Hoe laat is ie?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:20 schreef Barnet_Bee het volgende:
Morgen staat mijn voorlopig laatste wedstrijd van dit seizoen op het programma: KVSK United v Lierse SK.

Zijn mij geen Antwerp en Beerschot fans opgevallen bij Capellen. Bee stuur mij trouwens even een mailtje voor die foto's van Union Berlinquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:18 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Dat is toevallig. Ik wilde gisteren eigenlijk de dubbel Capellen-Geel doen, maar die wedstrijd van Capellen was me iets te vroeg. Was er veel volk van Antwerp en Beerschot bij Capellen?

Dat was dan allemaal vooraf gepraat van hooligans. Die zouden namelijk naar Capellen trekken, had ik gehoord.quote:Op zondag 28 mei 2006 10:53 schreef spurs het volgende:
[..]
Zijn mij geen Antwerp en Beerschot fans opgevallen bij Capellen. Bee stuur mij trouwens even een mailtje voor die foto's van Union Berlin

Ik ga wel denk ik, half uurtje van mijn huisquote:Op zondag 28 mei 2006 10:49 schreef spurs het volgende:
4 uur begint die match, heb ook wel zin om heen te gaan, maar geen behoefte om er alleen naar toe te gaan

Wat vond je van het stadion, publiek, club?quote:Op zondag 28 mei 2006 10:53 schreef spurs het volgende:
Gister overigens naar Rot Weiss Oberhausen tegen Carl Zeiss Jena geweest.
81 Rheinstadion - Rot Weiss Oberhausen

En die langs de Route soleilquote:Op zondag 28 mei 2006 21:16 schreef DutchGooner het volgende:
Dan zou ik graag alle stadions langs de M1 er ook bij willen tellen.

Richting Calais kom je er al aardig wat tegen.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:16 schreef DutchGooner het volgende:
Dan zou ik graag alle stadions langs de M1 er ook bij willen tellen.

Van buiten gezien als in speciaal ervoor naar toe rijden, maar eenmaal daar geen wedstrijd / een dicht hek / een norse bewaker tegenkomen.quote:

Het geweldig oerlelijke Paul Janes Stadion..... Zat je in het uitvak of tussen die clowns van Düsseldorf?quote:Op maandag 29 mei 2006 13:14 schreef Grunner het volgende:
+1 voor mij. Afgelopen zaterdag de wedstrijd Fortuna Düsseldorf - Holstein Kiel (3-0) bezocht.
57. Paul Janes Stadion, Düsseldorf (Dui)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |