Wij scoorden er vandaag 2 en de tegenstander ook! Nu zullen de fanatieke lezers van mijn wekelijkse verslagen denken: dus met 4-0 verloren... en ze hebben gelijk
Het eerste doelpunt was het enige normale. Een voorzetje vanaf de zijkant van het strafschopgebied, precies op maat, en die werd gewoon goed ingekopt. Daarna kwam een weer een bal vanaf de zijkant en onze rechtsback speelde hem gewoon terug naar de keeper, die twijfelde of hij hem nou op mocht pakken of niet, het was moeilijk te zien of het nou een opzettelijke terugspeelbal was of niet. Toen vlak voor zijn voeten de bal ook nog opsprong, rolde hij zo door de benen van de keeper. Ruststand 2-0. Een aanvaller van hun zei trouwens nog: Jullie spelen echt niet slecht, maar het lukt toch gewoon op een of andere manier niet.
Na de rust kwam er een speler in die technisch best aardig kan voetballen, maar het taktisch allemaal niet zo begrijpt. Dat demonstreerde hij vandaag ook weer: hij speelde een balrecht door het midden op onze laatste man. Dat was de bedoeling dan, helaas deed hij dit niet zuiver genoeg en kon de tegenstander de bal pakken, op het doel aflopen, en eenvoudig de keeper passeren.
De 4-0 was weer een voorzet vanaf ze vleugel, die door de keeper zelf over de lijn werd geslagen.
Dit was overigens onze laatste wedstrijd. In de kleedkamer zei ik nog: dit is mn een na slechtste seizoen ooit (inderdaad, ik heb een keer zelfs minder dan 1 punt gehaald in een seizoen). Al met al is er nog niks mis met de sfeer en vindt iedereen elkaar nog heel lief
![]()
Tot volgend seizoen