Veld 2/3?quote:Op zondag 2 april 2006 21:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mijn eerste doelpunt gemaakt dit seizoen
Wel verloren, 4 of 5-1. Totaal onnodig, maar weer amper spelers uit ons echte eigen elftal en allemaal vriendjes van die mee willen voetballen. Hartstikke tof, anders sta je met z'n 8en te ballen, maar je wint er de oorlog niet meeMaar tegen de nummer 1 dus, totaal gelijkwaardig.Vlak voor rust krijgen ze uit de klutsbal de 2-1 mee. Na rust krijgen ze een penalty, terwijl de overtreding duidelijk buiten de 16 was. Je zag de de sliding een meter buiten de lijn staan
Toen was het over.
Zonde. Volgende week revanche. Dan moeten we weer tegen ze
Verrek, hebben jullie voor de verandering weer een keer gevoetbald? Voor de eerste keer dit jaar, niet?quote:
Dat zijn nou leuke tegenstandersquote:Op zondag 2 april 2006 22:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[...]
Na afloop kregen we van de tegenstander 2 kratten Grolsch, die beloofd waren omdat we van hun concurrent hadden gewonnen. Grote klasse, erg sportief.Dat er daarna ook nog een gratis broodje gehaktbal bijkwam (ze hadden eigen apparatuur meegenomen) was helemaal super!
Ja, op elk niveau kun je enorm veel plezier hebben.quote:Op zondag 2 april 2006 22:50 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Verrek, hebben jullie voor de verandering weer een keer gevoetbald? Voor de eerste keer dit jaar, niet?
Wel een prima wedstrijd en middag gehad zo te lezen, schitterend toch dat lagere elftal-voetbal.
Veld 3. Lekker strak veldje dusquote:Op zondag 2 april 2006 22:29 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Veld 2/3?
Wat ik hoorde stond er op zich best een aardig elftal, zonde.
Volgende week ben ik er weer bij. Lachend![]()
quote:Veel voetbal met Pasen na afgelastingen
Van een onzer verslaggeefsters
ZEIST, maandag
Pasen staat dit jaar voor veel Nederlanders in het teken van voetbal. Het aanhoudende slechte weer van de afgelopen winter heeft voor zoveel afgelastingen gezorgd, dat veel elftallen in het paasweekeinde twee keer zullen moeten aantreden.
„In het eerste weekeinde van mei moet de competitie voor de lagere teams zijn afgelopen. Anders komen clubs in de knoei met het organiseren van toernooien, wat een grote bron van inkomsten is. Wij willen geen roet in het eten gooien door dan nog competitiewedstrijden in te plannen”, legt KNVB-zegsman Rob de Leede uit.
Dat zorgt er echter wel voor dat het schema van veel elftallen in april werkelijk bomvol zit. Een amateur- of jeugdelftal dat voor de competitie nog acht wedstrijden moet spelen is namelijk geen uitzondering. Zo hadden veel voetbalverenigingen deze winter keer op keer te maken met bevroren velden of een grasmat die was omgetoverd tot een modderpoel.
De Leede: „Om ervoor te zorgen dat alle teams op tijd klaar zijn, zullen er dus ook ’s avonds wedstrijden worden ingelast. Want ook al is de kampioen al bekend en kan de laatste degradatie niet meer ontlopen, de competitie moet in principe worden uitgespeeld.”
Waar stond dat ook alweer voor Wilhelmina v...- en dan zo'n mooie kreet/ leus/ motto/ cliché toch?quote:Op zondag 9 april 2006 12:56 schreef Zuen het volgende:
SHIIT, 0-1 verloren van OSV. Het ging de hele tijd wel lekker, maar ik speelde op een moment de verkeerde speler aan, zij renden naar voren en scoorden uiteindelijk. Dat doet pijn
Ik speel BTW ook bij Wv-Hedw in Amsterdam.
Want toen vond de scheidsrechter het welletjes? In een pupillenteam vroeger werd eens een doelpunt van me afgekeurd omdat ik te hard schoot....we stonden toen ook met 10-0 voor en onze tegenstander was enorm slecht. En we hadden een grappige scheidsrechter, vond hij...quote:Op maandag 10 april 2006 14:12 schreef Zjwegel het volgende:
Met het 2e 7-1 gewonnen van Willem 1, best slecht als je bedenkt dat we thuis met 17-0 wonnen in 70 minuten tijd.
En met het 1e 1-0 verloren van Berg, betekend dat de nummer 2 over ons heen is gegaan. Dus we moeten volgende week maandag van de nummer 1 (DBSV) winnen om kampioen te kunnen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |