kan sinds afgelopen seizoen weer wedstrijden op zaterdag bezoeken, dat hielp ook erg mee.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:50 schreef Barnet_Bee het volgende:
Veel buitenlandse stadions erbij in een seizoen.
Ik kan volgend seizoen wedstrijden gaan bezoeken op zondag, aangezien ik mijn schoenen aan de wilgen heb gehangen. Ik denk dat ik daarom vaker naar de Belgische lagere klassen ga. Berchem, Rupel-Boom, Lyra en meer van dat soort clubs.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:59 schreef spurs het volgende:
[..]
kan sinds afgelopen seizoen weer wedstrijden op zaterdag bezoeken, dat hielp ook erg mee.
Was het iets tussen die teletoeters?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:58 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Nummer 51: Zentral Stadion, Leipzig![]()
Mwah... de sfeer in het stadion viel een beetje tegen...quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:53 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Was het iets tussen die teletoeters?
Jaquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:53 schreef MaxPower het volgende:
moeten die foto's zo fucking groot??
eens, erg jammer.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:37 schreef Barnet_Bee het volgende:
Die sintelbaan is wel gruwelijk lelijk. Dat vind ik sowieso een nadeel van de Duitse stadions; die vreselijke sintelbanen (ook al hebben ze ze proberen af te dekken).
Ik heb er niks op tegen, misschien omdat ik jaren op Kaalhei gestaan heb...quote:Op zondag 18 juni 2006 22:37 schreef Barnet_Bee het volgende:
Die sintelbaan is wel gruwelijk lelijk. Dat vind ik sowieso een nadeel van de Duitse stadions; die vreselijke sintelbanen (ook al hebben ze ze proberen af te dekken).
Pas een paar weken vantevoren meestal als er al geschoven wordt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:05 schreef Erasmusch het volgende:
Wanneer wordt meestal bekend welke wedstrijden uit de lower leagues naar zondag worden verschoven?
En hoe laat zijn die wedstrijden meestal? Noon kick-off is ook zondag toch?quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Pas een paar weken vantevoren meestal als er al geschoven wordt.
15.00 meestal en heel af en toe ook op andere tijden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:32 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
En hoe laat zijn die wedstrijden meestal? Noon kick-off is ook zondag toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |