quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
"kleurloos en minimalistisch" ? Logisch, ze missen de styling van Viool![]()
Als jij wint ga ik niet naar Zuid Afrika en als ik win ga ik op jouw kosten naar Zuid Afrikaquote:
Danke meisquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:06 schreef Yolande het volgende:
Hallo, goedemorgen allemaal. Dizzy je hebt een plekje overgeslagen, ik zal het even wegpoetsen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
absoluut, ff de 3 tegenslagen gehad per jaar, kosten meestal veel geld maar we gaan er weer voor![]()
![]()
![]()
![]()
Graag gedaan, ik had er bijna geen kracht meer voor( hard gewerkt vanavond) maar ik vond het zo zielig voor je je had zo hard gepoetst.quote:
Wij hebben ze alvast binnen, kost ff wat maar dan heb je ook voorrangquote:
Alle wanden in het huis, ook de douche e.d., zijn van helder glas. 's-Nachts gaat het licht uit om te kunnen slapen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:07 schreef melke het volgende:
[..]
Als jij wint ga ik niet naar Zuid Afrika en als ik win ga ik op jouw kosten naar Zuid Afrika![]()
Waarom zijn de lichten trouwens gedimd in dat huis?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
mutsen en mega neppert naar bed en Fer achter de pc![]()
Dat wat kosten is stukken minderquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wij hebben ze alvast binnen, kost ff wat maar dan heb je ook voorrang![]()
Dat is wel fijn voor hen, anders zou je knetter gek wordenquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Alle wanden in het huis, ook de douche e.d., zijn van helder glas. 's-Nachts gaat het licht uit om te kunnen slapen.
Hopen he, meer kunnen we nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:09 schreef Yolande het volgende:
[..]
zou die weer even naar die andere gaan ?
![]()
Lurken ? of gelurkt worden ? De hotelgaste is er dronken genoeg voor geloof ik. Zou het dan toch nog een Zweedse avond worden ?quote:
iedereen heeft toch die periode, alle rekeningen ineens geen geld, geen gezondheid, geen wat dan ook en na die 3 gaat het weer helemaal tofquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat wat kosten is stukken minderMaar er weer voor gaan is
![]()
Nah denk het niet Ferri heeft toch wel een beetje smaak hoop ik.quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lurken ? of gelurkt worden ? De hotelgaste is er dronken genoeg voor geloof ik. Zou het dan toch nog een Zweedse avond worden ?
Zeker weten.quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
iedereen heeft toch die periode, alle rekeningen ineens geen geld, geen gezondheid, geen wat dan ook en na die 3 gaat het weer helemaal tof![]()
* Snaptnix hoopt, hoopt en hoopt nog harderquote:
Dat hoop ik ook voor Ferri.quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:13 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nah denk het niet Ferri heeft toch wel een beetje smaak hoop ik.![]()
Helaas wel, helaas gaat het soms na die dingen nog slechterquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
iedereen heeft toch die periode, alle rekeningen ineens geen geld, geen gezondheid, geen wat dan ook en na die 3 gaat het weer helemaal tof![]()
Je ziet z'n kapsel toch.. Smaak?quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:13 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nah denk het niet Ferri heeft toch wel een beetje smaak hoop ik.![]()
We kunnen altijd nog naar LA en daar traag daten met Ferriquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Helaas wel, helaas gaat het soms na die dingen nog slechterMaar uit elk dal staan we gewoon weer op om vrolijk verder te gaan
![]()
Echt welquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:17 schreef melke het volgende:
Snaptnix was dat de echte Ferri op je site?
Ik zou die ongewassen hippie echt niet aan willen rakenquote:
quote:
doka is jaloers, doka is jaloers nahnahnahnahquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:19 schreef doka het volgende:
[..]
Ik zou die ongewassen hippie echt niet aan willen raken![]()
die hadden we dan maar weer binnenquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Echt welHeb vanalles gecheckt en was hem echt
[/quote]quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
quote]Op woensdag 1 maart 2006 03:19 schreef doka het volgende:
[..]
Ik zou die ongewassen hippie echt niet aan willen raken![]()
Leuk man!quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Echt welHeb vanalles gecheckt en was hem echt
Oef dat is waar, die ga ik onthouden en mag ik hem af en toe gebruiken?quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Uit een diep dal kan je alleen maar klimmen, van een rots kan je vallen![]()
Precies. Met dank aan Dizzy-Lizzyquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:20 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
die hadden we dan maar weer binnen![]()
Uhm... die discussie was toch ook afgerond toenquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:21 schreef doka het volgende:
Pff, zag sexie heksie snel even een topic sluiten toen bleek dat tann Tanja was![]()
Lul je er maar uit, heksjequote:Op woensdag 1 maart 2006 03:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Uhm... die discussie was toch ook afgerond toen![]()
Die komt hiet niet meer!quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:22 schreef melke het volgende:
Iemand trouwens nog wat van newsman gehoord?
Hij was nogal boos weg gegaan vandaar dat ik me afvroeg of alles wel goed wasquote:
Geesten die energie tot zich nemen. Lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:22 schreef melke het volgende:
Iemand trouwens nog wat van newsman gehoord?
Wat is daar duidelijk aan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:25 schreef doka het volgende:
[..]
Geesten die energie tot zich nemen. Lijkt me duidelijk
He Manu, jij nog hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |