abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 maart 2006 @ 15:24:35 #51
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_35941228
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 14:04 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Ken m. Zelf wel vaker tegen gespeeld met Roda
Ah oke .

Pfieuw, 5-5 gelijk, we stonden in de 55e minuut 5-1 achter
pi_35945546
Vandaag 5-0 gespeeld tegen Nieuwkuijk...
Was niet al te moeilijke wedstrijd,... ik ging er de tweede helft uit met een blessure aan mijn knie, gelukkig niks ernstigst
Wedstrijd ook nog even gestaakt, omdat de scheidsrechter helemaal werd uitgescholden door tegenpartij...maar kon gelukkig weer worden hervat
pi_35945868
Vanmiddag voor het eerst sinds 3 weken weer op het veld ge(cafe)voetbald, en als het goed is kunnen we morgenvroeg ook weer eens aan de bak in de KNVB-competitie .

Wel een dramatische afloop vandaag, wat blijkbaar nog aan mij te wijten was ook . We speelden met 8en tegen 10, en dus liep ik als midmid maar wat te zwerven over het veld. Ik zou daarbij de bal niet genoeg naar één van onze spelers (die er normaal altijd is en gewoon een gezellige gast is) hebben gespeeld, en ik zou dat uberhaupt nooit doen, blabla .

Ik snap er echt helemaal niks van, want de kern van ons cafe-elftal is gewoon een vriendenclub, en daar hoort hij ook bij (wellicht nog meer dan ik zelfs). Na een woordenwisseling met onze coach (die zei dat ie niet zo moest zeiken) ging ie in de 3e helft met ruzie weg en heeft gezegd nooit meer met ons te willen spelen .
  zaterdag 11 maart 2006 @ 18:43:28 #54
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35946582
ik heb in goed overleg besloten (met trainer en aanvoerder) om voorlopig te stoppen met voetballen. en (assistent) leider te worden van het team. na dit seizoen gaan we verder kijken maar in wedstrijd verband stop ik voorlopig

vandaag wel met 0-5 gewonnen
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_35946855
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 18:43 schreef WEST het volgende:
ik heb in goed overleg besloten (met trainer en aanvoerder) om voorlopig te stoppen met voetballen. en (assistent) leider te worden van het team. na dit seizoen gaan we verder kijken maar in wedstrijd verband stop ik voorlopig
Waarvoor is dat de oplossing dan?!
  zaterdag 11 maart 2006 @ 19:05:28 #56
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35947288
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 18:51 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Waarvoor is dat de oplossing dan?!
Er zijn wat problemen, en daardoor kan ik niet lekker spelen.
pi_35948009
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 19:05 schreef WEST het volgende:

[..]

Er zijn wat problemen, en daardoor kan ik niet lekker spelen.
Maar als je problemen met (sommige van) je teamgenoten hebt, dan is de oplossing toch niet om assistent-coach te worden .
  zaterdag 11 maart 2006 @ 19:40:24 #58
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35948270
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 19:29 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Maar als je problemen met (sommige van) je teamgenoten hebt, dan is de oplossing toch niet om assistent-coach te worden .
het ligt nogal ingewikkeld ik leg het ook wel later uit.
pi_35966465
Na een paar weken niet gespeeld te hebben stond er eindelijk weer een wedstrijd op het programma voor Seolto 5! Vrederust uit vandaag (of eigelijk gisteren). Vol goede moed fietste ik naar het sportcomplex, liep de kantine binnen, om vervolgens te horen dat het afgelast is. Na een korte scheldkannonade besloot ik maar naar het 6e te gaan kijken. Terwijl ik dit aan het doen was, kwam de speler/coach van het 3e naar mij toe met de vraag of ik zin had om met hun mee te doen.

En zo ging ik met hun richting Roosendaal, om de mannen van Alliance 2 voetballes te geven. De eerste helft mocht ik vlaggen. Nu is het nadeel bij Alliance dat de veldne vlak naast elkaar liggen en dus dat je weinig ruimte hebt aan de zijlijn. Dan stonden er ook nog 2 pupillengoaltjes langs de lijn, en nog achter elkaar ook, niet naast elkaar. Zo gebeurde het dat ik tijdens het terugrennen tegen de paal van een van die goaltjes aan liep, en helaas voor mij werd dit nog gezien ook.

Maar goed, de wedstrijd. Al na 1 minuut kregen we een corner en deze werd heel vakkundig, met tegenwind nog wel, het goal ingedraaid. Niet zo heel veel later speelde onze aanvaller een paar man uit en besloot voor eigen succes te gaan, hoewel hij 2 afspeelmogelijkheden had. Aangezien zijn schot in het goal belandde kunnen we hem dit egoïsme vergeven.

Daarna pakte onze keeper een terugspeelbal op, waarna uit de toegekende indirecte vrije trap een tegendoelpunt viel. Hierna werd onze spits nog een keer diep gestuurd. De keeper van de tegenpartij kwam uit, en leek wel richting de cornervlag te lopen. Niemand begreep waarom hij dat deed, maar feit is wel dat het zo heel makkelijk was voor onze spits om de bal in het goal te plaatsen. Om het kort te houden gingen we rusten met een 4-2 voorsprong.

Omdat vlak voor rust iemand vrij hard onderuit geschopt werd, en ze wilden kijken of hij de 2e heflt nog uit kon spelen, moest ik nog eventjes wachten met invallen. Dit bleek te kunnen, dus kwam ik op mijn oude vertrouwde linksbackpositie met nog een goed half uur te spelen, bij een veilige 6-2 voorsprong. Ik kan niet eens ontevreden zijn over mijn optreden en mijn teamgenoten waren dat ook zeker niet. En dat uiteraard op een hoger niveau, en met een hoger tempo, dan ik gewend was.
Wij scoorden nog 2 keer, en Alliance wist nog 1 keer het net te vinden, en zo wonnen we uiteindelijk met 8-3.

Dit betekent overigens mijn eerste seizoensoverwinning, op een vriendschappelijke wedstrijd voor de competitie na .
pi_35966548
Lekker gevoel moet dat zijn Zjakkie.

Gisteren geen voetbal voor m'n elftal, komt weer goed uit omdat ik nog niet in staat ben te spelen.
That's all folks!
pi_35966699
Zeer lekker gevoel inderdaad . Wat trouwens ook wel grappig was, was dat het team van Alliance waar ons 5e bij in de competitie zit, op het veld er naast speelde. Daar zit iemand bij die ik al vanaf de B ofzo bijna elk jaar tegenkom. Die zei al: dit is jouw team helemaal niet! En zij speelden tegen Unitas'30, waar een oud-leraar van me bij zit.
pi_35967818
Vandaag voor het eerst in 5 weken ofzo weer gevoetbald. En het was kut. 8-1 verloren van de medekoploper, het is een A team dat begin dit jaar uit hun competitie is gezet vanwege vechten en nu dus bij ons in de poule is beland, ten eerste zijn ze dus veel te goed voor de 8e klasse en ten tweede zijn het irritante kutmannetjes. Bij rust stond het nog 'maar' 3-1 en heb ik nog aardig wat reddingen kunnen maken, tweede helft was er geen redden meer aan. Het gekke is dat we helemaal niet slecht speelden maar de afwezigheid van 4 van onze spitsen brak ons lelijk op.
Wat een knollenveld trouwens, eerste helft stond ik in de schaduw en was het doelgebied een betonnen plaat, tweede helft in de zon vlogen de plaggen je om je oren omdat het zo zompig was.
pi_35968916
Het was weer es afgelast . Deze keer anderhalf uur voor de wedstrijd.
pi_35969879
10 uur verzamelen vandaag om "eindelijk?" weer eens te kunnen ballen met het 2e. na het op stap gaan , waar ik de trainer van de selectie nog 2 maal ben tegengekomen , om half 9 op gestaan. Kwart op 9 stond ik kant en klaar in de kamer om eens rustig te vertrekken. Kijk nog ff snel mail -> afgelast, naja dan maar hopen dat het 1e doorgaat, zodat ik toch nog 1 wedstrijd had. Ook afgelast .

Dus nu moet ik komende dinsdag een oefenwedstrijd gaan spelen, die voor mij zeer belangrijk is, na bijna 2 maanden geen wedstrijd te hebben gespeelt.

Ik haat dit weer :p
  zondag 12 maart 2006 @ 23:00:12 #65
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_35976860
Hier is het voor de verandering ook weer eens afgelast.
Live life to the Ender :D
pi_36135137
Het gaat morgen vast wel door, dan nu toch maar een paar uurtjes slapen. Godlinze 2 uit, altijd lastig...
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_36140608
Ik heb geen idee waarom, maar SCI is volgens knvb.nl uit de competitie .

Daar gaan dus 6 punten, en mijn hattrick in de thuiswedstrijd . We zakken nu ook nog een plaats op de ranglijst, inmiddels zelfs al 6e en we kunnen de rest waarschijnlijk nooit meer inhalen .

Weet jij er soms iets meer van CMT?
pi_36140735
Vandaag weer geen voetbal.

De tegenstander kon maar vijf man op de been krijgen.
That's all folks!
  zaterdag 18 maart 2006 @ 16:44:23 #69
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_36144940
zo, ook weer gevoetbald vandaag.

Na van te voren even een 0ste helft te hebben gehad met 2 pilsjes kwam de tegenstander eraan. Wij met zn allen omgekleed. Begin van de wedstrijd. Gelukkig was het droog. Wij beginnen met de aftrap en na een pass in de diepte van mij op onze rechtsbuiten scoorde onze spits met het hoofd, de tegenstander had nog geen bal geraakt.

Dus mocht de tehenstander maar met de aftrap beginnen met een 1-0 achterstand. Na een gelijk opgaand eerste kwartier valt in de 20e minuut onze 2e goal. Onze linksmid loopt helemaal vrij richting de zijkant van de 16, ik loop richting de andere zijkant van de 16(rechterkant dus ) , krijg een voorzet en kop hem makkelijk in. 2-0.

Zo ging het even door. Tot de 45e minuut. Afstandsschot van de midmid en hij zit vanaf ongeveer 35 meter vol in de kruising. We gingen de rust in met een 3-0 voorsprong.

Na de rust gingen we er nog even lekker mee door. Door in de 50e, 52e en 57e minuut te scoren stonden we comfortabel met 5-0 voor. Hierna geloofden wij het wel. met een paar mazzelgoaltjes kwam de tegenstander terug tot 5-3. Dit was ons toch iets te veel, dus scoorde ik nog 2 maal. 1 maal een vrije trap gekruld in de kruising, de andere was een pure intikker.

7-3. Lekkere uitstand .
pi_36147061
1-5 gewonnen (verder geen woord teveel hieraan vuilmaken)
  zaterdag 18 maart 2006 @ 20:50:19 #71
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_36150987
6-1 gewonnen maar wat was de eerste helft dramatisch tis dat onze doelman ons nog op de been hielden maar anders. in de 2e helft waren die anderen gewoon stuk. 3-1 ruststand 6-1 eindstand

meppel onze directe concurrent heeft met 1-4 gewonnen maar wacht volgende week een moeilijke tegenstander
pi_36169843
Wij begonnen weer vrij slecht, hadden ze scheidsrechter ook nog tegen, maar daar tegenover wel het geluk dat de tegenstander (DSE 4) 5 keer de paal en lat wist te raken. We kwamen met 2-0 achter uit 2 afstandschoten, waarvan er 1 door onze eigen speler van richting werd veranderd.

Intussen was onze keeper er al voor 5 minuten uitgestuurd omdat hij een schop kreeg. Op een niet al te vriendelijke manier liet hij aan de tegenstander die die aanslag op hem pleegde weten dat hij dit niet zo leuk vond, en toen kreeg onze keeper een waarschuwing ipv de tegenstander, en toen
moest hij er voor 5 minuten uit.
De kansjes die we kregen werden ook nog eens niet benut, en een zuivere handsbal binnen de 16 van de tegenstander werd niet gezien (?) door de scheids. Voor rust kwamen we nog wel op 2-1.
Een subliem dieptepassje werd door de linkshalf langs de keeper geschoten.

Vlak na rust kwamen we op een 3-1 achterstand. Toen kwamen we nog wel terug tot 3-2, maar DSE scoorde nog wel een keer en wij niet meer. Dit weer mede door de scheidsrechter, die het een normale actie vond toen de keeper van de tegenstander de bal liet rollen en op de benen van onze aanvaller besloot te duiken.

Uiteindelijk verloren we dus met 4-2. Met een goeie scheids hadden we waarschijnlijk ook niet gewonnen, maar hij speelde wel een grote rol in deze wedstrijd.
pi_36172510
0-6 verloren, en nog terecht ook . We hebben gewoon een kwalitatief zeer matig elftal, en niks op dit niveau (5e klasse) te zoeken.

De plannen voor een nieuw te vormen team worden steeds concreter .
  zondag 19 maart 2006 @ 19:22:04 #74
107445 Jajong
Hadouken!
pi_36175895
Ik vraag me af hoe slecht je moet zijn als je al niks te zoeken hebt in de 5e klasse.. Zijn ze dan allemaal 50+ ofzo?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_36177557
Allemaal gasten van net in de 20 .

We spelen al enkele jaren samen, en zijn vorig jaar zelfs kampioen geworden van de reserve 6e klasse, maar nu is het echt huilen met de pet op. Toen waren het 7/8 redelijke voetballers, en 3/4 die er niet zoveel van kunnen. Nu is die verhouding door verschillende redenen (blessures e.d.) echter andersom, en worden we van het veld geveegd...
pi_36178838
vanmorgen met het 2e 2-4 verloren van Caberg, ga ik ook geen woord meer aan vuil maken.......

's middags met het 1e 0-0 tegen Heer (de nummer 8), 2 rode kaarten aan de kant van de tegenstander en 1 rode kaart bij ons. 2e nadeel dat we hadden was dat Heer waarschijnlijk de beste keeper van de competitie heeft, damn die gast is goed. Dus staan nu nog 1e plaats met 4 punten voorsprong, maar met een wedstrijd meer gespeelt.
pi_36181212
Rekkie is een prutser

Gisteren 2-1 gewonnen van ONS Sneek B1, dramapot
Hoi.
pi_36186158
5-3 gewonnen had minimaal 8-1 ofzo moeten zijn. Zelf 1x gescoord en 3 assists. Heb wel aardig wat noppen in mn kuit staan Volgende week uit tegen de turken waar onze thuiswedstrijd tegen was gestaakt en die ons zouden opwachten met guns
pi_36186917
quote:
Op zondag 19 maart 2006 23:13 schreef Erasmusch het volgende:
5-3 gewonnen had minimaal 8-1 ofzo moeten zijn. Zelf 1x gescoord en 3 assists. Heb wel aardig wat noppen in mn kuit staan Volgende week uit tegen de turken waar onze thuiswedstrijd tegen was gestaakt en die ons zouden opwachten met guns
En nou de waarheid?
pi_36187017
ik moest een case maken

Wel paar aanwinsten dr bij trouwens.
pi_36187218
quote:
Op zondag 19 maart 2006 23:38 schreef Erasmusch het volgende:
ik moest een case maken

Wel paar aanwinsten dr bij trouwens.
Ben godverdomme nog niet klaar

Oh, mooi zo. Dinsdag maar eens voor mijn plekkie strijden
pi_36193818
zaterdag 3-1 gewonnen tegen ASV 3 op onze eigen Zand Siro :/
van gras kun je niet praten, het was een en al zand.
2e helft ben ik erin gekomen aangezien ik al 5 maanden lang met een zere knie rondloop, toen stonden we nog 1-1
  zaterdag 25 maart 2006 @ 17:36:31 #83
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_36358769
Vandaag met 2-0 gewonnen, maar het spel was Waardeloos met de hoofdletter W we mogen blij zijn met 3 punten. De koploper heeft vanwege een sterfgeval bij de tegenstander niet gespeeld en dus zijn wij de koploper nu
pi_36360442
Morgen weer eens een poging wagen na het debacle van vorige week (0-2 verloren van de nummer laatst die de gehele wedstrijd met 10, en het laatste kwartier met 9, man speelde), 10 uur uit tegen Full Speed, doordat de klok een uur naar voren gaat mogen we dus eigenlijk om 8 uur verzamelen..ben benieuwd. Thuis wonnen we met 8-0, maar dat zie ik ons in deze vorm niet herhalen..
pi_36360733
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 18:38 schreef mr_cucumber het volgende:
Morgen weer eens een poging wagen na het debacle van vorige week (0-2 verloren van de nummer laatst die de gehele wedstrijd met 10, en het laatste kwartier met 9, man speelde), 10 uur uit tegen Full Speed, doordat de klok een uur naar voren gaat mogen we dus eigenlijk om 8 uur verzamelen..ben benieuwd. Thuis wonnen we met 8-0, maar dat zie ik ons in deze vorm niet herhalen..
Wtf, als ik wat uitslagen en namen van tegenstander aanpas lijkt dit wel over ons te gaan .

Afgelopen weken dramatisch gespeeld en flink wat punten verloren (o.a. ook tegen de nummer laatst die met 9en speelden ), en morgen mogen we uit naar de Kruisstraat om 10 uur .
pi_36361506
gewonnen van de koploper met het 2e en verloren met het 1e.... Lekker man 120 minuten ballen....
pi_36362297
2-1 verloren vanmiddag in Appingedam, maar dat was meer bijzaak. Een speler van ons wordt waarschijnlijk uitgezet naar Rusland, aanstaande maandag waarschijnlijk al naar het vertrekcentrum. . Afscheid nemen kun je eigenlijk ook niet, want het zou ook kunnen dat die speler dinsdag gewoon op de training is. Rare toestanden. .
Hoi.
pi_36377271
Wij moesten gisteren tegen DVO'60, waar we uit ons enige puntje uit de competitie gehaald hadden. We hadden er alle vertrouwen in dat ook onze eerste overwinning een feit zou kunnen zijn tegen hun. Zeker toen bleek dat zij met 9 man een een 16 jarig meisje op kwamen dagen. Onze aanvoerder koos ervoor om te beginnen met wind tegen (fout nummer 1) en de leider koos ervoor om mij reserve te zetten (fout nummer 2 ).

Uit een corner kopte DVO al spoedig de 0-1 binnen. Een paar minuten later stond het alweer 0-2 en niet al te veel later werd het eerste doelpunt gekopieerd: weer uit een corner kopte weer dezelfde speler de 0-3 binnen. Zo stonden we dus met 3-0 achter na nog geen kwartier spelen.

Daarna gebeurde er niet veel meer. Na rust kwam ik in het veld, en werden er nog 2 spelers gewisseld. Geholpen door de wind mee begonnen wij zeer sterk. DVO besloot ook met 7 man te gaan verdedigen. Dit resulteerde helaas slechts in 1 doelpunt, en verder nog een paar schoten naast, tegen de paal en de keeper redde een paar keer goed. Een hoogtepunt was een omhaal op de lat, waarna de rebound te zacht werd ingekopt en de keeper hem makkelijk kon redden.
Zodoende werd er met 1-3 verloren.
pi_36378510
Afgekeurd vandaag, opzich wel jammer als je daarvoor om (omgerekend) half 8 je bed voor uit komt.
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 18:50 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Wtf, als ik wat uitslagen en namen van tegenstander aanpas lijkt dit wel over ons te gaan .

Afgelopen weken dramatisch gespeeld en flink wat punten verloren (o.a. ook tegen de nummer laatst die met 9en speelden ), en morgen mogen we uit naar de Kruisstraat om 10 uur .
Op de een of andere manier passen wij ons vaak aan aan de tegenpartij en hebben we het standaard lastig tegen de laaggeplaatste ploegen terwijl we tegen de hoger geplaatste teams goed spelen en regelmatig zelfs punten pakken (dit seizoen wat minder..maargoed)
pi_36378763
Gisteren wederom niet gespeeld, dit keer waren we waren vrij.

Zal het er volgende week eindelijk eens van komen?
That's all folks!
pi_36383983
2-4 gewonnen bij de Kruisstraat (RKKSV).

Vanmorgen om 10 uur trapten we al af, en dat was érg vroeg voor de meesten . Niet allemaal op tijd dus, maar goed. Al snel maakte een speler van ons de 0-1. Na zijn eerste balcontact sinds maanden van een speler van ons (hij viel ergens in oktober uit met een sleutelbeenbreuk) blunderde de keeper van de tegenpartij en lag ie al in de touwen. Hierna maakte de Kruisstraat 1-1 en zelfs 2-1, terwijl ze in de hele competitie tot nu toe pas 12 keer hadden gescoord .

Voor rust werd het nog 2-2, en na rust werd het al snel 2-3 en 2-4. Het laatste half uur kregen we nog kans op kans, maar er veranderde niets meer aan de stand. Wel was er een minuut of 5 voor tijd nog een opmerkelijk moment. De speler die weer voor het eerst meedeed na zijn blessure viel op precies dezelfde wijze als voor de winterstop op de grond, op dezelfde schouder, en brak hetzelfde sleutelbeen .
pi_36390296
ik heb het al een keer gevraagt, maar nu wil ik het nog liever weten

We hebben afgelopen zaterdag in de beker gewonnen,
Eerst wonnen we de poule toen een knock-out wedstrijd en nu weer een knock-out wedstrijd
We spelen West I, ik vraag me dus af hoe ver we nog af zitten van de finale. de ploeg waar we tegen speelde, speelde derde divisie, dus we zitten al aardig hoog. Hoewel dat natuurlijk niks zegt, dat weet ik ook wel.
Maargoed, het hele beker gedoe is al zo vaag, ik heb nog nooit gehoord dat iemand die ook maar had gewonnen, laat staan welke twee ploegen er in de finale stonden, of hoeveel rondes we van het eind zaten, weet iemand hier meer van?
pi_36391610
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:23 schreef Lu_uK het volgende:
ik heb het al een keer gevraagt, maar nu wil ik het nog liever weten

We hebben afgelopen zaterdag in de beker gewonnen,
Eerst wonnen we de poule toen een knock-out wedstrijd en nu weer een knock-out wedstrijd
We spelen West I, ik vraag me dus af hoe ver we nog af zitten van de finale. de ploeg waar we tegen speelde, speelde derde divisie, dus we zitten al aardig hoog. Hoewel dat natuurlijk niks zegt, dat weet ik ook wel.
Maargoed, het hele beker gedoe is al zo vaag, ik heb nog nooit gehoord dat iemand die ook maar had gewonnen, laat staan welke twee ploegen er in de finale stonden, of hoeveel rondes we van het eind zaten, weet iemand hier meer van?

Wij hebben dat ook eens gehad, poule gewonnen, 3 wedstrijden daarna ook gewonnen..toen verloren we, maar van de tegenpartij begrepen we dat er helemaal geen beker is, op een gegeven moment is het gewoon afgelopen, geen finale, geen beker, niks. Vanaf dat moment hebben we ons als doel gezet om er met de poulewedstrijden al uit te liggen. Die bekerwedstrijden, doordeweeks om half 7 ofzo ergens ver weg werken voor geen meter.
pi_36391796
Uit m'n jeugd kan ik me wel herinneren dat onze hoogste jeugdelftallen (waar ik nooit in speelde ) regelmatig bekers mee naar huis namen. En niet van toernooitjes, maar van bekerfinales dus . Zo stonden onze C1 en C2 ooit eens allebei in een bekerfinale. Geen idee hoe dat kan eigenlijk, maar beiden speelden destijds tegen een C1-eftal. Allebei op een middag (na elkaar) op een neutraal sportpark in de buurt, en wij gingen ze met heel wat overige jeugdspelers aanmoedigen. Best leuk op zich .

Jammer genoeg heb ik zelf nooit bekerwedstrijden gespeeld, maar vanaf dit seizoen hebben ze ook bekertoernooien voor de lagere elftallen bedacht . Onze A4 heeft vandeweek weer gewonnen. Ze zijn door het dolle heen, maar weten dus ook totaal niet in de hoeveelste finale ze nu staan enzo .
pi_36392926
afgelast
pi_36399461
Wéér verloren.....we hebben 5 wedstrijden op rij verloren en staan nu één-na-laatste. Het positieve is dat we tegen clubs uit de onderste regionen moeten, wat anderzijds ook weer balen is. Dat zijn dus 6-punten wedstrijden. Hoe dan ook, ikzelf zou weleens op de bank kunnen belanden, want ik speelde heel slecht. Gelukkig werden de laatste 2 wissels al in de rust ingebracht, zodat ik moest blijven staan. Ik ben spits (type Vennegoor) en heb zelfs geen kans gehad. Ik heb het ermee gehad! Volgend seizoen misschien de A- selectie maar verlaten....
pi_36493212
hmmmmmmmm, gisteren gebelt door RVU (2e klasse Zuid 2) of ik interesse had om er volgend jaar te komen keepen.

Nu is de situatie zo dat ik bij een 4e klasser speel, maar wel reserve zit altijd op 1 en basisplek op het 2e. Het reserve zitten achter een keeper die dus totaal NIET beter is dan mij (wat door veel mensen wordt gezegt) begint me inmiddels te vervelen.

Nu ben ik dus het denken om er op in te gaan, maar het risico is wel dat ik daar ook op 2 kom. er loop namelijk al een sterke keeper rond. Nu spelen er op het 2e van RVU wel wat oude vrienden van mijn oude school dus dat is niet zo'n probleem. Het probleem is dat ik niet iemand ben die graag vertrekt bij een club waar ik al van kleins af aan speel (en altijd met plezier tot dit jaar). Plus het 1e halen is bij de oude club makkelijker dan bij die nieuwe als ik volgend jaar er een stukje druk erachter ga zetten, maar ik speel dan wel op een lager niveau. Het 2e van die nieuwe club is bijna net zo goed als het 1e van mijn huidige club. Ben trouwens pas 19, dus ik mis nog wel enige ervaring tegenover een ervaren keeper van 30, maak dus meer kans tegen de huidige keeper van 21.

Dilemma dilemma
  donderdag 30 maart 2006 @ 15:06:11 #98
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_36493461
Vorige week bekend geworden dat er bij ons 1 punt in mindering is gebracht én de keeper geschorst voor 6 wedstrijden
Dat wordt leuk aankomende zaterdag!
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_36499261
nu snap ik er werkelijk helemaal niks meer van.
De een zegt dat het niet bestaat en de ander zegt dat er regelmatig mensen met een beker naar huis kwamen..Beker wedstrijden voor amateurvoetbal, is er wel een winnar? Dan maar
pi_36506477
Aankomende zaterdag tegen de koploper.
Als we winnen komen we op gelijke hoogte en gaat doelsaldo misschien de kampioen bepalen.
Gelukkig is dat nu nog in ons voordeel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')