Ja maar Dizz dat was ook volstrekt niet duidelijk. Ik denk dat als je zoiets van begin af aan duidelijk steld hoe het er aan toe moet gaan dan lijkt het me toch te proberen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dat heeft Flugel hier al geprobeerd, een oftopic topic, is ook zwaar mislukt.![]()
KLAARquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik ga niet weer die discus oprakelen NU. het is nou eenmaal SC als er niets is gaat het snel off, dan ga je niet naar een ander deel van het forum. gewoon zwaai inperken en beledigingen slikken, iets anders is bijna niet mogelijk
klaar
![]()
We zien het wel als BB6 er komt (áls en vooral wanneer en of er überhaupt gratis streams zijn) tot die tijd vind ik het allemaal bestquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik ga niet weer die discus oprakelen NU. het is nou eenmaal SC als er niets is gaat het snel off, dan ga je niet naar een ander deel van het forum. gewoon zwaai inperken en beledigingen slikken, iets anders is bijna niet mogelijk
klaar
![]()
Nou ja, dat merk je hier toch wel vind ik de laatste dagen.... de meesten van ons zitten hier toch wat krampachtig te doen.... ik ookquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik zowieso een goed idee, als je helemaal niet meer off topic mag gaan gaat de lol er al snel vanaf
Ben aan het zoekenquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Heeft Sjet het al gevonden, string that is??![]()
Ik hou me totaal niet in hoor... het enige wat me opvalt is dat het animo ineens zo laag is. Soms is er geen kip te vinden in het SC.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:42 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nou ja, dat merk je hier toch wel vind ik de laatste dagen.... de meesten van ons zitten hier toch wat krampachtig te doen.... ik ook![]()
Zo is het, ik ga er niet meer op in of met een hele lange post maar niet meer hier is te offtopicquote:
Ik luister de jacuzzi stream... wel gezellig. Gaat over van alles en nog wat...quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zo is het, ik ga er niet meer op in of met een hele lange post maar niet meer hier is te offtopic
Bon en Fiool hebben het over styling van hun huizen./flats
Psst....[BB5-HBB-BB6] Het grote evaluatietopic! mocht je een ingenieuze ingeving krijgen of toch die éne lange post willen maken, en dan is het ON-topicquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zo is het, ik ga er niet meer op in of met een hele lange post maar niet meer hier is te offtopic
Bon en Fiool hebben het over styling van hun huizen./flats
ach we hebben altijd Tanja nogquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:42 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nou ja, dat merk je hier toch wel vind ik de laatste dagen.... de meesten van ons zitten hier toch wat krampachtig te doen.... ik ook![]()
ik hou niet van lange posts van mezelfquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Psst....[BB5-HBB-BB6] Het grote evaluatietopic! mocht je een ingenieuze ingeving krijgen of toch die éne lange post willen maken, en dan is het ON-topic
Op zich wel logisch toch ??quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik hou me totaal niet in hoor... het enige wat me opvalt is dat het animo ineens zo laag is. Soms is er geen kip te vinden in het SC.
Eensch, we lurken alleen nog maar want ja waarom eigenlijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik hou me totaal niet in hoor... het enige wat me opvalt is dat het animo ineens zo laag is. Soms is er geen kip te vinden in het SC.
Found!!!quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Heeft Sjet het al gevonden, string that is??![]()
Staan iig veel zinnige dingen in zonder zwaaien en beledigenquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Psst....[BB5-HBB-BB6] Het grote evaluatietopic! mocht je een ingenieuze ingeving krijgen of toch die éne lange post willen maken, en dan is het ON-topic
Je ben een dondersteentje, kan je die nog ff in het "hiernamaals" plaatsenquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:47 schreef Sjet het volgende:
[..]
Found!!!
In Viool d'r eigen topic, made by Frizti![]()
[afbeelding]
Sjet Google![]()
Mag ook kort hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik hou niet van lange posts van mezelf
quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Je ben een dondersteentje, kan je die nog ff in het "hiernamaals" plaatsen![]()
![]()
Snel neerzetten in dat ene ding dan komt Ferriquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:50 schreef Sjet het volgende:
[..]
Mag ook kort hoor
Maar tis misschien wel handig om even te melden hoe ieder er over denkt.
Anders denkt 'men' misschien dat er geen behoefte is aan wat dan ook maar![]()
Hoi Manu, en allenquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik hou niet van lange posts van mezelf
Mocht ie nog binnenvallen en het is in beeld. Caps ajb. Knal er voor 99% binnen nu en 10 minuten uit. Hebben ze al vantevoren aangegeven dat we vannacht om 2 uur geen verbinding meer zouden hebben. Maar waarom nuquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Eensch, we lurken alleen nog maar want ja waarom eigenlijk
gewoon nog een paar dagen doorgaan en dan is het over, afkicken zoals jij en ik, of elders gaan zitten waar het je wel weer bevalt, maar laten we het toch nog ff leuk afmaken. daarnaast kan Ferri binnen nu en een uur binnenkomen ergens en moeten we de string vinden
En Ferrizit in bad met die meiden
Als er geen gratis streams meer zijn dan is het al überhaupt niet meer echt heel boeiend, je hebt dan de Sv's, bewoners topics en uitzendingen, dat loopt dan lang zo goed nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:50 schreef Sjet het volgende:
[..]
Mag ook kort hoor
Maar tis misschien wel handig om even te melden hoe ieder er over denkt.
Anders denkt 'men' misschien dat er geen behoefte is aan wat dan ook maar![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:51 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi Manu, en allen![]()
Gister hebben we toch even te fanatiek gepost in Belgie geloof ik![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |