Och, een halve liter heb je in een Zweedse kroeg voor pak 'm beet 4-5 euro. Niet heel verkeerd lijkt me.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:39 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
klopt, maar Scandinavië en bier, is kennelijk ook een bepaald slechte combinatie
dan heb je net te lang daar vertoefd lijkt me, het is hier al fokking duur, en daar dus nog duurderquote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:44 schreef gday het volgende:
[..]
Och, een halve liter heb je in een Zweedse kroeg voor pak 'm beet 4-5 euro. Niet heel verkeerd lijkt me.
De laatste prijs die ik me kan herinneren is omgerekend 4 euro, dus dan valt dat wel mee. Die 5 euro heb ik er maar bijgezet vanwege eventuele inflatiecorrectie ofzo.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:49 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dan heb je net te lang daar vertoefd lijkt me, het is hier al fokking duur, en daar dus nog duurder
ff uitgaan van 1,50 per glas hier, dat is iig wat ik betaal als ik uitga, dan is een halve liter 3,75, dan uitgaande van mijn eerste opmerking is ook Zweden krankzinnig duur
kan je nagaan, dus zal het nu wellicht nog erger zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:52 schreef gday het volgende:
[..]
De laatste prijs die ik me kan herinneren is omgerekend 4 euro, dus dan valt dat wel mee. Die 5 euro heb ik er maar bijgezet vanwege eventuele inflatiecorrectie ofzo.
Overigens is het hier al een paar uur gestopt met sneeuwen. Ik zou best een mooi laagje willen zien morgenochtend.![]()
die weersbeschrijving doet vermoeden dat je op een fatsoenlijk deel van de wereld bentquote:Op vrijdag 3 maart 2006 03:28 schreef Infinity123 het volgende:
Hier sneeuwt het nietIk ben zo jaloers op jullie. Het is hier verdomme 25 graden met een schriel zonnetje.
Sneeuw!!! NU!
quote:
wat wil je nou?quote:
Nieuw-Zeeland, en tja, aangezien ik gek ben op sneeuw en winter...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 03:33 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
die weersbeschrijving doet vermoeden dat je op een fatsoenlijk deel van de wereld bent
en nee, ik heb geen zin om op te zoek en waar dat dan wel niet is
meer sneeuwquote:
het schijnt hier en daar wel, bij mijn ouders in zwolle bijvorbeeld, maar hier in eindhoven niksquote:Op vrijdag 3 maart 2006 03:48 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Nieuw-Zeeland, en tja, aangezien ik gek ben op sneeuw en winter...
Zijn de wegen in NL nog steeds onbegaanbaar?? nog sneeuwstormen geweest??
mah, hier snap ik dat....quote:
Dat zeker, ook op North Island, alleen in mindere mate. Iig, wees voorzichtig als je straks gaat werken!! Maak geen brokken!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 03:51 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
het schijnt hier en daar wel, bij mijn ouders in zwolle bijvorbeeld, maar hier in eindhoven niks![]()
maar als je van sneeuw houdt, is NZ misschien niet zo'n hele geweldige plekal heb ik gehoord dat je op South Island af en toe best aardig kan skiën
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |