Ach je hebt zijn adres tochquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mocht ie nog binnenvallen en het is in beeld. Caps ajb. Knal er voor 99% binnen nu en 10 minuten uit. Hebben ze al vantevoren aangegeven dat we vannacht om 2 uur geen verbinding meer zouden hebben. Maar waarom nu![]()
![]()
![]()
Plat? Het forum is helemaal verdwenen van de sitequote:Op woensdag 1 maart 2006 01:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]![]()
en ze konden het meteen niet meer aan, zijn de hele dag al plat geloof ik
![]()
Na jouw uitleg vanavond welquote:
Hey HenkJ, zal ik ff de binnenkant van je Monitor boenen????quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:55 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Plat? Het forum is helemaal verdwenen van de site![]()
![]()
Ze zijn daar in Belgie nog geen naaktcaps gewendquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:55 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Plat? Het forum is helemaal verdwenen van de site![]()
![]()
Al langquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:56 schreef Foreverblue het volgende:
Is de mail naar Ferri al verstuurd eigelijk?
Hoi Dizzyquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hey HenkJ, zal ik ff de binnenkant van je Monitor boenen????![]()
Hoi Henkquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:51 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi Manu, en allen![]()
Gister hebben we toch even te fanatiek gepost in Belgie geloof ik![]()
![]()
Nee die denken dat de bewegende beelden eerder warenquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ze zijn daar in Belgie nog geen naaktcaps gewend![]()
![]()
Hoi Sjet, ja denk het wel we hebben een aantal caps geplaatst van de douchende dames vanochtend en topics geopend zoals een SC en een SV, was een beetje teveel van het goede,quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:58 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hoi Henk
Hebben jullie het Belgenforum plat gepost?![]()
![]()
LOLquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi Sjet, ja denk het wel we hebben een aantal caps geplaatst van de douchende dames vanochtend en topics geopend zoals een SC en een SV, was een beetje teveel van het goede,
Ik melde er ook nog bij dat nog een clubje van onderweg was![]()
![]()
Maar Wel Ferri in Tha housequote:Op woensdag 1 maart 2006 02:06 schreef Foreverblue het volgende:
hey jongens. leuke site hoor! hahahah
groetjes uit het hotel
Ferri
Lachen ja... hopen dat die vaker komt...quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Maar Wel Ferri in Tha house![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Monitor boen
Het forum is gewoon niet bekend genoeg (nog)quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:12 schreef BONG4002 het volgende:
Dan zal FOK wel (naast de site van Talpa natuurlijk) de enige site/forum zijn die is geblokt
Zijn veel dingen daar geblockt, bleek de eerste weken met Bart, maar we hebben nu een direct link naar Ferriquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:12 schreef BONG4002 het volgende:
Dan zal FOK wel (naast de site van Talpa natuurlijk) de enige site/forum zijn die is geblokt
Ik hoop dat het forum het niet aan kon, en dat ze een ander aan het opzetten zijnquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:05 schreef Sjet het volgende:
[..]
LOL![]()
Zijn ze zich rot geschrokken daarro
doe es editenquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
VIOLA is gewoon niet bekend genoeg (nog)
Dat is wel beter ja.....je weet maar nooit met de redactie van HBBquote:
Ik doe het zonder die enequote:
Nee, het is zo... de grootste BB fora's zijn geblocked... Het forum is niet een bekend BB forum. Niks mis mee... want op deze manier kon Ferri erop komenquote:
Slaap lekker Sjet en succes ermee morgenquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:18 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik doe het zonder die ene![]()
Ik ga ook naar m'n nest, morgen vroeg eruit.... mem uit het ziekenhuis ontvoeren
Veel plezier nog allemaal
Dizzy niet teveel je monitor onderkwijlen, kunnen ze vaak niet zo goed tegen![]()
![]()
Lekker slapen voor straks![]()
![]()
Sweet dreams Sjetquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:18 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik ga ook naar m'n nest, morgen vroeg eruit.... mem uit het ziekenhuis ontvoeren
Dizzy niet teveel je monitor onderkwijlen, kunnen ze vaak niet zo goed tegen![]()
![]()
![]()
Groetjes Sjet en alle anderen die gaan slapenquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:18 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Suc6 met ontvoerenquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:18 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het forum is gewoon niet bekend genoeg (nog)
quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, het is zo... de grootste BB fora's zijn geblocked... VOL is niet een bekend BB forum. Niks mis mee... want op deze manier kon Ferri erop komen![]()
preciesquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, het is zo... de grootste BB fora's zijn geblocked... **CENSORED** is niet een bekend BB forum. Niks mis mee... want op deze manier kon Ferri erop komen![]()
Groeten aan Mem en wens haar sterkte en suxxesquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:18 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Doe de naam eens even van censuur voorzienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |