maandagquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:15 schreef Manu82 het volgende:
Deze hele zooi duurt toch maar tot zaterdag of niet?
En zwaaien is ook heel goed voor hart en bloedvaten hoor!quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
de oldies houden alleen maar van het uitschelden beledigen van andere users.
Daarom blijf ik gewoon![]()
![]()
![]()
![]()
tot zij zich ook fatsoenlijk gaan gedragen.
Ben ik waarschijnlijk naar BB belgie aan het kijken, ben wat dingen aan het uitproberen van Muerte die ik gister gekregen hebquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik hoorde Wilma gisteren zeggen dat er maandag een 2,5 uur durende uitzending op Talpa is van het gala.
Ik lurkte voorheen over geheel FOK, en voordat BB begon was ik kort daarvoor geregistreerd, heb een paar kleine topics gehad maar stelde niet veel voor, ik denk wel dat ik een oogje heb laten vallen op GC (General Chat) die rubriek oogt vrij vriendelijk en daar is ook een SC die een prettige sfeer uitstraalt voor zover ik het heb geobserveerd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:15 schreef Sjet het volgende:
[..]
Jullie komen verder ook niet op het Fok forum? Ik had mijn gevoel erover ook al even in het betreffende topic geventileerd.
Ik wil best switchen tussen 2 topics op het BB-forum; 'SC over streams' en 'Off-topic voor wie dat wil' Ik zie mezelf dan niet naar andere fora binnen Fok gaan......![]()
Hoe is dat voor jullie?
Ja staat hem goedquote:He, wat zit Ferri toch weer leuk in de bubbelunit met zijn klep-pet op![]()
Qua capsoftware?quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben ik waarschijnlijk naar BB belgie aan het kijken, ben wat dingen aan het uitproberen van Muerte die ik gister gekregen heb
quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:18 schreef Sjet het volgende:
[..]
En zwaaien is ook heel goed voor hart en bloedvaten hoor!![]()
Ik heb toen een keer wel een foto van haar gemaakt dat ze gebukt stond bij de koelkast..... ik weet niet of je die bedoeld?quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Wie weet nog waar of wie heeft nog de foto van Viola in string![]()
![]()
Ze bedoeld die ene keer dat ze bukte in de tuin... toen ze zo bezopen was dat ze geen broek aanhad...quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:19 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik heb toen een keer wel een foto van haar gemaakt dat ze gebukt stond bij de koelkast..... ik weet niet of je die bedoeld?
Hij is niet van heel dichtbij [gelukkig ook maar]
![]()
Leuk... veel plezier ermeequote:
Zweedse inhuurkrachten zeker?quote:
Ik bedoel ook niet een apart 'hallo/doei' topic, maar een topic waar je het over andere dingen kunt hebben zoals hoe jouw sollicitatie is gegaan, en over het ziekenhuis gebeuren van mijn moeder bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik vind de SC het leukst, maar in het Gert en Tanja topic heb ik me ook goed vermaakt de laatste tijd. Een apart hallo/doei topic zie ik niet echt zitten aangezien ik meestal gewoon hier zit!
Ik zoek me suf in alle sc en kan het niet vinden dus als je iig een foto hebt en eventueel een datumquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:19 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik heb toen een keer wel een foto van haar gemaakt dat ze gebukt stond bij de koelkast..... ik weet niet of je die bedoeld?
Hij is niet van heel dichtbij [gelukkig ook maar]
![]()
Dat heeft Flugel hier al geprobeerd, een oftopic topic, is ook zwaar mislukt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:25 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet een apart 'hallo/doei' topic, maar een topic waar je het over andere dingen kunt hebben zoals hoe jouw sollicitatie is gegaan, en over het ziekenhuis gebeuren van mijn moeder bijvoorbeeld.
Ik zou dat liever zien in elk geval dan dat wij hier helemaal nergens over dat soort dingen kunnen praten.
T was ook wel een beetje saaie en domme titelquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dat heeft Flugel hier al geprobeerd, een oftopic topic, is ook zwaar mislukt.![]()
Ja, dat vind ik zowieso een goed ideequote:Op woensdag 1 maart 2006 01:25 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet een apart 'hallo/doei' topic, maar een topic waar je het over andere dingen kunt hebben zoals hoe jouw sollicitatie is gegaan, en over het ziekenhuis gebeuren van mijn moeder bijvoorbeeld.
Ik zou dat liever zien in elk geval dan dat wij hier helemaal nergens over dat soort dingen kunnen praten.
Ik ga niet weer die discus oprakelen NU. het is nou eenmaal SC als er niets is gaat het snel off, dan ga je niet naar een ander deel van het forum. gewoon zwaai inperken en beledigingen slikken, iets anders is bijna niet mogelijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
T was ook wel een beetje saaie en domme titelTrekt dan niet echt aan....maak er dan bijv [HBB OFF ×××] van (waar het × staat voor deel) en een pakkende titel per deel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |