abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 maart 2006 @ 22:33:07 #101
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_36508116
Afgelast bij ons. Ja dat weten wij nu al. alle elftallen hebben te weinig man en bij ons ook. Wij spelen deze wedstrijd nu op 13 april.

gelukkig maar dit weekend wordt een weekend met weinig slaap.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_36508753
En gewoon expres niet zeggen wat er dit weekend dan wel niet gaat gebeuren he .
pi_36508861
Nou vertel joh!
  donderdag 30 maart 2006 @ 23:35:17 #104
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_36510608
De Foster's Australian Grand Prix in melbourne en nog iets anders
pi_36574441
Wij hadden gisteren weer een Seolto 5-pechdag. We waren zeker niet minder dan de tegenstander die ons in het thuisduel met 0-10 vernederd had, maar 2 e igen goals, beide met behulp van de wind, deden ons de das om.

We begonnen met wind mee. De tegenstander, Alliance 5 uit Roosendaal, had meer balbezit en beter combinaties, maar tot grote kansen leidde dit niet. Slechts 1 keer kwamen ze schuin vrij voor de keeper (na een foutje van mij overigens), maar deze bal werd voorlangs geschoten. Zij hanteerden veel de lange bal, wat met tegenwind niet zo goed ging. Ook stonden er veel man vrij aan hun kant (wat misschien wel te maken heeft met slecht spel van onze kant), en daardoor wilde iedereen van hun de bal hebben, en werden ze boos als ze deze niet kregen, wat tot veel ruzie in hun team leidde. Onze verdediging stond echter vrij goed en onze gelegenheidskeeper (die ooit een jaar in de B heeft gekeept, 6 jaar geleden, meer niet) kon de ballen die wel tussen de palen gericht waren makkelijk pakken.

De tweede helft, met wind tegen, vreesden wij dan ook dat het een schiettent zou worden, maar niets was minder waar. Nu werd er wel goed van voor uit al verdedigd, waardoor zij de vrije man moeilijker konden vinden. En de lange ballen die zij nu gaven rolden vrijwel allemaal de achterlijn over. Wij combineerden ook goed en hadden zelfs zeker het eerste half uur het betere van het spel.

Maar helaas, bij een voorzetje van de rechterkant kwam de keeper uit om hem op te pakken. Dit deed hij echter zonder de roepen, waardoor een verdediger zijn voet tegen de bal zette, die door de wind gedragen richting het lege goal rolde. 1-0.
Later kwam er een voorzet van de linkerkant, en er stond een vrij lange man achter mij, dus ik wou de bal wegkoppen. De bal belandde boven op mijn hoofd en vloog richting het goal, waar onze keeper recht in de zon stond te kijken en dus helemaal nix zag. Hij sprong nog wel, en raakte de bal ook, maar het mocht niet baten.

Zodoende werd er met 2-0 verloren. Met nog 2 duels te gaan is de achterstand op de een-na-laatste zo groot geworden dat we nu officieel laatste zijn geworden. Degradatie zit er toch niet in, aangezien wij (als het goed is) al in de laagst mogelijke klasse spelen (en dan nog maar 1 puntje halen, schaam schaam).
pi_36577912
Gister gewonnen bij CHC/Orka de koploper van onze competitie.
Het was geen goede wedstrijd maar na een uur spelen kwamen we door een mooi afstandschot op 0-1 en wisten deze voorsprong tot het eind te behouden.
We staan nu 3 punten achter maar hebben 1 wedstrijd minder gespeeld.
Als we de komende 3 wedstrijden winnen met genoeg doelpunten zijn we kampioen
pi_36589305
0-6 verloren van Den Dungen .

Ik stond de eerste helft wél mooi in de stromende regen te ballen tegen Jan van Grinsven .
pi_36590123
Mijn eerste doelpunt gemaakt dit seizoen

Wel verloren, 4 of 5-1. Totaal onnodig, maar weer amper spelers uit ons echte eigen elftal en allemaal vriendjes van die mee willen voetballen. Hartstikke tof, anders sta je met z'n 8en te ballen, maar je wint er de oorlog niet mee Maar tegen de nummer 1 dus, totaal gelijkwaardig.Vlak voor rust krijgen ze uit de klutsbal de 2-1 mee. Na rust krijgen ze een penalty, terwijl de overtreding duidelijk buiten de 16 was. Je zag de de sliding een meter buiten de lijn staan Toen was het over.

Zonde. Volgende week revanche. Dan moeten we weer tegen ze
  zondag 2 april 2006 @ 22:29:13 #109
66130 Erasmusch
easy easy
pi_36592682
quote:
Op zondag 2 april 2006 21:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mijn eerste doelpunt gemaakt dit seizoen

Wel verloren, 4 of 5-1. Totaal onnodig, maar weer amper spelers uit ons echte eigen elftal en allemaal vriendjes van die mee willen voetballen. Hartstikke tof, anders sta je met z'n 8en te ballen, maar je wint er de oorlog niet mee Maar tegen de nummer 1 dus, totaal gelijkwaardig.Vlak voor rust krijgen ze uit de klutsbal de 2-1 mee. Na rust krijgen ze een penalty, terwijl de overtreding duidelijk buiten de 16 was. Je zag de de sliding een meter buiten de lijn staan Toen was het over.

Zonde. Volgende week revanche. Dan moeten we weer tegen ze
Veld 2/3?
Wat ik hoorde stond er op zich best een aardig elftal, zonde.
Volgende week ben ik er weer bij. Lachend
pi_36593077
Gisteren gewonnen van het ongeslagen Enter Vooruit. Ze hadden 14 maal op rij gewonnen, 121 doelpunten voor en 23 tegen. Ze misten wel hun beste man, een oud-eerste elftalspeler die rechtsbuiten speelt. (en al 51 maal doel getroffen heeft). Maar dat komt vaker voor dat ze hem missen, verder hebben ze nog wel een prima elftal.

Waar we uitgingen van een afgetekende nederlaag waren we gistermiddag waren we gewoon beter. We dwongen meer kansen af, waren scherper in de duels. Het leek op een 0-0 af te stevenen, maar tien minuten voor tijd was het raak, 1-0. Onze spits kreeg rond de middenlijn de bal van de uitkomende keeper in zijn voeten geschoven, aarzelde niet en knalde de bal in het lege doel.

Vervolgens moest er een handbalverdediging aan te pas komen om alles af te blokken. Het laatste fluitsignaal was wel een verlossing. 1-0 winst!

Na afloop kregen we van de tegenstander 2 kratten Grolsch, die beloofd waren omdat we van hun concurrent hadden gewonnen. Grote klasse, erg sportief. Dat er daarna ook nog een gratis broodje gehaktbal bijkwam (ze hadden eigen apparatuur meegenomen) was helemaal super!
That's all folks!
pi_36593487
quote:
Op zondag 2 april 2006 22:39 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]
Verrek, hebben jullie voor de verandering weer een keer gevoetbald? Voor de eerste keer dit jaar, niet?

Wel een prima wedstrijd en middag gehad zo te lezen, schitterend toch dat lagere elftal-voetbal .
pi_36596097
quote:
Op zondag 2 april 2006 22:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[...]

Na afloop kregen we van de tegenstander 2 kratten Grolsch, die beloofd waren omdat we van hun concurrent hadden gewonnen. Grote klasse, erg sportief. Dat er daarna ook nog een gratis broodje gehaktbal bijkwam (ze hadden eigen apparatuur meegenomen) was helemaal super!
Dat zijn nou leuke tegenstanders
pi_36596221
quote:
Op zondag 2 april 2006 22:50 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Verrek, hebben jullie voor de verandering weer een keer gevoetbald? Voor de eerste keer dit jaar, niet?

Wel een prima wedstrijd en middag gehad zo te lezen, schitterend toch dat lagere elftal-voetbal .
Ja, op elk niveau kun je enorm veel plezier hebben. En het was de tweede keer dit jaar, de eerste heb ik gemist door een blessure.

Zjakkie, eens zal het er van komen zo'n mooie overwinning. Het zit niet mee, maar de scores worden steeds beter!
That's all folks!
pi_36599288
quote:
Op zondag 2 april 2006 22:29 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Veld 2/3?
Wat ik hoorde stond er op zich best een aardig elftal, zonde.
Volgende week ben ik er weer bij. Lachend
Veld 3. Lekker strak veldje dus

Mwah. Basis was niet slecht. Maar ja, toen moest er zo nodig gewisseld worden
pi_36599817
quote:
Veel voetbal met Pasen na afgelastingen

Van een onzer verslaggeefsters

ZEIST, maandag
Pasen staat dit jaar voor veel Nederlanders in het teken van voetbal. Het aanhoudende slechte weer van de afgelopen winter heeft voor zoveel afgelastingen gezorgd, dat veel elftallen in het paasweekeinde twee keer zullen moeten aantreden.

„In het eerste weekeinde van mei moet de competitie voor de lagere teams zijn afgelopen. Anders komen clubs in de knoei met het organiseren van toernooien, wat een grote bron van inkomsten is. Wij willen geen roet in het eten gooien door dan nog competitiewedstrijden in te plannen”, legt KNVB-zegsman Rob de Leede uit.

Dat zorgt er echter wel voor dat het schema van veel elftallen in april werkelijk bomvol zit. Een amateur- of jeugdelftal dat voor de competitie nog acht wedstrijden moet spelen is namelijk geen uitzondering. Zo hadden veel voetbalverenigingen deze winter keer op keer te maken met bevroren velden of een grasmat die was omgetoverd tot een modderpoel.

De Leede: „Om ervoor te zorgen dat alle teams op tijd klaar zijn, zullen er dus ook ’s avonds wedstrijden worden ingelast. Want ook al is de kampioen al bekend en kan de laatste degradatie niet meer ontlopen, de competitie moet in principe worden uitgespeeld.”

's Avonds doordeweeks ingehaald worden. Zijn we lekker mee Wij lopen 6 wedstrijden achter
pi_36610198
Wij lopen nog redelijk bij, zijn aanstaande zondag zelfs vrij .
We spelen dan vriendschappelijk tegen het 7e (wij zijn het 8e) .

Donderdag moet ik meespelen met het 10e, uit naar Den Dungen. Die hebben dus wél wat in te halen.
pi_36610389
Wij lopen gelukkig ook op schema, die doordeweekse wedstrijden om 7 uur s'avonds ergens uit voor de kat zijn kut zijn niet bevoorderlijk voor de moraal.

Nu is de moraal op het ogenblik toch al ver te zoeken, maargoed. Gister weer verloren, van een directe concurrent. Officieel speelden we thuis, maar het bestuur had het verzoek ingediend om de wedstrijd bij hun te laten plaatsvinden omdat de kleedkamers bij ons niet beschikbaar waren vanwege een wielerwedstrijd. Volgende week moeten we uit naar diezelfde lui, maar het bestuur heeft dus niet geregeld dat we de wedstrijd om zouden draaien, gevolg, 2 keer uit naar dezelfde club..
Maargoed, we speelden op kunstgras, wat altijd nadelig is voor een team wat er nooit op speelt..we stonden na 30 seconden dan ook al met 1-0 achter door 2 foute beoordelingen bij ons achterin. Vervolgens speelden we best aardig, maar het is telkens hetzelfde verhaal, we missen veelteveel mensen iedere week, waaronder onze 4 spitsen dus we maken amper doelpunten. Zelf keepte ik wel redelijk, al was het door de harde wind en het kunstgras af en toe flink kunst en vliegwerk..halverwege tweede helft kwamen we via een counter, en weer een foute beoordeling bij ons achterin, met 2-0 achter, en toen was het eigenlijk wel gedaan en zat de 3 en 4-0 er eerder in dan de 2-1..uiteindelijk is het 2-0 gebleven.
Van mij mag het seizoen afgelopen zijn.
pi_36613125
Gisteren weer eens 6 punten gepakt, was lang geleden.

's Morgens met het 2e 2-1 gewonnen van een goed voetballende ploeg, die niet voor ons onderdeden.
Hadden het geluk dat hun spitsen niet de allerslimste waren, waardoor ze een bal die op goal ging en al langs mij was nog ff snel wilde aanraken om die goal op hun naam te krijgen. Hij werd dus afgekeurt door buitenspel. Daarna kwamen wij nog op voorsprong voor rust.
Na rust bijna meteen een hard schot van 11 meter dat ik net tegen de paal kan duwen, in mijn val zie ik de bal weer op me af komen en kon niks anders dan mijn hoofd intrekken om te zorgen dat het geen eigengoal werd. De spits kreeg de bal (met de hand wel) onder controle en tikte in voor de 1-1, in de laatste minuten dan toch nog met 2-1 kunnen winnen door een rush van de linksmid die hem panklaar op het hoofd legt van een tegenstander die hem mooi inkopt

's Middags met 1 met 3-0 gewonnen, kwamen eerste helft met 1-0 voor. Dit bleef het ook heel lang en de wedstrijd was niet echt boeiend. De laatste 10 minuten werd het dan nog snel achter elkaar 2 en 3-0. Dus nog steeds 1 punt voor op de nummer 2, die we paasmaandag gaan bezoeken.
  dinsdag 4 april 2006 @ 22:08:05 #119
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_36655897

kijk zo kan het ook
pi_36769558
Vandaag makkelijk pot gespeeld tegen RKKSV. Uit hadden we al met 8-1 gewonnen en ze stonden een-na-laatste, maar moesten toch oppassen voor onderschatting. Ze vertelden ook nog,om ons bang te maken blijkbaar, dat ze 3 spelers van FC Den Bosch erbij hadden gekregen. Dit was onzin of anders was het niet te merken. Eerste helft stonden we al met 5-0 voor, waaronder een goal van mij. Een kopbal uit een corner die ik inknik.
2e helft zelfde verhaal, was vrijwel alleen maar een-richtingsverkeer. Score uitgebreid tot 12-0. Ook nog een keer in de tweede helft gescoord. Wederom een bal uit een corner die ik binnenknik.
We gaan nu vol voor het kampioenschap. Met nog 2 wedstrijden te gaan staan we samen met CHC/Orka boven aan, maar ons doelsaldo, dat bepalend gaat worden, is +15 beter. Dus dat gaat waarschijnlijk wel goed komen

Nog meer Fok!kers die meedoen om het kampioenschap?
pi_36771486
Meldt zich voor kampioenschap, morgen tegen Berg. Zware wedstrijd die we moeten winnen, al is het belangrijkste om geen onnodige schorsingen te pakken. We hebben 3 belangrijke spelers op pelt staan, tewijl de wedstrijd daarna tegen de nummer 2 is.
  zaterdag 8 april 2006 @ 18:42:41 #122
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_36771973
1-3 verloren alle doelpunten viellen in de 1e helft, na een kwartier spelen stonden we met 1-2 achter vlak voor rust werd het nog 1-3 en dat was ook de eindstand.

kampioenschap kunnnen we nagenoeg op onze buik schrijven.
pi_36773314
5-2 gewonnen van de koploper Drienerlo uit Enschede.
wij zijn het enige team waar Drienerlo dit seizoen van verloren heeft, uit en thuis
we stonden 0-2 achter, maar voor rust hadden we het al omgebogen naar 3-2
direct na rust weer eentje, en toen was hun verzet gebroken. zal Dos37 blij mee zijn
pi_36787407
4-2 verloren van GVAV Rapiditas B1. 3-0 achter, 2de helft teruggekomen tot 3-2, 3-3 hing in de lucht. Uiteindelijk een klutsgoal om de oren, en 4-2 verlies.

Trouwens, een prachtig sportpark, Kardinge in Groningen
Hoi.
pi_36788660
1-3 verloren van SPS uit Poortvliet, ruststand 0-2. Eerste doelpunt werd uit een corner binnengekopt. De keeper leek hem makkelijk te kunnen vangen maar er kwam ineens een tegenstander aan die zijn hoofd tegen de bal zetten. Tweede doelpunt werd gescoord toen er op de grond twee spelers elkaar aan het slaan waren, iedereen keek daarnaar, behalve degene die de bal had en de scheidsrechter.
De 0-3 kwam vanuit een voorzetje vanaf de zijkant, ik sprong niet hoog genoeg, waardoor de bal over me heen vloog en de tegenstander makkelijk kon aannemen en scoren. Uiteindelijk scoorden wij er nog een, en 10 minuten voor tijd floot de scheidsrechter af na opnieuw een opstootje op het veld.
  zondag 9 april 2006 @ 12:56:04 #126
145695 Zuen
E-Thug
pi_36789135
SHIIT, 0-1 verloren van OSV. Het ging de hele tijd wel lekker, maar ik speelde op een moment de verkeerde speler aan, zij renden naar voren en scoorden uiteindelijk. Dat doet pijn

Ik speel BTW ook bij Wv-Hedw in Amsterdam.

[ Bericht 6% gewijzigd door Zuen op 09-04-2006 19:05:45 ]
zakelijk
pi_36798950
3-1 verloren. We begonnen met 9 man, wegens pech onderweg. Stonden daarom binnen 10 minuten met 2-0 achter. Toen we compleet waren ging het wel aardig al kregen hun redelijk wat kansen. Vlak voor rust vloog er een afgeslagen vrije trap ondersteunt door de wind onderkant lat erin.
Tweede helft met windje mee ging het best lekker, hadden wat kleine kansjes en achterin zat het op 2 of 3 momenten na weer goed in elkaar. Halverwege 2e helft maakten we 3-1 uit een mooie aanval. Uit een counter schoten hun via mijn handen nog onderkant lat, bal stuiterde achter de lijn maar de scheidsrechter twijfelde, grensrechter zag het niet. Snel bal gepakt en gedaan alsof er niets aan de hand was..geen doelpunt dus
Het blijft trouwens raar op kunstgras voetballen.
  zondag 9 april 2006 @ 18:24:50 #128
80382 manny
30 is best veel
pi_36799034
6-2 gewonnen, 2 doelpunten gemaakt. We worden waarschijnlijk derde dit seizoen. Net niet stabiel genoeg voor de eerste plek. Met een beetje geluk wordt ik wel teamtopscoorder.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_36799820
Vriendschappelijke wedstrijd met 3-1 gewonnen van ons 7e (wij zijn het 8e). Ze hadden een stuk of vijf invallers; paar aardige voetballertjes uit de A en een oud-1e elftalspeler. Rust 0-0, meteen vanaf de aftrap een schot op doel (wind mee) van onze aanvoerder dat maar net over de lat viel . Halverwege de 2e helft werd het 1-0 voor ons, binnen de minuut 1-1, toen door een poeier van onze laatste man (weer die aanvoerder) 2-1, en zelfs nog 3-1 in de slotminuten .
  zondag 9 april 2006 @ 20:05:51 #130
66130 Erasmusch
easy easy
pi_36801981
scheids/grensrechters
pi_36802921
1-1, wat zoveel inhoudt dat we niet gedegradeerd zijn: jipie!!

Ik tekende (als spits zijnde) de 0-1 aan met een slimme loopactie en een prachtige schuiver door de benen van de keeper ;-)

Ik heb zo'n zin om volgend seizoen bovenin mee te doen!!
pi_36802969
quote:
Op zondag 9 april 2006 12:56 schreef Zuen het volgende:
SHIIT, 0-1 verloren van OSV. Het ging de hele tijd wel lekker, maar ik speelde op een moment de verkeerde speler aan, zij renden naar voren en scoorden uiteindelijk. Dat doet pijn

Ik speel BTW ook bij Wv-Hedw in Amsterdam.
Waar stond dat ook alweer voor Wilhelmina v...- en dan zo'n mooie kreet/ leus/ motto/ cliché toch?
  zondag 9 april 2006 @ 21:43:13 #133
145695 Zuen
E-Thug
pi_36805311
Het zijn twee clubs die samen zijn gegaan. Je had WV en HEDW. Tijdens de oorlog is een groot deel van de spelers vermoord (Joodse clubs) en ze zijn volgens mij daarna gefuseerd.

Het staat voor Wilhelmina Vooruit - Hortus Eendracht Doet winnen
zakelijk
  zondag 9 april 2006 @ 21:54:02 #134
73091 Vom
de Cowboy
pi_36805738
Gisteren 8-0 gewonnen, totaal oninteressante wedstrijd
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
pi_36806093
quote:
Op zondag 9 april 2006 20:05 schreef Erasmusch het volgende:
scheids/grensrechters
Het niveau was weer drama ja

Netjes Vom!
pi_36806855
Gisteren net als vorige week met 1-0 (nu dan 0-1 eigenlijk) gewonnen. We scoorden een vroeg doelpunt, een droge knal vanaf de zestien links in de onderhoek. Ik dacht zelf dat de score snel uitgebreid zou worden, maar de tegenstander, Hulzense Boys kwam beter in de wedstrijd en drukte ons terug.

Ze waren verder de hele wedstrijd beter, maar creeerden maar weinig kansen. Onze verdediging, de minst gepasseerde verdediging in de competitie stond weer als een huis.

We kregen op het laatst nog de mogelijkheid om de winst zekerder te stellen maar ze gingen er niet in. Het weer was met regen en hagel allerbelabberdst, maar het zonnetje scheen aan het eind wel voor ons.
That's all folks!
pi_36821583
Met het 2e 7-1 gewonnen van Willem 1, best slecht als je bedenkt dat we thuis met 17-0 wonnen in 70 minuten tijd.

En met het 1e 1-0 verloren van Berg, betekend dat de nummer 2 over ons heen is gegaan. Dus we moeten volgende week maandag van de nummer 1 (DBSV) winnen om kampioen te kunnen worden.
pi_36821849
Is weer eens wat anders dan Willem II
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_36830134
quote:
Op maandag 10 april 2006 14:12 schreef Zjwegel het volgende:
Met het 2e 7-1 gewonnen van Willem 1, best slecht als je bedenkt dat we thuis met 17-0 wonnen in 70 minuten tijd.

En met het 1e 1-0 verloren van Berg, betekend dat de nummer 2 over ons heen is gegaan. Dus we moeten volgende week maandag van de nummer 1 (DBSV) winnen om kampioen te kunnen worden.
Want toen vond de scheidsrechter het welletjes? In een pupillenteam vroeger werd eens een doelpunt van me afgekeurd omdat ik te hard schoot....we stonden toen ook met 10-0 voor en onze tegenstander was enorm slecht. En we hadden een grappige scheidsrechter, vond hij...
  maandag 10 april 2006 @ 20:02:53 #140
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_36833329
0-11 gewonnen, en nog gescoord ook. Maar eigenlijk was er het laatste half uur geen zak meer aan. En aangezien ik de eerste helft mocht toekijken met een vlag in mn handen, heb ik maar 15 minuten echt gespeeld
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_36835099
@Ciscus, leuk is anders in zo'n wedstrijd he wij lopen echt gewoon met de bal en zij staan wat met elkaar te praten zo ongeveer. aftrap, balverlies en goal, een keer of 12 achter elkaar .

We hebben trouwens ook eens een scheids gehad die de wedstrijd af floot op het moment dat de bal onder mij door ging, wonnen we nog een puntje door geloof ik
pi_36907951
@Stanley. Ja klopt wij moeten nog 7/8 westrijden spelen geloof ik. Maar volgens mij spelen wij door tot 27 mei en spelen we ook nog een paar dinsdagen... Soort europees avontuur, maar dan in de 4e klasse reserve
  donderdag 13 april 2006 @ 00:09:11 #143
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_36908429
Voor de échte liefhebbers, ons wedstrijdschema voor de rest van het seizoen...

Zaterdag 15 apr.......Godlinze (T)
Dinsdag 18 apr.........GEO (U)
Zaterdag 22 apr.......HS'88 (U)
Dinsdag 25 apr........Scheemda (U)
Zaterdag 6 mei.........Westerlee (U)
Zaterdag 13 mei.......Poolster (T)
Zaterdag 20 mei.......Omlandia 3 (T)
Donderd. 25 mei.......EVT INHAAL
Zaterdag 27 mei......Middelstum (T)
  donderdag 13 april 2006 @ 09:09:08 #145
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_36911782
Zitten nog wel paar pittige tussen. Middelstum op de laatste speeldag is ook niet makkelijk.
  donderdag 13 april 2006 @ 09:32:20 #146
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_36912279
ons programma

13-Apr-2006 18:45 Noordscheschut 5 - DESZ 4
15-Apr-2006 15:00 VENO 2 - DESZ 4
06-Mei-2006 15:15 Olde Veste'54 d 5 - DESZ 4
13-Mei-2006 12:45 DESZ4 - SC Genemuiden8
18-Mei-2006 19:00 DESZ4 - SVN '69 3 ?????????

18 mei is nog niet geheel zeker, de wedstrijd staat voor 20 mei op de planning, maar dan hebben wij hier een veteranen tournooi en zijn alle velden bezet. bij dit tournooi werden we vorig jaar nog 2 door met strafschoppen te verliezen
pi_36919136
Zal ik mijn resterende programma ook even geven dan?

15 april: Vrederust 4 - Seolto 5
  donderdag 13 april 2006 @ 13:32:48 #148
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_36919345
ff wat foto's van afgelopen zaterdag

natuurlijk veel publiek voor een wedstrijd in de reseve 6e klasse

en het enige doelpunt van ons

pi_36919680
Tifo acties.
That's all folks!
pi_36919755
Wehehehe, tof .

Wij spelen nog maar 2 competitiewedstrijden trouwens...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')