Dr'an blijven gaan, je bent al op de helft.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:23 schreef assie het volgende:
Dank je, komt wel goed. Zijn 3 maanden onderweg, dus nog ongeveer 3 te gaan... seizoen zit er op dus....![]()
ja dat klopt, dat weet ik ook nog welquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Was een jaar geleden rond deze tijd precies hetzelfde. Toen lag jullie hele eerste veld onder een halve meter sneeuw. Weet ik mij nog te herrineren. Je poste toen een foto of niet?
Jij hebt ook altijd wat hè?!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:52 schreef pekel het volgende:
Vanaaf op de training kuitspier gescheurd, nu m'n linker. Weer een paar weekjes out.
Ik ben idd net een paar weken terug, heb 3 wedstrijden gevoetbald sinds oktober. Ik word er echt ff helemaal gek van...quote:
sommige die denken dat ze god zijn (sorry voor de gelovigen hier) die denken dat ze iedereen en alles maar mogen beledigen en als je wat tegen hun zegt dan zijn gelijk op hun pik getraptquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is er loos?![]()
Zaterdag komt nog te vroeg voor mij, klote spierblessures ook.
ja idd, en nu heb ik het idee zitten ze ook op de training raar raar te doenquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Belachelijk zeg, alles behalve fijn zo'n situatie...
Algemene Boeren...quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:18 schreef Messenga het volgende:
Nieuwe aanmelding hier.
ABS Bathmen, A1. Rechtermiddenvelder. 2e klasse A,staan gedeeld eerste.
Ken m. Zelf wel vaker tegen gespeeld met Rodaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:44 schreef Messenga het volgende:
[..]
Bijna goed
Algemene bathmense sportvereninging.
En terechtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:45 schreef Erasmusch het volgende:
Hoop dat t zondag wordt afgelast. Zijn bij ons ook wat boze mailtjes uitgegaan dat sommige figuren het iets te vrijblijvend opnamen en dat ze wellicht uit het tiem worden gekickt.![]()
En de telemarketeer is de enige die gereageerd heeftquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En terecht
West 2 - B ligt er voor zaterdag al uit .. Weinig hoopgevend voor zondag
Huh? Wie? Alleen E. L. toch? Voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:55 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
En de telemarketeer is de enige die gereageerd heeften die nerds met zgn blessures...
Wel raar, want zo slecht is t weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |