En Roeselare.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:57 schreef Robjuhhh het volgende:
Er komt ook nog Zulte-Waregem erbij Darkshine. Hoewel ik LTU Arena al op mijn lijstje heb staan. Heb even 1 keer binnen mogen kijken toen ik Dusseldorf was. Heb een oom daar wonen
Ben je naar City v Fulham gegaan afgelopen week?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:04 schreef MaxPower het volgende:
30. City of Manchester Stadium
31. Old Trafford
Morgen een update met foto's denk ik.![]()
Ja. Was geweldig (de wedstrijd niet trouwens), zal morgen ff een verslagje schrijven.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:39 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ben je naar City v Fulham gegaan afgelopen week?
Tram toch?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:08 schreef MaxPower het volgende:
[Het metrostation Old Trafford. Dat ligt overigens nog een flink eind van het stadion...
Was mijn gedachte ook idd.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:47 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Tram toch?
Op jouw fotos ziet dat City stadium er nog best aardig uit.
Ja, het is inderdaad een tram, alleen ze noemen het Metrolink (kan ook het bedrijf zijn).quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:47 schreef Erasmusch het volgende:
Tram toch?
Ik vind het in ieder geval zeker geen lelijk stadion. En dan te bedenken dat ik voor het eerst op pad was met een digicam, vallen de foto's nog best mee.quote:Op jouw fotos ziet dat City stadium er nog best aardig uit.
Hier de url voor de foto's http://www.freewebs.com/doingthe116/union.htmquote:Op donderdag 4 mei 2006 03:01 schreef MaxPower het volgende:
Bij mij werken de foto's niet.
+1quote:Op zondag 23 april 2006 10:53 schreef Superheld het volgende:
+2
25. Polman stadion
26. Top oss stadion
Ik blijf dit het mooiste nog "bestaande" (nog eventjes toch) stadion ter wereld vinden. Ook al doet al die vergane glorie er zoveel aan daar ...quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:58 schreef Barnet_Bee het volgende:
Wat foto's van het Stade Joseph Marien:
Ik vind het ook de mooiste die ik tot nu toe gezien heb. Een stadion wat alles heeft.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik blijf dit het mooiste nog "bestaande" (nog eventjes toch) stadion ter wereld vinden. Ook al doet al die vergane glorie er zoveel aan daar ...
quote:Nieuw stadion voor Alemannia Aachen
Alemannia Aachen krijgt een nieuw stadion met ongeveer 30.000 plaatsen. De kosten bedragen 35 miljoen euro. De nieuwe thuishaven komt pal naast het huidige Tivoli-stadion te liggen. Dat stadion is sterk verouderd en voldoet niet meer aan de eisen van deze tijd. Desondanks heeft de Duitse voetbalbond Alemannia laten weten dat de naar de Bundesliga gepromoveerde club komend seizoen de thuiswedstrijden gewoon op Tivoli mag afwerken. De voorbereidingen op de komst van een nieuw stadion hebben jaren geduurd. Naast het stadion ligt ook de accommodatie van de Aachen-Laurensberger Rennverein (ALRV), waar tal van grote paardensportevenementen plaatsvinden zoals het CHIO Aken en (dit jaar) het WK. Gesteggel over de verdeling van de beschikbare ruimte alsmede onduidelijkheid over wie moet meebetalen aan de nieuwbouw vertraagden de besluitvorming. De suggestie van Aken om dan maar te verhuizen naar Würselen stuitte op felle protesten van de fans. De ALRV, Alemannia en de gemeente Aken hebben nu een plan gepresenteerd, waarin de voetbalclub een gedeelte van het terrein van de ALRV overneemt en daardoor naast het stadion vijf trainingsvelden kan aanleggen.
Wanneer met de bouw op het nieuwe sportpark Soers begonnen wordt is nog niet duidelijk. Omwonenden hebben namelijk de mogelijkheid protest aan te tekenen tegen de plannen.
Bron: DDL
110. Stade de France-Parijsquote:Op zondag 16 april 2006 23:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
108. Boundary Park-Oldham Athletic
109. Villa Park-Aston Villa
Even wat foto's van de ground:quote:Op zondag 7 mei 2006 11:03 schreef Barnet_Bee het volgende:
117. Nene Park -> Rushden & Diamonds
Dit seizoen was het nog League Two, maar volgend seizoen Conference.quote:Op zondag 21 mei 2006 13:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welk niveau speelt Rushden nu?
120. De Leunen -> Verbroedering Geelquote:Op zondag 21 mei 2006 20:14 schreef Barnet_Bee het volgende:
Vandaag trouwens:
118. Lyra Stadion -> K. Lyra TSV
119. 't Lisp -> Lierse SK
foto's volgen binnenkort.
Dat is toevallig. Ik wilde gisteren eigenlijk de dubbel Capellen-Geel doen, maar die wedstrijd van Capellen was me iets te vroeg. Was er veel volk van Antwerp en Beerschot bij Capellen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:34 schreef spurs het volgende:
79 Stadion "Jos van Wellen" - Royal Capellen FC
80 Gemeentelijk Stadion Vigor Wuitens - KFC Vigor Wuitens Hamme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |