En daar ben je niet blij mee? anders even je caps merken zoals Frizti doet bv.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:13 schreef odie22 het volgende:
[..]
die bovenste doet het niet las ik net , maar in die onderste staan die caps die ik gisteren gemaakt had , ik ben erover gemaild door een medefokker dat mijn caps over de belgische fora zworven.
nee tuurlijk niet , was er gisteren even verdwaald en moest even wat opzoeken , zie hierbovenquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:01 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Maar Odie ga jij ons dan ook al verlaten voor die belgen??![]()
Gelukkig maar * pak van mijn hart*quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:14 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet , was er gisteren even verdwaald en moest even wat opzoeken , zie hierboven![]()
Lurk ze und bis morgen maar dan in het zweedsquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:16 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker regenworm gaat nog even snel naar dag 32 BB Zweden kijken
Odie, dat waren die vrouwen caps toch die rondzworven? Heb wel wat gezien, maar wel met de link naar Fok erbij.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:14 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet , was er gisteren even verdwaald en moest even wat opzoeken , zie hierboven![]()
Slaap lekker wormpje ... veel kijkplezierquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:16 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker regenworm gaat nog even snel naar dag 32 BB Zweden kijken
quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:17 schreef MissJ. het volgende:
Ik klik op VOL rond maar weet niet waar ik hem moet plaatsen, kan je de link even geven.
Moet je bij Snappie zijn, ik lurk daar ook maar en weet ook nog niet exact waar Ferri heen moetquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:17 schreef MissJ. het volgende:
Ik klik op VOL rond maar weet niet waar ik hem moet plaatsen, kan je de link even geven.
Er kan nog meer bij ... er kan nog meer bijquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:19 schreef Foreverblue het volgende:
En kliko grijpt weer naar een fles...
[afbeelding]
Ook hallo Coos... volgens mij het verkeerde topicquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:20 schreef Coos het volgende:
Wat nee Flugel?
Hoef ik niets terug te lezen of moet ik juist teruglezen nadat ik Tann 50 geen SC had geopend??![]()
Ehhh...volgens mij zit je hier verkeerdquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:20 schreef Coos het volgende:
Wat nee Flugel?
Hoef ik niets terug te lezen of moet ik juist teruglezen nadat ik Tann 50 geen SC had geopend??![]()
Staat erop en ik zal er nog wat caps heen gooien, mocht Ferry dan klikken gaan...........quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Moet je bij Snappie zijn, ik lurk daar ook maar en weet ook nog niet exact waar Ferri heen moet![]()
Je zit in de SC Coosquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:20 schreef Coos het volgende:
Wat nee Flugel?
Ja ik snap het (alweer) ook niet meerquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:20 schreef Coos het volgende:
Wat nee Flugel?
Supersjetttttttttttquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:21 schreef Sjet het volgende:
Whello lieverds![]()
![]()
Wat lief, Viool heeft allemaal cadeautjes mee genomen! En voor Monique eigenlijk nog het mooiste!![]()
Wat is Coos toch lief héquote:
Coolquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:21 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Staat erop en ik zal er nog wat caps heen gooien, mocht Ferry dan klikken gaan...........
Geeft niet soms worden die Topics ons allemaal ff teveelquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik snap het (alweer) ook niet meer![]()
Je zei : "En voor Monique eigenlijk nog het mooiste!"quote:
en die vent ook , 3 foto's had ik geplaatstquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Odie, dat waren die vrouwen caps toch die rondzworven? Heb wel wat gezien, maar wel met de link naar Fok erbij.
ben meer verrast zoek verras smileyquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:14 schreef Mabelle het volgende:
[..]
En daar ben je niet blij mee? anders even je caps merken zoals Frizti doet bv.![]()
Die mooie rose cowboy hoed!quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je zei : "En voor Monique eigenlijk nog het mooiste!"
Hoe wist jij dat al? Je bent toch niet stiekem Hummie hèquote:
Ik begreep dat al het publiek toen zo'n hoed droeg, dus niet van Madonna zelf was.quote:
Vergeten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |