Blackburn-Arsenal (1-0)quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:19 schreef Barnet_Bee het volgende:
Welke wedstrijden heb je gezien, Evertje?
Wat vond je van die stadions?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:08 schreef Evertje het volgende:
[..]
Blackburn-Arsenal (1-0)
Bolton - Fulham (2-1)
Jammergenoeg geen tijd meer gehad om stadions in Liverpool te bezoeken.
2 Rukbakken op 1 dag maakt 1 aardig stadion en je hebt ze gelijk gehad dan.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:26 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Waarom heb jij dan de hele tijd zitten zeuren om de dubbel Bolton/Blackburn op 15 april?
Blackburn vond ik wat tegenvallen.quote:
Stade de France heb je al?quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:01 schreef DutchGooner het volgende:
Eind van de maand Pompey erbij en met pasen nog eens 3 in Engeland.
Dat was het wel denk ik voor dit seizoen
quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:51 schreef Gatalin het volgende:
Leuk topic
Ik ben niet zo'n bezoeker, maar toch eens een lijstje maken:
1. Alkmaarderhout
2. Amsterdam ArenA
3. Arke Stadion
4. Gelredome
5. Oosterpark
In het buitenland ben ik geweest:
6. Loftus Road (GB)
7. Rhein Energie Stadion (Dld)
Waarschijnlijk komt er dit seizoen geen meer bij
gelukkig komt er bij mij dit seizoen waarschijnlijk nog wel een stadion bijquote:
Mocht AZ de bekerfinale halen, dan komt De Kuip er nog bij, anders is het wachten tot (de voorbereiding op) komend seizoenquote:Op woensdag 15 maart 2006 01:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gelukkig komt er bij mij dit seizoen waarschijnlijk nog wel een stadion bij
die komen niet in de bekerfinalequote:Op woensdag 15 maart 2006 02:00 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Mocht AZ de bekerfinale halen, dan komt De Kuip er nog bij, anders is het wachten tot (de voorbereiding op) komend seizoen
Ewood Park ben ik nooit geweest, maar daar zitten altijd zo weinig man (tegen Liverpool zal dat wel anders zijn geweest) en spreekt me daarom niet zo aan. Reebok Stadium ben ik weleens geweest (groundhoppen) en lijkt van boven net op een wc. Ook niet echt mijn favoriete stadion.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:40 schreef Evertje het volgende:
[..]
Blackburn vond ik wat tegenvallen.
En ja dat Reebok Stadium staat in de middle of nowhere dus die heeft ook niet de uitstraling die je verwacht bij een Engels stadion.
Tering zeg,die zou ik ook graag willen meemaken.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:57 schreef Barnet_Bee het volgende:
Oldham Athletic v Barnsley (15 april)
Aston Villa v Birmingham City (16 april)
Preston North End v Wolves (17 april)
En dan willen er mensen liever naar Arsenal v WBA. Onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tering zeg,die zou ik ook graag willen meemaken.
Heb je trouwens kaartjes voor de Brum derby?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:04 schreef Barnet_Bee het volgende:
Kaartjes voor de Brum-derby zijn makkelijk te krijgen via Rob_Mill-travel.
Daar gaat het wat mij betrefd altijd omquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Gaat het nu om stadions met wedstrijdbezoek?
nee, stadionbezoek opzich is genoegquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Gaat het nu om stadions met wedstrijdbezoek?
Ik bedoelde natuurlijk Dokkie-travel. Ik haal die twee altijd door elkaar.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
![]()
OK dan,ik heb 4 kaartjes voor die wedstrijd maar hoor net dat ik een kaartje over heb omdat een Tilburgse metgezel niet meegaat.
Ik vind dat wel een vereiste eigenlijk. Een stadion is toch gemaakt om in te voetballen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Daar gaat het wat mij betrefd altijd om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |