[/quote]quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Negatief helaas...vandaag eerste echte shadow gehad (dus aanval wat net geen aanval wordt maar zeurende pijn), ik hoop dat het over waait...maar ik ken het "systeem" goed dus ik denk dat ik weer de komende 3mnd op dinsdag de sigaar ben(en overige dagen ook maar dan zijn de aanvallen beduidend minder frequent)
quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:51 schreef Foreverblue het volgende:
Dagcijfers voor dinsdag 28 februari 2006 (00:00 - 23:59)
1. 232 Lupa_Solitaria
2. 210 Polen
3. 193 Misstique
4. 191 Triggershot
5. 187 tong80
6. 161 Foreverblue
7. 160 MrBean
8. 159 tonks
9. 139 Athalon
10. 137 Pheno
Tja, ik ken FOK en sommige users (de oldbies, niet allemaal maar een paar dus) houden er een andere mentaliteit op na mbt posten, die houden niet van gezwaai en zoetsappig gedoe maar stevige discussies en relletjesquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
Is echt klote BongieDat daar nou niks aan te doen is.
Een heel zacht kusje dan maar [afbeelding]
En John zat aan zijn neus![]()
Mijn schuld alle dames zitten nog naar de Zweedse jongens te kijken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:56 schreef Foreverblue het volgende:
Wel stil ineens... waar is iedereen?
Nee hoor we verwachten van Worm de beste Wurm capsquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Mijn schuld alle dames zitten nog naar de Zweedse jongens te kijken.
Whahahaha.... ik ben benieuwd of Ferri echt komtquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
vol bijwerken voor het bezoek van Ferri, ff de boel stylen enz *zucht kreun Darth hijg*
quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:52 schreef Foreverblue het volgende:
Maandcijfers voor februari 2006
1. 6988 tong80
2. 4889 snellejelle
3. 4529 Foreverblue
4. 4427 Manu82
5. 4142 Alexxxxx
6. 4103 frizti
7. 4027 regenworm
8. 4000 Bruce117
9. 3984 Alicey
10. 3560 Svensational
Als ie niet geblockt is .... why not hij zoekt toch fora ed opquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha.... ik ben benieuwd of Ferri echt komt
Regie leest hier wel meequote:Op woensdag 1 maart 2006 01:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Als ie niet geblockt is .... why not hij zoekt toch fora ed op![]()
En daarom zitten wij hier en niet daar dus geniet er van zolang het kanquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, ik ken FOK en sommige users (de oldbies, niet allemaal maar een paar dus) houden er een andere mentaliteit op na mbt posten, die houden niet van gezwaai en zoetsappig gedoe maar stevige discussies en relletjes
Gelukkig weet ik wel waar ik na HBB ga posten op FOK, waar die bepaalde figuren niet komen (of bijna niet)
Oja, en een heel zacht kusje dan ook voor jou: [afbeelding]
Ik zal jullie niet vergeten maar het is niet zo makkelijk al bij de vrouwen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nee hoor we verwachten van Worm de beste Wurm caps![]()
En ze hebben een erg goed gesprek![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
al twee maanden achter elkaar in de top 10.
En dan maar roepen dat je het rustiger aan gaat doen SUKKEL
Tof van je, daarvoor wil ik wel ff de binnenkant van je monitor gaan lappenquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik zal jullie niet vergeten maar het is niet zo makkelijk al bij de vrouwen.
Dat heeft onze grote vriend Regenworm dus wel gedaan... en Snappie zelf ook trouwensquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Regie leest hier wel meeAls de link niet naar VOL is gegeven kan er niet veel misgaan denk ik
de oldies houden alleen maar van het uitschelden beledigen van andere users.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, ik ken FOK en sommige users (de oldbies, niet allemaal maar een paar dus) houden er een andere mentaliteit op na mbt posten, die houden niet van gezwaai en zoetsappig gedoe maar stevige discussies en relletjes
Gelukkig weet ik wel waar ik na HBB ga posten op FOK, waar die bepaalde figuren niet komen (of bijna niet)
Oja, en een heel zacht kusje dan ook voor jou: [afbeelding]
direct link is weg gehaald uit de posts, en meestal lezen ze SV voor de plaatjes ook nog, nu moeten ze zelf aan het werk bij endemolquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Regie leest hier wel meeAls de link niet naar VOL is gegeven kan er niet veel misgaan denk ik
Dan bestaat dus de kans dat de sysadmin van HBB VOL dus ook op block heeft gezetquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat heeft onze grote vriend Regenworm dus wel gedaan... en Snappie zelf ook trouwens
Heel goed... laat ze maar eens werken voor hun geldquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:04 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
direct link is weg gehaald uit de posts, en meestal lezen ze SV voor de plaatjes ook nog, nu moeten ze zelf aan het werk bij endemol![]()
de eerste weken zat ik rond de 150 postings per dag alleen werd het later tussen de 200 en 300.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
Ik had al eerder gezegd dat ik je daarin niet meer geloof
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Wie weet nog waar of wie heeft nog de foto van Viola in string![]()
![]()
Frizti had hem gemaakt toen...quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
De regie is niet zo snelquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat heeft onze grote vriend Regenworm dus wel gedaan... en Snappie zelf ook trouwens
Moet je de huldes en commentaren lezen en het gemis aan mensen merkenquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:08 schreef Foreverblue het volgende:
Ik zie trouwens net dat na 08:22 de SV van dinsdag niet is bijgewerkt. Het dieptepunt is echt bereikt volgens mij![]()
is ook de eerste dag dat ik er nog niet heb ingekeken, normaal doe ik dat altijd wel even als ik wakker word!quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:08 schreef Foreverblue het volgende:
Ik zie trouwens net dat na 08:22 de SV van dinsdag niet is bijgewerkt. Het dieptepunt is echt bereikt volgens mij![]()
Tsja...quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Moet je de huldes en commentaren lezen en het gemis aan mensen merken![]()
![]()
Altijd weer net niet niet op het podium en dit was de laatste kansquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:52 schreef Foreverblue het volgende:
Maandcijfers voor februari 2006
1. 6988 tong80
2. 4889 snellejelle
3. 4529 Foreverblue
4. 4427 Manu82
5. 4142 Alexxxxx
6. 4103 frizti
7. 4027 regenworm
8. 4000 Bruce117
9. 3984 Alicey
10. 3560 Svensational
Ha mede-topspemmertquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
is ook de eerste dag dat ik er nog niet heb ingekeken, normaal doe ik dat altijd wel even als ik wakker word!
Dank je wel... maar we ontlopen elkaar niet veel hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je 1ste plek van het hbb forum![]()
Volgens mij Mickyquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Weet je ook nog wie er toen BB was?? Bart was er nog iig
Jullie komen verder ook niet op het Fok forum? Ik had mijn gevoel erover ook al even in het betreffende topic geventileerd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:01 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En daarom zitten wij hier en niet daar dus geniet er van zolang het kan![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoorde Wilma gisteren zeggen dat er maandag een 2,5 uur durende uitzending op Talpa is van het gala.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:15 schreef Manu82 het volgende:
Deze hele zooi duurt toch maar tot zaterdag of niet?
ik vind de SC het leukst, maar in het Gert en Tanja topic heb ik me ook goed vermaakt de laatste tijd. Een apart hallo/doei topic zie ik niet echt zitten aangezien ik meestal gewoon hier zit!quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:15 schreef Sjet het volgende:
[..]
Jullie komen verder ook niet op het Fok forum? Ik had mijn gevoel erover ook al even in het betreffende topic geventileerd.
Ik wil best switchen tussen 2 topics op het BB-forum; 'SC over streams' en 'Off-topic voor wie dat wil' Ik zie mezelf dan niet naar andere fora binnen Fok gaan......![]()
Hoe is dat voor jullie?
He, wat zit Ferri toch weer leuk in de bubbelunit met zijn klep-pet op![]()
maandagquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:15 schreef Manu82 het volgende:
Deze hele zooi duurt toch maar tot zaterdag of niet?
En zwaaien is ook heel goed voor hart en bloedvaten hoor!quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
de oldies houden alleen maar van het uitschelden beledigen van andere users.
Daarom blijf ik gewoon![]()
![]()
![]()
![]()
tot zij zich ook fatsoenlijk gaan gedragen.
Ben ik waarschijnlijk naar BB belgie aan het kijken, ben wat dingen aan het uitproberen van Muerte die ik gister gekregen hebquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik hoorde Wilma gisteren zeggen dat er maandag een 2,5 uur durende uitzending op Talpa is van het gala.
Ik lurkte voorheen over geheel FOK, en voordat BB begon was ik kort daarvoor geregistreerd, heb een paar kleine topics gehad maar stelde niet veel voor, ik denk wel dat ik een oogje heb laten vallen op GC (General Chat) die rubriek oogt vrij vriendelijk en daar is ook een SC die een prettige sfeer uitstraalt voor zover ik het heb geobserveerd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:15 schreef Sjet het volgende:
[..]
Jullie komen verder ook niet op het Fok forum? Ik had mijn gevoel erover ook al even in het betreffende topic geventileerd.
Ik wil best switchen tussen 2 topics op het BB-forum; 'SC over streams' en 'Off-topic voor wie dat wil' Ik zie mezelf dan niet naar andere fora binnen Fok gaan......![]()
Hoe is dat voor jullie?
Ja staat hem goedquote:He, wat zit Ferri toch weer leuk in de bubbelunit met zijn klep-pet op![]()
Qua capsoftware?quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben ik waarschijnlijk naar BB belgie aan het kijken, ben wat dingen aan het uitproberen van Muerte die ik gister gekregen heb
quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:18 schreef Sjet het volgende:
[..]
En zwaaien is ook heel goed voor hart en bloedvaten hoor!![]()
Ik heb toen een keer wel een foto van haar gemaakt dat ze gebukt stond bij de koelkast..... ik weet niet of je die bedoeld?quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
Ze bedoeld die ene keer dat ze bukte in de tuin... toen ze zo bezopen was dat ze geen broek aanhad...quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:19 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik heb toen een keer wel een foto van haar gemaakt dat ze gebukt stond bij de koelkast..... ik weet niet of je die bedoeld?
Hij is niet van heel dichtbij [gelukkig ook maar]
![]()
Leuk... veel plezier ermeequote:
Zweedse inhuurkrachten zeker?quote:
Ik bedoel ook niet een apart 'hallo/doei' topic, maar een topic waar je het over andere dingen kunt hebben zoals hoe jouw sollicitatie is gegaan, en over het ziekenhuis gebeuren van mijn moeder bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik vind de SC het leukst, maar in het Gert en Tanja topic heb ik me ook goed vermaakt de laatste tijd. Een apart hallo/doei topic zie ik niet echt zitten aangezien ik meestal gewoon hier zit!
Ik zoek me suf in alle sc en kan het niet vinden dus als je iig een foto hebt en eventueel een datumquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:19 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik heb toen een keer wel een foto van haar gemaakt dat ze gebukt stond bij de koelkast..... ik weet niet of je die bedoeld?
Hij is niet van heel dichtbij [gelukkig ook maar]
![]()
Dat heeft Flugel hier al geprobeerd, een oftopic topic, is ook zwaar mislukt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:25 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet een apart 'hallo/doei' topic, maar een topic waar je het over andere dingen kunt hebben zoals hoe jouw sollicitatie is gegaan, en over het ziekenhuis gebeuren van mijn moeder bijvoorbeeld.
Ik zou dat liever zien in elk geval dan dat wij hier helemaal nergens over dat soort dingen kunnen praten.
T was ook wel een beetje saaie en domme titelquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dat heeft Flugel hier al geprobeerd, een oftopic topic, is ook zwaar mislukt.![]()
Ja, dat vind ik zowieso een goed ideequote:Op woensdag 1 maart 2006 01:25 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet een apart 'hallo/doei' topic, maar een topic waar je het over andere dingen kunt hebben zoals hoe jouw sollicitatie is gegaan, en over het ziekenhuis gebeuren van mijn moeder bijvoorbeeld.
Ik zou dat liever zien in elk geval dan dat wij hier helemaal nergens over dat soort dingen kunnen praten.
Ik ga niet weer die discus oprakelen NU. het is nou eenmaal SC als er niets is gaat het snel off, dan ga je niet naar een ander deel van het forum. gewoon zwaai inperken en beledigingen slikken, iets anders is bijna niet mogelijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
T was ook wel een beetje saaie en domme titelTrekt dan niet echt aan....maak er dan bijv [HBB OFF ×××] van (waar het × staat voor deel) en een pakkende titel per deel
Ja maar Dizz dat was ook volstrekt niet duidelijk. Ik denk dat als je zoiets van begin af aan duidelijk steld hoe het er aan toe moet gaan dan lijkt het me toch te proberen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dat heeft Flugel hier al geprobeerd, een oftopic topic, is ook zwaar mislukt.![]()
KLAARquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik ga niet weer die discus oprakelen NU. het is nou eenmaal SC als er niets is gaat het snel off, dan ga je niet naar een ander deel van het forum. gewoon zwaai inperken en beledigingen slikken, iets anders is bijna niet mogelijk
klaar
![]()
We zien het wel als BB6 er komt (áls en vooral wanneer en of er überhaupt gratis streams zijn) tot die tijd vind ik het allemaal bestquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik ga niet weer die discus oprakelen NU. het is nou eenmaal SC als er niets is gaat het snel off, dan ga je niet naar een ander deel van het forum. gewoon zwaai inperken en beledigingen slikken, iets anders is bijna niet mogelijk
klaar
![]()
Nou ja, dat merk je hier toch wel vind ik de laatste dagen.... de meesten van ons zitten hier toch wat krampachtig te doen.... ik ookquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik zowieso een goed idee, als je helemaal niet meer off topic mag gaan gaat de lol er al snel vanaf
Ben aan het zoekenquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Heeft Sjet het al gevonden, string that is??![]()
Ik hou me totaal niet in hoor... het enige wat me opvalt is dat het animo ineens zo laag is. Soms is er geen kip te vinden in het SC.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:42 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nou ja, dat merk je hier toch wel vind ik de laatste dagen.... de meesten van ons zitten hier toch wat krampachtig te doen.... ik ook![]()
Zo is het, ik ga er niet meer op in of met een hele lange post maar niet meer hier is te offtopicquote:
Ik luister de jacuzzi stream... wel gezellig. Gaat over van alles en nog wat...quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zo is het, ik ga er niet meer op in of met een hele lange post maar niet meer hier is te offtopic
Bon en Fiool hebben het over styling van hun huizen./flats
Psst....[BB5-HBB-BB6] Het grote evaluatietopic! mocht je een ingenieuze ingeving krijgen of toch die éne lange post willen maken, en dan is het ON-topicquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zo is het, ik ga er niet meer op in of met een hele lange post maar niet meer hier is te offtopic
Bon en Fiool hebben het over styling van hun huizen./flats
ach we hebben altijd Tanja nogquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:42 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nou ja, dat merk je hier toch wel vind ik de laatste dagen.... de meesten van ons zitten hier toch wat krampachtig te doen.... ik ook![]()
ik hou niet van lange posts van mezelfquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Psst....[BB5-HBB-BB6] Het grote evaluatietopic! mocht je een ingenieuze ingeving krijgen of toch die éne lange post willen maken, en dan is het ON-topic
Op zich wel logisch toch ??quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik hou me totaal niet in hoor... het enige wat me opvalt is dat het animo ineens zo laag is. Soms is er geen kip te vinden in het SC.
Eensch, we lurken alleen nog maar want ja waarom eigenlijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik hou me totaal niet in hoor... het enige wat me opvalt is dat het animo ineens zo laag is. Soms is er geen kip te vinden in het SC.
Found!!!quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Heeft Sjet het al gevonden, string that is??![]()
Staan iig veel zinnige dingen in zonder zwaaien en beledigenquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Psst....[BB5-HBB-BB6] Het grote evaluatietopic! mocht je een ingenieuze ingeving krijgen of toch die éne lange post willen maken, en dan is het ON-topic
Je ben een dondersteentje, kan je die nog ff in het "hiernamaals" plaatsenquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:47 schreef Sjet het volgende:
[..]
Found!!!
In Viool d'r eigen topic, made by Frizti![]()
[afbeelding]
Sjet Google![]()
Mag ook kort hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik hou niet van lange posts van mezelf
quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Je ben een dondersteentje, kan je die nog ff in het "hiernamaals" plaatsen![]()
![]()
Snel neerzetten in dat ene ding dan komt Ferriquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:50 schreef Sjet het volgende:
[..]
Mag ook kort hoor
Maar tis misschien wel handig om even te melden hoe ieder er over denkt.
Anders denkt 'men' misschien dat er geen behoefte is aan wat dan ook maar![]()
Hoi Manu, en allenquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik hou niet van lange posts van mezelf
Mocht ie nog binnenvallen en het is in beeld. Caps ajb. Knal er voor 99% binnen nu en 10 minuten uit. Hebben ze al vantevoren aangegeven dat we vannacht om 2 uur geen verbinding meer zouden hebben. Maar waarom nuquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Eensch, we lurken alleen nog maar want ja waarom eigenlijk
gewoon nog een paar dagen doorgaan en dan is het over, afkicken zoals jij en ik, of elders gaan zitten waar het je wel weer bevalt, maar laten we het toch nog ff leuk afmaken. daarnaast kan Ferri binnen nu en een uur binnenkomen ergens en moeten we de string vinden
En Ferrizit in bad met die meiden
Als er geen gratis streams meer zijn dan is het al überhaupt niet meer echt heel boeiend, je hebt dan de Sv's, bewoners topics en uitzendingen, dat loopt dan lang zo goed nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:50 schreef Sjet het volgende:
[..]
Mag ook kort hoor
Maar tis misschien wel handig om even te melden hoe ieder er over denkt.
Anders denkt 'men' misschien dat er geen behoefte is aan wat dan ook maar![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:51 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi Manu, en allen![]()
Gister hebben we toch even te fanatiek gepost in Belgie geloof ik![]()
![]()
Ach je hebt zijn adres tochquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mocht ie nog binnenvallen en het is in beeld. Caps ajb. Knal er voor 99% binnen nu en 10 minuten uit. Hebben ze al vantevoren aangegeven dat we vannacht om 2 uur geen verbinding meer zouden hebben. Maar waarom nu![]()
![]()
![]()
Plat? Het forum is helemaal verdwenen van de sitequote:Op woensdag 1 maart 2006 01:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]![]()
en ze konden het meteen niet meer aan, zijn de hele dag al plat geloof ik
![]()
Na jouw uitleg vanavond welquote:
Hey HenkJ, zal ik ff de binnenkant van je Monitor boenen????quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:55 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Plat? Het forum is helemaal verdwenen van de site![]()
![]()
Ze zijn daar in Belgie nog geen naaktcaps gewendquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:55 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Plat? Het forum is helemaal verdwenen van de site![]()
![]()
Al langquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:56 schreef Foreverblue het volgende:
Is de mail naar Ferri al verstuurd eigelijk?
Hoi Dizzyquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hey HenkJ, zal ik ff de binnenkant van je Monitor boenen????![]()
Hoi Henkquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:51 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi Manu, en allen![]()
Gister hebben we toch even te fanatiek gepost in Belgie geloof ik![]()
![]()
Nee die denken dat de bewegende beelden eerder warenquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ze zijn daar in Belgie nog geen naaktcaps gewend![]()
![]()
Hoi Sjet, ja denk het wel we hebben een aantal caps geplaatst van de douchende dames vanochtend en topics geopend zoals een SC en een SV, was een beetje teveel van het goede,quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:58 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hoi Henk
Hebben jullie het Belgenforum plat gepost?![]()
![]()
LOLquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi Sjet, ja denk het wel we hebben een aantal caps geplaatst van de douchende dames vanochtend en topics geopend zoals een SC en een SV, was een beetje teveel van het goede,
Ik melde er ook nog bij dat nog een clubje van onderweg was![]()
![]()
Maar Wel Ferri in Tha housequote:Op woensdag 1 maart 2006 02:06 schreef Foreverblue het volgende:
hey jongens. leuke site hoor! hahahah
groetjes uit het hotel
Ferri
Lachen ja... hopen dat die vaker komt...quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Maar Wel Ferri in Tha house![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Monitor boen
Het forum is gewoon niet bekend genoeg (nog)quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:12 schreef BONG4002 het volgende:
Dan zal FOK wel (naast de site van Talpa natuurlijk) de enige site/forum zijn die is geblokt
Zijn veel dingen daar geblockt, bleek de eerste weken met Bart, maar we hebben nu een direct link naar Ferriquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:12 schreef BONG4002 het volgende:
Dan zal FOK wel (naast de site van Talpa natuurlijk) de enige site/forum zijn die is geblokt
Ik hoop dat het forum het niet aan kon, en dat ze een ander aan het opzetten zijnquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:05 schreef Sjet het volgende:
[..]
LOL![]()
Zijn ze zich rot geschrokken daarro
doe es editenquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
VIOLA is gewoon niet bekend genoeg (nog)
Dat is wel beter ja.....je weet maar nooit met de redactie van HBBquote:
Ik doe het zonder die enequote:
Nee, het is zo... de grootste BB fora's zijn geblocked... Het forum is niet een bekend BB forum. Niks mis mee... want op deze manier kon Ferri erop komenquote:
Slaap lekker Sjet en succes ermee morgenquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:18 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik doe het zonder die ene![]()
Ik ga ook naar m'n nest, morgen vroeg eruit.... mem uit het ziekenhuis ontvoeren
Veel plezier nog allemaal
Dizzy niet teveel je monitor onderkwijlen, kunnen ze vaak niet zo goed tegen![]()
![]()
Lekker slapen voor straks![]()
![]()
Sweet dreams Sjetquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:18 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik ga ook naar m'n nest, morgen vroeg eruit.... mem uit het ziekenhuis ontvoeren
Dizzy niet teveel je monitor onderkwijlen, kunnen ze vaak niet zo goed tegen![]()
![]()
![]()
Groetjes Sjet en alle anderen die gaan slapenquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:18 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Suc6 met ontvoerenquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:18 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het forum is gewoon niet bekend genoeg (nog)
quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, het is zo... de grootste BB fora's zijn geblocked... VOL is niet een bekend BB forum. Niks mis mee... want op deze manier kon Ferri erop komen![]()
preciesquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, het is zo... de grootste BB fora's zijn geblocked... **CENSORED** is niet een bekend BB forum. Niks mis mee... want op deze manier kon Ferri erop komen![]()
Groeten aan Mem en wens haar sterkte en suxxesquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:18 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Doe de naam eens even van censuur voorzienquote:
Pas ik het aan... moet je me niet gaan quoten natuurlijk... haal mijn quote maar wegquote:
en op deze manier kunnen wij op Ferriquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, het is zo... de grootste BB fora's zijn geblocked... Het forum is niet een bekend BB forum. Niks mis mee... want op deze manier kon Ferri erop komen![]()
Blij dat ik me ogen open heb af en toe en de caps van FB die deden het hem en nu hebben we Ferriquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
precies![]()
![]()
Ik vind dit helemaal leuk
![]()
Dizzybedankt voor je mailtje naar hem
![]()
Op Ferri nog welquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:24 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
en op deze manier kunnen wij op Ferri![]()
![]()
LB wij hebben Ferri met of zonder as, als we klaar zijn is het vast niet meer dan een eh grotere Freule dan Holtquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:21 schreef Manu82 het volgende:
Is die carnaval nu eigenlijk niet voorbij en is het morgen geen aswoensdag ofzo?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:24 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
en op deze manier kunnen wij op Ferri![]()
![]()
Kunnen we irlquote:
Heeft ze in topic al gezegd. Een van de eerste postsquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Kunnen we irlen zeggen dat ie zich moet douschen en scheren van missJ.
quote:]De dames roepen om Ferry, helaas hoort die niks.
Mocht Ferry ondertussen dit lezen.....Fer, neem van deze dame een advies aan....kijk in de spiegel en doe wat aan jezelf. Kapperthe, scheerbeurtje....en dan ben je weer helemaal top.
Ik duik met je mee naar "welterustenland"quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:33 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... ik ga jullie allemaal een welterusten wensen![]()
Slaap lekker FBquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:33 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... ik ga jullie allemaal een welterusten wensen![]()
Nee, ik bedoelde wat anders. Inmiddels achterhaald. Beschouw mijn reactie als on-gepostquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pas ik het aan... moet je me niet gaan quoten natuurlijk... haal mijn quote maar weg
Komt door je icoonquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:36 schreef melke het volgende:
Gaat nu iedereen slapen? Nee toch...
Ik ben opzoek naar een andere maar vind geen leuke..quote:
Waarom?? Ik vind je icoon leukquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:40 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben opzoek naar een andere maar vind geen leuke..
Ben toe aan iets nieuwsquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:42 schreef doka het volgende:
[..]
Waarom?? Ik vind je icoon leukNiks mis mee
Je ziet spokenquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:45 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
zag ik daar Fer schuiven?? of zie ik spoken![]()
Belgie, Belgie, BEEEEELGIUUUHHHquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
BB belgie of Zweden?
Waarom nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:52 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dan zie ik dus spoken![]()
en ga ik niet naar de belgen
![]()
Dat hou je nog geen week volquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
je moet toch ergens stoppen![]()
ga geen Belgen kijken , geen Zweden en ga nix meer kijken( hoop ik)![]()
ze hebben verschillende geheime opdrachten, welke het zijn weet ik niet precies, 1 is iig dat een stelletje niet mag doen alsof ze een stelletje zijnquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:55 schreef melke het volgende:
Wat is die Belg aan het doen? Geheime opdracht? Of hebben ze dat daar niet?
Ze moeten hun site trouwens wel eens wat verbeteren! Slecht informatie terug te vindenquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ze hebben verschillende geheime opdrachten, welke het zijn weet ik niet precies, 1 is iig dat een stelletje niet mag doen alsof ze een stelletje zijn
dat zullen we zien, volgende week kan ik weer werken dus ........quote:
En? Heb je er zin in?quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
dat zullen we zien, volgende week kan ik weer werken dus ........
Ja hoor zijn al paar geheime opdrachten inmiddels en hebben sowieso binnen de 24 uur al in totaal 7 opdachten gehad (incl 3 geheime opdrachten dan)quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:55 schreef melke het volgende:
Wat is die Belg aan het doen? Geheime opdracht? Of hebben ze dat daar niet?
als ik weer werk kijk ik ook geen streams en alles denk ik danquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
dat zullen we zien, volgende week kan ik weer werken dus ........
Wedden van welquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
als ik weer werk kijk ik ook geen streams en alles denk ik dan
absoluut, ff de 3 tegenslagen gehad per jaar, kosten meestal veel geld maar we gaan er weer voorquote:
Dat is pas actie. Hopelijk blijft dat zo en is het niet alleen maar de eerste weken. Hummie, zet de streams aan en leerquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja hoor zijn al paar geheime opdrachten inmiddels en hebben sowieso binnen de 24 uur al in totaal 7 opdachten gehad (incl 3 geheime opdrachten dan)
[knip]
"kleurloos en minimalistisch" ? Logisch, ze missen de styling van Vioolquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:00 schreef melke het volgende:
Het huis is trouwens wel mooi, alleen een beetje kleurloos en minimalistisch
quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
absoluut, ff de 3 tegenslagen gehad per jaar, kosten meestal veel geld maar we gaan er weer voor![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond het Nederlandse BB huis mooier. Het Belgische huis heeft alleen rode kussens en 1 oranje muur als kleur. Beetje saai. Enne, wees blij dat ze Viool missenquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
"kleurloos en minimalistisch" ? Logisch, ze missen de styling van Viool![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
"kleurloos en minimalistisch" ? Logisch, ze missen de styling van Viool![]()
Als jij wint ga ik niet naar Zuid Afrika en als ik win ga ik op jouw kosten naar Zuid Afrikaquote:
Danke meisquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:06 schreef Yolande het volgende:
Hallo, goedemorgen allemaal. Dizzy je hebt een plekje overgeslagen, ik zal het even wegpoetsen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
absoluut, ff de 3 tegenslagen gehad per jaar, kosten meestal veel geld maar we gaan er weer voor![]()
![]()
![]()
![]()
Graag gedaan, ik had er bijna geen kracht meer voor( hard gewerkt vanavond) maar ik vond het zo zielig voor je je had zo hard gepoetst.quote:
Wij hebben ze alvast binnen, kost ff wat maar dan heb je ook voorrangquote:
Alle wanden in het huis, ook de douche e.d., zijn van helder glas. 's-Nachts gaat het licht uit om te kunnen slapen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:07 schreef melke het volgende:
[..]
Als jij wint ga ik niet naar Zuid Afrika en als ik win ga ik op jouw kosten naar Zuid Afrika![]()
Waarom zijn de lichten trouwens gedimd in dat huis?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
mutsen en mega neppert naar bed en Fer achter de pc![]()
Dat wat kosten is stukken minderquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wij hebben ze alvast binnen, kost ff wat maar dan heb je ook voorrang![]()
Dat is wel fijn voor hen, anders zou je knetter gek wordenquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Alle wanden in het huis, ook de douche e.d., zijn van helder glas. 's-Nachts gaat het licht uit om te kunnen slapen.
Hopen he, meer kunnen we nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:09 schreef Yolande het volgende:
[..]
zou die weer even naar die andere gaan ?
![]()
Lurken ? of gelurkt worden ? De hotelgaste is er dronken genoeg voor geloof ik. Zou het dan toch nog een Zweedse avond worden ?quote:
iedereen heeft toch die periode, alle rekeningen ineens geen geld, geen gezondheid, geen wat dan ook en na die 3 gaat het weer helemaal tofquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat wat kosten is stukken minderMaar er weer voor gaan is
![]()
Nah denk het niet Ferri heeft toch wel een beetje smaak hoop ik.quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lurken ? of gelurkt worden ? De hotelgaste is er dronken genoeg voor geloof ik. Zou het dan toch nog een Zweedse avond worden ?
Zeker weten.quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
iedereen heeft toch die periode, alle rekeningen ineens geen geld, geen gezondheid, geen wat dan ook en na die 3 gaat het weer helemaal tof![]()
* Snaptnix hoopt, hoopt en hoopt nog harderquote:
Dat hoop ik ook voor Ferri.quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:13 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nah denk het niet Ferri heeft toch wel een beetje smaak hoop ik.![]()
Helaas wel, helaas gaat het soms na die dingen nog slechterquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
iedereen heeft toch die periode, alle rekeningen ineens geen geld, geen gezondheid, geen wat dan ook en na die 3 gaat het weer helemaal tof![]()
Je ziet z'n kapsel toch.. Smaak?quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:13 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nah denk het niet Ferri heeft toch wel een beetje smaak hoop ik.![]()
We kunnen altijd nog naar LA en daar traag daten met Ferriquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Helaas wel, helaas gaat het soms na die dingen nog slechterMaar uit elk dal staan we gewoon weer op om vrolijk verder te gaan
![]()
Echt welquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:17 schreef melke het volgende:
Snaptnix was dat de echte Ferri op je site?
Ik zou die ongewassen hippie echt niet aan willen rakenquote:
quote:
doka is jaloers, doka is jaloers nahnahnahnahquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:19 schreef doka het volgende:
[..]
Ik zou die ongewassen hippie echt niet aan willen raken![]()
die hadden we dan maar weer binnenquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Echt welHeb vanalles gecheckt en was hem echt
[/quote]quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
quote]Op woensdag 1 maart 2006 03:19 schreef doka het volgende:
[..]
Ik zou die ongewassen hippie echt niet aan willen raken![]()
Leuk man!quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Echt welHeb vanalles gecheckt en was hem echt
Oef dat is waar, die ga ik onthouden en mag ik hem af en toe gebruiken?quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Uit een diep dal kan je alleen maar klimmen, van een rots kan je vallen![]()
Precies. Met dank aan Dizzy-Lizzyquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:20 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
die hadden we dan maar weer binnen![]()
Uhm... die discussie was toch ook afgerond toenquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:21 schreef doka het volgende:
Pff, zag sexie heksie snel even een topic sluiten toen bleek dat tann Tanja was![]()
Lul je er maar uit, heksjequote:Op woensdag 1 maart 2006 03:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Uhm... die discussie was toch ook afgerond toen![]()
Die komt hiet niet meer!quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:22 schreef melke het volgende:
Iemand trouwens nog wat van newsman gehoord?
Hij was nogal boos weg gegaan vandaar dat ik me afvroeg of alles wel goed wasquote:
Geesten die energie tot zich nemen. Lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:22 schreef melke het volgende:
Iemand trouwens nog wat van newsman gehoord?
Wat is daar duidelijk aan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:25 schreef doka het volgende:
[..]
Geesten die energie tot zich nemen. Lijkt me duidelijk
He Manu, jij nog hierquote:
Nee, was nog niet naar bed en die Belgen viel me ook op, had ik ze vannacht net bijles gegeven en m'n nachtrust verstoord wordt ik vanmiddag wakker is er helemaal geen forum meerquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:29 schreef Yolande het volgende:
[..]
He Manu, jij nog hierIk dacht dat je al naar bed was. Wat heb je met de Belgen gedaan
![]()
![]()
![]()
Nee voor mij niet hoor. Hij was pissig, we moesten allemaal sterven en toen vertrok hij. Snap er geen hol vanquote:
Ik wilde vanmiddag ook even bijlezen en kijken wat jij , Henk en die drie belgen gekletst hadden is het hele forum offlinequote:Op woensdag 1 maart 2006 03:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, was nog niet naar bed en die Belgen viel me ook op, had ik ze vannacht net bijles gegeven en m'n nachtrust verstoord wordt ik vanmiddag wakker is er helemaal geen forum meer![]()
![]()
Ach meid zo is het leven.quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:32 schreef melke het volgende:
[..]
Nee voor mij niet hoor. Hij was pissig, we moesten allemaal sterven en toen vertrok hij. Snap er geen hol van
je bent ook nog niet gestorvenquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:32 schreef melke het volgende:
[..]
Nee voor mij niet hoor. Hij was pissig, we moesten allemaal sterven en toen vertrok hij. Snap er geen hol van
Dat bepaal ik nog altijd zelf welquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:34 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ach meid zo is het leven.Je moet niet alles willen snappen
![]()
okequote:Op woensdag 1 maart 2006 03:35 schreef melke het volgende:
[..]
Dat bepaal ik nog altijd zelf welIk vraag het me gewoon af. Dat is geen crime he
![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:36 schreef melke het volgende:
[..]
De oudjes willen er niet over praten Manu..![]()
Nee maar altijd als we iets vragen over Newsman word er gezegd dat het een gesloten verhaal is of dat we het er niet over moeten hebben. Waarom is dat? Waarom hangt er iets raars rondom dat onderwerp?quote:
hij is met luid getoeter vertrokken en hangt nog her en der rond, laat hem nou gewoonzn gang gaan .quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:35 schreef melke het volgende:
[..]
Dat bepaal ik nog altijd zelf welIk vraag het me gewoon af. Dat is geen crime he
![]()
Oke, maar ik vind het raar. Ook wat hij bij Snaptnix neer zet. Zeg dan gewoon wat je dwars zit..quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
hij is met luid getoeter verrokken en hangt nog her en der rond, laat hem nou gewwon zn gang gaan .
Af en toe teruglezen kan wel eens handig zijn, dan zit je niet met vragen waar iemand gebleven is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:38 schreef melke het volgende:
[..]
Nee maar altijd als we iets vragen over Newsman word er gezegd dat het een gesloten verhaal is of dat we het er niet over moeten hebben. Waarom is dat? Waarom hangt er iets raars rondom dat onderwerp?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
hij is met luid getoeter vertrokken en hangt nog her en der rond, laat hem nou gewoonzn gang gaan .
Haha, jammer dat het forum het niet aankon blijkbaar, gelukkig hebben we VOL én streams nogquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:38 schreef Yolande het volgende:
[..]
Oeps niet gezien, ben eerder naar bed gegaan of teveel bier gedronken![]()
Juist Yolande, als je af en toe eens terug leest zou je nu weten dat ik regelmatig terug leesquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:43 schreef Yolande het volgende:
[..]
Af en toe teruglezen kan wel eens handig zijn, dan zit je niet met vragen waar iemand gebleven is.
Trustequote:Op woensdag 1 maart 2006 03:43 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Haha, jammer dat het forum het niet aankon blijkbaar, gelukkig hebben we (censuur) én streams nog![]()
truste!!
quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]ik zag het ja, hij spookt nog her en der rond
Is goed Melkequote:Op woensdag 1 maart 2006 03:44 schreef melke het volgende:
[..]
Juist Yolande, als je af en toe eens terug leest zou je nu weten dat ik regelmatig terug lees![]()
Yolande pfff wat heb jij in godsnaam tegen mij? Beetje tegengas en madam is beledigd... Sorry hoor, maar dat is nergens voor nodig. Of bedoel je iets anders met de gaapsmiley?quote:
Z'n gangetje... En met jou? Carnaval overleefd? (Blijkbaar welquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:48 schreef melke het volgende:
Doka hoe is het verder!? Alles goed?
Melke waarom denk je nou elke keer dat iemand tegen je is. Ik heb niets tegen je, ik ben niet beledigd en ik heb geen hekel aan je.quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:46 schreef melke het volgende:
[..]
Yolande pfff wat heb jij in godsnaam tegen mij? Beetje tegengas en madam is beledigd... Sorry hoor, maar dat is nergens voor nodig
Dat denk ik niet elke keer Yolande. Ik dacht dat nu bij jou. Je gaapsmiley, dat komt over alsof je wil zeggen pfff daar begint ze weer, vermoeiend. Daarbij heb ik je vaker zien schrijven dat je bepaalde dingen van mij negeert. 1 en 1 is 2 dan he...quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:50 schreef Yolande het volgende:
[..]
Melke waarom denk je nou elke keer dat iemand tegen je is. Ik heb niets tegen je, ik ben niet beledigd en ik heb geen hekel aan je.
Gaat prima en de uitslag is verdwenen dat zalfje werkte primaquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:51 schreef doka het volgende:
[..]
Manu![]()
Goed, en met jou?
en met de uitslag?
Maar ff serieus: wat was de uitslag?quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gaat prima en de uitslag is verdwenen dat zalfje werkte primathnx
Is goed Melke, misschien heb jij lange tenen en heb ik lange tenen, even goede vriendinnenquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:52 schreef melke het volgende:
[..]
Dat denk ik niet elke keer Yolande. Ik dacht dat nu bij jou. Je gaapsmiley, dat komt over alsof je wil zeggen pfff daar begint ze weer, vermoeiend. Daarbij heb ik je vaker zien schrijven dat je bepaalde dingen van mij negeert. 1 en 1 is 2 dan he...
Van maandag weet ik nog niet, hoor ik volgende week, donderdag en vrijdag zijn m'n concurrenten aan de buurt dus als ik er niet ben sta ik ergens met een honkbalknuppel m'n concurrenten uit te schakelenquote:
Ja het was zeker leukquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:50 schreef doka het volgende:
[..]
Z'n gangetje... En met jou? Carnaval overleefd? (Blijkbaar wel)
Ah eindelijk Tann weg weten te werken, was maar een zalfje voor nodigquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gaat prima en de uitslag is verdwenen dat zalfje werkte primathnx
quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Van maandag weet ik nog niet, hoor ik volgende week, donderdag en vrijdag zijn m'n concurrenten aan de buurt dus als ik er niet ben sta ik ergens met een honkbalknuppel m'n concurrenten uit te schakelen![]()
![]()
Ben je Balkenende of Verdonk nog tegen gekomen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:55 schreef melke het volgende:
[..]
Ja het was zeker leukmaar vind het goed dat het weer voorbij is. Feest is leuk, maar hoeft voor mij geen dagen te duren. Opeens heb ik het wel gezien
quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:57 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ah eindelijk Tann weg weten te werken, was maar een zalfje voor nodig![]()
![]()
Nee, misschien in een berenpak of zoiets, maar niet als zichzelf ofzoquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:58 schreef doka het volgende:
[..]
Ben je Balkenende of Verdonk nog tegen gekomen?![]()
Hou je bek, trut!quote:Op woensdag 1 maart 2006 04:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
kijk laten we ondeling nog ff ruzie maken, dan is het hek helemaal van de dam
![]()
Waar is die lelijke Arliatorquote:Op woensdag 1 maart 2006 04:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
Nee joh ben je gek, we zijn tenslotte van dequote:Op woensdag 1 maart 2006 04:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
ik blijf haar aardig vinden als user danquote:Op woensdag 1 maart 2006 04:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Blijft een takke wijf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*monitor schoon maakt*
![]()
![]()
![]()
carnaval shitquote:Op woensdag 1 maart 2006 04:03 schreef melke het volgende:
Dizzy je onderschrift is trouwens een perfecte titel voor een carnavalshit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |