit een probleem met het klimaat, zijn al die buitenlanders hier, zit er ineens een gat in de ozonlaag.!
Nee.. Het was echt sneeuw, gewoon zacht enzo en lieflijk... Hagel is niet lieflijkquote:
Zwollequote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:16 schreef UnleashMitch het volgende:
Waar woon je dan kan ik de voorspelling voor de komende drie uur voor je bekijken
Met een beetje geluk nog een klein buitje maar verder houdt het de komende drie uur wel op. Utrecht en de plaatsen iets ten zuiden daarvan krijgen op dit moment echt de volle laagquote:
Ligt er maar net aan hoe je Rotterdam definieert. De bovenkant van Rotterdam (denk zelfs buiten de stad) krijgt er nog een goede laag bij. De onderkant van Rotterdam nog een klein beetje, Rotterdam zelf zeilt er precies tussen door.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
En Rotterdam?Krijgen wij nog wat bij ons 0,00001 mm laagje erbij?
Waar haal jij die info vandaan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:25 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe je Rotterdam definieert. De bovenkant van Rotterdam (denk zelfs buiten de stad) krijgt er nog een goede laag bij. De onderkant van Rotterdam nog een klein beetje, Rotterdam zelf zeilt er precies tussen door.
-edit-
Amsterdam is helemaal clear, ook voor de komende drie uur.
KNMI site die normaal gesproken wordt gebruikt door alarmdiensten om de weersituatie te bepalenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:29 schreef Phoenixjuh het volgende:
Waar haal jij die info vandaan?
lullig voor jequote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:44 schreef Houniet het volgende:
hier sneeuwt het ook nog steeds
quote:
ik ben morgen nog afwezig, om willekeurige redenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:58 schreef Houniet het volgende:
[..]idd kan morgen toch uitslapen, hoef pas laat te "werken"
![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:00 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik ben morgen nog afwezig, om willekeurige reden
maandag mag ik weer
maar we zitten dan in bijna hetzelfde schuitje
ik huil niet, ik ben al lang blij als er iks valt, maar dan omdat ik ook geen lastheb van extra files, Nederland loopt tegenwoordig al vast van een beetje regen, laat staat van een beetje sneeuw....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:20 schreef gday het volgende:
Pfff, een paar cm sneeuw, en dan al huilen. De sneeuw in Nederland is echt een lachertje, Mobster273.
Nederland staat elke ochtend al vast hebben we geen sneeuw of regen voor nodig, maar als er dan sneeuw valt worden de file's 2x zolang en dat is niet gek want dan zijn er tegelijker tijd meer mensen op de weg om dat men langzamer gaat rijden.....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:23 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik huil niet, ik ben al lang blij als er iks valt, maar dan omdat ik ook geen lastheb van extra files, Nederland loopt tegenwoordig al vast van een beetje regen, laat staat van een beetje sneeuw....
Ik moet gelukkig van Eindhoven naar Tilburg in de ochtend, en 's middags dus andersom, en dat zijn nu net de richtingen waarin geen file staat, ik kan dus normaal gesproken gewoon zwaaien naar de andere weghelft, waar die file doorgaans wél staatquote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:29 schreef socko het volgende:
[..]
Nederland staat elke ochtend al vast hebben we geen sneeuw of regen voor nodig, maar als er dan sneeuw valt worden de file's 2x zolang en dat is niet gek want dan zijn er tegelijker tijd meer mensen op de weg om dat men langzamer gaat rijden.....
En "tegenwoordig is een ruim begrip relatief gezien gebeurt die al sinds de jaren 70.![]()
Kan ik me op zich wel voorstellen, maar je doet net alsof Nederland een land is dat jaarlijks zwaar gebukt gaat onder zware sneeuw gedurende een langdurige periode.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:23 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik huil niet, ik ben al lang blij als er iks valt, maar dan omdat ik ook geen lastheb van extra files, Nederland loopt tegenwoordig al vast van een beetje regen, laat staat van een beetje sneeuw....
de enige reden dat ik specifieke hekel aan sneeuw heb, is dat het daarvoor koud moet zijn, en ook daar heb ik een hekel aan
geef mij maar gewoon 30graden+, dan hoor je mij nergens meer over
nou ja, ik overdrijf graagquote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:35 schreef gday het volgende:
[..]
Kan ik me op zich wel voorstellen, maar je doet net alsof Nederland een land is dat jaarlijks zwaar gebukt gaat onder zware sneeuw gedurende een langdurige periode.
daarom wil ik ook niet in Zweden wonenquote:
Combineer het dan met bier, want daar schijn je geen hekel aan te hebben.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:36 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nou ja, ik overdrijf graag
ik heb gewoon een enorme bloedhekel aan winter
klopt, maar Scandinavië en bier, is kennelijk ook een bepaald slechte combinatiequote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:38 schreef gday het volgende:
[..]
Combineer het dan met bier, want daar schijn je geen hekel aan te hebben.
Och, een halve liter heb je in een Zweedse kroeg voor pak 'm beet 4-5 euro. Niet heel verkeerd lijkt me.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:39 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
klopt, maar Scandinavië en bier, is kennelijk ook een bepaald slechte combinatie
dan heb je net te lang daar vertoefd lijkt me, het is hier al fokking duur, en daar dus nog duurderquote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:44 schreef gday het volgende:
[..]
Och, een halve liter heb je in een Zweedse kroeg voor pak 'm beet 4-5 euro. Niet heel verkeerd lijkt me.
De laatste prijs die ik me kan herinneren is omgerekend 4 euro, dus dan valt dat wel mee. Die 5 euro heb ik er maar bijgezet vanwege eventuele inflatiecorrectie ofzo.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:49 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dan heb je net te lang daar vertoefd lijkt me, het is hier al fokking duur, en daar dus nog duurder
ff uitgaan van 1,50 per glas hier, dat is iig wat ik betaal als ik uitga, dan is een halve liter 3,75, dan uitgaande van mijn eerste opmerking is ook Zweden krankzinnig duur
kan je nagaan, dus zal het nu wellicht nog erger zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:52 schreef gday het volgende:
[..]
De laatste prijs die ik me kan herinneren is omgerekend 4 euro, dus dan valt dat wel mee. Die 5 euro heb ik er maar bijgezet vanwege eventuele inflatiecorrectie ofzo.
Overigens is het hier al een paar uur gestopt met sneeuwen. Ik zou best een mooi laagje willen zien morgenochtend.![]()
die weersbeschrijving doet vermoeden dat je op een fatsoenlijk deel van de wereld bentquote:Op vrijdag 3 maart 2006 03:28 schreef Infinity123 het volgende:
Hier sneeuwt het nietIk ben zo jaloers op jullie. Het is hier verdomme 25 graden met een schriel zonnetje.
Sneeuw!!! NU!
quote:
wat wil je nou?quote:
Nieuw-Zeeland, en tja, aangezien ik gek ben op sneeuw en winter...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 03:33 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
die weersbeschrijving doet vermoeden dat je op een fatsoenlijk deel van de wereld bent
en nee, ik heb geen zin om op te zoek en waar dat dan wel niet is
meer sneeuwquote:
het schijnt hier en daar wel, bij mijn ouders in zwolle bijvorbeeld, maar hier in eindhoven niksquote:Op vrijdag 3 maart 2006 03:48 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Nieuw-Zeeland, en tja, aangezien ik gek ben op sneeuw en winter...
Zijn de wegen in NL nog steeds onbegaanbaar?? nog sneeuwstormen geweest??
mah, hier snap ik dat....quote:
Dat zeker, ook op North Island, alleen in mindere mate. Iig, wees voorzichtig als je straks gaat werken!! Maak geen brokken!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 03:51 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
het schijnt hier en daar wel, bij mijn ouders in zwolle bijvorbeeld, maar hier in eindhoven niks![]()
maar als je van sneeuw houdt, is NZ misschien niet zo'n hele geweldige plekal heb ik gehoord dat je op South Island af en toe best aardig kan skiën
wees blij dat die paaltjes er zijn, ik ben gisteren dwars door een rosarium gereden omdat ik het pad niet meer zagquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe ik heb gister in een sneeuwstorm een spelletje gespeelt op een onverlichte provinciale weg
the game is called :
mik je auto tussen de rode en witte reflectortjes zodat je weet dat je nog op een weg rijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |