1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 | -Vaduz- Excelsior'31 11 Rijssen links/rechtsbuiten zijle Flevo Boys A2 Emmeloord MasterMido Fc Wolvega3 Wolvega rechtshalf Dos37 Dos '37 6 Vriezenveen verdediger (r,l,c) SJ Transvalia Rotterdam centrale verdediger Pekel Emmen av B1 Emmen keeper Stame W.S.C. B1 Waalwijk Jpzegthallo ASV Dronten A4 Dronten Da_sandman GPC Vlissingen3 Vlissingen TradeMarkie SC Spirit '30 8 Hoogkarspel middenveld l/r/c Topmaat VV Clinge Clinge 9christensen Stevo 6 Geesteren Zjakkie Seolto 5 Zevenbergen linksback Jajong GRC Groningen 2 Groningen Vom sv Houten 3 Houten Lizz-n SDC Putten A3 Putten Stanley_Climbfall Knickerbockers 8 Groningen Yeahinho OJC 8 Rosmalen linkshalf Raptorix WVHEDW 13 Amsterdam keeper VoreG Odysseus'91 5 Utrecht spits Gershom Quick'20 B1 Oldenzaal Keijz Lyra 14 De Lier mid-mid Gollemrulez VV De Fivel 2 Zeerijp middenvelder (r,l,c) lokkie Ede/Victoria 2 Ede Ender_W HVV De Zebra's 1 Hilversum keeper ActaniA HVV De Zebra's 3 Hilversum linkshalf Furanku Stadskanaal 1 Stadskanaal tha_dark Boekel Sport B1 Boekel Karrel_Laaglawaai SDZZ 9 Zevenaar Incolumis Oranje Nassau 7 Almelo r,l half/buiten S-Two Appingedam A1 Appingedam rechtsback Erasmusch Antibarbari Rotterdam spits BliksemSchigt Antibarbari Rotterdam verdediger Stpan Antibarbari Rotterdam foetre Rkdeo 6 Nootdorp Fisher SCO 1 Oosterhout DEvRV Ter Leede 10 Sassenheim linksback Kluupkluup Colmschate 3 Deventer CAZZO BZSV Blauwwitt 1 Borne midmid/ spits Manny Graaf Willem VAC4 Wassenaar linker middenvelder Agiath Concordia B3 Delft linkshalf Rekkie Emmen av Emmen middenveld jeldrik VV Zwaagwesteinde Z'westeinde verdediger mr_cucumber Quintus 6 Kwintsheul keeper bremmie Top'27 Tienray keeper Backhander D.O.S.L Leende linksbuiten/spits Jelminho DrachtsterBoys A1 Drachten spits PositiV Terschelling B1 Terschelling linksbuiten Assie AD'69 2 Aalten midmid/spits Messenga ABS Bathmen A1 Bathmen rechtshalf |
Hier ookquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:01 schreef Dos37 het volgende:
Alles afgelast hier.
Was een jaar geleden rond deze tijd precies hetzelfde. Toen lag jullie hele eerste veld onder een halve meter sneeuw. Weet ik mij nog te herrineren. Je poste toen een foto of niet?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:00 schreef WEST het volgende:
nee bij ons ligt een laag sneeuw daar kan niet op gespeeld worden.
komt mij alleen maar goed uit, kan ik mijn zware verkoudheid over laten gaan![]()
Dr'an blijven gaan, je bent al op de helft.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:23 schreef assie het volgende:
Dank je, komt wel goed. Zijn 3 maanden onderweg, dus nog ongeveer 3 te gaan... seizoen zit er op dus....![]()
ja dat klopt, dat weet ik ook nog welquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Was een jaar geleden rond deze tijd precies hetzelfde. Toen lag jullie hele eerste veld onder een halve meter sneeuw. Weet ik mij nog te herrineren. Je poste toen een foto of niet?
Jij hebt ook altijd wat hè?!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:52 schreef pekel het volgende:
Vanaaf op de training kuitspier gescheurd, nu m'n linker. Weer een paar weekjes out.
Ik ben idd net een paar weken terug, heb 3 wedstrijden gevoetbald sinds oktober. Ik word er echt ff helemaal gek van...quote:
sommige die denken dat ze god zijn (sorry voor de gelovigen hier) die denken dat ze iedereen en alles maar mogen beledigen en als je wat tegen hun zegt dan zijn gelijk op hun pik getraptquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is er loos?![]()
Zaterdag komt nog te vroeg voor mij, klote spierblessures ook.
ja idd, en nu heb ik het idee zitten ze ook op de training raar raar te doenquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Belachelijk zeg, alles behalve fijn zo'n situatie...
