Lachen ja... hopen dat die vaker komt...quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Maar Wel Ferri in Tha house![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Monitor boen
Het forum is gewoon niet bekend genoeg (nog)quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:12 schreef BONG4002 het volgende:
Dan zal FOK wel (naast de site van Talpa natuurlijk) de enige site/forum zijn die is geblokt
Zijn veel dingen daar geblockt, bleek de eerste weken met Bart, maar we hebben nu een direct link naar Ferriquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:12 schreef BONG4002 het volgende:
Dan zal FOK wel (naast de site van Talpa natuurlijk) de enige site/forum zijn die is geblokt
Ik hoop dat het forum het niet aan kon, en dat ze een ander aan het opzetten zijnquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:05 schreef Sjet het volgende:
[..]
LOL![]()
Zijn ze zich rot geschrokken daarro
doe es editenquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
VIOLA is gewoon niet bekend genoeg (nog)
Dat is wel beter ja.....je weet maar nooit met de redactie van HBBquote:
Ik doe het zonder die enequote:
Nee, het is zo... de grootste BB fora's zijn geblocked... Het forum is niet een bekend BB forum. Niks mis mee... want op deze manier kon Ferri erop komenquote:
Slaap lekker Sjet en succes ermee morgenquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:18 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik doe het zonder die ene![]()
Ik ga ook naar m'n nest, morgen vroeg eruit.... mem uit het ziekenhuis ontvoeren
Veel plezier nog allemaal
Dizzy niet teveel je monitor onderkwijlen, kunnen ze vaak niet zo goed tegen![]()
![]()
Lekker slapen voor straks![]()
![]()
Sweet dreams Sjetquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:18 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik ga ook naar m'n nest, morgen vroeg eruit.... mem uit het ziekenhuis ontvoeren
Dizzy niet teveel je monitor onderkwijlen, kunnen ze vaak niet zo goed tegen![]()
![]()
![]()
Groetjes Sjet en alle anderen die gaan slapenquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:18 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Suc6 met ontvoerenquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:18 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het forum is gewoon niet bekend genoeg (nog)
quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, het is zo... de grootste BB fora's zijn geblocked... VOL is niet een bekend BB forum. Niks mis mee... want op deze manier kon Ferri erop komen![]()
preciesquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, het is zo... de grootste BB fora's zijn geblocked... **CENSORED** is niet een bekend BB forum. Niks mis mee... want op deze manier kon Ferri erop komen![]()
Groeten aan Mem en wens haar sterkte en suxxesquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:18 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Doe de naam eens even van censuur voorzienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |