abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36499191
heeft niemand ooit in de finale gestaan, bestaat de beker uberhaupt wel?En waar wordt de winnaar bekend gemaakt, wie heeft bijvoorbeeld vorig jaar gewonnen? of gaat het per regio
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:23 schreef Lu_uK het volgende:
ik heb het al een keer gevraagt, maar nu wil ik het nog liever weten

We hebben afgelopen zaterdag in de beker gewonnen,
Eerst wonnen we de poule toen een knock-out wedstrijd en nu weer een knock-out wedstrijd
We spelen West I, ik vraag me dus af hoe ver we nog af zitten van de finale. de ploeg waar we tegen speelde, speelde derde divisie, dus we zitten al aardig hoog. Hoewel dat natuurlijk niks zegt, dat weet ik ook wel.
Maargoed, het hele beker gedoe is al zo vaag, ik heb nog nooit gehoord dat iemand die ook maar had gewonnen, laat staan welke twee ploegen er in de finale stonden, of hoeveel rondes we van het eind zaten, weet iemand hier meer van?
de ene zegt:
ik heb gehoord dat er helemaal geen beker bestaat en dat je eigenlijk voor niks speeld. Opvulling van het seizoen.
quote:
Op zondag 26 maart 2006 23:08 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Wij hebben dat ook eens gehad, poule gewonnen, 3 wedstrijden daarna ook gewonnen..toen verloren we, maar van de tegenpartij begrepen we dat er helemaal geen beker is, op een gegeven moment is het gewoon afgelopen, geen finale, geen beker, niks. Vanaf dat moment hebben we ons als doel gezet om er met de poulewedstrijden al uit te liggen. Die bekerwedstrijden, doordeweeks om half 7 ofzo ergens ver weg werken voor geen meter.
De ander zegt:
Dat er gewoon winnaars zijn:
quote:
Op zondag 26 maart 2006 23:14 schreef Yeahinho het volgende:
Uit m'n jeugd kan ik me wel herinneren dat onze hoogste jeugdelftallen (waar ik nooit in speelde ) regelmatig bekers mee naar huis namen. En niet van toernooitjes, maar van bekerfinales dus . Zo stonden onze C1 en C2 ooit eens allebei in een bekerfinale. Geen idee hoe dat kan eigenlijk, maar beiden speelden destijds tegen een C1-eftal. Allebei op een middag (na elkaar) op een neutraal sportpark in de buurt, en wij gingen ze met heel wat overige jeugdspelers aanmoedigen. Best leuk op zich .

Jammer genoeg heb ik zelf nooit bekerwedstrijden gespeeld, maar vanaf dit seizoen hebben ze ook bekertoernooien voor de lagere elftallen bedacht . Onze A4 heeft vandeweek weer gewonnen. Ze zijn door het dolle heen, maar weten dus ook totaal niet in de hoeveelste finale ze nu staan enzo .
Er moet toch wel iemand zijn die het spelschema kent of er ook maar enigszin íets van begrijpt. Want ik snap het echt niet meer.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lu_uK op 30-03-2006 18:20:36 ]
  Trouwste user 2022 donderdag 30 maart 2006 @ 18:40:41 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_36499999
Mijn club NIVO-sparta haalde begin jaren 70 de landelijke halve finale.

Het bestaat nog steeds hoor. De winnaar mag met de profs mee doen het jaar later.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_36502805
Hij heeft het over bekercompetities voor jeugdelftallen tong .

Dat het voor 1e elftallen bestaat moge duidelijk zijn. Tweede elftallen ook trouwens; OJC 2 won em twee jaar geleden nog (bekerfinale op neutraal terrein, en ze kregen een écht flinke beker).
  Trouwste user 2022 donderdag 30 maart 2006 @ 20:20:04 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_36502984
Jeugd bestaat ook Paar jaar geleden onze A-1 in de finale poule van Zuid-1. Daarna weet ik nioet hoe het verder gaat.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_36505337
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 20:20 schreef tong80 het volgende:
Jeugd bestaat ook Paar jaar geleden onze A-1 in de finale poule van Zuid-1. Daarna weet ik nioet hoe het verder gaat.

het blijft dus eigenlijk nogsteeds een raadsel hoe ver we van de finale af zijn en wie hem ooit wint, wij zijn trouwens een b1, dus dat zal weer verschillen van A1
  Trouwste user 2022 donderdag 30 maart 2006 @ 21:42:16 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_36506140
B-1 weet ik niet A-1 gaat door tot de landelijke finale.

pi_36507388
Ik weet dat onze C1 momenteel in de Noordelijke beker speelt, achste finale. Die hebben ook een bekerfinale op een KNVB-dag op een sportpark in het Noorden. .

Het zit dacht ik zo ingedeeld bij de A's, B's en C's:
Ere, 1ste, 2de divisie-ploegen in de jeugd spelen landelijke beker (met finale op sportpark in NL)
3de divisie, hoofdklasse en 1ste klasse spelen districtsbeker (met finale op sportpark in district)
2de klasse en lager spelen een soort van vreemde beker waarvan bij mij alles onduidelijk is
Hoi.
pi_36516406
Volgens mij heeft pekel aardig gelijk. Alleen is het volgens mij Ere en Iste divisie. En 2e 3e hoofdklasse en eerste klasse een eigen beker!
pi_36516669
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 09:53 schreef Dennus-F het volgende:
Volgens mij heeft pekel aardig gelijk. Alleen is het volgens mij Ere en Iste divisie. En 2e 3e hoofdklasse en eerste klasse een eigen beker!
Zou best kunnen ja.
Hoi.
pi_36522137
Ik denk ook dat pekel's rijtje aardig klopt .

Geen idee hoever de bekercompetitie van lagere jeugdelftallen doorlopen (dat is ook pas sinds dit seizoen geloof ik), maar de 1e (jeugd)elftallen strijden dus - zoals het hoort - echt om een beker!!
pi_36522772
Vanaf volgend seizoen spelen alle (jeugd) teams beker wedstrijden! Dit is mooi makkelijk voor onze wedstrijd secretarissen. Hoeven ze ook weinig te regelen!
pi_36525396
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 22:15 schreef pekel het volgende:
Ik weet dat onze C1 momenteel in de Noordelijke beker speelt, achste finale. Die hebben ook een bekerfinale op een KNVB-dag op een sportpark in het Noorden. .

Ere, 1ste, 2de divisie-ploegen in de jeugd spelen landelijke beker (met finale op sportpark in NL)
3de divisie, hoofdklasse en 1ste klasse spelen districtsbeker (met finale op sportpark in district)
2de klasse en lager spelen een soort van vreemde beker waarvan bij mij alles onduidelijk is
hm, er zit wel wat in, alleen klopt de indeling per klasse niet, want ik zat net te kijken, in west een heeft afgelopen keer een club die 2e divisie speeld (elinkwijk) verloren van een club die 1e divisie speeld (jonathan) Wat het schema maakt:
ere, 1e
2e, 3e, hoofd, 1ste
rest
pi_36525657
Ik heb er wel eens eentje gewonnen, ik maakte de winnende strafschop
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_36525695
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 22:15 schreef pekel het volgende:

Een aantal jaar geleden was dat anders, weet niet of dat nog steeds zo is. Wij speelden redelijk laag als B1 zijnde (na -en voorjaarscompetitie weet je wel), maar speelden in het bekertoernooi verbazend goed. We speelden 'gewoon' tegen Terneuzen, een ploeg die toentertijd uitkwam in de 2e divisie landelijk en Terneuzense Boys, dat een klasje lager speelde. Wij kwamen in de finale terecht, die inderdaad ergens in het district wordt gespeeld. 8-0 op de kloten gehad, maar ik kan je verzekeren, we kregen wel een beker
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_36891291
De wedstrijd van zaterdag is bekend gemaakt,
We zitten in de 8e finale tegen GVVV(2e divisie) het is dus zo:

poul => 1e ronde => 2e ronde => 1/8 finale => 1/4 finale => 1/2 finale => finale

Maargoed, als we dat winnen waar we dan kampioen van zijn is nog een raadsel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')