Algemene Boeren...quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:18 schreef Messenga het volgende:
Nieuwe aanmelding hier.
ABS Bathmen, A1. Rechtermiddenvelder. 2e klasse A,staan gedeeld eerste.
Ken m. Zelf wel vaker tegen gespeeld met Rodaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:44 schreef Messenga het volgende:
[..]
Bijna goed
Algemene bathmense sportvereninging.
En terechtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:45 schreef Erasmusch het volgende:
Hoop dat t zondag wordt afgelast. Zijn bij ons ook wat boze mailtjes uitgegaan dat sommige figuren het iets te vrijblijvend opnamen en dat ze wellicht uit het tiem worden gekickt.![]()
En de telemarketeer is de enige die gereageerd heeftquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En terecht
West 2 - B ligt er voor zaterdag al uit .. Weinig hoopgevend voor zondag
Huh? Wie? Alleen E. L. toch? Voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:55 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
En de telemarketeer is de enige die gereageerd heeften die nerds met zgn blessures...
Wel raar, want zo slecht is t weer niet.
Ah okequote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:04 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ken m. Zelf wel vaker tegen gespeeld met Roda
Waarvoor is dat de oplossing dan?!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:43 schreef WEST het volgende:
ik heb in goed overleg besloten (met trainer en aanvoerder) om voorlopig te stoppen met voetballen. en (assistent) leider te worden van het team. na dit seizoen gaan we verder kijken maar in wedstrijd verband stop ik voorlopig
Er zijn wat problemen, en daardoor kan ik niet lekker spelen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:51 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Waarvoor is dat de oplossing dan?!
Maar als je problemen met (sommige van) je teamgenoten hebt, dan is de oplossing toch niet om assistent-coach te wordenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:05 schreef WEST het volgende:
[..]
Er zijn wat problemen, en daardoor kan ik niet lekker spelen.
het ligt nogal ingewikkeld ik leg het ook wel later uit.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:29 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Maar als je problemen met (sommige van) je teamgenoten hebt, dan is de oplossing toch niet om assistent-coach te worden.
En nou de waarheid?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:13 schreef Erasmusch het volgende:
5-3 gewonnenhad minimaal 8-1 ofzo moeten zijn. Zelf 1x gescoord en 3 assists. Heb wel aardig wat noppen in mn kuit staan
Volgende week uit tegen de turken waar onze thuiswedstrijd tegen was gestaakt en die ons zouden opwachten met guns
![]()
Ben godverdomme nog niet klaarquote:Op zondag 19 maart 2006 23:38 schreef Erasmusch het volgende:
ik moest een case maken![]()
Wel paar aanwinsten dr bij trouwens.
Wtf, als ik wat uitslagen en namen van tegenstander aanpas lijkt dit wel over ons te gaanquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:38 schreef mr_cucumber het volgende:
Morgen weer eens een poging wagen na het debacle van vorige week (0-2 verloren van de nummer laatst die de gehele wedstrijd met 10, en het laatste kwartier met 9, man speelde), 10 uur uit tegen Full Speed, doordat de klok een uur naar voren gaat mogen we dus eigenlijk om 8 uur verzamelen..ben benieuwd. Thuis wonnen we met 8-0, maar dat zie ik ons in deze vorm niet herhalen..
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:50 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wtf, als ik wat uitslagen en namen van tegenstander aanpas lijkt dit wel over ons te gaan.
Afgelopen weken dramatisch gespeeld en flink wat punten verloren (o.a. ook tegen de nummer laatst die met 9en speelden), en morgen mogen we uit naar de Kruisstraat om 10 uur
.
quote:Op zondag 26 maart 2006 22:23 schreef Lu_uK het volgende:
ik heb het al een keer gevraagt, maar nu wil ik het nog liever weten
We hebben afgelopen zaterdag in de beker gewonnen,
Eerst wonnen we de poule toen een knock-out wedstrijd en nu weer een knock-out wedstrijd
We spelen West I, ik vraag me dus af hoe ver we nog af zitten van de finale. de ploeg waar we tegen speelde, speelde derde divisie, dus we zitten al aardig hoog. Hoewel dat natuurlijk niks zegt, dat weet ik ook wel.
Maargoed, het hele beker gedoe is al zo vaag, ik heb nog nooit gehoord dat iemand die ook maar had gewonnen, laat staan welke twee ploegen er in de finale stonden, of hoeveel rondes we van het eind zaten, weet iemand hier meer van?
Veld 2/3?quote:Op zondag 2 april 2006 21:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mijn eerste doelpunt gemaakt dit seizoen
Wel verloren, 4 of 5-1. Totaal onnodig, maar weer amper spelers uit ons echte eigen elftal en allemaal vriendjes van die mee willen voetballen. Hartstikke tof, anders sta je met z'n 8en te ballen, maar je wint er de oorlog niet meeMaar tegen de nummer 1 dus, totaal gelijkwaardig.Vlak voor rust krijgen ze uit de klutsbal de 2-1 mee. Na rust krijgen ze een penalty, terwijl de overtreding duidelijk buiten de 16 was. Je zag de de sliding een meter buiten de lijn staan
Toen was het over.
Zonde. Volgende week revanche. Dan moeten we weer tegen ze
Verrek, hebben jullie voor de verandering weer een keer gevoetbald? Voor de eerste keer dit jaar, niet?quote:
Dat zijn nou leuke tegenstandersquote:Op zondag 2 april 2006 22:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[...]
Na afloop kregen we van de tegenstander 2 kratten Grolsch, die beloofd waren omdat we van hun concurrent hadden gewonnen. Grote klasse, erg sportief.Dat er daarna ook nog een gratis broodje gehaktbal bijkwam (ze hadden eigen apparatuur meegenomen) was helemaal super!
Ja, op elk niveau kun je enorm veel plezier hebben.quote:Op zondag 2 april 2006 22:50 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Verrek, hebben jullie voor de verandering weer een keer gevoetbald? Voor de eerste keer dit jaar, niet?
Wel een prima wedstrijd en middag gehad zo te lezen, schitterend toch dat lagere elftal-voetbal.
Veld 3. Lekker strak veldje dusquote:Op zondag 2 april 2006 22:29 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Veld 2/3?
Wat ik hoorde stond er op zich best een aardig elftal, zonde.
Volgende week ben ik er weer bij. Lachend![]()
quote:Veel voetbal met Pasen na afgelastingen
Van een onzer verslaggeefsters
ZEIST, maandag
Pasen staat dit jaar voor veel Nederlanders in het teken van voetbal. Het aanhoudende slechte weer van de afgelopen winter heeft voor zoveel afgelastingen gezorgd, dat veel elftallen in het paasweekeinde twee keer zullen moeten aantreden.
„In het eerste weekeinde van mei moet de competitie voor de lagere teams zijn afgelopen. Anders komen clubs in de knoei met het organiseren van toernooien, wat een grote bron van inkomsten is. Wij willen geen roet in het eten gooien door dan nog competitiewedstrijden in te plannen”, legt KNVB-zegsman Rob de Leede uit.
Dat zorgt er echter wel voor dat het schema van veel elftallen in april werkelijk bomvol zit. Een amateur- of jeugdelftal dat voor de competitie nog acht wedstrijden moet spelen is namelijk geen uitzondering. Zo hadden veel voetbalverenigingen deze winter keer op keer te maken met bevroren velden of een grasmat die was omgetoverd tot een modderpoel.
De Leede: „Om ervoor te zorgen dat alle teams op tijd klaar zijn, zullen er dus ook ’s avonds wedstrijden worden ingelast. Want ook al is de kampioen al bekend en kan de laatste degradatie niet meer ontlopen, de competitie moet in principe worden uitgespeeld.”
Waar stond dat ook alweer voor Wilhelmina v...- en dan zo'n mooie kreet/ leus/ motto/ cliché toch?quote:Op zondag 9 april 2006 12:56 schreef Zuen het volgende:
SHIIT, 0-1 verloren van OSV. Het ging de hele tijd wel lekker, maar ik speelde op een moment de verkeerde speler aan, zij renden naar voren en scoorden uiteindelijk. Dat doet pijn
Ik speel BTW ook bij Wv-Hedw in Amsterdam.
Want toen vond de scheidsrechter het welletjes? In een pupillenteam vroeger werd eens een doelpunt van me afgekeurd omdat ik te hard schoot....we stonden toen ook met 10-0 voor en onze tegenstander was enorm slecht. En we hadden een grappige scheidsrechter, vond hij...quote:Op maandag 10 april 2006 14:12 schreef Zjwegel het volgende:
Met het 2e 7-1 gewonnen van Willem 1, best slecht als je bedenkt dat we thuis met 17-0 wonnen in 70 minuten tijd.
En met het 1e 1-0 verloren van Berg, betekend dat de nummer 2 over ons heen is gegaan. Dus we moeten volgende week maandag van de nummer 1 (DBSV) winnen om kampioen te kunnen worden.
Klinkt leuk man, hou ons op de hoogte!quote:Op donderdag 13 april 2006 18:27 schreef stame het volgende:
Vannacht met de bus naar toernooi vlakbij Geneve....
Ben meegevraagd met een ander team... schijnt een erg groot toernooi te zijn... ik ben benieuwd.
Toernooi duurt maar twee dagen, zaterdag en zondag... en we komen maandag weer terug.
kut is dat, geblesseerd zijn.quote:Op zondag 16 april 2006 12:38 schreef Dos37 het volgende:
Weer gewonnen 3-0 tegen de Boys 6. Zo gaat het lekker. We doen nog mee voor de 2de en 3de plaats. Alleen ik voetbal dit seizoen niet meer door mijn knie blessure
quote:Op maandag 17 april 2006 18:33 schreef Erasmusch het volgende:
Vanmiddag 5-3 gewonnen. Mocht ook wel weer eens. Zelf 1x gescoord en 2 assists. Sommige tegenstanders waren een beetje opgefokt en toen wij een makkelijke penalty kregen was t hek van de dam. 2 rode kaarten en 6 gele![]()
ik ben er eindelijk weer een beetje afquote:Op zondag 16 april 2006 12:38 schreef Dos37 het volgende:
Weer gewonnen 3-0 tegen de Boys 6. Zo gaat het lekker. We doen nog mee voor de 2de en 3de plaats. Alleen ik voetbal dit seizoen niet meer door mijn knie blessure
Ben weer terug van het toernooi vlakbij Geneve. Totaal 26 uur in de bus gezeten. We zaten net over de grens in Frankrijk. Wel redelijk weer gehad, was een mooi toernooi. Goed georganiseerd, er waren zelfs ballenjongens. Heb zelf maar anderhalve wedstrijd meegedaan want ik mocht eigenlijk niet meedoen omdat ik te oud was.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klinkt leuk man, hou ons op de hoogte!
Sorry, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:15 schreef Gollemrulez het volgende:
Staan wij op verliespunten geen 2e?
Boeiuh, dat zijn juist de mooiste kampioenswedstrijdenquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:07 schreef stame het volgende:
Morgen kampioenswedstrijd
Als we winnen zijn we kampioen op doelsaldo
Maar toch... het telt gewoon
Wij spelen zondag, en volgende week, en dan zit het seizoen er al opquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Wij hoeven de komende twee weken weer niet.
6-0 gewonnenquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:29 schreef Thomas__Acda het volgende:
Vandaag onze zoveelste herkansing op aanhaking voor het kampioenschap. Moeten we alleen wel winnen uit van Maarssen.
Bedankt, maar je denkt toch zeker niet dat wij kampioen zijn geworden he?quote:Op zondag 23 april 2006 20:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gefeliciteerd Yeahinho!
Oh, verkeerd gelezen. Wens-projectiequote:Op zondag 23 april 2006 20:35 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Bedankt, maar je denkt toch zeker niet dat wij kampioen zijn geworden he?
quote:Op zondag 23 april 2006 20:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Oh, verkeerd gelezen. Wens-projectie.
haha was jij die vlagger.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:39 schreef Incolumis het volgende:
2-2 tegen Dos37, hun eerste goal was zuiver buitenspel, ik vlag er voor, maar de scheids doet er niks aan. wij komen in de 2e helft op 2-1, echt gigantisch veel kansen voor ons, lat, paal, alles hebben we wel gehad vandaag. maken zij in blessuretijd nog een goal, erg zuur vandaag....
Ik speel ook in het 8e, maar wij hebben een kampioenschap knullig verspeeld.quote:Op zondag 23 april 2006 20:42 schreef Yeahinho het volgende:
[..].
Nu snap ik er helemaal niks meer van. Zoals de OP vermeldt, speel ik in het 8e hoor
.
die spitsen van jullie konden wel erg zeuren zeg, het was allemaal echt buitenspel, behalve die ene uitbraak direct na jullie eerste goal, toen had ik het even gehad en ging ik effe vlaggen zoals de scheids floot, slecht dus. maar zo zit ik niet in elkaar en heb gewoon weer netjes gevlagd na die ene actiequote:Op zondag 23 april 2006 20:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
haha was jij die vlagger.
Maarja klopt wel zo'n beetje wat je zegt. Gewoon slechte wedstrijd van onze kant. Gelukkig kwamen we nog op 2-2. We moeten nog 2x volgende week niet (dan hoeft volgens mij niemand) en dan 2x nog en dan is het weer voorbij.
Nee ik voetbalde niet. Ik stond aan de kant met het Twente shirt. Ik was de gelegenheidsleider.quote:Op zondag 23 april 2006 23:43 schreef Incolumis het volgende:
[..]
die spitsen van jullie konden wel erg zeuren zeg, het was allemaal echt buitenspel, behalve die ene uitbraak direct na jullie eerste goal, toen had ik het even gehad en ging ik effe vlaggen zoals de scheids floot, slecht dus. maar zo zit ik niet in elkaar en heb gewoon weer netjes gevlagd na die ene actie
maaruh wie was jij nou? die in de 2e helft erin kwam? jong gezicht etc?
Ik heb 2 fusten meegemaakt, maar niet heel er laat gemaakt.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik mocht die wedstrijd fluiten, maar had al toegezegd met 12 mee te doen.. heb je genoten van de 3 fusten, Gollem?
mailtje gehad?
We speelden op gras, de tegenstander had wat spelers uit het eerste meegenomen, waardoor we vlak na rust tegen een 1-3 achterstand aankeken. Ik maakte in de laatste minuut de 3-3 en echt gezellig werd het nooit, ja na de wedstrijd wel weer.. Zaterdag onze laatste thuiswedstrijd tegen VVS, dat wordt een mooi feestje.quote:Op zondag 30 april 2006 17:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wij mogen dinsdagavond weer de wei in voor onvervalst zomeravondvoetbal tegen zwakke broeder Poolster. Geen guns, geen opstootjes, gewoon lekker voetballen. Doordeweeks spelen we gelukkig ook niet op kunstgras, omdat daar dan op getraind wordt. Sommige spelers bij ons hebben echt ontwenningsverschijnselen als we een keer op echt gras mogen spelen.
T kan dus nog gezelliger, zie bovenquote:Op zondag 30 april 2006 17:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gezellige boel daar, Desiderius.![]()
Precies. Blijkt toch elke keer weer dat er veel afhankelijk is van de scheids.quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb de stelregel dat ik het nog leuk vind zo lang dit soort dingen uitzonderingen blijven. Als dit normaal wordt, dan is het einde verhaal.
Springer cup?quote:Op zondag 7 mei 2006 15:49 schreef raptorix het volgende:
4-3 verloren met interne club tournooi, had wel de actie van het jaar met een omhaal doelpunt vanaf de 16 meter
Stonden ze nog te kijken hoe lenig een keeper van 100 kilo in de spits kan zijn
Wel partijtje gedaan en getiendquote:Op zondag 7 mei 2006 22:35 schreef Erasmusch het volgende:
Tegenstander kwam niet opdagen, ze hadden maar 2 man![]()
2 manquote:Op zondag 7 mei 2006 22:35 schreef Erasmusch het volgende:
Tegenstander kwam niet opdagen, ze hadden maar 2 man![]()
Ik heb niks gehoord.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:12 schreef Zjakkie het volgende:
Zijn er nog mensen van de v.v.Antibarbari die morgen meegaan naar het toernooi bij Seolto? Vanwege een aantal afmeldingen heb ik een uitnodiging gekregen om met ons 4e mee te doen
Die Mannschaft is uitgenodigd, waar we aan het begin van het seizoen ook tegen geoefend hebbenquote:
OK, dat is t team van Stpan. Moet je kunnen hebbenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:15 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Die Mannschaft is uitgenodigd, waar we aan het begin van het seizoen ook tegen geoefend hebben
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:49 schreef Gollemrulez het volgende:
sowieso 2e deze competitie....
Tsja maar we hebben er helemaal niks aan.... Zelfs minder verloren en twee keer gewonnen van de kampioen en toch met lege handen,.,,,,....quote:
quote:Clubgebouw voetbalvereniging Knickerbockers door brand verwoest
Gepubliceerd: 13 mei 2006, 07:57
Het clubgebouw van studentenvoetbalvereniging The Knickerbockers is zaterdagochtend 13 mei geheel door brand verwoest. De brand van het gebouw aan het Blauwborgje op het universiteitscomplex in Groningen werd rond 05.30 uur ontdekt. De brand kon door de brandweer spoedig onder controle worden gebracht.
Door de korte hevige brand kan het gebouw geheel als verloren worden beschouwd. Bij de bluswerkzaamheden bleek er een geringe hoeveelheid asbest uit de dakplaten van het gebouw te zijn vrijgekomen in de directe omgeving. Het gebied is afgezet en een gespecialiseerd bedrijf wordt belast met de opruimwerkzaamheden. Over de oorzaak van de brand valt nog niets te zeggen. De technische recherche van de politie gaat een onderzoek instellen.
Jeetje, maar er kwam toch al een nieuw gebouw ofnie?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ga niet..
Vanochtend is trouwens onze kantine afgebrand..
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |