quote:Sittard (Limburg)
Roermond (Limburg)
Ulvenhout (Noord-Brabant)
's Hertogenbosch (Noord-Brabant)
Aalten (Gelderland)
Groenlo (Gelderland)
Enschede (Overijssel)
Denemarken (Groningen)
Scheemda (Groningen)
Nieuweschans (Groningen)
Hoogezand (Groningen)
Lellens (Groningen)
Middelbert (Groningen)
Kolham (Groningen)
Peizermade (Drenthe)
Roderwolde (Drenthe)
Roden (Drenthe)
Kijk maar op het Groningen kaartjequote:Op maandag 27 februari 2006 17:38 schreef MrBean het volgende:
Waarom gaat die route naar Slochteren?
Denenmarken.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:42 schreef MrBean het volgende:
Denenmarken ... daar is hij dus ook geweest? Was dat voor Hoogezand?
Voor Scheemda was hij in Denemarken. Mien-Moeke heeft hem daar weggehaald en toen naar Scheemda gebracht.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:42 schreef MrBean het volgende:
Jaquote:Op maandag 27 februari 2006 17:42 schreef MrBean het volgende:
er staan cijfertjes bij de plaatsnamen, 8. Denemarken, was de eerste plek in Groningenquote:Op maandag 27 februari 2006 17:42 schreef MrBean het volgende:
Ach johquote:Op maandag 27 februari 2006 17:44 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Voor Scheemda was hij in Denemarken. Mien-Moeke heeft hem daar weggehaald en toen naar Scheemda gebracht.
Ik heb hem uit Enschede gehaalt en in Denemarken neergelegd.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:47 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Wie heeft hem uit Enschede gehaald toen? Ik had hem toen naar Duivendrecht kunnen meenemen.![]()
Moet je dan wel foto's maken natuurlijk .....quote:Op maandag 27 februari 2006 18:00 schreef gelly het volgende:
Als ie er morgen nog ligt breng ik hem naar Den Haag
dat programma waarmee ik het kaartje heb gemaakt berekend alleen de snelste route enzo per autoquote:Op maandag 27 februari 2006 18:13 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Ik heb hem uit Enschede gehaalt en in Denemarken neergelegd.
Maar ik ben niet door Duitsland gekomen hoorgewoon over Zwolle in de trein
quote:Op maandag 27 februari 2006 17:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Misschien een goed idee om in de OP links te zetten naar vorige topic?
Die lag onder een paar blaadjes in een kuiltje toch ?quote:Op maandag 27 februari 2006 18:14 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Oh en het sleuteltje beter verstoppenlag er in Hoogezand gewoon naast
![]()
De blaadjes waren dan weggewaaidquote:Op maandag 27 februari 2006 18:33 schreef gelly het volgende:
[..]
Die lag onder een paar blaadjes in een kuiltje toch ?
Reken daar maar niet te veel op, als je krijg hoe snel die naar het zuiden is gegaanquote:Op maandag 27 februari 2006 18:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Het word tijd dat ie eens naar Fryslân komt
Ik had hem er ook enkel neergelegd zodat Aleidanogwat hem kon verplaatsen. Anders lag ie nu nog in Nieuweschans denk ikquote:Op maandag 27 februari 2006 18:35 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
De blaadjes waren dan weggewaaid![]()
Zet dit er ook maar in, de plaatsen in tekstvorm:quote:Op maandag 27 februari 2006 18:50 schreef Renesite het volgende:
OP updeet.
Ik mis hier en daar vást nog wel een topic, maar een groot aantal is terug![]()
Okquote:Op maandag 27 februari 2006 19:17 schreef MrBean het volgende:
[..]
Zet dit er ook maar in, de plaatsen in tekstvorm:
Volgorde van de plaatsen waar de stok is geweest:
Sittard (Limburg)
Roermond (Limburg)
Ulvenhout (Noord-Brabant)
's Hertogenbosch (Noord-Brabant)
Aalten (Gelderland)
Groenlo (Gelderland)
Enschede (Overijssel)
Denemarken (Groningen)
Scheemda (Groningen)
Nieuweschans (Groningen)
Hoogezand (Groningen)
Lellens (Groningen)
Middelbert (Groningen)
Kolham (Groningen)
Peizermade (Drenthe)
Roderwolde (Drenthe)
Duidelijk voor iemand die even snel wil zien waar de stok langs is gekomen.
Nu ben je alweer te laat!?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:32 schreef nikky het volgende:
Hij ligt er niet meer voor zover ik heb gezien. Heb 5 borden gehad met Roderwolde erop.
Na het beter bestuderen van de foto, kwam ik erachter dat ik niet in die doodlopende weg ben geweest...quote:Op maandag 27 februari 2006 19:32 schreef MrBean het volgende:
[..]
Nu ben je alweer te laat!?
Misschien dat die user uit Foxwolde hem mee heeft genomen ...
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:11 schreef nikky het volgende:
[..]
Na het beter bestuderen van de foto, kwam ik erachter dat ik niet in die doodlopende weg ben geweest...
En wat denk je?
Foto's komen eraan
Ik hoop dat nikky hem wat meer naar het westen legt idd.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:16 schreef Godlike02 het volgende:
Rondjes groningen![]()
Het grote Fok Stok! door groningen spel maar van maken?![]()
Als hij er morgenochtend nog ligt dan neem ik hem mee naar Assen naar het werkquote:Op maandag 27 februari 2006 20:20 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ik hoop dat nikky hem wat meer naar het westen legt idd.
nou hup opschietenquote:Op maandag 27 februari 2006 20:17 schreef HeyFreak het volgende:
hehehe, als ik het had geweten was ik ook even wezen kijken, werk zelf in roden
Nee dat wil niet. Het licht weerkaatst zo veel dat je alleen een wit vlak ziet.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:29 schreef MrBean het volgende:
een foto van het plaatsnaambord lukt niet met die duisternis zeker ...
Maar goed, mooi dat hij nu in Roden is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |