Pompey komt er dus bij de 25e.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:20 schreef DutchGooner het volgende:
Geen nieuwe stadions denk ik komende maand,heel misschien Pompey.
Het wordt effe wachten tot pasen voor nieuwe stadions.
Fratton Parkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Pompey komt er dus bij de 25e.
Beatrix = Het oude NAC stadion...quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:27 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Waar de fuck is het Beatrix stadion, Rat Verlegh stadion en GN Bouw stadion?
Onze kennerquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar de fuck is het Beatrix stadion, Rat Verlegh stadion en GN Bouw stadion?
Ik dacht hetzelfde maar wou het niet in mijn post erbij zetten.quote:
Beatrix had je op zijn minst moeten kennen, dat je Rat Verlegh en GN Bouw na de naamswijzigingen niet meer weet oke. Maar GN Bouw is ook al een tijdje volgens mij...quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:39 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Wat een grap
Mandemakers Stadionquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:27 schreef reem het volgende:
4 RKC Waalwijk Stadion (heeft dat een naam?)
Tsja... Yeahinho het is te lastig om dat zelf even te zoeken op het wereldwijde web, maar dit valt me al langer op op het FOK-forum!quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:31 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Mandemakers Stadion
En nou stop allemaal maar eens een keer met al dat gezever over die namen.
op uitnodigingquote:Op zondag 12 maart 2006 02:49 schreef MaxPower het volgende:
Den Bosch - Excelsior? Why rubber, why?
FC Den Bosch is altijd leuk.quote:Op zondag 12 maart 2006 02:49 schreef MaxPower het volgende:
Den Bosch - Excelsior? Why rubber, why?
misschien moet je het hier ook even vragen: Buitenlandse wedstrijden bezoekenquote:Op zondag 12 maart 2006 23:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Fok meeting :´)
Wie van de Fokkers is dit seizoen naar een wedstrijd in de Belgische Eerste klasse geweest? Is het makkelijk om kaartjes te krijgen op de dag van de wedstrijd bij de meeste wedstrijden?
Ach,daar vraagt ie het zowat elke maandquote:Op zondag 12 maart 2006 23:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien moet je het hier ook even vragen: Buitenlandse wedstrijden bezoeken
107. Sixfields -> Northampton Townquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:39 schreef Barnet_Bee het volgende:
Het wordt eens tijd om die vervelende DG in te halen. Daarom maar even een tripje naar Engeland geboekt voor komend weekeinde.![]()
Toevallig hadden we het er zaterdag over. Welke wedstrijd heb jij daar gezien?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:51 schreef DutchGooner het volgende:
Je zal Boothferry maar met wedstrijd bezocht hebben
Lincoln Cityquote:Op maandag 13 maart 2006 15:55 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Toevallig hadden we het er zaterdag over. Welke wedstrijd heb jij daar gezien?
Alleen jammer dat Hull City er niet meer speelt.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:38 schreef Yeahinho het volgende:
Boothferry Park is wel een heel erg geil stadion.
[afbeelding]
In 1955 zag het er al bijna net zo uit als nu.
[afbeelding]
Blackburn-Arsenal (1-0)quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:19 schreef Barnet_Bee het volgende:
Welke wedstrijden heb je gezien, Evertje?
Wat vond je van die stadions?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:08 schreef Evertje het volgende:
[..]
Blackburn-Arsenal (1-0)
Bolton - Fulham (2-1)
Jammergenoeg geen tijd meer gehad om stadions in Liverpool te bezoeken.
2 Rukbakken op 1 dag maakt 1 aardig stadion en je hebt ze gelijk gehad dan.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:26 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Waarom heb jij dan de hele tijd zitten zeuren om de dubbel Bolton/Blackburn op 15 april?
Blackburn vond ik wat tegenvallen.quote:
Stade de France heb je al?quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:01 schreef DutchGooner het volgende:
Eind van de maand Pompey erbij en met pasen nog eens 3 in Engeland.
Dat was het wel denk ik voor dit seizoen
quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:51 schreef Gatalin het volgende:
Leuk topic
Ik ben niet zo'n bezoeker, maar toch eens een lijstje maken:
1. Alkmaarderhout
2. Amsterdam ArenA
3. Arke Stadion
4. Gelredome
5. Oosterpark
In het buitenland ben ik geweest:
6. Loftus Road (GB)
7. Rhein Energie Stadion (Dld)
Waarschijnlijk komt er dit seizoen geen meer bij
gelukkig komt er bij mij dit seizoen waarschijnlijk nog wel een stadion bijquote:
Mocht AZ de bekerfinale halen, dan komt De Kuip er nog bij, anders is het wachten tot (de voorbereiding op) komend seizoenquote:Op woensdag 15 maart 2006 01:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gelukkig komt er bij mij dit seizoen waarschijnlijk nog wel een stadion bij
die komen niet in de bekerfinalequote:Op woensdag 15 maart 2006 02:00 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Mocht AZ de bekerfinale halen, dan komt De Kuip er nog bij, anders is het wachten tot (de voorbereiding op) komend seizoen
Ewood Park ben ik nooit geweest, maar daar zitten altijd zo weinig man (tegen Liverpool zal dat wel anders zijn geweest) en spreekt me daarom niet zo aan. Reebok Stadium ben ik weleens geweest (groundhoppen) en lijkt van boven net op een wc. Ook niet echt mijn favoriete stadion.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:40 schreef Evertje het volgende:
[..]
Blackburn vond ik wat tegenvallen.
En ja dat Reebok Stadium staat in de middle of nowhere dus die heeft ook niet de uitstraling die je verwacht bij een Engels stadion.
Tering zeg,die zou ik ook graag willen meemaken.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:57 schreef Barnet_Bee het volgende:
Oldham Athletic v Barnsley (15 april)
Aston Villa v Birmingham City (16 april)
Preston North End v Wolves (17 april)
En dan willen er mensen liever naar Arsenal v WBA. Onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tering zeg,die zou ik ook graag willen meemaken.
Heb je trouwens kaartjes voor de Brum derby?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:04 schreef Barnet_Bee het volgende:
Kaartjes voor de Brum-derby zijn makkelijk te krijgen via Rob_Mill-travel.
Daar gaat het wat mij betrefd altijd omquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Gaat het nu om stadions met wedstrijdbezoek?
nee, stadionbezoek opzich is genoegquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Gaat het nu om stadions met wedstrijdbezoek?
Ik bedoelde natuurlijk Dokkie-travel. Ik haal die twee altijd door elkaar.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
![]()
OK dan,ik heb 4 kaartjes voor die wedstrijd maar hoor net dat ik een kaartje over heb omdat een Tilburgse metgezel niet meegaat.
Ik vind dat wel een vereiste eigenlijk. Een stadion is toch gemaakt om in te voetballen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Daar gaat het wat mij betrefd altijd om
quote:Nederland:
001: Roda JC - Kaalheide
002: Roda JC - Parkstad Limburg Stadion
003: MVV Maastricht - de Geusselt (Oud & Nieuw)
004: Fortuna Sittard - de Baandert
005: Fortuna Sittard - Wagners & Partner Stadion
006: NAC Breda - Rat Verlegh Stadion
007: BV Veendam - de Lange Leegte
008: FC Groningen - Oosterpark
009: Vitesse - Gelredome
010: Vitesse - Nieuw Monnikenhuize
011: Ajax - Amsterdam Arena
012: Feyenoord - de Kuip
013: Helmond Sport - de Braak
014: PSV Eindhoven - Philipsstadion
015: de Graafschap - de Vijverberg (Oud & Nieuw)
016: AZ Alkmaar - Alkmaarderhout
017: FC Twente - Arke Stadion
018: FC Den Bosch - de Vliert (2,3 & 4 tribune versie)
019: FC Utrecht - de Galgenwaard (Oud & Nieuw)
020: RCK Waalwijk - Mandemakers Stadion
021: Cambuur Leeuwarden - Cambuur Stadion
022: HFC Haarlem - Haarlem Stadion
023: NEC Nijmegen - de Goffert
024: RBC Roosendaal - Vast & Goed Stadion
025: Willem II - Willem II Stadion
026: Excelsior Rotterdam - Woudestein
027: sc Heerenveen - Abe Lenstra Stadion
028: FC Eindhoven - Jan Louwers Stadion
029: FC Zwolle - Oosterenk Stadion
030: FC Volendam - Kras Stadion
031: Ado Den Haag - Zuiderpark
032: VVV Venlo - De Koel
033: Go Ahead Eagles - Adelaarshorst
034: Sparta Rotterdam - Het Kasteel
035: Heracles Almelo - Polman Stadion
België:
036: KV Mechelen - Achter de Kazerne
037: Racing Mechelen - Oscar Vankesbeeck Stadion
038: Sint Truiden - Staaien (Oud)
039: KSV Bornem - Domein 'Het Breeven'
040: KSK Maldegem - Stadion Maurice de Waele
041: Royal Capellen FC - Stadion Jos van Wellen
042: KFC Verbroedering Geel - de Leunen
043: Koninklijke Beringen-Heusden-Zolder - Mijnstadion
044: K.A.S. Eupen - Kehrweg Stadion
045: RAEC Mons - Stade Charles Tondreau
046: KSK Ronse - Stade/Stadion Orphale Crucke
047: Crossing Schaerbeek - Stade du Crossing
048: Royal Antwerp FC - de Bosuil
Duitsland:
049: Alemannia Aachen - Tivoli
050: KSV Hessen Kassel - Auestadion
051: Hertha BSC - Olympia Stadion
052: 1. FC Köln - RheinEnergie Stadion
053: FC Schalke 04 - Veltins Arena
Italië:
054: Ac Milan - San Siro
Frankrijk:
055: Girondes de Bordeaux - Stade Chaban-Delmas
Engeland:
056: Ipswich Town FC - Portman Road
GVD,als we die ook al gaan meetellen mag ie er bij mij ook bij.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:12 schreef Barnet_Bee het volgende:
112. Arms Park -> vroeger in gevoetbald
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:16 schreef MaxPower het volgende:
Vast wel eens voorbijgekomen hier, maar dit blijft toch leuk om ooit eens te bezoeken:
[afbeelding]
+1 De Alkmaarder houtquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:08 schreef Superheld het volgende:
Nederland
1. Rat verlegh stadion
2. Beatrix stadion
3. De Kuip
4. Amsterdam Arena
5. Phillips Stadion
6. Abe lenstra stadion
7. Willem II Stadion
8. Zuiderpark
10. De goffert
11. Het kasteel
12. Vast & Goed Stadion
13. Stadion Galgenwaard
14. Arke stadion
15. Parkstad limburg stadion
16. GN Bouw stadion
17. De vijverberg
18. De Adelaarshorst
19. Mandemakers stadion
20. De Alkmaarder hout
Andere landen
21. Daknamstadion
22. Jan Breydel stadion
23. Celtic Park
24. St James’ Park
Spelen die ook wel eens gelijk thuis?quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
![]()
Hoe sterk moet je elkaar haten om beide stadions gewoon naast elkaar te zetten om toch maar niet in hetzelfde te moeten spelen ...![]()
Jij hebt De Berg er ook bijgezet mannetje. Die kan ikzelf er eigenlijk ook wel bijzetten, maar ik wacht tot 2 juni.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
GVD,als we die ook al gaan meetellen mag ie er bij mij ook bij.
klopt , maar in Nederland zouden ze zoiets zonder meer tot "krot" verklaren en afkeuren voor gebruik ...quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:46 schreef Pappie_Culo het volgende:
dat blijven toch de mooiste stadions....
Er zijn alleen plannen om dit stadion plat te gaan gooien. De club wil in 2008 in een nieuw stadion spelen. Erg jammer.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:46 schreef Pappie_Culo het volgende:
dat blijven toch de mooiste stadions....
Ik wou dit seizoen gaan kijken, maar al de wedstrijden van Bayern zijn uitverkocht. En om nu 800km te gaan rijden om 1860 te zien spelen, neen dank u.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is al iemand in het nieuwe stadiion van Bayern geweest?
De officiele naam is Matchroom Stadium (sponsor naam), maar iedereen noemt het Brisbane Road.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:36 schreef Pappie_Culo het volgende:
Matchroom? (Leyton Orient FC... wat een naam)
108. Boundary Park-Oldham Athleticquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
107. Het mooiste stadion waar ik ooit geweest ben,Bernabeu-Real Madrid
Ja,vorig jaar naar RC Lens- Nantes geweest..quote:Op zondag 23 april 2006 12:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vanavond spelen Lens en Westerlo?
Iemand ervaring met deze clubs?
Wel als je er met een paar duizend Arsenal-supporters bentquote:Op zondag 23 april 2006 12:11 schreef NeedeRadicals het volgende:
Goeie sfeer daar en mooi stadion. Alleen de stad Lens is niet zo heel erg gezellig.
Gelukkig staat dit stadion al op me lijstje!quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor diegene die nog een keer naar de LTU Arena in Dusseldorf wil gaan maar het niet zitten om naar een wedstrijd te gaan waar 5000 man op af komen is de finale van de World Bowl op 27 mei misschien een reden om te gaan. De kans dat de Amsterdam Admirals voor de 2e keer in de World Bowl staan is redelijk groot en het is ook leuk om er een dagje van te maken want voor de wedstrijd is er genoeg te doen om het stadion.
Ik weet niet hoe het met de kaartjes zit want American Football is behoorlijk populair in het Ruhr-gebied
Hier hetzelfdequote:Op donderdag 27 april 2006 10:38 schreef DarkShine het volgende:
Zondag komt de Gestelsedijk van Lommel erbij...
Serieus?quote:
24. Wagner en Partners Stadionquote:Op zaterdag 25 maart 2006 05:15 schreef Mindlight het volgende:
22. Berg en Bos
23. Sportpart Schoonenberg
quote:Nederland:
001: Roda JC - Kaalheide
002: Roda JC - Parkstad Limburg Stadion
003: MVV Maastricht - de Geusselt (Oud & Nieuw)
004: Fortuna Sittard - de Baandert
005: Fortuna Sittard - Wagners & Partner Stadion
006: NAC Breda - Rat Verlegh Stadion
007: BV Veendam - de Lange Leegte
008: FC Groningen - Oosterpark
009: Vitesse - Gelredome
010: Vitesse - Nieuw Monnikenhuize
011: Ajax - Amsterdam Arena
012: Feyenoord - de Kuip
013: Helmond Sport - de Braak
014: PSV Eindhoven - Philipsstadion
015: de Graafschap - de Vijverberg (Oud & Nieuw)
016: AZ Alkmaar - Alkmaarderhout
017: FC Twente - Arke Stadion
018: FC Den Bosch - de Vliert (2,3 & 4 tribune versie)
019: FC Utrecht - de Galgenwaard (Oud & Nieuw)
020: RCK Waalwijk - Mandemakers Stadion
021: Cambuur Leeuwarden - Cambuur Stadion
022: HFC Haarlem - Haarlem Stadion
023: NEC Nijmegen - de Goffert
024: RBC Roosendaal - Vast & Goed Stadion
025: Willem II - Willem II Stadion
026: Excelsior Rotterdam - Woudestein
027: sc Heerenveen - Abe Lenstra Stadion
028: FC Eindhoven - Jan Louwers Stadion
029: FC Zwolle - Oosterenk Stadion
030: FC Volendam - Kras Stadion
031: Ado Den Haag - Zuiderpark
032: VVV Venlo - De Koel
033: Go Ahead Eagles - Adelaarshorst
034: Sparta Rotterdam - Het Kasteel
035: Heracles Almelo - Polman Stadion
België:
036: KV Mechelen - Achter de Kazerne
037: Racing Mechelen - Oscar Vankesbeeck Stadion
038: Sint Truiden - Staaien (Oud)
039: KSV Bornem - Domein 'Het Breeven'
040: KSK Maldegem - Stadion Maurice de Waele
041: Royal Capellen FC - Stadion Jos van Wellen
042: KFC Verbroedering Geel - de Leunen
043: Koninklijke Beringen-Heusden-Zolder - Mijnstadion
044: K.A.S. Eupen - Kehrweg Stadion
045: RAEC Mons - Stade Charles Tondreau
046: KSK Ronse - Stade/Stadion Orphale Crucke
047: Crossing Schaerbeek - Stade du Crossing
048: Royal Antwerp FC - de Bosuil
049: KVSK United Overpelt-Lommel - Stedelijk Sportstadion
Duitsland:
050: Alemannia Aachen - Tivoli
051: KSV Hessen Kassel - Auestadion
052: Hertha BSC - Olympia Stadion
053: 1. FC Köln - RheinEnergie Stadion
054: FC Schalke 04 - Veltins Arena
Italië:
055: Ac Milan - San Siro
Frankrijk:
056: Girondes de Bordeaux - Stade Chaban-Delmas
Engeland:
057: Ipswich Town FC - Portman Road
Fortuna Dusseldorf - Roda JC 01-08-2006 19:00quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor diegene die nog een keer naar de LTU Arena in Dusseldorf wil gaan maar het niet zitten om naar een wedstrijd te gaan waar 5000 man op af komen is de finale van de World Bowl op 27 mei misschien een reden om te gaan. De kans dat de Amsterdam Admirals voor de 2e keer in de World Bowl staan is redelijk groot en het is ook leuk om er een dagje van te maken want voor de wedstrijd is er genoeg te doen om het stadion.
Ik weet niet hoe het met de kaartjes zit want American Football is behoorlijk populair in het Ruhr-gebied
Hoop eigenlijk dat het in het oude stadion van Dusseldorf gespeeld word...quote:Op maandag 1 mei 2006 13:57 schreef Robjuhhh het volgende:
Er komt ook nog Zulte-Waregem erbij Darkshine. Hoewel ik LTU Arena al op mijn lijstje heb staan. Heb even 1 keer binnen mogen kijken toen ik Dusseldorf was. Heb een oom daar wonen
En Roeselare.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:57 schreef Robjuhhh het volgende:
Er komt ook nog Zulte-Waregem erbij Darkshine. Hoewel ik LTU Arena al op mijn lijstje heb staan. Heb even 1 keer binnen mogen kijken toen ik Dusseldorf was. Heb een oom daar wonen
Ben je naar City v Fulham gegaan afgelopen week?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:04 schreef MaxPower het volgende:
30. City of Manchester Stadium
31. Old Trafford
Morgen een update met foto's denk ik.![]()
Ja. Was geweldig (de wedstrijd niet trouwens), zal morgen ff een verslagje schrijven.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:39 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ben je naar City v Fulham gegaan afgelopen week?
Tram toch?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:08 schreef MaxPower het volgende:
[Het metrostation Old Trafford. Dat ligt overigens nog een flink eind van het stadion...
Was mijn gedachte ook idd.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:47 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Tram toch?
Op jouw fotos ziet dat City stadium er nog best aardig uit.
Ja, het is inderdaad een tram, alleen ze noemen het Metrolink (kan ook het bedrijf zijn).quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:47 schreef Erasmusch het volgende:
Tram toch?
Ik vind het in ieder geval zeker geen lelijk stadion. En dan te bedenken dat ik voor het eerst op pad was met een digicam, vallen de foto's nog best mee.quote:Op jouw fotos ziet dat City stadium er nog best aardig uit.
Hier de url voor de foto's http://www.freewebs.com/doingthe116/union.htmquote:Op donderdag 4 mei 2006 03:01 schreef MaxPower het volgende:
Bij mij werken de foto's niet.
+1quote:Op zondag 23 april 2006 10:53 schreef Superheld het volgende:
+2
25. Polman stadion
26. Top oss stadion
Ik blijf dit het mooiste nog "bestaande" (nog eventjes toch) stadion ter wereld vinden. Ook al doet al die vergane glorie er zoveel aan daar ...quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:58 schreef Barnet_Bee het volgende:
Wat foto's van het Stade Joseph Marien:
Ik vind het ook de mooiste die ik tot nu toe gezien heb. Een stadion wat alles heeft.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik blijf dit het mooiste nog "bestaande" (nog eventjes toch) stadion ter wereld vinden. Ook al doet al die vergane glorie er zoveel aan daar ...
quote:Nieuw stadion voor Alemannia Aachen
Alemannia Aachen krijgt een nieuw stadion met ongeveer 30.000 plaatsen. De kosten bedragen 35 miljoen euro. De nieuwe thuishaven komt pal naast het huidige Tivoli-stadion te liggen. Dat stadion is sterk verouderd en voldoet niet meer aan de eisen van deze tijd. Desondanks heeft de Duitse voetbalbond Alemannia laten weten dat de naar de Bundesliga gepromoveerde club komend seizoen de thuiswedstrijden gewoon op Tivoli mag afwerken. De voorbereidingen op de komst van een nieuw stadion hebben jaren geduurd. Naast het stadion ligt ook de accommodatie van de Aachen-Laurensberger Rennverein (ALRV), waar tal van grote paardensportevenementen plaatsvinden zoals het CHIO Aken en (dit jaar) het WK. Gesteggel over de verdeling van de beschikbare ruimte alsmede onduidelijkheid over wie moet meebetalen aan de nieuwbouw vertraagden de besluitvorming. De suggestie van Aken om dan maar te verhuizen naar Würselen stuitte op felle protesten van de fans. De ALRV, Alemannia en de gemeente Aken hebben nu een plan gepresenteerd, waarin de voetbalclub een gedeelte van het terrein van de ALRV overneemt en daardoor naast het stadion vijf trainingsvelden kan aanleggen.
Wanneer met de bouw op het nieuwe sportpark Soers begonnen wordt is nog niet duidelijk. Omwonenden hebben namelijk de mogelijkheid protest aan te tekenen tegen de plannen.
Bron: DDL
110. Stade de France-Parijsquote:Op zondag 16 april 2006 23:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
108. Boundary Park-Oldham Athletic
109. Villa Park-Aston Villa
Even wat foto's van de ground:quote:Op zondag 7 mei 2006 11:03 schreef Barnet_Bee het volgende:
117. Nene Park -> Rushden & Diamonds
Dit seizoen was het nog League Two, maar volgend seizoen Conference.quote:Op zondag 21 mei 2006 13:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welk niveau speelt Rushden nu?
120. De Leunen -> Verbroedering Geelquote:Op zondag 21 mei 2006 20:14 schreef Barnet_Bee het volgende:
Vandaag trouwens:
118. Lyra Stadion -> K. Lyra TSV
119. 't Lisp -> Lierse SK
foto's volgen binnenkort.
Dat is toevallig. Ik wilde gisteren eigenlijk de dubbel Capellen-Geel doen, maar die wedstrijd van Capellen was me iets te vroeg. Was er veel volk van Antwerp en Beerschot bij Capellen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:34 schreef spurs het volgende:
79 Stadion "Jos van Wellen" - Royal Capellen FC
80 Gemeentelijk Stadion Vigor Wuitens - KFC Vigor Wuitens Hamme
Hoe laat is ie?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:20 schreef Barnet_Bee het volgende:
Morgen staat mijn voorlopig laatste wedstrijd van dit seizoen op het programma: KVSK United v Lierse SK.
Zijn mij geen Antwerp en Beerschot fans opgevallen bij Capellen. Bee stuur mij trouwens even een mailtje voor die foto's van Union Berlinquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:18 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Dat is toevallig. Ik wilde gisteren eigenlijk de dubbel Capellen-Geel doen, maar die wedstrijd van Capellen was me iets te vroeg. Was er veel volk van Antwerp en Beerschot bij Capellen?
Dat was dan allemaal vooraf gepraat van hooligans. Die zouden namelijk naar Capellen trekken, had ik gehoord.quote:Op zondag 28 mei 2006 10:53 schreef spurs het volgende:
[..]
Zijn mij geen Antwerp en Beerschot fans opgevallen bij Capellen. Bee stuur mij trouwens even een mailtje voor die foto's van Union Berlin
Ik ga wel denk ik, half uurtje van mijn huisquote:Op zondag 28 mei 2006 10:49 schreef spurs het volgende:
4 uur begint die match, heb ook wel zin om heen te gaan, maar geen behoefte om er alleen naar toe te gaan
Wat vond je van het stadion, publiek, club?quote:Op zondag 28 mei 2006 10:53 schreef spurs het volgende:
Gister overigens naar Rot Weiss Oberhausen tegen Carl Zeiss Jena geweest.
81 Rheinstadion - Rot Weiss Oberhausen
En die langs de Route soleilquote:Op zondag 28 mei 2006 21:16 schreef DutchGooner het volgende:
Dan zou ik graag alle stadions langs de M1 er ook bij willen tellen.
Richting Calais kom je er al aardig wat tegen.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:16 schreef DutchGooner het volgende:
Dan zou ik graag alle stadions langs de M1 er ook bij willen tellen.
Van buiten gezien als in speciaal ervoor naar toe rijden, maar eenmaal daar geen wedstrijd / een dicht hek / een norse bewaker tegenkomen.quote:
Het geweldig oerlelijke Paul Janes Stadion..... Zat je in het uitvak of tussen die clowns van Düsseldorf?quote:Op maandag 29 mei 2006 13:14 schreef Grunner het volgende:
+1 voor mij. Afgelopen zaterdag de wedstrijd Fortuna Düsseldorf - Holstein Kiel (3-0) bezocht.
57. Paul Janes Stadion, Düsseldorf (Dui)
In ieder geval de eerste intertoto wedstrijd van Twente,voorkeur gaat uit naar Kalmar in Zweden.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:32 schreef Barnet_Bee het volgende:
En, wat zijn de plannen van de groundhoppers hier voor volgend jaar?
eens klimmenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:32 schreef Barnet_Bee het volgende:
Hopen op een Amstelcup wedstrijd tegen NEC, AZ of Groningen. Misschien nog een wedstrijd buiten NL meepakken. Uitwedstrijdje met Standard ofzo.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:32 schreef Barnet_Bee het volgende:
Dat roep je al jarenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eens klimmen, lijstje minimaal verdubbelen, maarja dat is niet zo moelijk
ja en alleen jullie stadion is erbij gekomenquote:
In Engeland en Nederlandquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:32 schreef Barnet_Bee het volgende:
Misschien met Twente naar de uitwedstrijd van de intertoto. Een keer naar Schalke, Manchester United en hopelijk veel uitwedstrijden met FC Twente.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:32 schreef Barnet_Bee het volgende:
Dan vergeven we het jequote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja en alleen jullie stadion is erbij gekomen
En sinds vandaag:quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:51 schreef Gatalin het volgende:
1. Alkmaarderhout
2. Amsterdam ArenA
3. Arke Stadion
4. Gelredome
5. Oosterpark
In het buitenland ben ik geweest:
6. Loftus Road (GB)
7. Rhein Energie Stadion (Dld)
121. De Berg -> FC Wageningenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:17 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
120. De Leunen -> Verbroedering Geel
Zondag naar Leipzigquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:32 schreef Barnet_Bee het volgende:
En, wat zijn de plannen van de groundhoppers hier voor volgend dit jaar?
kan sinds afgelopen seizoen weer wedstrijden op zaterdag bezoeken, dat hielp ook erg mee.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:50 schreef Barnet_Bee het volgende:
Veel buitenlandse stadions erbij in een seizoen.
Ik kan volgend seizoen wedstrijden gaan bezoeken op zondag, aangezien ik mijn schoenen aan de wilgen heb gehangen. Ik denk dat ik daarom vaker naar de Belgische lagere klassen ga. Berchem, Rupel-Boom, Lyra en meer van dat soort clubs.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:59 schreef spurs het volgende:
[..]
kan sinds afgelopen seizoen weer wedstrijden op zaterdag bezoeken, dat hielp ook erg mee.
Was het iets tussen die teletoeters?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:58 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Nummer 51: Zentral Stadion, Leipzig![]()
Mwah... de sfeer in het stadion viel een beetje tegen...quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:53 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Was het iets tussen die teletoeters?
Jaquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:53 schreef MaxPower het volgende:
moeten die foto's zo fucking groot??
eens, erg jammer.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:37 schreef Barnet_Bee het volgende:
Die sintelbaan is wel gruwelijk lelijk. Dat vind ik sowieso een nadeel van de Duitse stadions; die vreselijke sintelbanen (ook al hebben ze ze proberen af te dekken).
Ik heb er niks op tegen, misschien omdat ik jaren op Kaalhei gestaan heb...quote:Op zondag 18 juni 2006 22:37 schreef Barnet_Bee het volgende:
Die sintelbaan is wel gruwelijk lelijk. Dat vind ik sowieso een nadeel van de Duitse stadions; die vreselijke sintelbanen (ook al hebben ze ze proberen af te dekken).
Pas een paar weken vantevoren meestal als er al geschoven wordt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:05 schreef Erasmusch het volgende:
Wanneer wordt meestal bekend welke wedstrijden uit de lower leagues naar zondag worden verschoven?
En hoe laat zijn die wedstrijden meestal? Noon kick-off is ook zondag toch?quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Pas een paar weken vantevoren meestal als er al geschoven wordt.
15.00 meestal en heel af en toe ook op andere tijden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:32 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
En hoe laat zijn die wedstrijden meestal? Noon kick-off is ook zondag toch?
Heb je foto's gemaakt? Ben vooral benieuwd naar het stadion van Essen, omdat ik daar komend seizoen naartoe wil gaan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:40 schreef Grunner het volgende:
+3
58. Ruhrstadion, Bochum (Dui)
59. Lohrheidestadion, Wattenscheid (Dui)
60. Georg-Melches-Stadion, Essen (Dui)
De voormalige westkurve is in de jaren 90 al gesloopt, staan nu party-tenten voor sponsoren. Ik vind het overigens wel een prachtig stadion, vooral als er een wedstrijd wordt gespeeld. Zeer goede, fanatieke sfeer daar. En zie dit soort stadions liever dan de huidige bouwpakketjes!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:32 schreef DRD het volgende:
Stadion van Essen mist (vorig jaar tenminste) een tribune achter 1 van de twee doelen. Uitvak zit op de lange zijde, met heel veel staantribunes. Vond het niet erg bijzonder, is oud.
Ben er 2x geweest afgelopen seizoen en zal er aankomend seizoen zeker weer een keer naartoe gaan. Sowieso als Jena daar speeltquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:16 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Essen vond ik 1 van mijn leukere trips. De staantribune op de lange zijde is echt de moeite, daar staat ook de spionkop. Leuke sfeer. Alleen een beetje een raar volk daar.
Zeker welquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:32 schreef appelsientje het volgende:
Zo ik ga ook maar eens mee doen
Klein lijstje... maar ik weet zeker dat jullie niet bij de laatste 2 zijn geweest
7. Telstra Stadion (Melbourne)
[afbeelding]
8. Stadion FC Sydney (sydney)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb foto's gemaakt, maar nog geen tijd gehad om ze online te zetten. Het stadion heeft inderdaad maar drie tribunes, waarvan twee grote staantribunes en één zittribune aan de lange zijde (waar ze aan het bouwen waren overigens). Ondanks de slechts drie tribunes kunnen er 23.000 man in. Hier zal je het voorlopig even mee moeten doen, van stadionwelt:quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:34 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Heb je foto's gemaakt? Ben vooral benieuwd naar het stadion van Essen, omdat ik daar komend seizoen naartoe wil gaan.
Een trip naar Ierland staat hier van 3 t/m 6 November op de agenda, natuurlijk wil ik zoveel mogelijk stadions bezoeken, maar ook afwachten wat de andere 14 willen.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:57 schreef Barnet_Bee het volgende:
Afgelopen week in Noord-Ierland en Ierland wat grounds en wedstrijden bezocht. Ontzettend gave grounds hebben ze daar. Dat wasz echt genieten. In tegenstelling tot het voetbal, want dat is erg matig. Foto's volgen nog.
122. The Oval -> Glentoran
123. Suffolk Road -> Donegal Celtic
124. Windsor Park -> Linfield FC
125. Seaview -> Crusaders
126. Solitude -> Cliftonville
127. Croke Park -> Ierland
128. Lansdowne Road -> Ierland
129. Tolka Park -> Shelbourne
130. Whitehall -> Home Park
131. Richmond Road -> St. Pats Athletic
132. Carlisle Grounds -> Bray Wanderers
133. Dalymouth -> Bohemians
Dat wordt wat als jullie alle dagen met zijn 14en steeds hetzelfde willen gaan doen, ze kunnen vast wel een ochtendje/dagje zonder je toch.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:27 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Een trip naar Ierland staat hier van 3 t/m 6 November op de agenda, natuurlijk wil ik zoveel mogelijk stadions bezoeken, maar ook afwachten wat de andere 14 willen.
Nog ergens wedstrijden gezien? Misschien een GAA-wedstrijd in Croke Park?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:59 schreef vitazz het volgende:
Even een update, oa na een paar dagen Barcelona....
112 Dublin: Croke Park
113 Barcelona Camp Nou:
114 Barcelona:Mini Estadi
115 Barcelona:Estado Olimpic de Montjuic
Ik ben hier ook geweest, alleen vroeg ik me af of deze wel telde. Is het ook een voetbalstadion dan?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:59 schreef vitazz het volgende:
115 Barcelona:Estado Olimpic de Montjuic
Ja ik was hier in het weekend van St Patrick's Day. Heb finales van hurling én gaelic football gezien.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:27 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Nog ergens wedstrijden gezien? Misschien een GAA-wedstrijd in Croke Park?
Ok,quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:35 schreef Barnet_Bee het volgende:
Van Espanyol.
Ik vond het best leuke sporten en niet zo onbegrijpelijk als ik had gedacht. Heb je ook de stadiontour gedaan?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:29 schreef vitazz het volgende:
[..]
Ja ik was hier in het weekend van St Patrick's Day. Heb finales van hurling én gaelic football gezien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |