Dat Bart zijn Gala niet door kan gaan bijvoorbeeld. Bart werd tegengewerkt door Talpa. (of moet ik psst zeggen) Hij mocht bijvoorbeeld niet Hotel Big Brother erbij vermelden.quote:
Wat is dat nou weer voor gelul danquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:55 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Dat Bart zijn Gala niet door kan gaan bijvoorbeeld. Bart werd tegengewerkt door Talpa. (of moet ik psst zeggen) Hij mocht bijvoorbeeld niet Hotel Big Brother erbij vermelden.
In de Telegraaf staat ook nooit HBB vermeld maar wel elke dag een ad voor het galaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:55 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Dat Bart zijn Gala niet door kan gaan bijvoorbeeld. Bart werd tegengewerkt door Talpa. (of moet ik psst zeggen) Hij mocht bijvoorbeeld niet Hotel Big Brother erbij vermelden.
Volgens mij ook nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:56 schreef regenworm het volgende:
Die wijven in de bubbel hebben niet in de gaten dat er kamera's op hun gericht staan.
Beschermde naam van Ellendemol denk ik...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
In de Telegraaf staat ook nooit HBB vermeld maar wel elke dag een ad voor het gala![]()
Yep, contracten die je moet ondertekenen van te voren bestaan uit vele kleine letters. En tevens wegens te weinig kaartverkoop op deze korte termijn gaat het niet door.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
In de Telegraaf staat ook nooit HBB vermeld maar wel elke dag een ad voor het gala![]()
heb ik niet gezien denk ik , mis wel eens een dagjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Die vrouw ook op het kerkhof vandeweek![]()
Niemand wil de associatie met HBB. Zondag stond er wel een stuk in van Wilhelmina over de preek, maar meer over haar dochter die John zo leuk vindt en naasst hem wilde zittenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Beschermde naam van Ellendemol denk ik...
Moe je ff in betreffende topiek hier lurken, staan er vast wel een paarquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:57 schreef odie22 het volgende:
effe vraagje tussendoor , heeft iemand een adres of adressen van de belgische fora over de bbb ?
http://bb.belbone.be/forum/index.phpquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:57 schreef odie22 het volgende:
effe vraagje tussendoor , heeft iemand een adres of adressen van de belgische fora over de bbb ?
En ze willen Ferry....en als alternatief wel John.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:02 schreef Foreverblue het volgende:
Het zijn wel een stel giechelmeiden hoor
Is geen geluid op die PC daar in HBBquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
Zou mooi zijn als Ferri die meiden ff af ging luisteren via de streams nu![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |