Staat erop en ik zal er nog wat caps heen gooien, mocht Ferry dan klikken gaan...........quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Moet je bij Snappie zijn, ik lurk daar ook maar en weet ook nog niet exact waar Ferri heen moet![]()
Je zit in de SC Coosquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:20 schreef Coos het volgende:
Wat nee Flugel?
Hoef ik niets terug te lezen of moet ik juist teruglezen nadat ik Tann 50 geen SC had geopend??![]()
Ja ik snap het (alweer) ook niet meerquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:20 schreef Coos het volgende:
Wat nee Flugel?
Hoef ik niets terug te lezen of moet ik juist teruglezen nadat ik Tann 50 geen SC had geopend??![]()
Supersjetttttttttttquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:21 schreef Sjet het volgende:
Whello lieverds![]()
![]()
Wat lief, Viool heeft allemaal cadeautjes mee genomen! En voor Monique eigenlijk nog het mooiste!![]()
Wat is Coos toch lief héquote:
Coolquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:21 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Staat erop en ik zal er nog wat caps heen gooien, mocht Ferry dan klikken gaan...........
Geeft niet soms worden die Topics ons allemaal ff teveelquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik snap het (alweer) ook niet meer![]()
Je zei : "En voor Monique eigenlijk nog het mooiste!"quote:
en die vent ook , 3 foto's had ik geplaatstquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Odie, dat waren die vrouwen caps toch die rondzworven? Heb wel wat gezien, maar wel met de link naar Fok erbij.
ben meer verrast zoek verras smileyquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:14 schreef Mabelle het volgende:
[..]
En daar ben je niet blij mee? anders even je caps merken zoals Frizti doet bv.![]()
Die mooie rose cowboy hoed!quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je zei : "En voor Monique eigenlijk nog het mooiste!"
Hoe wist jij dat al? Je bent toch niet stiekem Hummie hèquote:
Ik begreep dat al het publiek toen zo'n hoed droeg, dus niet van Madonna zelf was.quote:
Vergeten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |