Pas ik het aan... moet je me niet gaan quoten natuurlijk... haal mijn quote maar wegquote:
en op deze manier kunnen wij op Ferriquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, het is zo... de grootste BB fora's zijn geblocked... Het forum is niet een bekend BB forum. Niks mis mee... want op deze manier kon Ferri erop komen![]()
Blij dat ik me ogen open heb af en toe en de caps van FB die deden het hem en nu hebben we Ferriquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
precies![]()
![]()
Ik vind dit helemaal leuk
![]()
Dizzybedankt voor je mailtje naar hem
![]()
Op Ferri nog welquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:24 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
en op deze manier kunnen wij op Ferri![]()
![]()
LB wij hebben Ferri met of zonder as, als we klaar zijn is het vast niet meer dan een eh grotere Freule dan Holtquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:21 schreef Manu82 het volgende:
Is die carnaval nu eigenlijk niet voorbij en is het morgen geen aswoensdag ofzo?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:24 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
en op deze manier kunnen wij op Ferri![]()
![]()
Kunnen we irlquote:
Heeft ze in topic al gezegd. Een van de eerste postsquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Kunnen we irlen zeggen dat ie zich moet douschen en scheren van missJ.
quote:]De dames roepen om Ferry, helaas hoort die niks.
Mocht Ferry ondertussen dit lezen.....Fer, neem van deze dame een advies aan....kijk in de spiegel en doe wat aan jezelf. Kapperthe, scheerbeurtje....en dan ben je weer helemaal top.
Ik duik met je mee naar "welterustenland"quote:Op woensdag 1 maart 2006 02:33 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... ik ga jullie allemaal een welterusten wensen![]()
Slaap lekker FBquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:33 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... ik ga jullie allemaal een welterusten wensen![]()
Nee, ik bedoelde wat anders. Inmiddels achterhaald. Beschouw mijn reactie als on-gepostquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pas ik het aan... moet je me niet gaan quoten natuurlijk... haal mijn quote maar weg
Komt door je icoonquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:36 schreef melke het volgende:
Gaat nu iedereen slapen? Nee toch...
Ik ben opzoek naar een andere maar vind geen leuke..quote:
Waarom?? Ik vind je icoon leukquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:40 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben opzoek naar een andere maar vind geen leuke..
Ben toe aan iets nieuwsquote:Op woensdag 1 maart 2006 02:42 schreef doka het volgende:
[..]
Waarom?? Ik vind je icoon leukNiks mis mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |