abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 april 2006 @ 17:38:22 #251
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_37430459
Gezellige boel daar, Desiderius.

Wij mogen dinsdagavond weer de wei in voor onvervalst zomeravondvoetbal tegen zwakke broeder Poolster. Geen guns, geen opstootjes, gewoon lekker voetballen. Doordeweeks spelen we gelukkig ook niet op kunstgras, omdat daar dan op getraind wordt. Sommige spelers bij ons hebben echt ontwenningsverschijnselen als we een keer op echt gras mogen spelen.
pi_37430753
3-2 Gewonnen. We stonden met 3-0 voor maar ze kwamen terug. Frustrate alom aan hun kant en ze schopten telkens onze spelers overhoop.. ik kreeg paar kicksen op mijn knie en andere spelers knietjes etc. Maarja we hebben gewonnen
zakelijk
  zondag 30 april 2006 @ 18:17:44 #253
80382 manny
30 is best veel
pi_37431420
0-8 overwinning op Bernardus 3. Die gasten waren volgens mij apelam geworden zaterdagavond.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_37439975
5-3 gewonnen van Wilhelmina, het seizoen zit erop voor ons .

Flinke 3e helft gehad, pas een uurtje thuis (en om 1 uur waren we al in de kantine ). Het 5e was kampioen, dus eerst feest in de kantine, en daarna met die gasten meegegaan naar een afgehuurde kroeg.

Met onze eigen teamgenoten flink gesproken over de toekomst van onze ploeg. We zijn er nog niet uit, dus daarom donderdagavond met een aantal personen - uit ons team, het 7e, en het bestuur - een gesprek daarover.
  maandag 1 mei 2006 @ 13:23:40 #255
122012 Zjwegel
sarcast
pi_37452282
Gisteren met het 2e 3-5 gewonnen. Ik kon in die wedstrijd een nieuw PR neerzetten mbt. de 0 houden.
Ik had 3 jaar geleden voor 323 minuten de 0 gehouden in de jeugd, vorig jaar net niet gehaalt met 322 minuten. En gisteren moest ik zorgen dat ik de eerste helft geen tegengoal kreeg.

En je raadt het zeker al, ik bleef gisteren steken op 322 minuten en 51 seconden...... Kreeg een penalty tegen, altijd jammer (klinkt trouwens weinig 323 minuten, maar bij amateurs waar geregeld de aanvallers door de verdediging heen lopen zonder problemen is het niet makkelijk).

's Middags met het eerste nog moeten invallen, mocht zelfs kiezen of ik als spits wou of in de goal. Heb maar fijn gekozen voor mijn vertrouwde stekje in de kist. Alleen toen de scheidsrechter mijn rugnummer wou zien lag het hele sportcomplex plat van het lachen. Omdat je niet 2x een zelfde rugnummer mag hebben, hebben ze bij mij 2 extra eenen erop geplakt waardoor ik als rugnummer 111 heb.

Hebben overigens met 4-0 gewonnen, directe concurrent DBSV won met 1-0 en is gisteren kampioen geworden. Dus op na de na-competitie voor ons.
pi_37453349
Wat is dat voor niveau joh, dat 1e van jullie!?!

"ik mocht kiezen of ik in de spits of in de goal wilde" .
  maandag 1 mei 2006 @ 16:32:48 #257
122012 Zjwegel
sarcast
pi_37458159
4e klasse, met kans op 3e klasse dmv na-competitie. Vrij laag dus

Maar als je met 4-0 voorstaat zonder dat er nog echt wat op het spel staat kan je zo'n dingen wel doen.
  woensdag 3 mei 2006 @ 11:11:27 #258
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_37505292
quote:
Op zondag 30 april 2006 17:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wij mogen dinsdagavond weer de wei in voor onvervalst zomeravondvoetbal tegen zwakke broeder Poolster. Geen guns, geen opstootjes, gewoon lekker voetballen. Doordeweeks spelen we gelukkig ook niet op kunstgras, omdat daar dan op getraind wordt. Sommige spelers bij ons hebben echt ontwenningsverschijnselen als we een keer op echt gras mogen spelen.
We speelden op gras, de tegenstander had wat spelers uit het eerste meegenomen, waardoor we vlak na rust tegen een 1-3 achterstand aankeken. Ik maakte in de laatste minuut de 3-3 en echt gezellig werd het nooit, ja na de wedstrijd wel weer.. Zaterdag onze laatste thuiswedstrijd tegen VVS, dat wordt een mooi feestje.
  woensdag 3 mei 2006 @ 11:22:39 #259
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_37505648
wij mogen vanavond lekker trainen ipv morgenavond (dan dooienherdenking) maar met dit weer is het echt prima zaterdag om 15:15 spelen tegen Olde Veste en dat is gelijk de laatste uit wedstrijd. 13 mei tegen Genemuiden is de laatste thuis wedstrijd.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_37525429
Het was weer gezellig hoor, een uitwedstrijd in Rotterdam

Uiteraard weer de scheidsrechter tegen die echt alles tegen floot. Uiteraard weer kut beginnen waardoor je 2-0 achter komt, daardoor na 10minuten al 1 op 1 achterin gaat spelen. Daarna was het kansen creeeren, helaas niet afmaken. Met 2-1 de rust in. Dan wordt het op een of andere manier 3-1, scheidsrechter nog meer tegen Toen vielen de 3-2 en de 3-3 (prachtige FOK!-combinatie .. Lange bal van achteruit door BS, Erasmusch die hem binnen tikt). En daar komt ie weer, de scheidsrechter. Vrije trap op rand 16 voor helemaaaaaaaaaaaaal niets. Echt niets. Nemen ze de vrije trap, wordt er uit buitenspelpositie gescoord uit de rebound en toen was het feest.

Wij naar de scheids toe, nu echt eens vragen waar die mee bezig was. Een paar van die Surinamers of wat het ook waren draaiden helemaal door en hopsakee, alle mongolen van hun gunnen los Morgen maar eens kijken of we nog ergens toch een aanklacht kunnen indienen. We hebben de uitslag (4-3) maar ondertekend, omdat we weinig anders konden.

Leuk, voetballen in Rotterdam
  woensdag 3 mei 2006 @ 22:43:48 #261
66130 Erasmusch
easy easy
pi_37527276
quote:
Op zondag 30 april 2006 17:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gezellige boel daar, Desiderius.
T kan dus nog gezelliger, zie boven

Ons aanvoerder(tje) vindt dat we t er maar bij moeten laten zitten, maar die koelies kunnen dus zondag kampioen worden omdat ze nu officieel hebben gewonnen We hadden hier gewoon weer moeten winnen en waren daar ook mee bezig. Eerste helft waren we zeker beter en hadden zelf 5x moeten scoren maar een paar goeie saves van hun keeper en 2 te korte terugspeelballen maakte het 2-1. Pff, heb het echt ff gehad

en er moest getekend worden omdat er anders een boete zou volgen

[ Bericht 5% gewijzigd door Erasmusch op 04-05-2006 00:00:28 ]
  donderdag 4 mei 2006 @ 09:12:38 #262
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_37535455
Ik heb de stelregel dat ik het nog leuk vind zo lang dit soort dingen uitzonderingen blijven. Als dit normaal wordt, dan is het einde verhaal.
  donderdag 4 mei 2006 @ 10:36:17 #263
140364 Thomas__Acda
Ren Lenny..REN!!
pi_37537436
Gisteren 1-0 verloren in een bekerwedstrijd tegen Huizen. Ze speelden bikkelhard maar zeker erg sportief!

Heel lang gelijk opgaand met kleine kansjes, waarna wij besloten anders te gaan spelen. Er gebeurd alsnog lange tijd niks totdat in het begin van de tweede halft de 1-0 voor hun valt na erg rommelig uitverdedigen van mij. Daarna alles op alles gezet, 2 tegen 3 achter, laatste man (grotere speler) de spits in. Heel veel kansen gehad nog, hadden 4/5 doelpunten kunnen zo niet moeten maken. Maar het heeft niet zo mogen zijn.
Duivel is dood!
De duivel is geilheid
De duivel is zo groot
De duivel is gulzig
pi_37544853
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 09:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb de stelregel dat ik het nog leuk vind zo lang dit soort dingen uitzonderingen blijven. Als dit normaal wordt, dan is het einde verhaal.
Precies. Blijkt toch elke keer weer dat er veel afhankelijk is van de scheids.
Zuurste is nog wel dat 1 of 2 spelers geen zin hadden in een boete (van max 10e pp...) en dus t wedstrijdformulier maar hebben ondertekend.
pi_37545008
Getver Schigt, het zal ook een keer niet.
That's all folks!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 23:22:23 #266
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_37616760
wij hebben vandaag weer gewonnen 1-3 maar het ging moeizaam op het dorre hobbel veldje in steenwijk. We kwam vrij snel met 1-0 voor en dat bleef tot aan de rust zo. na rust leek de wedstrijd op 1-0 te eindigen. Toen ik een half uur voor tijd in het veld kwam na dik 2 maand niet gespeeld te hebben door omstandigheden. vrij snel daarna viel de 1-1 geheel onverwachts maar met een paar mooie combinaties werd het alsnog 1-2 en 1-3 voor ons. Ondanks de winst partij zijn wij deze competitie op plaats 2 geeindigd..., FC meppel is vandaag kampioen geworden en dat is terecht.
pi_37619417
Gisteren met 1-4 gewonnen van onze concurrent om de 3e plek, Lemele. We kwamen al binnen twee minuten op achterstand door wat slaapwerk in de verdediging, maar niet veel later was het alweer gelijk. Onze spits schoot een vrije trap droog laag in de hoek. Even later was het 1-2, een prachtige lob van opnieuw dezelfde spits. Dit verschil had voor rust hoger kunnen zijn als de grensrechter van de tegenpartij wat eerlijker had gevlagd.

Na rust volgde al snel de 1-3, een goede voorzet van rechts werd door onze topspits ingetikt. Later volgde nog een eigen doelpunt uit een voor de pot gegooide vrije trap.

Zelf heb ik ondanks dat ik geen warm-weer voetballer ben een van de beste wedstrijden gespeeld dit seizoen. De tegenstander had geen vat op me, verder heb ik als stofzuiger gefungeerd omdat Lemele steeds meer risico ging nemen.

Het was een heerlijke middag!
That's all folks!
pi_37629681
4-3 verloren met interne club tournooi, had wel de actie van het jaar met een omhaal doelpunt vanaf de 16 meter
Stonden ze nog te kijken hoe lenig een keeper van 100 kilo in de spits kan zijn
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 7 mei 2006 @ 15:51:10 #269
145695 Zuen
E-Thug
pi_37629721
quote:
Op zondag 7 mei 2006 15:49 schreef raptorix het volgende:
4-3 verloren met interne club tournooi, had wel de actie van het jaar met een omhaal doelpunt vanaf de 16 meter
Stonden ze nog te kijken hoe lenig een keeper van 100 kilo in de spits kan zijn
Springer cup?
zakelijk
pi_37630025
Ja
pi_37632538
Vandaag met het 11e meegedaan, vriendschappelijk uit bij Margriet 12 (in Oss). Gisteravond belden een teamgenoot of ik mee wilde doen. Zijn broer is de aanvoerder/leider van dat team en moest 3 spelers hebben, en dus speelden wij en nog eentje van het 8e mee .

Half 10 moesten we verzamelen , maar uiteraard kwam iedereen pas om 5 voor 10 opdagen . We waren met precies 11, dus werd er afgetrapt om ongeveer 10 over half 11. Opeens bleken er nog 4 spelers te zijn die boos naar het veld kwamen gelopen . Waarom wij (die 3 van het 8e) mochten spelen, en zij niet... Ja, kom dan gewoon op tijd en niet 5 kwartier te laat lamzakken . Oja, en ze zouden eigenlijk ook helemaal niet komen, maar ineens bleken we 15 man te hebben, lekker geregeld allemaal .

Maar goed, Margriet speelt in de regio Zuid II en moest dus eigenlijk haar laatste competitiewedstrijd spelen, maar was al uitgevoetbald omdat er een team uit hun competitie was gestapt, en zij die dus eigenlijk vandaag zouden moeten treffen. Maar gelukkig was OJC 11 bereid om te komen spelen, want er moest afscheid genomen worden van de 56-jarige Piet, die tegen ons zijn laatste wedstrijd zou voetballen .

Het voetbal was niet om over naar huis te schrijven, dus dat zal ik ook maar niet doen . 0-1 voor bij rust, en na rust werd er zoveel doorgewisseld dat niemand meer wist waar ie nou eigenlijk stond. Het kwam er op neer dat er maximaal 2 achterin bleven, en de overige 8 als een kip zonder kop naar voren renden . Iiteindelijk 2-4 gewonnen van een stel klippels dat 1-na-laatste is geëindigd in de laagste klasse. Ik ben benieuwd wie er helemáál onderaan hebben gestaan...

Piet werd 10 minuten voor tijd gewisseld, kreeg een bierpakketje, bosje bloemen voor z'n vrouw, en ging op de schouders / onder applaus van eenieder van het veld. Naast ons was overigens een damesewdstrijd bezig, waar serieus minstens 100 (!!) toeschouwers langs de lijn stonden. Dat heb ik nog nooit gezien op dit niveau .
  zondag 7 mei 2006 @ 22:35:45 #272
66130 Erasmusch
easy easy
pi_37643455
Tegenstander kwam niet opdagen, ze hadden maar 2 man
pi_37643577
quote:
Op zondag 7 mei 2006 15:51 schreef Zuen het volgende:

[..]

Springer cup?
Hoe weet je dat trouwens?
pi_37644999
quote:
Op zondag 7 mei 2006 22:35 schreef Erasmusch het volgende:
Wel partijtje gedaan en getiend

zondag 7 mei 2006 @ 23:45:06 #275
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_37645594
quote:
Op zondag 7 mei 2006 22:35 schreef Erasmusch het volgende:
2 man
  maandag 8 mei 2006 @ 00:44:37 #276
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_37646937
Laatste wedstrijd voor Knickerbockers gespeeld.. volgende week afgezegd, dus was gisteren mijn laatste wedstrijd.

2-3 verloren van VVS na 2-0 voorsprong bij rust. Wel lekker bruin geworden.
pi_37651684
Mooi passend einde gister van het dramatische seizoen, waarschijnlijk een na laatste geworden na een prima start met 3 overwinningen en 1 gelijkspel. Ondanks dat mensen nu al 30 keer gezegd is dat ze op tijd moeten afmelden bleek dat er weer een paar dat 'vergeten' waren. Gelukkig waren er wat kennissen meegekomen om te kijken zodat die gelijk een shirtje kregen en mochten meedoen en we precies 11 man hadden. We stonden dus ook met een verdediging met mensen die normaal in de aanval of op het middenveld spelen. Na 4 minuten stonden we al 1-0 achter, ongelukkig eigen doelpunt van onze rechtsback..daarna kregen we nog 2 overduidelijke buitenspel doelpunten tegen, maar aangezien de scheids een speler van de tegenpartij was had hij dat 'even niet gezien' natuurlijk. Zowiezo was de scheids weer een drama. Met rust was het 4-0.. tweede helft kreeg ik na een kwartier last van duizelingen en sterretjes voor mijn ogen..heb me dus maar laten vervangen want doorgaan was niet echt verantwoord. Verbazingwekkend genoeg ging het met 10 tegen 11 en een speler op doel een stuk beter en scoorden we zelfs nog

Over 2 weken nog het ondelinge toernooi, en dan is het gelukkig weer voorbij.
  maandag 8 mei 2006 @ 12:52:33 #278
73091 Vom
de Cowboy
pi_37654419
Afgelopen zaterdag de spannendste wedstrijd van het jaar, een wedstrijd waar na welgeteld 15 seconden de spanning al vanaf was. We moesten uit tegen de nr 2 SVL spelen, bij winst zouden we 13 mei kampioen kunnen worden. Het hele elftal was dus super gemotiveerd. Dat resulteerde dus in een goal vanaf de aftrap. Daarna uitgelopen naar een 0-3 voorsprong, wat ook de ruststand was. Na rust ging SVL wat beter spelen, wat resulteerde in evenveel goals voor beiden teams, na rust dan. Einduitslag 3-6, volgende week aan 1 punt genoeg om kampioen te worden
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
  maandag 8 mei 2006 @ 19:42:34 #279
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_37667099
Stadskanaal 1 niet gedegradeerd en geeindigd op een 7e plek in de competitie. 3e klasse

Wat een aparte competitie... afgelopen zondag speelde stadskanaal het 1e om klassebehoud. Verliezen is dodelijk en betekende degradatie. Gelukkig 1-0 gewonnen en geeindigd op een 7e plek. (ingevallen in de 65e minuut als linksbuiten).

Het 2e speelt nu nacompetitie na een 3-1 overwinning afgelopen zondag op de koploper. (ingevallen in de 2e helft als linksmid, 10 min voor tijd linksbuiten).
Ben zelf nu speler van het 2e (5 maanden geleden van het 1e naar het 2e gegaan) en heb afg. zondag ook weer meegedaan met het 1e. (het 2e speelt 2e klasse).

Na 6 weken niet getraind te hebben en 3 weken geen wedstrijd te hebben gevoetbald (viel in die 3 wedstrijden daarvoor in als spits wat zeer goed af ging .. assists en goals) afgelopen zondag weer voor het eerst een helft gevoetbald bij het 2e. En daarna met het 1e meegegaan waar ik ingezet zou worden als linksbuiten (de laatste 30 minuten werden dat dus).. zo speel je 6 weken lang nog geeneens een hele wedstrijd en nu direct 2 op 1 dag.. en ben nog niet eens helemaal fit (liesblessure).

Ben dit seizoen begonnen als linksachter.. en afgelopen wedstrijd bij het 1e in de tweede helft ingevallen als linksbuiten. Nu 12 doelpunten gemaakt en de trainer van het 1e wil mij volgend seizoen linksmid of linksbuiten hebben..
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
  maandag 8 mei 2006 @ 22:17:26 #280
145695 Zuen
E-Thug
pi_37673510
quote:
Op zondag 7 mei 2006 22:39 schreef raptorix het volgende:

[..]

Hoe weet je dat trouwens?
Ik speel ook bij WV-HEDW, B2
zakelijk
pi_37688090
quote:
Op maandag 8 mei 2006 22:17 schreef Zuen het volgende:

[..]

Ah cool
pi_37702007
quote:
Op maandag 8 mei 2006 22:17 schreef Zuen het volgende:

[..]

Ah leuk, moeten we keer samen een biertje drinken
pi_37758790
Zijn er nog mensen van de v.v.Antibarbari die morgen meegaan naar het toernooi bij Seolto? Vanwege een aantal afmeldingen heb ik een uitnodiging gekregen om met ons 4e mee te doen
  vrijdag 12 mei 2006 @ 13:14:22 #284
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_37758840
Het is gvd veels te heet om te voetballen.
Gister om half 8, nog steeds bloedheet... met als resultaat een droog veld, en na 20 min. voetbal al naar de klote.
Geeft mij maar lekker 15 raden met motregen.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_37760172
Gisteren met een "allstars" team van het 2e van de laatste jaren gespeelt tegen een G elftal. Onze aanvoerder werkt met die jongens, dus zodoende hebben ze dat geregeld.

Lachen is er in die wedstrijd zeer zeker gebeurt, heerlijke opmerkingen van die zo'n jongens maken en de strijdlust die ze tonen. Natuurlijk kwamen we eerste zelf tot een 3-1 voorsprong (2 goaltjes van mij, terwijl ik normaal keeper ben), daarna lieten we ze lekker voetballen en kwamen ze tot 3-3.
Ondertussen wel zoveel mogelijk aanvallen proberen te maken om onze spits (hadden iemand van het G team bij ons gepakt) te laten scoren, maar hij kreeg de bal er maar niet in.

2e helft lieten we ze ontiegelijk vaak op goal schieten, maar met 6 man voor het doel krijgen ze hem er niet in. Puur omdat ze allemaal de bal van elkaar afpakken. Uiteindelijk met veel hulp lieten we ze nog 7-7 maken, maar de winnende goal kregen ze er maar niet in.

Gelukkig wonnen ze wel nog met de penalties, 6 van ons schoten gewoon of recht door het midden of zover mogelijk over. Uiteindelijk had het G team gewonnen (wat ook de bedoeling was ) en hadden die jongens de dag van hun leven.

nog wat mooie momenten van de wedstrijd;

Speler raakt gebleseert, ligt op de grond wrijvend over zijn heup en zeggend dat zijn enkel pijn doet.
Onze spits, had speciale schoenen voor zijn voeten aan, verklaarde zijn niet scoren dmv, verkeerde schoenen aan te hebben.
De keeper van hun gooide zich naar een hoek, waarbij hij de bal de goal intrapt op een of ander vage wijze.
En spelers van het G team die zich onderling voor gek uitscholden

Heerlijke wedstrijd, waarbij de kaakspieren optimaal getraind zijn door het lachen
  vrijdag 12 mei 2006 @ 14:19:09 #286
66130 Erasmusch
easy easy
pi_37760588
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 13:12 schreef Zjakkie het volgende:
Zijn er nog mensen van de v.v.Antibarbari die morgen meegaan naar het toernooi bij Seolto? Vanwege een aantal afmeldingen heb ik een uitnodiging gekregen om met ons 4e mee te doen
Ik heb niks gehoord.
pi_37760679
Altijd mooi, van die G-teams .
pi_37762298
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 14:19 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Ik heb niks gehoord.
Die Mannschaft is uitgenodigd, waar we aan het begin van het seizoen ook tegen geoefend hebben
pi_37762378
Morgen naar Leeuwarden en Sneek
Hoi.
pi_37762387
Prachtverhaal Zjwegel.
That's all folks!
  vrijdag 12 mei 2006 @ 15:48:22 #291
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_37763316
morgen de laatste wedstrijd van het seizoen tegen streekgenoot SC Genemuiden en mischien plak ik er daarna ook nog wel een wedstrijd aan vast met het 5e tegen ook streekgenoot Olympia '28

morgen bij ons alleen maar teams op 1 wedstrijd na die tegen ploegen spelen die in de gemeente zitten

1e speeld de derby tegen Olympia'28
3e speeld tegen De Weide
4e speeld tegen SC Genemuiden
5e speeld tegen Olympia '28

wordt een leuke middag 9 punten moeten dus in zwartsluis blijven
  vrijdag 12 mei 2006 @ 20:15:11 #292
66130 Erasmusch
easy easy
pi_37770374
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 15:15 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Die Mannschaft is uitgenodigd, waar we aan het begin van het seizoen ook tegen geoefend hebben
OK, dat is t team van Stpan. Moet je kunnen hebben
pi_37772541
sowieso 2e deze competitie....
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  vrijdag 12 mei 2006 @ 22:36:00 #294
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_37773915
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 21:49 schreef Gollemrulez het volgende:
sowieso 2e deze competitie....
Gefeliciteerd daarmee..
pi_37775197
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 22:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Gefeliciteerd daarmee..
Tsja maar we hebben er helemaal niks aan.... Zelfs minder verloren en twee keer gewonnen van de kampioen en toch met lege handen,.,,,,....

Maar je blijft morgen thuis, of ga je alsnog?
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:14:44 #296
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_37785606
Ik ga niet..

Vanochtend is trouwens onze kantine afgebrand..
quote:
Clubgebouw voetbalvereniging Knickerbockers door brand verwoest

Gepubliceerd: 13 mei 2006, 07:57

Het clubgebouw van studentenvoetbalvereniging The Knickerbockers is zaterdagochtend 13 mei geheel door brand verwoest. De brand van het gebouw aan het Blauwborgje op het universiteitscomplex in Groningen werd rond 05.30 uur ontdekt. De brand kon door de brandweer spoedig onder controle worden gebracht.

Door de korte hevige brand kan het gebouw geheel als verloren worden beschouwd. Bij de bluswerkzaamheden bleek er een geringe hoeveelheid asbest uit de dakplaten van het gebouw te zijn vrijgekomen in de directe omgeving. Het gebied is afgezet en een gespecialiseerd bedrijf wordt belast met de opruimwerkzaamheden. Over de oorzaak van de brand valt nog niets te zeggen. De technische recherche van de politie gaat een onderzoek instellen.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 18:34:13 #297
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_37793513
zo ons seizoen zit er op en dat deden we door een 2-6 nederlaag waarbij ik 1 goeie kans kreeg om te scoren maar net over tikte en de 2e kans kon ik de bal niet over de keeper spelen. Jammer om het succesvolle seizoen na 22 wedstrijden waarvan er 18 gewonnen zijn 0 gelijk en 4 verloren.

op naar het volgend seizoen
pi_37797000
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ga niet..

Vanochtend is trouwens onze kantine afgebrand..
[..]
Jeetje, maar er kwam toch al een nieuw gebouw ofnie?

2-1 gewonnen trouwens. Het was niet veel, maar toch nog steeds ongeslagen in 2006.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 22:13:38 #299
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_37799964
Morgen onze 1e nacompetitiewedstrijd.. niet 100% fit (nog steeds last van de lies) maar speel zowieso. Woensdag de 2e match tegen dezelfde tegenstander..

5 wedstrijden kunnen we nog spelen voordat we kunnen promoveren naar de reserve 1e klasse (speel nu in het 2e).
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
pi_37800807
Same here, alleen dan voor promotie naar de 3e klasse
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')