Hier in cuijk ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:22 schreef Greetings het volgende:
Jazeker sneeuwt het, stevig zelfs (Nijmegen)
Jaquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sneeuw in Rotterdam
Zal het dit keer langer duren dan 5 minuten?
Nou hier nietquote:
Rare stad dat rotterdamquote:
Ja, maar of dat nou door de sneeuw komtquote:
Ik niet in ieder geval. "Vroegah" kwamen deze omstandigheden ook voor, dus wat dat betreft geen verandering.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:05 schreef zhe-devilll het volgende:
Vroeger was er in het hele land sneeuw
tegenwoordig alleen in bepaalde gedeelten![]()
en dan gelooft er niemand in chemtrails?![]()
Vroeger hedde ge nooit een probleem met het klimaat, zijn al die buitenlanders hier, zit er ineens een gat in de ozonlaag.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:05 schreef zhe-devilll het volgende:
Vroeger was er in het hele land sneeuw
tegenwoordig alleen in bepaalde gedeelten![]()
en dan gelooft er niemand in chemtrails?![]()
Ik ken 'mquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vroeger hedde ge nooit een probleem met het klimaat, zijn al die buitenlanders hier, zit er ineens een gat in de ozonlaag.!
Nee.. Het was echt sneeuw, gewoon zacht enzo en lieflijk... Hagel is niet lieflijkquote:
Zwollequote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:16 schreef UnleashMitch het volgende:
Waar woon je dan kan ik de voorspelling voor de komende drie uur voor je bekijken
Met een beetje geluk nog een klein buitje maar verder houdt het de komende drie uur wel op. Utrecht en de plaatsen iets ten zuiden daarvan krijgen op dit moment echt de volle laagquote:
Ligt er maar net aan hoe je Rotterdam definieert. De bovenkant van Rotterdam (denk zelfs buiten de stad) krijgt er nog een goede laag bij. De onderkant van Rotterdam nog een klein beetje, Rotterdam zelf zeilt er precies tussen door.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
En Rotterdam?Krijgen wij nog wat bij ons 0,00001 mm laagje erbij?
Waar haal jij die info vandaan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:25 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe je Rotterdam definieert. De bovenkant van Rotterdam (denk zelfs buiten de stad) krijgt er nog een goede laag bij. De onderkant van Rotterdam nog een klein beetje, Rotterdam zelf zeilt er precies tussen door.
-edit-
Amsterdam is helemaal clear, ook voor de komende drie uur.
KNMI site die normaal gesproken wordt gebruikt door alarmdiensten om de weersituatie te bepalenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:29 schreef Phoenixjuh het volgende:
Waar haal jij die info vandaan?
lullig voor jequote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:44 schreef Houniet het volgende:
hier sneeuwt het ook nog steeds
quote:
ik ben morgen nog afwezig, om willekeurige redenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:58 schreef Houniet het volgende:
[..]idd kan morgen toch uitslapen, hoef pas laat te "werken"
![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:00 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik ben morgen nog afwezig, om willekeurige reden
maandag mag ik weer
maar we zitten dan in bijna hetzelfde schuitje
ik huil niet, ik ben al lang blij als er iks valt, maar dan omdat ik ook geen lastheb van extra files, Nederland loopt tegenwoordig al vast van een beetje regen, laat staat van een beetje sneeuw....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:20 schreef gday het volgende:
Pfff, een paar cm sneeuw, en dan al huilen. De sneeuw in Nederland is echt een lachertje, Mobster273.
Nederland staat elke ochtend al vast hebben we geen sneeuw of regen voor nodig, maar als er dan sneeuw valt worden de file's 2x zolang en dat is niet gek want dan zijn er tegelijker tijd meer mensen op de weg om dat men langzamer gaat rijden.....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:23 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik huil niet, ik ben al lang blij als er iks valt, maar dan omdat ik ook geen lastheb van extra files, Nederland loopt tegenwoordig al vast van een beetje regen, laat staat van een beetje sneeuw....
Ik moet gelukkig van Eindhoven naar Tilburg in de ochtend, en 's middags dus andersom, en dat zijn nu net de richtingen waarin geen file staat, ik kan dus normaal gesproken gewoon zwaaien naar de andere weghelft, waar die file doorgaans wél staatquote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:29 schreef socko het volgende:
[..]
Nederland staat elke ochtend al vast hebben we geen sneeuw of regen voor nodig, maar als er dan sneeuw valt worden de file's 2x zolang en dat is niet gek want dan zijn er tegelijker tijd meer mensen op de weg om dat men langzamer gaat rijden.....
En "tegenwoordig is een ruim begrip relatief gezien gebeurt die al sinds de jaren 70.![]()
Kan ik me op zich wel voorstellen, maar je doet net alsof Nederland een land is dat jaarlijks zwaar gebukt gaat onder zware sneeuw gedurende een langdurige periode.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:23 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik huil niet, ik ben al lang blij als er iks valt, maar dan omdat ik ook geen lastheb van extra files, Nederland loopt tegenwoordig al vast van een beetje regen, laat staat van een beetje sneeuw....
de enige reden dat ik specifieke hekel aan sneeuw heb, is dat het daarvoor koud moet zijn, en ook daar heb ik een hekel aan
geef mij maar gewoon 30graden+, dan hoor je mij nergens meer over
nou ja, ik overdrijf graagquote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:35 schreef gday het volgende:
[..]
Kan ik me op zich wel voorstellen, maar je doet net alsof Nederland een land is dat jaarlijks zwaar gebukt gaat onder zware sneeuw gedurende een langdurige periode.
daarom wil ik ook niet in Zweden wonenquote:
Combineer het dan met bier, want daar schijn je geen hekel aan te hebben.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:36 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nou ja, ik overdrijf graag
ik heb gewoon een enorme bloedhekel aan winter
klopt, maar Scandinavië en bier, is kennelijk ook een bepaald slechte combinatiequote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:38 schreef gday het volgende:
[..]
Combineer het dan met bier, want daar schijn je geen hekel aan te hebben.
Och, een halve liter heb je in een Zweedse kroeg voor pak 'm beet 4-5 euro. Niet heel verkeerd lijkt me.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:39 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
klopt, maar Scandinavië en bier, is kennelijk ook een bepaald slechte combinatie
dan heb je net te lang daar vertoefd lijkt me, het is hier al fokking duur, en daar dus nog duurderquote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:44 schreef gday het volgende:
[..]
Och, een halve liter heb je in een Zweedse kroeg voor pak 'm beet 4-5 euro. Niet heel verkeerd lijkt me.
De laatste prijs die ik me kan herinneren is omgerekend 4 euro, dus dan valt dat wel mee. Die 5 euro heb ik er maar bijgezet vanwege eventuele inflatiecorrectie ofzo.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:49 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dan heb je net te lang daar vertoefd lijkt me, het is hier al fokking duur, en daar dus nog duurder
ff uitgaan van 1,50 per glas hier, dat is iig wat ik betaal als ik uitga, dan is een halve liter 3,75, dan uitgaande van mijn eerste opmerking is ook Zweden krankzinnig duur
kan je nagaan, dus zal het nu wellicht nog erger zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:52 schreef gday het volgende:
[..]
De laatste prijs die ik me kan herinneren is omgerekend 4 euro, dus dan valt dat wel mee. Die 5 euro heb ik er maar bijgezet vanwege eventuele inflatiecorrectie ofzo.
Overigens is het hier al een paar uur gestopt met sneeuwen. Ik zou best een mooi laagje willen zien morgenochtend.![]()
die weersbeschrijving doet vermoeden dat je op een fatsoenlijk deel van de wereld bentquote:Op vrijdag 3 maart 2006 03:28 schreef Infinity123 het volgende:
Hier sneeuwt het nietIk ben zo jaloers op jullie. Het is hier verdomme 25 graden met een schriel zonnetje.
Sneeuw!!! NU!
quote:
wat wil je nou?quote:
Nieuw-Zeeland, en tja, aangezien ik gek ben op sneeuw en winter...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 03:33 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
die weersbeschrijving doet vermoeden dat je op een fatsoenlijk deel van de wereld bent
en nee, ik heb geen zin om op te zoek en waar dat dan wel niet is
meer sneeuwquote:
het schijnt hier en daar wel, bij mijn ouders in zwolle bijvorbeeld, maar hier in eindhoven niksquote:Op vrijdag 3 maart 2006 03:48 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Nieuw-Zeeland, en tja, aangezien ik gek ben op sneeuw en winter...
Zijn de wegen in NL nog steeds onbegaanbaar?? nog sneeuwstormen geweest??
mah, hier snap ik dat....quote:
Dat zeker, ook op North Island, alleen in mindere mate. Iig, wees voorzichtig als je straks gaat werken!! Maak geen brokken!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 03:51 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
het schijnt hier en daar wel, bij mijn ouders in zwolle bijvorbeeld, maar hier in eindhoven niks![]()
maar als je van sneeuw houdt, is NZ misschien niet zo'n hele geweldige plekal heb ik gehoord dat je op South Island af en toe best aardig kan skiën
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |