Hoe laat is ie?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:20 schreef Barnet_Bee het volgende:
Morgen staat mijn voorlopig laatste wedstrijd van dit seizoen op het programma: KVSK United v Lierse SK.
Zijn mij geen Antwerp en Beerschot fans opgevallen bij Capellen. Bee stuur mij trouwens even een mailtje voor die foto's van Union Berlinquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:18 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Dat is toevallig. Ik wilde gisteren eigenlijk de dubbel Capellen-Geel doen, maar die wedstrijd van Capellen was me iets te vroeg. Was er veel volk van Antwerp en Beerschot bij Capellen?
Dat was dan allemaal vooraf gepraat van hooligans. Die zouden namelijk naar Capellen trekken, had ik gehoord.quote:Op zondag 28 mei 2006 10:53 schreef spurs het volgende:
[..]
Zijn mij geen Antwerp en Beerschot fans opgevallen bij Capellen. Bee stuur mij trouwens even een mailtje voor die foto's van Union Berlin
Ik ga wel denk ik, half uurtje van mijn huisquote:Op zondag 28 mei 2006 10:49 schreef spurs het volgende:
4 uur begint die match, heb ook wel zin om heen te gaan, maar geen behoefte om er alleen naar toe te gaan
Wat vond je van het stadion, publiek, club?quote:Op zondag 28 mei 2006 10:53 schreef spurs het volgende:
Gister overigens naar Rot Weiss Oberhausen tegen Carl Zeiss Jena geweest.
81 Rheinstadion - Rot Weiss Oberhausen
En die langs de Route soleilquote:Op zondag 28 mei 2006 21:16 schreef DutchGooner het volgende:
Dan zou ik graag alle stadions langs de M1 er ook bij willen tellen.
Richting Calais kom je er al aardig wat tegen.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:16 schreef DutchGooner het volgende:
Dan zou ik graag alle stadions langs de M1 er ook bij willen tellen.
Van buiten gezien als in speciaal ervoor naar toe rijden, maar eenmaal daar geen wedstrijd / een dicht hek / een norse bewaker tegenkomen.quote:
Het geweldig oerlelijke Paul Janes Stadion..... Zat je in het uitvak of tussen die clowns van Düsseldorf?quote:Op maandag 29 mei 2006 13:14 schreef Grunner het volgende:
+1 voor mij. Afgelopen zaterdag de wedstrijd Fortuna Düsseldorf - Holstein Kiel (3-0) bezocht.
57. Paul Janes Stadion, Düsseldorf (Dui)
In ieder geval de eerste intertoto wedstrijd van Twente,voorkeur gaat uit naar Kalmar in Zweden.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:32 schreef Barnet_Bee het volgende:
En, wat zijn de plannen van de groundhoppers hier voor volgend jaar?
eens klimmenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:32 schreef Barnet_Bee het volgende:
Hopen op een Amstelcup wedstrijd tegen NEC, AZ of Groningen. Misschien nog een wedstrijd buiten NL meepakken. Uitwedstrijdje met Standard ofzo.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:32 schreef Barnet_Bee het volgende:
Dat roep je al jarenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eens klimmen, lijstje minimaal verdubbelen, maarja dat is niet zo moelijk
ja en alleen jullie stadion is erbij gekomenquote:
In Engeland en Nederlandquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:32 schreef Barnet_Bee het volgende:
Misschien met Twente naar de uitwedstrijd van de intertoto. Een keer naar Schalke, Manchester United en hopelijk veel uitwedstrijden met FC Twente.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:32 schreef Barnet_Bee het volgende:
Dan vergeven we het jequote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja en alleen jullie stadion is erbij gekomen
En sinds vandaag:quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:51 schreef Gatalin het volgende:
1. Alkmaarderhout
2. Amsterdam ArenA
3. Arke Stadion
4. Gelredome
5. Oosterpark
In het buitenland ben ik geweest:
6. Loftus Road (GB)
7. Rhein Energie Stadion (Dld)
121. De Berg -> FC Wageningenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:17 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
120. De Leunen -> Verbroedering Geel
Zondag naar Leipzigquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:32 schreef Barnet_Bee het volgende:
En, wat zijn de plannen van de groundhoppers hier voor volgend dit jaar?
kan sinds afgelopen seizoen weer wedstrijden op zaterdag bezoeken, dat hielp ook erg mee.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:50 schreef Barnet_Bee het volgende:
Veel buitenlandse stadions erbij in een seizoen.
Ik kan volgend seizoen wedstrijden gaan bezoeken op zondag, aangezien ik mijn schoenen aan de wilgen heb gehangen. Ik denk dat ik daarom vaker naar de Belgische lagere klassen ga. Berchem, Rupel-Boom, Lyra en meer van dat soort clubs.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:59 schreef spurs het volgende:
[..]
kan sinds afgelopen seizoen weer wedstrijden op zaterdag bezoeken, dat hielp ook erg mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |