quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:45 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Die 2 geestelijk gehandicapten die eerst elke vrijdag uit eten gingen vond ik ook briljant. Haute cuisine vonden ze maar niets, gewoon lekker een balletje en geen poespas![]()
heel toevallig bellen ze altijd bij iemand aan , die allebei zijn armen en benen is verloren , en die heel toevallig de elfstedentoch heeft uitgereden , de cd-speler heeft uitgevonden , maar nu zielig en alleen achter is geblevenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:42 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Ja, hoe weten ze ze altijd weer te vinden... en dan ook al die vieze rare pannetjes overal op tafel. Een goed beeld van hoe slecht ned. eigenlijk eet.
Ze eten altijd toevallig patat of een boterhammetje, je ziet zelden een gezellig gedekte tafel.
We zijn echt een stel josti's hierquote:
Oh ja ... die waren ook geweldig, Hij geen tanden in zijn mond ... en zij ging overal de wc keuren. .. en ow wee wanneer het lijstje niet afgetekend wasquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:45 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Die 2 geestelijk gehandicapten die eerst elke vrijdag uit eten gingen vond ik ook briljant. Haute cuisine vonden ze maar niets, gewoon lekker een balletje en geen poespas![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
We zijn echt een stel josti's hierToen die live uitzending zat het vol met josti's en dacht ik dus ook dat ik afweek van het gemiddelde kijkerspubliek, valt weer reuze mee dus
![]()
![]()
En dan doorvragen ook over het gemis, of je nog wel gelukkig bent enzquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
heel toevallig bellen ze altijd bij iemand aan , die allebei zijn armen en benen is verloren , en die heel toevallig de elfstedentoch heeft uitgereden , de cd-speler heeft uitgevonden , maar nu zielig en alleen achter is gebleven![]()
Toevallig is driekwart van nederland gehandicapt, maar dat zie je niet in het normale nieuws en hoor je niet in Den Haag, nee, daar zijn het de Freule's en heren met streepjespakken in grote BMW's die vertellen dat het in nederland zo goed gaat.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
heel toevallig bellen ze altijd bij iemand aan , die allebei zijn armen en benen is verloren , en die heel toevallig de elfstedentoch heeft uitgereden , de cd-speler heeft uitgevonden , maar nu zielig en alleen achter is gebleven![]()
Heb je Ferriquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:48 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Zo weer even een paar caps.
Ze werden niet te kakken gezet maar behandelde ze met respect. Dat maakt het programma zo mooi, alles gebeurt met respect.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:48 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Oh ja ... die waren ook geweldig, Hij geen tanden in zijn mond ... en zij ging overal de wc keuren. .. en ow wee wanneer het lijstje niet afgetekend was![]()
kijk dat had een gezellig beeld gegevenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:45 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Andijviestampot, ballen gehakt, uitgebakken spek...zittend aan de eettafel incl. schoonmoeder....net na 6en.
Dus ze hadden vanavond aan mogen bellen.![]()
en dan komt de vraag , u heeft uw vrouw en 5 kinderen verloren , had u dat niet liever anders gezien ? dan hier alleen te zittenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En dan doorvragen ook over het gemis, of je nog wel gelukkig bent enzAls ze weg zijn zitten die mensen helemaal in een dip
![]()
98 % denk ikquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:49 schreef Athalon het volgende:
[..]
Toevallig is driekwart van nederland gehandicapt, maar dat zie je niet in het normale nieuws en hoor je niet in Den Haag, nee, daar zijn het de Freule's en heren met streepjespakken in grote BMW's die vertellen dat het in nederland zo goed gaat.![]()
![]()
Die vrouw ook op het kerkhof vandeweekquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:50 schreef odie22 het volgende:
[..]
en dan komt de vraag , u heeft uw vrouw en 5 kinderen verloren , had u dat niet liever anders gezien ? dan hier alleen te zitten
Doe me gelijk denken aan Gert Jan Drögequote:
Dat was ook altijd lachen ja, daar ie tie weer........quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:53 schreef Athalon het volgende:
[..]
Doe me gelijk denken aan Gert Jan Dröge![]()
Zoals?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:53 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Nee, al zou ik hem wel wat willen vertellen............
Jawel, Jan De Bouvriesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:54 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dat was ook altijd lachen ja, daar ie tie weer........
Dat ie zich moet scheren en wassenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:53 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Nee, al zou ik hem wel wat willen vertellen............
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |