Faculteit ja.quote:
Uitzendwerk, wekelijks, voelt inderdaad erg als vrijwilligerswerk helaasch.quote:
Wat moet iedereen opeens in/bij Leiden vandaag?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:37 schreef Marietje_34 het volgende:
Ben nu in Leiden, en daar sneeuwt het behoorlijk nu
Same thoughts here.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wat moet iedereen opeens in/bij Leiden vandaag?
Werkenquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wat moet iedereen opeens in/bij Leiden vandaag?
Nou, bereid je maar voor. Eén grote glibberbaggerzooi overalquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:39 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Same thoughts here.![]()
Ik moet ook naar Leiden zo...
Kun je dan niet gewoon met de bus ofzo?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:43 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Nou, bereid je maar voor. Eén grote glibberbaggerzooi overalIk zat net in een complete blizzard op mijn fietsje
![]()
Moet naar de sociale fac. en kom vanaf het station.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:43 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Nou, bereid je maar voor. Eén grote glibberbaggerzooi overalIk zat net in een complete blizzard op mijn fietsje
![]()
Dat is toch dat gebouw bij die rotonde (waar ook die van Lanschot bank zit) of niet? In dat geval is dat wel lekker dichtbijquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:50 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Moet naar de sociale fac. en kom vanaf het station.
das pittigquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:15 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Welkom
Foto met toevoegende waarde voor mijn vorige post:
[afbeelding]
Dan ben ik weer afhankelijk van een bus als ik weer naar huis ga, dus ik bikkel me gewoon op mijn fietsje door alle prut heenquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kun je dan niet gewoon met de bus ofzo?Ik trouwens blij dat ik vandaag geen college heb want anders had ik ook nog naar Leiden gemoeten en dan met de trein weer verder. Trein zal ook wel lekker rijden vandaag denk ik
Wassenaarse weg toch? Is niet zo ver gelukkigquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:50 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Moet naar de sociale fac. en kom vanaf het station.
Ik ga altijd met de bus, heb er weinig moeite mee want over t algemeen sluit ie precies aan op de trein die ik neemquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:55 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Dan ben ik weer afhankelijk van een bus als ik weer naar huis ga, dus ik bikkel me gewoon op mijn fietsje door alle prut heen![]()
Trein Amsterdam CS-Leiden reed zowaar op tijd vanmorgen![]()
ik was dan ook geschoktquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
..........
Trein op tijd als er sneeuw ligt? Dat bestaat (bijna) niet
Hier in Voorburg al weer een tijdje zonder sneeuwval en dat wat er ligt is alweer aan het verdwijnenquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:23 schreef JaFFe het volgende:
in enschede net 1 min begonnen
dat is meer dan bij Isolatorweg, hardstikke droog nuquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:42 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Zich hierbij aansluit!
Sneeuw gesignaleerd op de Cruquiusweg!
Hey Huizen hier....zullen we een meet in mijn bed houdenquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:01 schreef doeka het volgende:
Bussum hier; kleine-vlokken-tempo-sneeuw!
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:11 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hey Huizen hier....zullen we een meet in mijn bed houden![]()
Niet remmen als het glad is, is ook niet handig hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:34 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Vanochtend sneeuwde het, nu is het weer aan het smelten..
En ik ben vanochtend gevallen op de fiets, remmen als het glad is is niet zo handig![]()
Hier in Amsterdam liggen er nog een paar plekjes...quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:39 schreef Rekkie het volgende:
Alle sneeuw hier in Grunn weg......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |