Ik heb geen vakantie gehad maar een rustig weekend. En ik voel me er nix beter doorquote:Op maandag 27 februari 2006 10:34 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Zin ja..
is hier ver te vinden... eerste dag na je vakantie is altijd de zwaarste (ook de laatste dag voor je vakantie..)
Shit zeg..... daar heb ik zin inquote:Op maandag 27 februari 2006 10:37 schreef Ynske het volgende:
ha, heb zin om oma's appelbegnetdingens te gaan bakken...
niet dat ik dat kan, maar dat is een detail
Zal ik happen?quote:Op maandag 27 februari 2006 10:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah of het klagen over dat ze geen vrij hebben omdat ze moeten leren voor tentamens etc. terwijl als ze de boel tijdens de lessen bij gehouden hadden nu niet veel meer hoefden te doen
Ik had et al gedaanquote:
Diepgaandquote:
Will do.quote:
Als jij beter bij je Flash lessen had opgelet had je nu die opdracht klaar.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah of het klagen over dat ze geen vrij hebben omdat ze moeten leren voor tentamens etc. terwijl als ze de boel tijdens de lessen bij gehouden hadden nu niet veel meer hoefden te doen
Dat is het antwoord, An. Niet noodzakelijk hetzelfdequote:Op maandag 27 februari 2006 10:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is 42. Die hoef je toch echt niet te zoeken.
Wat was de vraag ook alweer?quote:Op maandag 27 februari 2006 10:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is het antwoord, An. Niet noodzakelijk hetzelfde.
lieve schat, daar heb ik geen normale lessen in gehadquote:Op maandag 27 februari 2006 10:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Will do.
[..]
Als jij beter bij je Flash lessen had opgelet had je nu die opdracht klaar.
Hoeveel bier je op hebt dit weekend... ik hoorde iets over 42quote:
Aangepaste lessen omdat je nooit kwamquote:Op maandag 27 februari 2006 10:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
lieve schat, daar heb ik geen normale lessen in gehad
Dan raad ik jequote:Op maandag 27 februari 2006 10:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
lieve schat, daar heb ik geen normale lessen in gehad
Geen. Ziek op bed gelegenquote:Op maandag 27 februari 2006 10:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoeveel bier je op hebt dit weekend... ik hoorde iets over 42
open die zelf maar eens, en zie dat je daar niets aan hebtquote:
Opzich zijn die boeken niet super slecht.... ze gaan alleen weinig diep in op dingen maar als opstapquote:
Ik heb geen behoefte aan Flash (iets met echte programmeurs doen iets met Assemblyquote:Op maandag 27 februari 2006 10:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
open die zelf maar eens, en zie dat je daar niets aan hebt
Matig.... er zijn veel mensen ziek. Ik hoop zelf op de been te blijvenquote:
en laat het daar nu zittenquote:Op maandag 27 februari 2006 10:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Opzich zijn die boeken niet super slecht.... ze gaan alleen weinig diep in op dingen maar als opstap![]()
Tsja... ik zou ze zelf ook nooit kopen die boekenquote:
Dat zou kunnenquote:Op maandag 27 februari 2006 10:46 schreef Anthraxx het volgende:
[afbeelding]
Deze zou ook kunnen helpen
quote:Op maandag 27 februari 2006 10:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte aan Flash (iets met echte programmeurs doen iets met Assembly). Hooguit Flash memory
.
Nadat bij een van onze exprojectleiders het boek Management voor Dummies werd ontdekt ben ik het nut van dergelijke boeken in gaan zien, al was het maar als bron van vermaakquote:Op maandag 27 februari 2006 10:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Tsja... ik zou ze zelf ook nooit kopen die boeken
Regel dan een boek waar je wel wat aan hebt ipv. door te modderen.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
open die zelf maar eens, en zie dat je daar niets aan hebt
Mee eens! Mooi verhaal ookquote:Op maandag 27 februari 2006 10:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nadat bij een van onze exprojectleiders het boek Management voor Dummies werd ontdekt ben ik het nut van dergelijke boeken in gaan zien, al was het maar als bron van vermaak.
Ik noem het kunstenaarsquote:
Het zijn goede introductie boeken voor de echte nitwits.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nadat bij een van onze exprojectleiders het boek Management voor Dummies werd ontdekt ben ik het nut van dergelijke boeken in gaan zien, al was het maar als bron van vermaak.
tis klaar hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 10:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Regel dan een boek waar je wel wat aan hebt ipv. door te modderen.
Ja... lul maar stomquote:
Voor je volgende klus waar je dan weer anderhalve week te lang op zit te ploeteren dan?quote:
[quote:
] [
] [
]
Mooi woord... "nitwit"quote:Op maandag 27 februari 2006 10:49 schreef Anthraxx het volgende:
Het zijn goede introductie boeken voor de echte nitwits.
rot toch opquote:Op maandag 27 februari 2006 10:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
[ [afbeelding] ] [ [afbeelding] ] [ [afbeelding] ]
Ze hebben je nu op de afdeling Koffie en Thee gezet en iemand die het wel af kan handelen het op laten lossen?
Voor een thee graagquote:
Goed dat je het mij helpt herinneren. Ik moet inderdaad even naar buiten om wat spullen te halen.quote:
Exact. Ik neem 's ochtends plaats achter mijn toetsenbord, gooi de slippen van mijn jas over mijn pianokruk, geef een minzaam knikje aan het publiek en met een florissant gebaar speel ik een nieuw hoofdstuk in mijn magnum opus in.quote:
Ik zou beginnen met Fok!quote:Op maandag 27 februari 2006 10:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Exact. Ik neem 's ochtends plaats achter mijn toetsenbord, gooi de slippen van mijn jas over mijn pianokruk, geef een minzaam knikje aan het publiek en met een florissant gebaar speel ik een nieuw hoofdstuk in mijn magnum opus in.
Dat óf ik lees eerst even de headlines op Fok!.
Dat klinkt dan wel weer tofquote:Op maandag 27 februari 2006 10:54 schreef Anthraxx het volgende:
Ik durf hier niet meer te zeuren over het feit dat ik nog een (infrarood) afstandsbediening hardware matig moet programmeren. Maar ik kom er wel uit. Het gaat in ieder geval niet langer dan 1 jaar duren.
Hehe, waar komt dit vandaan?quote:Op maandag 27 februari 2006 10:36 schreef Ynske het volgende:
ha, heb zin om oma's appelbegnetdingens te gaan bakken...
niet dat ik dat kan, maar dat is een detail
* Litpho geeft Annie een klusje in LISP *quote:Op maandag 27 februari 2006 10:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alles wat niet in ActionScript gemaakt wordt is tof.
Zegt me (gelukkig) nix. Ik ken alleen c++ / pascal / Java gerelateerde shitquote:Op maandag 27 februari 2006 10:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alles wat niet in ActionScript gemaakt wordt is tof.
Het woord wat we zochten was badpak.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:55 schreef Pheno het volgende:
Badhanddoek
ActionScript is een taal die pubers van 14 meestal gebruiken om iets met een website te prutsen.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Zegt me (gelukkig) nix. Ik ken alleen c++ / pascal / Java gerelateerde shit
Je kan te ver gaan.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
* Litpho geeft Annie een klusje in LISP *
Ik geloof je meteenquote:Op maandag 27 februari 2006 10:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
ActionScript is een taal die pubers van 14 meestal gebruiken om iets met een website te prutsen.
* Moks-alert *quote:Op maandag 27 februari 2006 11:05 schreef Mokster het volgende:
* Nerd-alert!! *
Indeed... schandaligquote:Op maandag 27 februari 2006 11:05 schreef Mokster het volgende:
* Nerd-alert!! *
Daarom heb ik ook geen vriendenquote:Op maandag 27 februari 2006 11:05 schreef Mokster het volgende:
* Nerd-alert!! *
Je hebt je pc tochquote:
juist!quote:Op maandag 27 februari 2006 11:05 schreef Mokster het volgende:
* Nerd-alert!! *
quote:Op maandag 27 februari 2006 11:17 schreef nixxx het volgende:
tijd voor een vroege lunch.. worst met 2 uiteinden
Geen piemollll !quote:
unoxquote:
Ik heb nooit ontkent een nerd te zijn.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:05 schreef Mokster het volgende:
* Nerd-alert!! *
ik ben een nieuwkomer hierquote:Op maandag 27 februari 2006 10:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben drastisch aan het minderen, maar over het algemeen behoor ik hier inmiddels tot het meubilair
Was de uitspraak niet: eens een nerd, altijd een nerd...quote:Op maandag 27 februari 2006 11:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb nooit ontkent een nerd te zijn.
En beter nu dan zodadelijk op mijn date
* Stalk alert *quote:Op maandag 27 februari 2006 11:25 schreef MoChe het volgende:
[..]
ik ben een nieuwkomer hiermaar ik zag net aan je postgeschiedenis dat je hier idd wel erg vaak komt jah
![]()
Unox zuigt.. plastic zak worsten..quote:
Riiiight.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:26 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Was de uitspraak niet: eens een nerd, altijd een nerd...
Die date van je kun je dus wel afzeggen..![]()
bekritiseer je mijn worst!quote:Op maandag 27 februari 2006 11:28 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Unox zuigt.. plastic zak worsten..![]()
Hema worst! (tenminste die vond ik vroeger altijd erg goed..)
hij liever dan ikquote:Op maandag 27 februari 2006 11:30 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij zo'n dubbele dildo als lunch..![]()
It's wat is says!quote:
ik heb altijd zinquote:
Have fun!quote:Op maandag 27 februari 2006 11:18 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb nooit ontkent een nerd te zijn.
En beter nu dan zodadelijk op mijn date
Zoiets ja, De verpakking laat je altijd een grotere worst verwachten, dan dat er eigenlijk inzit.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
bekritiseer je mijn worst!
is lekker genoeg voor op brood.. maar die hema worsten zijn idd
Don't even ask.quote:
Ik geloof dat niemand het begrijpt.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik begrijp m ook niet helemaal, maar ik nam aan dat het wel weer aan mij zou liggen...![]()
Zoals gewoonlijk is dat uiteraard een afweging tussen kwaliteit en kwantiteit, alhoewel ik me heb laten vertellen dat het een fabeltje schijnt te zijn dat gebrek aan kwantiteit meestal wordt goedgemaakt met kwaliteitquote:Op maandag 27 februari 2006 11:47 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Zoiets ja, De verpakking laat je altijd een grotere worst verwachten, dan dat er eigenlijk inzit.
Size does matter, als je weet hoeveel je er voor betaald..
Zoeken de zin om te werken... of wat anders denk...quote:Op maandag 27 februari 2006 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Don't even ask.
Ik weet het namelijk ook niet![]()
nou.. deze worst was in de aanbieding, dus dan wordt de prijs/kwaliteit/kwantiteit verhouding een stuk beterquote:Op maandag 27 februari 2006 11:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk is dat uiteraard een afweging tussen kwaliteit en kwantiteit, alhoewel ik me heb laten vertellen dat het een fabeltje schijnt te zijn dat gebrek aan kwantiteit meestal wordt goedgemaakt met kwaliteit.
Waarom zou je geen zin hebben in werkenquote:Op maandag 27 februari 2006 11:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Zoeken de zin om te werken... of wat anders denk...
ofzo
zoiets
weet ik veel
Je gooit jezelf in de uitverkoop?quote:Op maandag 27 februari 2006 11:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou.. deze worst was in de aanbieding, dus dan wordt de prijs/kwaliteit/kwantiteit verhouding een stuk beter
Nee.. de worst die ik nu in mijn mond hebquote:
Weet niet.... omdat het klote is?quote:Op maandag 27 februari 2006 11:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou je geen zin hebben in werken
is t lekker ?quote:Op maandag 27 februari 2006 11:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nee.. de worst die ik nu in mijn mond heb
ja was een lekkere Gelderse rookworstquote:
Op het worsten vlak gaat die stelling in rook(worst) op. Kijk naar de knak worstjes...die smaken totaal niet..mits je ze een overdosis mosterd en ketchup geeft..quote:Op maandag 27 februari 2006 11:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk is dat uiteraard een afweging tussen kwaliteit en kwantiteit, alhoewel ik me heb laten vertellen dat het een fabeltje schijnt te zijn dat gebrek aan kwantiteit meestal wordt goedgemaakt met kwaliteit.
Gelderse rookworst..quote:Op maandag 27 februari 2006 11:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja was een lekkere Gelderse rookworst
Ga naar zeeuws-vlaanderen en laat je worst roken en proeven.. dan weet je het antwoord op deze groote vraagh des levenschquote:Op maandag 27 februari 2006 12:00 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Gelderse rookworst..
Hoe smaakt de Zeeuws-Vlaamse rookworst dan, vraag ik me af.. (zeeuws Vlaanderen heeft waarschijnlijk nooit gewonnen in de rookworsten competitie van Unox ofzo..)
Geldersquote:Op maandag 27 februari 2006 11:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja was een lekkere Gelderse rookworst
Nah, liever niet..zodra ik dat gebied in kom met mijn worst in mijn hand, zal ik vermoedelijk aangeklaagd worden wegens het plegen van een zeden delict.. (verklaart ook waarom Zeeuws Vlaanderen het niet gewonnen heeft van de Unox Nationale rookworsten competitie..ofzo)quote:Op maandag 27 februari 2006 12:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ga naar zeeuws-vlaanderen en laat je worst roken en proeven.. dan weet je het antwoord op deze groote vraagh des levensch
De zin van de worst..of zin in een worstquote:Op maandag 27 februari 2006 12:08 schreef marcb1974 het volgende:
Welke zin zoek ik?
valt toch wel meequote:Op maandag 27 februari 2006 11:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Weet niet.... omdat het klote is?
Valt ook wel weer meequote:
Zelfs niet naar mosterd en ketchup?quote:Op maandag 27 februari 2006 11:57 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Kijk naar de knak worstjes...die smaken totaal niet..mits je ze een overdosis mosterd en ketchup geeft..
Gelderland de gekstuh. Of zo.quote:
Jah... ofzoquote:
To Bifi or not to Bifi..THAT's the questionquote:Op maandag 27 februari 2006 12:13 schreef nixxx het volgende:
To worst or not to worst.. that is the question...
Ik woon er mijn hele leven alquote:Op maandag 27 februari 2006 12:19 schreef Pheno het volgende:
Ik ga straks iets verder in Gelderland wonen
Ik ga straks koffie drinken.. maar nu eerst zettenquote:Op maandag 27 februari 2006 12:19 schreef Pheno het volgende:
Ik ga straks iets verder in Gelderland wonen
Nieuw dieptepunt?quote:Op maandag 27 februari 2006 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Don't even ask.
Ik weet het namelijk ook niet![]()
Bij de kringloopwinkel, die weten vast nog wel iemand die graag een warm huisje wil voor weinig geld.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:35 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Waar kan ik mijn CV inleveren?![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 12:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bij de kringloopwinkel, die weten vast nog wel iemand die graag een warm huisje wil voor weinig geld.
echt te flauw he.. hier.. neem eenquote:Op maandag 27 februari 2006 12:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bij de kringloopwinkel, die weten vast nog wel iemand die graag een warm huisje wil voor weinig geld.
Ik dacht dat we dat maanden geleden al hadden bereikt.quote:
Heb jij op dit moment geen college?quote:Op maandag 27 februari 2006 13:11 schreef MoChe het volgende:
pff nog steeds niet klaar met mun paper
quote:Als laatste vermoeden de onderzoekers dat veelvuldig de liefde bedrijven schadelijk is voor de levensverwachting van vrouwen, vanwege de hormonale schommelingen die het inhoudt.
Hoezo is dat slecht nieuws voor jou?Je bent niet getrouwd en geen vrouw.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:13 schreef nixxx het volgende:
Vrouwen leven korter door huwelijk![]()
![]()
![]()
slecht nieuws!
[..]
Veel sex is slecht voor vrouwen.... daar worden wij mannen dan weer de dupe van..quote:Op maandag 27 februari 2006 13:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoezo is dat slecht nieuws voor jou?Je bent niet getrouwd en geen vrouw.![]()
hoezo t altijd bekijken vanuit het standpunt van de manquote:Op maandag 27 februari 2006 13:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
Veel sex is slecht voor vrouwen.... daar worden wij mannen dan weer de dupe van..
Ach, ik denk niet dat ik veel last van de resultaten van dit onderzoek zal hebben.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
Veel sex is slecht voor vrouwen.... daar worden wij mannen dan weer de dupe van..
Omdat we man zijnquote:Op maandag 27 februari 2006 13:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoezo t altijd bekijken vanuit het standpunt van de man
Als je toekomstige echtgenote dan eerder doodgaat dan jij dan zoek je toch gewoon een nieuw, jong blaadje. Positief blijven denken.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik liep het net te bespreken met mijn collega's en kwamen tot de vraag: Wat is te veel sex? (behalve lekker)quote:Op maandag 27 februari 2006 13:13 schreef nixxx het volgende:
Vrouwen leven korter door huwelijk![]()
![]()
![]()
slecht nieuws!
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2006 13:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als je toekomstige echtgenote dan eerder doodgaat dan jij dan zoek je toch gewoon een nieuw, jong blaadje. Positief blijven denken.
Dan moet hij wel rijk en/of machtig worden.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als je toekomstige echtgenote dan eerder doodgaat dan jij dan zoek je toch gewoon een nieuw, jong blaadje. Positief blijven denken.
quote:Op maandag 27 februari 2006 13:18 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik liep het net te bespreken met mijn collega's en kwamen tot de vraag: Wat is te veel sex? (behalve lekker)
-Is dat een over mate aan gedwongen sex!
Voor zover ik het weet is, als de vrouw het wil, vaak, nooit te veel kan zijn...
Alleen al zorgen dat hij aantrekkelijk blijft en geen gerimpelde, uitgezakte, uitgedijde oude zak wordt. Genoeg vrouwen die vallen op mooie oudere mannen.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan moet hij wel rijk en/of machtig worden.![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 13:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Alleen al zorgen dat hij aantrekkelijk blijft en geen gerimpelde, uitgezakte, uitgedijde oude zak wordt. Genoeg vrouwen die vallen op mooie oudere rijke mannen.
Hoi jong blaadjequote:Op maandag 27 februari 2006 13:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Alleen al zorgen dat hij aantrekkelijk blijft en geen gerimpelde, uitgezakte, uitgedijde oude zak wordt. Genoeg vrouwen die vallen op mooie oudere mannen.
Er bestaat geen 'teveel' als het over sex gaatquote:Op maandag 27 februari 2006 13:18 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik liep het net te bespreken met mijn collega's en kwamen tot de vraag: Wat is te veel sex? (behalve lekker)
-Is dat een over mate aan gedwongen sex?
-Is dat een buiten de statestieken vallende hoeveelheid sex?
Voor zover ik het weet is, als de vrouw het wil, vaak, nooit te veel kan zijn...
Mits amaretto.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hoi jong blaadje
zin in een oude boom?
Ik ookquote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 13:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Er bestaat geen 'teveel' als het over sex gaat
Wist niet dat jij zo'n soort meisje wasquote:
ik ben aan het spijbelen om mijn paper af te krijgenquote:Op maandag 27 februari 2006 13:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb jij op dit moment geen college?![]()
Moeten we nu medelijden met je krijgen?quote:Op maandag 27 februari 2006 13:28 schreef Pheno het volgende:
Damn, te zwaar gegeten in de pauze, het is tijd voor de maandagmiddagdip
Je mist doorgaans toch niks aan hoorcolleges, vooral niet van professoren die hun afspraken niet nakomen.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:28 schreef MoChe het volgende:
[..]
ik ben aan het spijbelen om mijn paper af te krijgen![]()
Je weet ook helemaal niets he?!quote:Op maandag 27 februari 2006 13:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wist niet dat jij zo'n soort meisje was
jaquote:Op maandag 27 februari 2006 13:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Moeten we nu medelijden met je krijgen?![]()
Daar hebben meer mensen last vanquote:
Die zitten hier altijd. De homo's!.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:34 schreef Polen het volgende:
Is die kliek hier al weg of zitten die hier altijd?
zeer weinig.. en dat hou ik het liefste zoquote:Op maandag 27 februari 2006 13:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je weet ook helemaal niets he?!
Vervelende lui zijn dat.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die zitten hier altijd. De homo's!.
Bah. Nietsnutten.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die zitten hier altijd. De homo's!.
tja, te veel voor wat?quote:Op maandag 27 februari 2006 13:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Er bestaat geen 'teveel' als het over sex gaat
En werken ho maarquote:Op maandag 27 februari 2006 13:34 schreef Polen het volgende:
Is die kliek hier al weg of zitten die hier altijd?
Allemaal vrijgezel, de badmongolenquote:Op maandag 27 februari 2006 13:36 schreef Polen het volgende:
Homo's, trouwens?
Op die ene getrouwde eikel na dan.quote:
'werk' bedoel je mag ik hopen.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:38 schreef Polen het volgende:
Ik werk, trouwens.
Je bent waarschijnlijk de enige student op de hele uni. Het verbaast me dat die nog open is, hier gooien ze met Leidens Ontzet alles dicht.quote:
ach dat "werk" kun je thuis ook wel doenquote:Op maandag 27 februari 2006 13:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk de enige student op de hele uni. Het verbaast me dat die nog open is, hier gooien ze met Leidens Ontzet alles dicht.![]()
In totaal zitten er 4 hele studenten op dit moment hier in de bieb.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk de enige student op de hele uni. Het verbaast me dat die nog open is, hier gooien ze met Leidens Ontzet alles dicht.![]()
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
In totaal zitten er 4 hele studenten op dit moment hier in de bieb..
Ik ben vandaag dan ook geen enkele Limbo tegen gekomen alhier.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach dat "werk" kun je thuis ook wel doen
enneh brabo's zijn niet zo ontzettend fanatiek als limbo's met carnaval hoort
quote:
En 3 personeelsleden, die bij normale drukte al niks te doen hebben.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 13:45 schreef Polen het volgende:
[..]
Kan je je quote even aanpassen alsjeblieft, dan!
Volgend jaar geen carnaval?quote:Op maandag 27 februari 2006 13:48 schreef liefie_ het volgende:
't Dondert en 't bliksemt
en 't regent meters bier
Het wordt dus pompen of verzuipen
da's de enige manier
om de juiste koers te varen
met de wind in onze rug
Geniet met volle teugen;
zulke tijd komt nooit terug
vanaaf al weer!quote:
Hey Liefie_quote:Op maandag 27 februari 2006 13:48 schreef liefie_ het volgende:
en 't regent meters bier
da's de enige manier
met de wind in onze rug
Geniet met volle teugen;
quote:Op maandag 27 februari 2006 13:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vanaaf al weer!
De trein raast alsmaar verder van station naar station,
ik kom op plaatsen waar ik nooit ben geweest.
Er rammelt plots `n kar, roept een juffrouw: Koffie, thee,
`k heb wel dorst, toch zeg ik: Nee.
Want de trein vermindert vaart,
terwijl mijn hart steeds sneller gaat.
`k Kijk uit het raam om te zien of zij daar staat.
Kedeng kedeng kedeng kedeng kedeng kedeng
Kedeng kedeng kedeng kedeng kedeng kedeng oe oe
Kedeng kedeng kedeng kedeng kedeng kedeng
Kedeng kedeng kedeng kedeng kedeng kedeng oe oe
quote:Op maandag 27 februari 2006 13:48 schreef liefie_ het volgende:
en 't regent meters bier
da's de enige manier
met de wind in onze rug
Geniet met volle teugen;
Buiten dat.... grafplatenquote:
jij kunt duidelijk niet goed carnavallenquote:
Ik wist het wel, maar of ik daar nou gelukkiger van wordtquote:Op maandag 27 februari 2006 13:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je weet ook helemaal niets he?!
denk dat er bij mij meer carnaval in het bloed zit dan bij jou, als jij Guus Meeuwis als carnavallistisch zanger zietquote:Op maandag 27 februari 2006 13:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jij kunt duidelijk niet goed carnavallen
alles met een monotone boem en tekst die je binne 2 seconden mee kunt bleren kan met carnaval
maar speciaal voor jou:
Hij rookte in de kamer hij rookte in de keuken
en overal lagen peuken en overal lagen peuken
hij rookte bij de verkes en hij rookte bij de koeien
Ik krijg serieus medelijden met iedereen die carnaval viertquote:Op maandag 27 februari 2006 13:53 schreef liefie_ het volgende:
Aanfluiting en carnaval in 1 zin...quote:Op maandag 27 februari 2006 13:56 schreef Ynske het volgende:
carnavalnummers die in t NL gezongen worden zijn ronduit een aanfluiting voor de carnaval
Optiefen met je kut-carnaval !quote:Op maandag 27 februari 2006 13:51 schreef liefie_ het volgende:
Laat jij altijd zo in het openbaar je tieten ventileren?quote:
ik was in polly maggoo!!!quote:
Goeie nummer die in het Venlo's gecoverd worden zijn pas een aanfluiting. Dan ga je vanzelf excessief aan de alcohol.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:56 schreef Ynske het volgende:
denk dat er bij mij meer carnaval in het bloed zit dan bij jou, als jij Guus Meeuwis als carnavallistisch zanger ziet
carnavalnummers die in t NL gezongen worden zijn ronduit een aanfluiting voor de carnaval
Geen seconde gedacht dat het weleens aan de hoeveelheid drank in hun lichaam zou kunnen liggen ipv aan jouw blote benen?quote:Op maandag 27 februari 2006 13:58 schreef Breetai het volgende:
Goeiemiddag allemaal.
Karnaval in Eidnhoven ging toch weer heel lekker. De dames konden weer eens niet van m'n uber geile over-the-top scouting uniform blijven.
De combinatie van blote benen, een tjokvol uniform met allemaal badges en lintjes en een authoritaire baret blijft gewoon de ideale combinatie. Voor de rest hakten m'n ogen d'r ook weer lekker in.![]()
Dus je doet iets verkeerd. Carnaval kan je zover ik weet qua neuken vergelijken met oud en nieuw.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:58 schreef Breetai het volgende:
Niet dat het op 't einde van de nacht wat opgeleverd heeft.
quote:Op maandag 27 februari 2006 14:00 schreef Breetai het volgende:
[..]
Goeie nummer die in het Venlo's gecoverd worden zijn pas een aanfluiting. Dan ga je vanzelf excessief aan de alcohol.
Ik heb dat veelvuldig horen stellen. SOA galore.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:01 schreef Dickies het volgende:
[..]
Dus je doet iets verkeerd. Carnaval kan je zover ik weet qua neuken vergelijken met oud en nieuw.
pfff het gaat mij gewoon puur om de geweldige muziekquote:Op maandag 27 februari 2006 14:02 schreef Polen het volgende:
[..]
Ik heb dat veelvuldig horen stellen. SOA galore.
Je zou eens moeten inventariseren in hoeverre dat klopt.
Hier op Fok ventileer ik alles in het openbaar...quote:Op maandag 27 februari 2006 13:59 schreef Dickies het volgende:
Laat jij altijd zo in het openbaar je tieten ventileren?![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 14:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
pfff het gaat mij gewoon puur om de geweldige muziek![]()
![]()
Want als ik haar zie gaat de zon opeens weer schijnen
Elke keer als ik haar zie
Dan slaat m’n hart weer over
Elke dag komt zij voorbij en zie ik haar weer lopen
met d’r haren in de wind
en lacht ze weer naar mij
Bewezen feitquote:Op maandag 27 februari 2006 14:06 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hier op Fok ventileer ik alles in het openbaar...
Ik denk dat ik nu al van je houquote:Op maandag 27 februari 2006 14:06 schreef Dickies het volgende:
Voor jou.
Ongeveer gelijk aan je niveau
Zeggen ze allemaalquote:
Ik heb gewoon goed gespierde benen.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:01 schreef Mokster het volgende:
Geen seconde gedacht dat het weleens aan de hoeveelheid drank in hun lichaam zou kunnen liggen ipv aan jouw blote benen?![]()
Duh. Ze vieren carnavalquote:Op maandag 27 februari 2006 14:10 schreef Breetai het volgende:
Allemaal dames die wanhopig worden zijn.
Ik weet dat ik iets verkeerd doe. Ik weet ook dat ik op de goeie weg zit.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:01 schreef Dickies het volgende:
[..]
Dus je doet iets verkeerd. Carnaval kan je zover ik weet qua neuken vergelijken met oud en nieuw.
en het is maandag. De boerenbruiloft hier op dinsdag word helemaal erg.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 14:13 schreef Breetai het volgende:
[..]
en het is maandag. De boerenbruiloft hier op dinsdag word helemaal erg.
Die zijn allemaal te moe en te zat. Het vrouwen overschot op maandag hier is echt niet normaal.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:12 schreef Polen het volgende:
Die hoop alleen al he, dat er wanhopige dames zijn. Ik denk dat er nog ongeveer 400.000 mannen de stad in gaan met dat idee.
lekkerquote:Op maandag 27 februari 2006 14:13 schreef Polen het volgende:
Koffie? Ik loop toch.
*plant zijn maandagen als zijnde vrij*quote:Op maandag 27 februari 2006 14:15 schreef Breetai het volgende:
[..]
Die zijn allemaal te moe en te zat. Het vrouwen overschot op maandag hier is echt niet normaal.
Leuke vrouwen blijven schaars hiero.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:17 schreef Polen het volgende:
Venlo. Dan kan je nog beter naar de hoeren.
Heet stage lopen daar niet: stage diving?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:19 schreef Twisted_fok het volgende:
Zo, even naar Paradiso om uitleg te krijgen over onze aankomende stage daar.![]()
Ik zal eens vragen of we dat ook mogen doen.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:22 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Heet stage lopen daar niet: stage diving?![]()
of; minder kieskeurig en meer toleranter?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:20 schreef Breetai het volgende:
[..]
Leuke vrouwen blijven schaars hiero.
Je moet idd heel lang zoeken naar de pareltjes tussen alle normale oesters.
Ik doelde ook op de prijs per kilometer.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:20 schreef Breetai het volgende:
[..]
Leuke vrouwen blijven schaars hiero.
Je moet idd heel lang zoeken naar de pareltjes tussen alle normale oesters.
Vet coolquote:Op maandag 27 februari 2006 14:19 schreef Twisted_fok het volgende:
Zo, even naar Paradiso om uitleg te krijgen over onze aankomende stage daar.![]()
Ah, jij hebt ook "zo'n dag"?quote:
wie is zequote:Op maandag 27 februari 2006 14:54 schreef Polen het volgende:
Ze denken dat alles wat ik doe of zeg een hint is voor 'wie ik eigenlijk ben'. Dus voel ik mij voorbijgelopen en genegeerd als individu.
waar ga je naar toe?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ah, jij hebt ook "zo'n dag"?
Ter compensatie ben ik gelijk even een vakantie aan het regelen! Dat maakt weer een hoop goed!![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 13:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
En 3 personeelsleden, die bij normale drukte al niks te doen hebben.![]()
Pheno's, zogezegd.
Tss, ik hoor niet bij de kliekquote:Op maandag 27 februari 2006 13:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Op die ene getrouwde eikel na dan.![]()
wie zijn ze danquote:Op maandag 27 februari 2006 14:57 schreef Polen het volgende:
[..]
Ze is meervoud.
" http://fotoboek.fok.nl/meervoud ??", "Nee, die niet"..
zonde, ik ga altijd in een goedkoop ding zitten, als er maar eten, douche en een bed was. Voor de rest lig ik toch in de rode zee daarquote:Op maandag 27 februari 2006 14:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
We hebben nu een all-inclusive hotel in Egypte gevonden...
you've made your pointquote:Op maandag 27 februari 2006 14:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, ik hoor niet bij de kliek
Ik sta in geen msn lijstje, niemand belt me en niemand komt langs etcetc...
Het is toch een waarheidquote:
Ik ben net terug, maar loop daar nu ook al weer aan te denken. Binnenkort maar ff naar Nederland. Heb ik iets om naar uit te kijken..quote:Op maandag 27 februari 2006 14:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ter compensatie ben ik gelijk even een vakantie aan het regelen! Dat maakt weer een hoop goed!![]()
jij ziet ze vliegenquote:Op maandag 27 februari 2006 14:59 schreef Polen het volgende:
Zie je ze niet?
Ik heb wel zin in één weekje lekker luxe luieren eigenlijk.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
zonde, ik ga altijd in een goedkoop ding zitten, als er maar eten, douche en een bed was. Voor de rest lig ik toch in de rode zee daar
lekker rustig toch.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, ik hoor niet bij de kliek
Ik sta in geen msn lijstje, niemand belt me en niemand komt langs etcetc...
Zolang ik geen code zeg te hebben om het universum te herprogrammeren is er niets om je druk over te maken, lijkt me.quote:
Gevalletje achtervolgingswaanzin?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:59 schreef Polen het volgende:
Zie je ze niet?
Soms te rustigquote:Op maandag 27 februari 2006 15:02 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
lekker rustig toch.
Beginnen wij een kliek: De kontactlozenklinkt wel weer carnavallerig..
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in één weekje lekker luxe luieren eigenlijk.
En mijzelf en ballerinagirl kennende is het mooi meegenomen dat de drank erbij inbegrepen is
Dromenvanger!quote:Op maandag 27 februari 2006 15:03 schreef Polen het volgende:
[..]
Zolang ik geen code zeg te hebben om het universum te herprogrammeren is er niets om je druk over te maken, lijkt me.
Twee dames en drank...quote:Op maandag 27 februari 2006 15:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in één weekje lekker luxe luieren eigenlijk.
En mijzelf en ballerinagirl kennende is het mooi meegenomen dat de drank erbij inbegrepen is
Omdat we weten dat jij liever geen contact hebt buiten Fok om laten we je met rustquote:
Ik kwam om 05:00 uit de kroeg zetten .. Ben toen bezig geweest met omkleden, schoonboenen, etc ... En was rond 10:00 op het werkquote:Op maandag 27 februari 2006 14:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zon is ook een essentieel onderdeel van ons eisen-pakket, dus helaas...quote:Op maandag 27 februari 2006 15:05 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Twee dames en drank...
Dublin is een leuke vakantie bestemming heb ik gehoord![]()
daar hedde dan toch nog altijd zelf voor gekozenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:06 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik kwam om 05:00 uit de kroeg zetten .. Ben toen bezig geweest met omkleden, schoonboenen, etc ... En was rond 10:00 op het werk![]()
Hoe durf je te beweren dat onze MSN-gesprekken onzinnig zijn.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Omdat we weten dat jij liever geen contact hebt buiten Fok om laten we je met rust
Maar mocht je interesse hebben in onzinnige msn-gesprekken moet je het me gewoon laten weten!
Omdat ze alleen maar in jouw verbeelding bestaan wellicht?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:10 schreef Plato1980 het volgende:
Hoe durf je te beweren dat onze MSN-gesprekken onzinnig zijn.![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Omdat ze alleen maar in jouw verbeelding bestaan wellicht?
?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
![]()
Ik reageerde eigenlijk op Pheno, maar citeerde verkeerd.![]()
Waar is hij!?!?!?!?!?!quote:Op maandag 27 februari 2006 15:06 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Kop op, je begint als GF te klinken..
In het verleden heb ik je ooit wel eens op MSN gesproken.quote:
Ah zo.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In het verleden heb ik je ooit wel eens op MSN gesproken.![]()
Maar ik dacht dus dat jij zei wat Mokster zei.![]()
kutzooiquote:
Als iemand me nu een raider kan geven maak ik er plaats voor. Gebruik je fantasie maar hoe ik dat zou doenquote:
Gelukkig reikt mijn fantasie niet zo ver.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als iemand me nu een raider kan geven maak ik er plaats voor. Gebruik je fantasie maar hoe ik dat zou doen
je bent niet de enge..quote:
Ja, ik snap er niks van.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
je bent niet de enge..
en je hebt je ogen wel erg dicht
Probeer eens 42quote:Op maandag 27 februari 2006 15:03 schreef Polen het volgende:
[..]
Zolang ik geen code zeg te hebben om het universum te herprogrammeren is er niets om je druk over te maken, lijkt me.
Nog lang niet dicht genoeg helaasquote:Op maandag 27 februari 2006 15:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
je bent niet de enge..
en je hebt je ogen wel erg dicht
lekker hequote:Op maandag 27 februari 2006 15:23 schreef jackson het volgende:
Eten ja!
Snickers twixen alles...
en ik heb nix hier
Geilheid!quote:Op maandag 27 februari 2006 15:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
lekker he
ik heb net het recept voor de beignets opgezocht...
Hmm, dus je gaat bakken vanaaf?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
lekker he
ik heb net het recept voor de beignets opgezocht...
ik ga proberen ze te maken vanaafquote:Op maandag 27 februari 2006 15:25 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hmm, dus je gaat bakken vanaaf?
Ik zal je mijn adres gevenen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |