Hoi DizzyLadyquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Goed nieuws van je mem Sjet![]()
En ik wil ook wel ruzie maken met Frau Holt als ik dan zo'n mooie muts krijg![]()
Met Bongie is alles goedquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:30 schreef Sjet het volgende:
[..]
Vergeten?![]()
Hoe'st met Bongie? [afbeelding]
Mooi he die hoed voor Monique....
[moet wel ff iets ontopic bij de kuzzz doen]![]()
is gewoon in de wasmasjien geweest of in een nieuwe spijkerbroek die nog aflaatquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:30 schreef Foreverblue het volgende:
Ze denken dat een briefje van 20 vals is...
[afbeelding]
John heeft zelfs zijn potje na je genoemdquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:32 schreef MissJ. het volgende:
Madam Jeanette....is hot en Fire................
Ja....Miss Jeanette
Je ben een Liefie nu nog de voorkant, hoewel het een lekker kontje isquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:32 schreef regenworm het volgende:
Ik zat te kijken en dacht dit is wel iets voor de dames heb nog iets goed te maken.
[afbeelding]
[afbeelding]
Bron: Wormpje
Ja.......er is in Amsterdam ook een bonbon winkel die zo heet. Heerlijk ook. Ik ben alles: Zoet, heet en fire.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
John heeft zelfs zijn potje na je genoemd![]()
![]()
Dat had ze al verteldquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoe wist jij dat al? Je bent toch niet stiekem Hummie hè![]()
![]()
MEERquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:32 schreef regenworm het volgende:
Ik zat te kijken en dacht dit is wel iets voor de dames heb nog iets goed te maken.
[afbeelding]
[afbeelding]
Bron: Wormpje
Whahahaha... okee... dan geloof ik jequote:Op woensdag 1 maart 2006 00:34 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat had ze al verteld![]()
Sjet van de tonnekreek........... dat klinkt toch helemaal niet?![]()
En creatiefquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:33 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ja.......er is in Amsterdam ook een bonbon winkel die zo heet. Heerlijk ook. Ik ben alles: Zoet, heet en fire.![]()
BTW;quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Moet je bij Snappie zijn, ik lurk daar ook maar en weet ook nog niet exact waar Ferri heen moet![]()
Ze zal het wel meerdere keren gaan herhalen nog hoe lief ze was voor Moquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha... okee... dan geloof ik je![]()
![]()
Ben vereerd maar moet je waarschuwen...ik was en ben een opdonder hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En creatiefgoed bezig, ik ga mijn kleinkinderen maar zo noemen
![]()
En met je koppie?quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Met Bongie is alles goedBtje moe maar verder oki
Oja, Holt lachte net even
ook ontopic
De regie laat niet veel zien en de cappers laten ook wel eens een steekje vallen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Je ben een Liefie nu nog de voorkant, hoewel het een lekker kontje is![]()
Opdonder als in ukkie of opdonder als in deugniet, deugniet is goedquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:37 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ben vereerd maar moet je waarschuwen...ik was en ben een opdonder hoor.
Ook prima, kleine CH shadow gehad, mogelijk nieuwe periode in aankomst (CH is ClusterHoofdpijn), dus ik klop even afquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:38 schreef Sjet het volgende:
[..]
En met je koppie?
Viool nam een trekje van haar sigaretje....![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
De regie laat niet veel zien en de cappers laten ook wel eens een steekje vallen.
Maar ze laten wel veel meer zien dan in NL maar ik zal je niet vergeten wormpje denkt aan worm
Mag er zijnquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Je ben een Liefie nu nog de voorkant, hoewel het een lekker kontje is![]()
Ach daarom is Bongo zo stillekesquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ook prima, kleine CH shadow gehad, mogelijk nieuwe periode in aankomst (CH is ClusterHoofdpijn), dus ik klop even af
Ferri gaat de jacuzzi in
Ja omdat je laatst zei dat je dat vaak had op dinsdagquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ook prima, kleine CH shadow gehad, mogelijk nieuwe periode in aankomst (CH is ClusterHoofdpijn), dus ik klop even af
Ferri gaat de jacuzzi in
Sterkte en beterschap Bongetjequote:Op woensdag 1 maart 2006 00:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ferri gaat de jacuzzi in
quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:39 schreef Foreverblue het volgende:
Ferri: ff de jacuzzi volpissen...
Bonnie: Is die misschien op temperatuur
Doe datquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Dan ga ik nu Ferrimaar eens mailen
![]()
Heeft ie wat om zijn zinnen te verzetten als de dames te bedde gaan
![]()
Neehoor, was meer wat minder (wat een zinquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ach daarom is Bongo zo stillekessterkte er mee En Fiool vreet ships
quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:44 schreef Mabelle het volgende:
Worm ... dat zijn bijzonder goede zweedse billen die je daar hebt gecaptmijn complimenten
daarbij vergeleken heeft Ferri maar een kippekontje
![]()
Negatief helaas...vandaag eerste echte shadow gehad (dus aanval wat net geen aanval wordt maar zeurende pijn), ik hoop dat het over waait...maar ik ken het "systeem" goed dus ik denk dat ik weer de komende 3mnd op dinsdag de sigaar benquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:43 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja omdat je laatst zei dat je dat vaak had op dinsdag![]()
Bedoel je dan met 'nieuwe periode in aankomst' iets negatiefs of positiefs?
Ik voel me totaal niet geremd hoor... ik doe gewoon mijn ding zoals ik altijd doe.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Neehoor, was meer wat minder (wat een zin) actief omdat a) de streams me niet meer zo boeien en b) door het gezeur over de SC, ik voel me dan een beetje geremd in mn posts zegmaar door alle kritiek
Mss is dat bij BB6 weer helemaal over hoor
Ach, mss heeft het er ook een beetje mee te maken dat alles straks stopt hierquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik voel me totaal niet geremd hoor... ik doe gewoon mijn ding zoals ik altijd doe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |